Ik heb dat zelfs in Nederland, negen van de tien keer is het bingoquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlanders herkennen is ook wel vrij eenvoudig. Als ik in het buitenland rondloop en zie mensen waarvan ik denk dat het Nederlanders zijn, dan klopt dat altijd
Absoluut. Prachtig land ja. Dan heb je ook nog Zakopane en omgeving.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wroclaw ben ik nog wel langsgereden. Polen zit vol met prachtige steden en gebieden. Het is een ondergewaardeerd land
Wel zwak dat het geen tien uit tien wasquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfs in Nederland, negen van de tien keer is het bingo
Ik ben een paar jaar terug naar een bruiloft in Polen geweest. Veel vodka. Heel veel vodka.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wroclaw ben ik nog wel langsgereden. Polen zit vol met prachtige steden en gebieden. Het is een ondergewaardeerd land
Hoezeeee!quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:10 schreef Mandy040986 het volgende:
1ste Pfizer prik gehad!![]()
![]()
Nog niet magnetisch helaas.
Echt he, je ziet het gewoon aan de uitstraling ergensquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nederlanders herkennen is ook wel vrij eenvoudig. Als ik in het buitenland rondloop en zie mensen waarvan ik denk dat het Nederlanders zijn, dan klopt dat altijd
Ik ben dinsdag aan de beurt, ben benieuwd of het Pfizer of Moderna wordtquote:
Ik heb daar intussen best vaak mensen over gehoord, maar als ik het google vind ik het er maar vaag uitzien.quote:
Weerwolven van Wakerdam maar dan onlinequote:Op donderdag 24 juni 2021 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar intussen best vaak mensen over gehoord, maar als ik het google vind ik het er maar vaag uitzien.
Je kan slechtere teams treffen idd.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ha, dus ik zit dan in het team bij Cyan9, Strani, Roger, ijs_beer, Bill en Epiales. Wordt het ondanks het volleybal toch nog gezellig
#TeamPfizerquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag aan de beurt, ben benieuwd of het Pfizer of Moderna wordt
Dat lijkt wat op dat maffiaspel wat hier jaren terug (geen idee of dat nog loopt) op fok werd gespeeld, als ik het ff snel zo lees.quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weerwolven van Wakerdam maar dan online
Het is leuk. IJsberen neersteken enzoquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb daar intussen best vaak mensen over gehoord, maar als ik het google vind ik het er maar vaag uitzien.
Nu hoop ik speciaal op Pfizer om bij jou in het team te kunnenquote:
Dat klinkt heel wat minder leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is leuk. IJsberen neersteken enzo
Gelukkig komt ie daarna wel leuk terug als spookjequote:Op donderdag 24 juni 2021 19:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat klinkt heel wat minder leuk.
Hier ook sinds vandaagquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:10 schreef Mandy040986 het volgende:
1ste Pfizer prik gehad!![]()
![]()
Nog niet magnetisch helaas.
Qua idee wel (klein aantal schurken probeert grote populatie te doden, populatie probeert schurken op tijd te ontmaskeren) maar het speelt wel andersquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt wat op dat maffiaspel wat hier jaren terug (geen idee of dat nog loopt) op fok werd gespeeld, als ik het ff snel zo lees.
Dat had altijd wel wat.
Dat zal best. Ik zie allerlei poppetjes rondrennen van wat ik ervan heb gezien, dus het lijkt sowieso al meer involved.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Qua idee wel (klein aantal schurken probeert grote populatie te doden, populatie probeert schurken op tijd te ontmaskeren) maar het speelt wel anders
quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu hoop ik speciaal op Pfizer om bij jou in het team te kunnen
quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier ook sinds vandaag
Tweede is op 30 juli, tijdens de Olympische Spelen dus. Dat is wel een tegenvaller.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is leuk. IJsberen neersteken enzo
Ah jammer, maar hopelijk heb je een priklocatie dichtbij dat je niet teveel tijd kwijt bent?quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hier ook sinds vandaag
Tweede is op 30 juli, tijdens de Olympische Spelen dus. Dat is wel een tegenvaller.
Among Us keur ik goed, maar Jackbox vraagt nu te veel van me.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet of er Momoanimo voor is, maar ik ben er wel voor inOf anders Jackbox
quote:Bron- en contactonderzoek afgeschaald
De GGD's schalen binnenkort het bron- en contactonderzoek af. Er wordt nog wel gezocht naar de mogelijke bron van een besmetting maar geïnfecteerden moeten zelf hun naaste kring informeren. Volgens het OMT is de beslissing verantwoord omdat door vaccinaties steeds meer mensen beschermd zijn tegen een ernstige corona-infectie. Daarnaast hoeven mensen die minstens twee weken eerder volledig gevaccineerd zijn niet meer in quarantaine als ze in aanraking zijn gekomen met een besmet persoon. Waarschijnlijk gaat het nieuwe beleid eind komende week in.
Dat wel gelukkig, 10 minuutjes rijden met de auto.quote:Op donderdag 24 juni 2021 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah jammer, maar hopelijk heb je een priklocatie dichtbij dat je niet teveel tijd kwijt bent?
Je moet ook allemaal taakjes uitvoeren. En dan niet elektriciteitsdraden verwarren met potlodenquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik zie allerlei poppetjes rondrennen van wat ik ervan heb gezien, dus het lijkt sowieso al meer involved.
Hier was het natuurlijk allemaal textbased.
quote:
Mijn baan kan haast wel opgedoekt worden zoquote:
Ah fijn, hoef je ook niet al teveel te missenquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat wel gelukkig, 10 minuutjes rijden met de auto.
Vandaag ook in iets van drie kwartier heen en weer.
Zul je net zien dat we precies in dat uur twee gouden plakken winnenquote:Op donderdag 24 juni 2021 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah fijn, hoef je ook niet al teveel te missenAl is het voor iemand met jouw username wel rot natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |