Tuurlijk niet. Bottas.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Opvallend na de twee laatste lastige contractverlengingen.
En dan? Russell bevestigd op Silverstone voor het 2e stoeltje?
Volgens Corriere dello Sport zit Russell mogelijk op Silverstone al in de Mercedes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Opvallend na de twee laatste lastige contractverlengingen.
En dan? Russell bevestigd op Silverstone voor het 2e stoeltje?
Dat gaat vuurwerk wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Corriere dello Sport zit Russell mogelijk op Silverstone al in de Mercedes.
Hij had het ook wel bij een Ferrari, Renault of AM ofzo mogen proberen na 9 jaar bij hetzelfde teamquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:56 schreef shiz het volgende:
Wat een egoïst die HAM. Hij had zoveel moois kunnen doen voor de mensen in de wereld met al die organisaties en protesten en zero emissions... nu gaat 'ie gewoon door met het fancy milieuvervuilende circus, wat een huichelaar!
Lol, maar zonder gekkigheid, hij had lekker een Rosbergje moeten doen. Peaked & geluk is op? Good enough for me, mazzeltov. Ik wil eigenlijk ook niet dat iemand met zoveel titels op rij door een dominante auto en schoothondteammates Schumi nog voorbij gaat. HAM is goed maar imho zeker geen GOAT en liga Senna, Schumacher, etc.
Hij had best nog mogen switchen met George. Laat maar eens zien hoe GOAT je bent dan, dat had ik dan nog wel interessant gevonden. Nadat z'n auto vreemd is gegaan met George hebben die twee geloof ik een beetje onderlinge spanning.Lou lou zal vast een clausule hebben dat 'ie niet met George in een team wil. Die is natuurlijk ook geschrokken dat zijn auto met nr. 63 erop ook op kop kan liggen en races zou kunnen winnen en bang voor interteamcompetitie. Wat dat betreft heb ik ook een hogere pet op van George dan Lewis. Hopelijk brengt George nu nog een Q1 en punten mee voor Williams. Groot respect voor George en Max, die doen het altijd beter dan de auto en teammate doen vermoeden hoe snel ze zouden moeten zijn.
Dan stapt Hamilton halverwege het seizoen zelf op.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:26 schreef DKUp het volgende:
Verstappen naast Hamilton zou ook een fantastisch seizoen opleveren denk ik. Alleen maar drama
Ja, beter vol inzetten op dit jaar en kampioen worden, en volgend jaar met wat achterstand beginnen, dan beide jaren net niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef shiz het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat Merc dit jaar laat schieten in de wetenschap dominant uit de startblokken te komen volgend jaar, die hebben waarschijnlijk veel developmentgeld in papierschuivers gestoken om loopholes in het reglement te vinden en overal zo sluw mogelijk voordeel te behalen. Ben bang dat RBR weer redelijk kansloos is volgend jaar.RBR denkt ook: liever kortvergane glorie dan telkens aan het kortste strootje trekken. Maar wie weet kunnen ze de trend doorzetten, zou mooi zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.
Zoals BMW in 2008.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, beter vol inzetten op dit jaar en kampioen worden, en volgend jaar met wat achterstand beginnen, dan beide jaren net niet.
Hoe zit het eigenlijk met die engine-freeze tussen de seizoenen? Mag er, binnen het beschikbare budget, wel aan de motor worden gesleuteld of moet de spec voor 2022 gelijk zijn aan die van dit jaar?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef shiz het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat Merc dit jaar laat schieten in de wetenschap dominant uit de startblokken te komen volgend jaar, die hebben waarschijnlijk veel developmentgeld in papierschuivers gestoken om loopholes in het reglement te vinden en overal zo sluw mogelijk voordeel te behalen. Ben bang dat RBR weer redelijk kansloos is volgend jaar.RBR denkt ook: liever kortvergane glorie dan telkens aan het kortste strootje trekken. Maar wie weet kunnen ze de trend doorzetten, zou mooi zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.
Voor volgend jaar mag er een nieuwe motor gebouwd worden op basis van de huidige regels. Daarna gaat de freeze in en mogen er geen updates gedaan worden tot aan 2025.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met die engine-freeze tussen de seizoenen? Mag er, binnen het beschikbare budget, wel aan de motor worden gesleuteld of moet de spec voor 2022 gelijk zijn aan die van dit jaar?
Of wordt er sowieso een hele nieuwe motor gebouwd omdat er een totaal andere wagen komt? Ik heb me echt totaal niet verdiept in de regels voor volgend jaar.
Hoe dan ook. Ik heb vertrouwen in Newey, ook al vindt hij de 2022 richtlijnen ruk.
Dan gaan we er maar even vanuit dat we vanuit Honda geen echte verbetering meer hoeven te verwachten ten opzichte van de huidige motor en dat Mercedes nog wel ergens wat PK's er bij getoverd krijgt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor volgend jaar mag er een nieuwe motor gebouwd worden op basis van de huidige regels. Daarna gaat de freeze in en mogen er geen updates gedaan worden tot aan 2025.
Er kan volgend jaar zomaar eens een enorme shuffle plaatsvinden. Wel erg interessant, natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Stel dat je dit jaar laat varen en volgend jaar ben je het derde team echter Ferrari en McLaren.
Precies, daarom zet je nu alles op dit jaar. Tijd en geld zijn maar de helft van de snelheid.
En Mercedes wil het omdat ze willen dat de man met de meeste titels ooit gekoppeld is aan hun auto. Het is allemaal een beetje zielig, want al wint Hamilton er nog drie, hij zal nooit de grootste zijn. Tenzij hij dat doet in de op twee na langzaamste wagen op de grid.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:43 schreef flipsen het volgende:
De reden dat HAM bijgetekend heeft is gewoon die 8e titel die hij wil hebben. Daar rekende hij dit jaar al op, vandaar nog niet bijgetekend. Maar nu staat die snotneus opeens bovenaan en dat was niet de bedoelingSnel bijtekenen voor dat Russell in de auto wordt gezet
![]()
![]()
![]()
(Incl. Bottas clausule natuurlijk)
Dit denk ik ook. Ze offeren dit jaar gewoon om alle inspanning in de auto van volgend jaar te stoppen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef shiz het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat Merc dit jaar laat schieten in de wetenschap dominant uit de startblokken te komen volgend jaar, die hebben waarschijnlijk veel developmentgeld in papierschuivers gestoken om loopholes in het reglement te vinden en overal zo sluw mogelijk voordeel te behalen. Ben bang dat RBR weer redelijk kansloos is volgend jaar.RBR denkt ook: liever kortvergane glorie dan telkens aan het kortste strootje trekken. Maar wie weet kunnen ze de trend doorzetten, zou mooi zijn, maar ik heb er een hard hoofd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |