Waar gaat dit topic over? Ik snap het niet! Mods, help!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:08 schreef trein2000 het volgende:
Ja, de originele OP is al verdwenen, dus hier staat een stukje tekst. De titel geeft het onderwerp aan.
Ik ziende grote media het nog niet echt oppakken…quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:12 schreef VoMy het volgende:
Is er nog kans van dat het overwaait voor Hoekstra?
Chris denkt van niet
[ twitter ]
Over vermeende corruptie bij het CDAquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar gaat dit topic over? Ik snap het niet! Mods, help!
Wáááát?! Corruptie?! Bij het CDA?! Die barmhartige en naasten-lievende vrome christenen? Onze morele hoeksteen? Maar zoiets mag toch helemaal niet van God?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Over vermeende corruptie bij het CDA
Ze zijn juist gepokt en gemazeld in schijnheiligheid en gluiperigheid, dat is in Den Haag juist een pré.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Wáááát?! Corruptie?! Bij het CDA?! Die barmhartige en naasten-lievende vrome christenen? Onze morele hoeksteen? Maar zoiets mag toch helemaal niet van God?
Inderdaad, zo lang het niet bij NOS, Trouw en NRC op de voorpagina staat is de kans op overwaaien nog best groot.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ziende grote media het nog niet echt oppakken…
Toch ergens wel bizar dat het CDA hier nu flink op aangepakt wordt maar dat een VVD met nog veel meer integriteitsproblemen weer vrolijk gaat regeren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Over vermeende corruptie bij het CDA
De VVD heeft zich al lang en breed ontdaan van zowel leden als stemmers die enige aanstoot nemen aan corruptie. Hell, ik denk oprecht dat de VVD juist leden zou verliezen wanneer ze géén integriteitsproblemen meer in de partij hebben. Het wordt inmiddels verwacht. Het hoort er bij. Mensen kiezen er voor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch ergens wel bizar dat het CDA hier nu flink op aangepakt wordt maar dat een VVD met nog veel meer integriteitsproblemen weer vrolijk gaat regeren.
Corruptie = dingen voor elkaar krijgen = VVD-mentaliteit.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:48 schreef probeer het volgende:
[..]
De VVD heeft zich al lang en breed ontdaan van zowel leden als stemmers die enige aanstoot nemen aan corruptie. Hell, ik denk oprecht dat de VVD juist leden zou verliezen wanneer ze géén integriteitsproblemen meer in de partij hebben. Het wordt inmiddels verwacht. Het hoort er bij. Mensen kiezen er voor.
Ah, de Katholieke kant, ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn juist gepokt en gemazeld in schijnheiligheid en gluiperigheid, dat is in Den Haag juist een pré.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat duurt bij dit soort ingewikkelde kwesties altijd even.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ziende grote media het nog niet echt oppakken…
Ik schat dat Omtzigt/FTM wellicht nog wel wat dingen hebben liggenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.ftm.nl/artike(...)n&utm_source=twitter
Hier het stuk van ftm. Geen echte smoking gun, maar wel heel veel toevalligheden…
Mwa, ik herinner me meer ophefmomenten hier "kabinet gaat vallen", "die minister moet weg", "die partijleider heeft een probleem".quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat duurt bij dit soort ingewikkelde kwesties altijd even.
Lobby is zo oud als de politiek.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:51 schreef DestroyerPiet het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat Hoekstra niet zelf opstapt hij zal gewoon door willen met de formatie en dat dat al zo goed als rond is als dat CDA congres er straks is, dan kan hij het resultaat laten zien en sturen die leden hem ook echt niet meer weg
wat ik wel vind is dat de overige partijen alle punten die via deze zogenaamde bestuurs amendementen in het CDA programma zijn opgenomen moeten mijden als de pest. je wilt niet dat het debat straks gaat of deze punten gekocht zijn.
Lobbyen is iets anders dan geld betalen om jouw standpunten in een partijprogramma terug te zien.quote:
Lobby werkt over het algemeen ook met incentive.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:52 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Lobbyen is iets anders dan geld betalen om jouw standpunten in een partijprogramma terug te zien.
Als het CDA de boel goed op orde heeft, gaan ze zo weer naar de 30+ zetels volgens mij. Maar de boel intern hervormen, dat zijn vaak wel nare projecten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:30 schreef AgLarrr het volgende:
Man, wat hoop ik dat het CDA uit de regering wegblijft. Laat de VVD en D66 het maar rooien. Het is tijd om te consolideren zodat we de volgende ronde een goed verhaal neer kunnen zetten.
De kans voor CDA ligt er inderdaad altijd. Ook VVD komt echt wel in een slechte periode binnen niet al te lange tijd en voor veel VVDers is CDA echt de meest logische uitwijkmogelijkheid. Ik geloof er ook niet in dat voor al die Balkenendestemmers CDA nu geen optie meer is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het CDA de boel goed op orde heeft, gaan ze zo weer naar de 30+ zetels volgens mij. Maar de boel intern hervormen, dat zijn vaak wel nare projecten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |