Het ligt iets ingewikkelder dan dat:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
De regering kan dat best verbieden. Als Japan nee zegt, dan gaan ze niet door. Gelukkig hebben ze dat niet gezegd, want ben blij dat ze doorgaan.
Ja, Silverstone gaat door en met (veel) publiek voor zover bekend. Echter zullen de teams gewoon in hun bubbel blijven dus ik verwacht daar geen problemen door.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:31 schreef THEFXR het volgende:
gaat Silverstone nog wel door? de besmettingen zijn exploderend, door die delta variant.
Beter dan hele sectoren anderhalf jaar de nek om draaien. Maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met een handvol besmettingen continu hele steden lam leggen. Feest hoor.
Dat is het zeker inderdaad. Dat anderhalf jaar de nek om draaien komt ook door het continue wanbeleid.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Beter dan hele sectoren anderhalf jaar de nek om draaien. Maar dat is mijn mening
hopen dat ze de UK uitkomen zonder 10 dagen quaranquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Silverstone gaat door en met (veel) publiek voor zover bekend. Echter zullen de teams gewoon in hun bubbel blijven dus ik verwacht daar geen problemen door.
Daar zijn afspraken over gemaakt, teams moeten zich aan een enorme berg voorschriften en regels houden om daar uit te blijven. Maar sowieso is 10 dagen geen probleem mits men binnen 3 dagen van Oostenrijk naar het VK is gereisd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hopen dat ze de UK uitkomen zonder 10 dagen quaran
dus die hebben hun eigen wereld regels?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar zijn afspraken over gemaakt, teams moeten zich aan een enorme berg voorschriften en regels houden om daar uit te blijven. Maar sowieso is 10 dagen geen probleem mits men binnen 3 dagen van Oostenrijk naar het VK is gereisd.
Wat ik ervan begreep is dit inderdaad het geval, ze hebben een uitzondering gekregen voor het VK qua regels maar er zitten natuurlijk wel strenge voorwaarden aan, het is niet voor niks dat de toegangsmaatregelen voor de paddocks nu zo enorm streng zijn en dat er constant op corona gechecked word.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus die hebben hun eigen wereld regels?
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Australie tja... die hebben er zelf een enorme shitshow van gemaakt daar met hun falende vaccinatieprogramma.
Voor de teams niet. Voor het publiek echter wordt het mogelijk een enorme besmettingshaardquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Silverstone gaat door en met (veel) publiek voor zover bekend. Echter zullen de teams gewoon in hun bubbel blijven dus ik verwacht daar geen problemen door.
Dat zoeken ze maar lekker zelf uit, zolang de F1 er niet door stilgelegd wordt doen ze maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor de teams niet. Voor het publiek echter wordt het mogelijk een enorme besmettingshaard
Hoe probeerde hij dan volgens jou 'meer uit de auto te halen dan er in zat'?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar geloof je weinig van? Hij probeerde er meer uit te halen dan er in zat waardoor hij schade kreeg, met het gevolg dat de auto langzamer werd, is dat niet goed omgaan met de druk? Ja dat denk ik wel. Is dat je makkelijk gewonnen geven? Nee dat denk ik dus niet.
door lang dicht achter Norris te blijven door teveel over de kerbs te rijden wat de auto dus niet prettig vond, dus hij had de druk er vol op. Ik zeg toch ook niet dat het lukte maar die opmerking dat hij zich makkelijk gewonnen gaf blijf ik onzin vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe probeerde hij dan volgens jou 'meer uit de auto te halen dan er in zat'?
Zo bedoel je het. Nou ja, ik zie dat niet als 'meer uit de auto halen als er in zit'.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
door lang dicht achter Norris te blijven door teveel over de kerbs te rijden wat de auto dus niet prettig vond, dus hij had de druk er vol op. Ik zeg toch ook niet dat het lukte maar die opmerking dat hij zich makkelijk gewonnen gaf blijf ik onzin vinden.
je vergeet "proberen"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo bedoel je het. Nou ja, ik zie dat niet als 'meer uit de auto halen als er in zit'.
Dat is gewoon de auto slopen door fouten maken.
Ik moest bij je opmerking denken aan de flauwekul die Verstappen twee jaar terug over zich heen kreeg over 'te hard rijden zodat de auto kapot gaat'.
quote:Hij probeerde er meer uit te halen dan er in zat
Het valt me nog mee dat Bottas niet de schuld kreeg van Toto want Hamilton maak geen foutenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:30 schreef daNpy het volgende:
Dan moet ie toch aan Bottas vragen hoe die zijn materiaal wel kan ontstijgen, want die heeft hem 2x op de baan ingehaald.
Omdat hij van zijn engineer te horen kreeg wat hij niet moest doen, nadat Hammy zijn auto had gesloopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:30 schreef daNpy het volgende:
Dan moet ie toch aan Bottas vragen hoe die zijn materiaal wel kan ontstijgen, want die heeft hem 2x op de baan ingehaald.
Bottas had al die kerbs en worsten natuurlijk moeten testen voor King Hammy.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat Bottas niet de schuld kreeg van Toto want Hamilton maak geen fouten
Leverde geen mooie race op. Dan liever de outer track, is een beetje zoals Oostenrijk, maar dan iets korter nogquote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou die lange layout juist wel tof vinden die ze ook een keer geraced hebben (2010), die outer track was toch enigszins suf.
[ afbeelding ]
Hoorden we niet exact hetzelfde een paar weken terug toen Verstappen een klapband kreeg? Was er volgens mij ook iemand die iets riep over te hard rijden door Verstappen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo bedoel je het. Nou ja, ik zie dat niet als 'meer uit de auto halen als er in zit'.
Dat is gewoon de auto slopen door fouten maken.
Ik moest bij je opmerking denken aan de flauwekul die Verstappen twee jaar terug over zich heen kreeg over 'te hard rijden zodat de auto kapot gaat'.
No problem. Was jij degene die me een Verstappen-fanboy noemde, of degene die me een Mercedes-fanboy noemde?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoorden we niet exact hetzelfde een paar weken terug toen Verstappen een klapband kreeg? Was er volgens mij ook iemand die iets riep over te hard rijden door Verstappen.
Oh, en btw, nog mijn excuses dat ik je een fanboi noemde recentelijk, dat was onterecht. My bad.
Mercedes, dacht ikquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
No problem. Was jij degene die me een Verstappen-fanboy noemde, of degene die me een Mercedes-fanboy noemde?
Hoe dan ook, excuses aanvaard. 🤣
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |