Hebben ze ook vaak zat gedaan op dagen dat het mij niet uit kwamquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Elke keer plannen ze dat op een dag dat het me niet uitkomt
Oh eindelijk!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat @:Strani groen is
Dat is een van de keuzes die ik moet maken. Het gaat sowieso in plekken waar ik nog niet ben geweest, o.a. Wroclaw en Gdansk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah tof, ga je ook weer plekken bezoeken waar je de vorige keer was, of nu wat andere plekken het land?
Vanavond gaan we massaal boeken om jouw kant op te gaanquote:
Polen is niet zo'n duur land nee. Maar veel plezier met plannen dan nogquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de keuzes die ik moet maken. Het gaat sowieso in plekken waar ik nog niet ben geweest, o.a. Wroclaw en Gdansk.
Maar Krakau is zo'n leuke stad dat er naartoe gaan ook wel lonkt. Idem voor Warschau die mij toen verraste. Dus nog even de vraag of ik het combineer met een van de twee of beiden.
Qua kosten maakt een dag of paar dagen langer niet extreem veel uit, omdat het niet heel duur is.
Feest!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanavond gaan we massaal boeken om jouw kant op te gaan
Na Delta komt de E dus dan gaan we een ESF-variant creëren.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vanavond gaan we massaal boeken om jouw kant op te gaan
Klinkt als een zeer goed planquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Feest!!zet ik vast een BBQ bij het zwembad en in de avond gaan we met z'n allen op het strand volleybal spelen
Et Voila daar is nieuwe variant.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Na Delta komt de E dus dan gaan we een ESF-variant creëren.
Jij komt ook?? Ohgodohgodohgod wat een blijdschapquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Na Delta komt de E dus dan gaan we een ESF-variant creëren.
Krakau is prachtig!quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de keuzes die ik moet maken. Het gaat sowieso in plekken waar ik nog niet ben geweest, o.a. Wroclaw en Gdansk.
Maar Krakau is zo'n leuke stad dat er naartoe gaan ook wel lonkt. Idem voor Warschau die mij toen verraste. Dus nog even de vraag of ik het combineer met een van de twee of beiden.
Qua kosten maakt een dag of paar dagen langer niet extreem veel uit, omdat het niet heel duur is.
En we verdelen de spelers heel random tussen een team van mensen van meer dan 180cm, en een team van mensen van minder dan 180cmquote:
175 hieroquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
En we verdelen de spelers heel random tussen een team van mensen van meer dan 180cm, en een team van mensen van minder dan 180cm
180 cm wat?quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
En we verdelen de spelers heel random tussen een team van mensen van meer dan 180cm, en een team van mensen van minder dan 180cm
quote:
Aan welke kant komen de spelers met twee linkerhanden?quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het echt verwonderlijk dat ik met mijn dirty mind hem niet eens zagquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik dacht nog, ik zal hem niet inkoppen. Arme @:strani
Ha, dus ik zit dan in het team bij Cyan9, Strani, Roger, ijs_beer, Bill en Epiales. Wordt het ondanks het volleybal toch nog gezelligquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan zeker het team van minder dan 180 cmquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Ha, dus ik zit dan in het team bij Cyan9, Strani, Roger, ijs_beer, Bill en Epiales. Wordt het ondanks het volleybal toch nog gezellig ;7
Aan de linkerkant, daar zijn ze op hun sterkstquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan welke kant komen de spelers met twee linkerhanden?
Ik vond vroeger serveren bij volleybal al moeilijk genoegquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de linkerkant, daar zijn ze op hun sterkst
Hoezo? Volgens mij rijdt niemand van die groep in een Audi of Porschequote:Op donderdag 24 juni 2021 18:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is dan zeker het team van minder dan 180 cm
Magnetisch040986quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:10 schreef Mandy040986 het volgende:
1ste Pfizer prik gehad!![]()
![]()
Nog niet magnetisch helaas.
We doen gewoon onderhands joh voor wie dat wil, we gaan niet moeilijk doen hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond vroeger serveren bij volleybal al moeilijk genoeg![]()
Minigolf kan ik wel goed. En jeu de boules. En badminton. En Nederlandse toeristen herkennen op afstand. Dat kunnen we ook wel doen toch? Dan lijk ik nog vrij handig.
Nee in Gdansk nog niet, lijkt mij ook prachtig. Dat is ook de reden (samen met Wroclaw) om er weer naartoe te gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Krakau is prachtig!Ben je ook wel eens in Gdansk geweest? Dat lijkt me zo'n mooie stad en omgeving.
Nederlanders herkennen is ook wel vrij eenvoudig. Als ik in het buitenland rondloop en zie mensen waarvan ik denk dat het Nederlanders zijn, dan klopt dat altijdquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond vroeger serveren bij volleybal al moeilijk genoeg![]()
Minigolf kan ik wel goed. En jeu de boules. En badminton. En Nederlandse toeristen herkennen op afstand. Dat kunnen we ook wel doen toch? Dan lijk ik nog vrij handig.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:10 schreef Mandy040986 het volgende:
1ste Pfizer prik gehad!![]()
![]()
Nog niet magnetisch helaas.
Dan moet ik met mijn 180 dus de scheids zijn, aangezien ik niet bij beide teams kan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Wroclaw ben ik nog wel langsgereden. Polen zit vol met prachtige steden en gebieden. Het is een ondergewaardeerd landquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee in Gdansk nog niet, lijkt mij ook prachtig. Dat is ook de reden (samen met Wroclaw) om er weer naartoe te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |