Tuurlijk niet. Bottas.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Opvallend na de twee laatste lastige contractverlengingen.
En dan? Russell bevestigd op Silverstone voor het 2e stoeltje?
Volgens Corriere dello Sport zit Russell mogelijk op Silverstone al in de Mercedes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Opvallend na de twee laatste lastige contractverlengingen.
En dan? Russell bevestigd op Silverstone voor het 2e stoeltje?
Dat gaat vuurwerk wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Corriere dello Sport zit Russell mogelijk op Silverstone al in de Mercedes.
Hij had het ook wel bij een Ferrari, Renault of AM ofzo mogen proberen na 9 jaar bij hetzelfde teamquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:56 schreef shiz het volgende:
Wat een egoïst die HAM. Hij had zoveel moois kunnen doen voor de mensen in de wereld met al die organisaties en protesten en zero emissions... nu gaat 'ie gewoon door met het fancy milieuvervuilende circus, wat een huichelaar!
Lol, maar zonder gekkigheid, hij had lekker een Rosbergje moeten doen. Peaked & geluk is op? Good enough for me, mazzeltov. Ik wil eigenlijk ook niet dat iemand met zoveel titels op rij door een dominante auto en schoothondteammates Schumi nog voorbij gaat. HAM is goed maar imho zeker geen GOAT en liga Senna, Schumacher, etc.
Hij had best nog mogen switchen met George. Laat maar eens zien hoe GOAT je bent dan, dat had ik dan nog wel interessant gevonden. Nadat z'n auto vreemd is gegaan met George hebben die twee geloof ik een beetje onderlinge spanning.Lou lou zal vast een clausule hebben dat 'ie niet met George in een team wil. Die is natuurlijk ook geschrokken dat zijn auto met nr. 63 erop ook op kop kan liggen en races zou kunnen winnen en bang voor interteamcompetitie. Wat dat betreft heb ik ook een hogere pet op van George dan Lewis. Hopelijk brengt George nu nog een Q1 en punten mee voor Williams. Groot respect voor George en Max, die doen het altijd beter dan de auto en teammate doen vermoeden hoe snel ze zouden moeten zijn.
Dan stapt Hamilton halverwege het seizoen zelf op.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:26 schreef DKUp het volgende:
Verstappen naast Hamilton zou ook een fantastisch seizoen opleveren denk ik. Alleen maar drama
Ja, beter vol inzetten op dit jaar en kampioen worden, en volgend jaar met wat achterstand beginnen, dan beide jaren net niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef shiz het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat Merc dit jaar laat schieten in de wetenschap dominant uit de startblokken te komen volgend jaar, die hebben waarschijnlijk veel developmentgeld in papierschuivers gestoken om loopholes in het reglement te vinden en overal zo sluw mogelijk voordeel te behalen. Ben bang dat RBR weer redelijk kansloos is volgend jaar.RBR denkt ook: liever kortvergane glorie dan telkens aan het kortste strootje trekken. Maar wie weet kunnen ze de trend doorzetten, zou mooi zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.
Zoals BMW in 2008.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, beter vol inzetten op dit jaar en kampioen worden, en volgend jaar met wat achterstand beginnen, dan beide jaren net niet.
Hoe zit het eigenlijk met die engine-freeze tussen de seizoenen? Mag er, binnen het beschikbare budget, wel aan de motor worden gesleuteld of moet de spec voor 2022 gelijk zijn aan die van dit jaar?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef shiz het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat Merc dit jaar laat schieten in de wetenschap dominant uit de startblokken te komen volgend jaar, die hebben waarschijnlijk veel developmentgeld in papierschuivers gestoken om loopholes in het reglement te vinden en overal zo sluw mogelijk voordeel te behalen. Ben bang dat RBR weer redelijk kansloos is volgend jaar.RBR denkt ook: liever kortvergane glorie dan telkens aan het kortste strootje trekken. Maar wie weet kunnen ze de trend doorzetten, zou mooi zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.
Voor volgend jaar mag er een nieuwe motor gebouwd worden op basis van de huidige regels. Daarna gaat de freeze in en mogen er geen updates gedaan worden tot aan 2025.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die engine-freeze tussen de seizoenen? Mag er, binnen het beschikbare budget, wel aan de motor worden gesleuteld of moet de spec voor 2022 gelijk zijn aan die van dit jaar?
Of wordt er sowieso een hele nieuwe motor gebouwd omdat er een totaal andere wagen komt? Ik heb me echt totaal niet verdiept in de regels voor volgend jaar.
Hoe dan ook. Ik heb vertrouwen in Newey, ook al vindt hij de 2022 richtlijnen ruk.
Dan gaan we er maar even vanuit dat we vanuit Honda geen echte verbetering meer hoeven te verwachten ten opzichte van de huidige motor en dat Mercedes nog wel ergens wat PK's er bij getoverd krijgt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor volgend jaar mag er een nieuwe motor gebouwd worden op basis van de huidige regels. Daarna gaat de freeze in en mogen er geen updates gedaan worden tot aan 2025.
Er kan volgend jaar zomaar eens een enorme shuffle plaatsvinden. Wel erg interessant, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Stel dat je dit jaar laat varen en volgend jaar ben je het derde team echter Ferrari en McLaren.
Precies, daarom zet je nu alles op dit jaar. Tijd en geld zijn maar de helft van de snelheid.
En Mercedes wil het omdat ze willen dat de man met de meeste titels ooit gekoppeld is aan hun auto. Het is allemaal een beetje zielig, want al wint Hamilton er nog drie, hij zal nooit de grootste zijn. Tenzij hij dat doet in de op twee na langzaamste wagen op de grid.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:43 schreef flipsen het volgende:
De reden dat HAM bijgetekend heeft is gewoon die 8e titel die hij wil hebben. Daar rekende hij dit jaar al op, vandaar nog niet bijgetekend. Maar nu staat die snotneus opeens bovenaan en dat was niet de bedoelingSnel bijtekenen voor dat Russell in de auto wordt gezet
![]()
![]()
![]()
(Incl. Bottas clausule natuurlijk)
Dit denk ik ook. Ze offeren dit jaar gewoon om alle inspanning in de auto van volgend jaar te stoppen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef shiz het volgende:
Ga je wachtwoord checken...quote:
Er is geen enkele garantie dat ze volgend jaar weer gaan domineren. Zeker niet nu de hoeveelheid windtunnel en CFD tijd beperkter is geworden voor de teams bovenin het kampioenschap.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:22 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Ze offeren dit jaar gewoon om alle inspanning in de auto van volgend jaar te stoppen.
Als je dan (met de nieuwe reglementen) als beste begint, kan je zo weer 3 jaar domineren. Tot 2025 met nieuwe motor?
Is dat Engelse of Nederlandse tijd?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:11 schreef Tarado het volgende:
ik keek even vooruit naar Silverstone maar wel een vreemd schema qua tijden vooral op de vrijdag en zaterdag
16 JUL Qualifying 19:00 - 20:00
17 JUL Sprint Qualifying 17:30 - 18:00
18 JUL Race 16:00 - 18:00
dat is jouw mening die ik overigens deel hoor maar er zijn er zat die hem nu al de goat vindenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Mercedes wil het omdat ze willen dat de man met de meeste titels ooit gekoppeld is aan hun auto. Het is allemaal een beetje zielig, want al wint Hamilton er nog drie, hij zal nooit de grootste zijn. Tenzij hij dat doet in de op twee na langzaamste wagen op de grid.
HOE ZIT HET DAN MET DE MOTOREN, ZIJN DIE BEREKEND OM EEN MAX BELASTING ERBIJ?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:11 schreef Tarado het volgende:
ik keek even vooruit naar Silverstone maar wel een vreemd schema qua tijden vooral op de vrijdag en zaterdag
16 JUL Qualifying 19:00 - 20:00
17 JUL Sprint Qualifying 17:30 - 18:00
18 JUL Race 16:00 - 18:00
Tja, scorebordjournalistiek van fanboys.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is jouw mening die ik overigens deel hoor maar er zijn er zat die hem nu al de goat vinden
quote:The Australian Grand Prix Corporation (AGPC) in conjunction with the Victorian Government and Formula 1® today announced that the 2021 Formula 1® Australian Grand Prix is cancelled due to restrictions and logistical challenges relating to the ongoing COVID-19 pandemic.
indianapolis incoming ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:14 schreef Drebbelman het volgende:
Helaas, Australië is de volgende in de rij der cancellations. Begrijpelijk gezien de situatie en ze willen natuurlijk een drama als vorig jaar voorkomen.
[..]
Gezien de twee GP erna lijkt mij nog een rondje Bahrein waarschijnlijker.quote:
Denk ook Sakhir outher track.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gezien de twee GP erna lijkt mij nog een rondje Bahrein waarschijnlijker.
Er zijn veel stemmen die nu al beweren dat het de auto was en niet zijn invloed daarop. De verlenging is daarom een risico, want als hij een snellere teamgenoot krijgt zullen die stemmen de overhand nemen. Zijn teamgenoten, ondanks 2de viool, zitten er regelmatig voor, dus er is voer genoeg voor zijn critici.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En Mercedes wil het omdat ze willen dat de man met de meeste titels ooit gekoppeld is aan hun auto. Het is allemaal een beetje zielig, want al wint Hamilton er nog drie, hij zal nooit de grootste zijn. Tenzij hij dat doet in de op twee na langzaamste wagen op de grid.
Die zitten ook nog maar op pakweg 25% eerste prik en 7% volledig gevaccineerd hè?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:00 schreef VacaLoca het volgende:
Haha Australië, die zijn wel heel panisch hoor.
Dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:00 schreef VacaLoca het volgende:
Haha Australië, die zijn wel heel panisch hoor.
Dus? Dat is over 5 maanden wel anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zitten ook nog maar op pakweg 25% eerste prik en 7% volledig gevaccineerd hè?
Geen idee of dat zo is, maar als je enigszins op de hoogte zou zijn, dan zou je weten hoe rigoreus Australië is in haar aanpak.quote:
ik vind dit echt een aanname die nergens op slaatquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:57 schreef XL het volgende:
Sowieso is zijn mentaliteit op dit moment niet die van een vechter. Er zijn coureurs op de grid die hadden de tweede plaats met hand en tand verdedigd. Het resultaat was hetzelfde geweest hoor. Alleen is de Hamilton style met schade beperken en hopen op de volgende klapband of regel verandering in zijn voordeel wel een stuk minder goat dan mes tussen de tanden
Bang voor alles idd. Na 3 besmettingen al in lockdown gaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is, maar als je enigszins op de hoogte zou zijn, dan zou je weten hoe rigoreus Australië is in haar aanpak.
Of het snel in de kiem smoren als het nog beheersbaar is en niet anderhalf jaar vanalles net wel net niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bang voor alles idd. Na 3 besmettingen al in lockdown gaan.
Misdadig.
Dit is een gevalletje wil, want de oplossing bestaat. Die bubbels werken en zijn bewezen goed, maar iets of iemand wil er niet aan.
Zou die lange layout juist wel tof vinden die ze ook een keer geraced hebben (2010), die outer track was toch enigszins suf.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Denk ook Sakhir outher track.
Aangezien ze daar nauwelijks besmettingen hebben (gehad), hebben ze daar nauwelijks druk om iets te doen.quote:
Sponsoren happy houden denk ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef franklop het volgende:
Waarom de plek nog opvullen. 22 races is meer dan zat
16 races is minimum volgens contactquote:
Dat snel kan je wel achterwege latenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Of het snel in de kiem smoren als het nog beheersbaar is en niet anderhalf jaar vanalles net wel net niet.
Alonso zou in een Renault Twingo nog zigzag over de baan rijden om iemand achter zich te houdenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit echt een aanname die nergens op slaat
Dat is nogal een makkelijke bewering, dat zien we elke race.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:08 schreef XL het volgende:
[..]
Alonso zou in een Renault Twingo nog zigzag over de baan rijden om iemand achter zich te houden
is gewoon onzin, het is juist omdat hij meer wilde dan er in zat dat hij z'n materiaal stuk reed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:08 schreef XL het volgende:
[..]
Alonso zou in een Renault Twingo nog zigzag over de baan rijden om iemand achter zich te houden
Dat horen we vaker over verschillende coureurs, maar daar geloof ik weinig van.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon onzin, het is juist omdat hij meer wilde dan er in zat dat hij z'n materiaal stuk reed.
Met een handvol besmettingen continu hele steden lam leggen. Feest hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:41 schreef opreis het volgende:
[..]
Of het snel in de kiem smoren als het nog beheersbaar is en niet anderhalf jaar vanalles net wel net niet.
Ze zijn nogal allergisch voor uitheemse soorten, van virussen tot mensen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bang voor alles idd. Na 3 besmettingen al in lockdown gaan.
Misdadig.
Dit is een gevalletje wil, want de oplossing bestaat. Die bubbels werken en zijn bewezen goed, maar iets of iemand wil er niet aan.
Ja dat zeg ik toch. Panisch/rigoureus.. Tomato/Tomatoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee of dat zo is, maar als je enigszins op de hoogte zou zijn, dan zou je weten hoe rigoreus Australië is in haar aanpak.
Er gaan er nog meer afvallen (Japan, Mexico en/of Brazilië), dus een tweede race in de VS is wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gezien de twee GP erna lijkt mij nog een rondje Bahrein waarschijnlijker.
Die race was nog saaier dan op de huidige layout.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou die lange layout juist wel tof vinden die ze ook een keer geraced hebben (2010), die outer track was toch enigszins suf.
[ afbeelding ]
Omdat er nog meer gaan afvallen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef franklop het volgende:
Waarom de plek nog opvullen. 22 races is meer dan zat
Waar geloof je weinig van? Hij probeerde er meer uit te halen dan er in zat waardoor hij schade kreeg, met het gevolg dat de auto langzamer werd, is dat niet goed omgaan met de druk? Ja dat denk ik wel. Is dat je makkelijk gewonnen geven? Nee dat denk ik dus niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat horen we vaker over verschillende coureurs, maar daar geloof ik weinig van.
In Japan gaan de Olympische Spelen ook door, dus neem aan dat een F1 race dan ook wel kan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er gaan er nog meer afvallen (Japan, Mexico en/of Brazilië), dus een tweede race in de VS is wel waarschijnlijk.
De Moto GP in oktober is ook al geschrapt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Japan gaan de Olympische Spelen ook door, dus neem aan dat een F1 race dan ook wel kan.
Ah, dat wist ik niet. Volg ik niet zo.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De Moto GP in oktober is ook al geschrapt.
De OS gaan alleen maar door omdat het IOC daar over gaat en niet de regering van Japanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In Japan gaan de Olympische Spelen ook door, dus neem aan dat een F1 race dan ook wel kan.
De regering kan dat best verbieden. Als Japan nee zegt, dan gaan ze niet door. Gelukkig hebben ze dat niet gezegd, want ben blij dat ze doorgaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De OS gaan alleen maar door omdat het IOC daar over gaat en niet de regering van Japan
Het ligt iets ingewikkelder dan dat:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De regering kan dat best verbieden. Als Japan nee zegt, dan gaan ze niet door. Gelukkig hebben ze dat niet gezegd, want ben blij dat ze doorgaan.
Ja, Silverstone gaat door en met (veel) publiek voor zover bekend. Echter zullen de teams gewoon in hun bubbel blijven dus ik verwacht daar geen problemen door.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef THEFXR het volgende:
gaat Silverstone nog wel door? de besmettingen zijn exploderend, door die delta variant.
Beter dan hele sectoren anderhalf jaar de nek om draaien. Maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met een handvol besmettingen continu hele steden lam leggen. Feest hoor.
Dat is het zeker inderdaad. Dat anderhalf jaar de nek om draaien komt ook door het continue wanbeleid.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Beter dan hele sectoren anderhalf jaar de nek om draaien. Maar dat is mijn mening
hopen dat ze de UK uitkomen zonder 10 dagen quaranquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Silverstone gaat door en met (veel) publiek voor zover bekend. Echter zullen de teams gewoon in hun bubbel blijven dus ik verwacht daar geen problemen door.
Daar zijn afspraken over gemaakt, teams moeten zich aan een enorme berg voorschriften en regels houden om daar uit te blijven. Maar sowieso is 10 dagen geen probleem mits men binnen 3 dagen van Oostenrijk naar het VK is gereisd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hopen dat ze de UK uitkomen zonder 10 dagen quaran
dus die hebben hun eigen wereld regels?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zijn afspraken over gemaakt, teams moeten zich aan een enorme berg voorschriften en regels houden om daar uit te blijven. Maar sowieso is 10 dagen geen probleem mits men binnen 3 dagen van Oostenrijk naar het VK is gereisd.
Wat ik ervan begreep is dit inderdaad het geval, ze hebben een uitzondering gekregen voor het VK qua regels maar er zitten natuurlijk wel strenge voorwaarden aan, het is niet voor niks dat de toegangsmaatregelen voor de paddocks nu zo enorm streng zijn en dat er constant op corona gechecked word.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus die hebben hun eigen wereld regels?
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Australie tja... die hebben er zelf een enorme shitshow van gemaakt daar met hun falende vaccinatieprogramma.
Voor de teams niet. Voor het publiek echter wordt het mogelijk een enorme besmettingshaardquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Silverstone gaat door en met (veel) publiek voor zover bekend. Echter zullen de teams gewoon in hun bubbel blijven dus ik verwacht daar geen problemen door.
Dat zoeken ze maar lekker zelf uit, zolang de F1 er niet door stilgelegd wordt doen ze maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor de teams niet. Voor het publiek echter wordt het mogelijk een enorme besmettingshaard
Hoe probeerde hij dan volgens jou 'meer uit de auto te halen dan er in zat'?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar geloof je weinig van? Hij probeerde er meer uit te halen dan er in zat waardoor hij schade kreeg, met het gevolg dat de auto langzamer werd, is dat niet goed omgaan met de druk? Ja dat denk ik wel. Is dat je makkelijk gewonnen geven? Nee dat denk ik dus niet.
door lang dicht achter Norris te blijven door teveel over de kerbs te rijden wat de auto dus niet prettig vond, dus hij had de druk er vol op. Ik zeg toch ook niet dat het lukte maar die opmerking dat hij zich makkelijk gewonnen gaf blijf ik onzin vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe probeerde hij dan volgens jou 'meer uit de auto te halen dan er in zat'?
Zo bedoel je het. Nou ja, ik zie dat niet als 'meer uit de auto halen als er in zit'.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
door lang dicht achter Norris te blijven door teveel over de kerbs te rijden wat de auto dus niet prettig vond, dus hij had de druk er vol op. Ik zeg toch ook niet dat het lukte maar die opmerking dat hij zich makkelijk gewonnen gaf blijf ik onzin vinden.
je vergeet "proberen"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo bedoel je het. Nou ja, ik zie dat niet als 'meer uit de auto halen als er in zit'.
Dat is gewoon de auto slopen door fouten maken.
Ik moest bij je opmerking denken aan de flauwekul die Verstappen twee jaar terug over zich heen kreeg over 'te hard rijden zodat de auto kapot gaat'.
quote:Hij probeerde er meer uit te halen dan er in zat
Het valt me nog mee dat Bottas niet de schuld kreeg van Toto want Hamilton maak geen foutenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:30 schreef daNpy het volgende:
Dan moet ie toch aan Bottas vragen hoe die zijn materiaal wel kan ontstijgen, want die heeft hem 2x op de baan ingehaald.
Omdat hij van zijn engineer te horen kreeg wat hij niet moest doen, nadat Hammy zijn auto had gesloopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:30 schreef daNpy het volgende:
Dan moet ie toch aan Bottas vragen hoe die zijn materiaal wel kan ontstijgen, want die heeft hem 2x op de baan ingehaald.
Bottas had al die kerbs en worsten natuurlijk moeten testen voor King Hammy.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat Bottas niet de schuld kreeg van Toto want Hamilton maak geen fouten
Leverde geen mooie race op. Dan liever de outer track, is een beetje zoals Oostenrijk, maar dan iets korter nogquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou die lange layout juist wel tof vinden die ze ook een keer geraced hebben (2010), die outer track was toch enigszins suf.
[ afbeelding ]
Hoorden we niet exact hetzelfde een paar weken terug toen Verstappen een klapband kreeg? Was er volgens mij ook iemand die iets riep over te hard rijden door Verstappen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo bedoel je het. Nou ja, ik zie dat niet als 'meer uit de auto halen als er in zit'.
Dat is gewoon de auto slopen door fouten maken.
Ik moest bij je opmerking denken aan de flauwekul die Verstappen twee jaar terug over zich heen kreeg over 'te hard rijden zodat de auto kapot gaat'.
No problem. Was jij degene die me een Verstappen-fanboy noemde, of degene die me een Mercedes-fanboy noemde?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoorden we niet exact hetzelfde een paar weken terug toen Verstappen een klapband kreeg? Was er volgens mij ook iemand die iets riep over te hard rijden door Verstappen.
Oh, en btw, nog mijn excuses dat ik je een fanboi noemde recentelijk, dat was onterecht. My bad.
Mercedes, dacht ikquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
No problem. Was jij degene die me een Verstappen-fanboy noemde, of degene die me een Mercedes-fanboy noemde?
Hoe dan ook, excuses aanvaard. 🤣
Ach, dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mercedes, dacht ik
Soms ga ik teveel in een discussie op en schiet ik door. Kan zo in de F1 mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |