quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
niet single zijn
Ik even een episode waarin ik liever in mn eentje in mn sop gaar zou koken
In de auto op de kortste route de stad uit. Wat een horroroord.quote:
Geven en nemen he. In elke ralazie. Geeeeeeven en nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de auto op de kortste route de stad uit. Wat een horroroord.
[
Hem een duw de auto uit geven, en zelf de kortste route de stad uit nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geven en nemen he. In elke ralazie. Geeeeeeven en nemen.
Regen? Ik zit nog immer in de zon met mijn zonnebril incognito te zijnquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me dus door de man het huis uit laten lokken zonder jas en nu rijden we de regen in.
Kijk als ik single was lag ik lekker in bed chagrijnig een potje te stinkvingeren.
Pas maar op dat ze je niet herkennen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Regen? Ik zit nog immer in de zon met mijn zonnebril incognito te zijn
Haal af en eet het bij ons.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geven en nemen he. In elke ralazie. Geeeeeeven en nemen.
Ik geloof dat wij dezelfde mening delenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de auto op de kortste route de stad uit. Wat een horroroord.
[
En dan lekker samen potje janken?quote:
Maar jullie hebben nu zoveel moois te delen en herinneringen op te halenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
MENSEN IK WIL DIT OOK NIET HE.
De man heeft hier gewoond voor ie nederland leerde kennen en toen ie naar nl kwam was hij natuurlijk in de vooronderstelling dat Amsterdam de shit was. En nu heeft hij er herinneringen.
En ik ben natuurlijk de perfecte partner die daar supergeïnteresseerd in is allemaal.
Ik ben even klaar. Maar ik wil je haartjes best aaien nadat ik je gintonic heb ingeschonken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan lekker samen potje janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |