abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_200023858
Ik dacht dat het hier vol zou zitten met incels en zolderkamerautisten. Ik heb ze nog niet gezien. In plaats daarvan zie ik heel veel vrouwelijke fok!kers. Leuk! *G*

Dus ik vraag me af: wat doe je hier op Fok!? Ik wil hier geen vrouw only topic van maken, maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van Fok!sters. Leuke anekdotes? Kom maar met de verhalen. O+
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  woensdag 23 juni 2021 @ 13:32:15 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200023982
Vrouwelijke zolderkamerautist hier :W Ooit op FOK! aangemeld in m'n eindexamenjaar (met ander account) en blijven plakken.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 13:35:52 #3
5428 crew  miss_sly
pi_200024021
Heel lang geleden via de Frontpage in R&P terechtgekomen. Daarna verhuisd naar toen nog WFL (Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing) alwaar we in de slowchat jaren met een leuk clubje chatten. Daar mijn lief leren kennen, samen gaan wonen, kind gekregen, verhuisd, en verbouwd en verhuisd, repeat ( :') ) en alles dus per ongeluk gaandeweg gedocumenteerd in WFL, OUD, en K&W, zo ongeveer :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200024063
Op Viva altijd wel meegelezen, maar niet de behoefte gevoeld om te posten.
Hier ben ik veel te vinden in SHO, WGR, COR, K&W, NWS en CUL. Veel leuke users hier, en de afzeikcultuur waarop Fok! op Viva altijd werd neergezet ken ik echt niet.

Ook tijdens het klussen en de aankoop van mijn huis veel goede tips gehad van Fok!kers. En het Funda topic is hier ook errug leuk
Alius aliud dicit
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 13:39:43 #5
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200024072
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:32 schreef kwiwi het volgende:
Vrouwelijke zolderkamerautist hier :W
Hier ook oO<
Ik heb alleen geen zolderkamer ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200024125
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:32 schreef kwiwi het volgende:
Vrouwelijke zolderkamerautist hier :W Ooit op FOK! aangemeld in m'n eindexamenjaar (met ander account) en blijven plakken.
Ik ben ook een beetje autistisch. Sociaal zeer beperkt. *O* ;)
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200024169
Heul lang geleden chatte ik nog op IRC en ik kwam op #fok terecht. Daar mijn vriend leren kennen en zo ben ik via IRC naar het fok forum verhuisd.

Een hele periode amper gefokt en nu wel weer vrij actief. Ik zie fok als vooral als ontspanning. Ook een beetje om up to date te blijven over het laatste nieuws en over de showbizzroddels. Ook lees ik graag mee in OUD en soms kan ik ook erg lachen om bizarre topics die ik KLB of ONZ worden geopend :)

Welkom schaakkipje!
pi_200024197
Ik woon eigenlijk in MUZ en dan met name dagelijks bij radio49 en in november en december bij respectievelijk de Evergreen Top1000 van radio5 en de Top2000 van radio2. En verder vind het ik vaak wel gezellig in LIF, met name in het kringlooptopic, en in K&W en soms CUL en WGR. Ik heb tig subfora verborgen en zo hou ik het voor mezelf een beetje gezellig en positief hier.
Oh en net als miss-sly heb ik hier mijn man leren kennen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 23 juni 2021 @ 14:22:09 #9
22592 crew  Ole
pi_200024768
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik woon eigenlijk in MUZ en dan met name dagelijks bij radio49 en in november en december bij respectievelijk de Evergreen Top1000 van radio5 en de Top2000 van radio2. En verder vind het ik vaak wel gezellig in LIF, met name in het kringlooptopic, en in K&W en soms CUL en WGR. Ik heb tig subfora verborgen en zo hou ik het voor mezelf een beetje gezellig en positief hier.
Oh en net als miss-sly heb ik hier mijn man leren kennen.
Er zijn echt zo veel Fok! stelletjes en Fok! baby's *;
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200024790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:38 schreef Mrmime het volgende:
Op Viva altijd wel meegelezen, maar niet de behoefte gevoeld om te posten.
Hier ben ik veel te vinden in SHO, WGR, COR, K&W, NWS en CUL. Veel leuke users hier, en de afzeikcultuur waarop Fok! op Viva altijd werd neergezet ken ik echt niet.

Ook tijdens het klussen en de aankoop van mijn huis veel goede tips gehad van Fok!kers. En het Funda topic is hier ook errug leuk
ik herken het ook niet. Daarom een positief topic gemaakt om onder meer de incelangst een beetje te dempen. :)

De kluspijler vond ik vroeger ook leuk. Dat je foto's zag van projecten waar men mee bezig was. Ontzettend mooi opgeknapte huizen gezien.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200024839
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 14:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Er zijn echt zo veel Fok! stelletjes en Fok! baby's *;
_O- Fotoboek is zo romantisch en laagdrempelig ^O^
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200024963
Ik kwam hier jaren geleden een keer advies vragen en ik kreeg goed advies van een Fokster wat geholpen heeft. Toen heel lang niet hier geweest en sinds dit jaar een nieuw account omdat ik het ww van mijn eerste account niet meer achterhaald kreeg. Ik lees graag in CRE en ik vind het leuk om foto’s te zien van anderen hun haaksels en (bullet) journals.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 14:37:58 #13
382129 crew  Donna
pi_200025017
Ik ben hier via Google denk ik op CRE beland en toen mee gaan schrijven in het haaktopic.

En langzaam ook op andere plekken gaan kijken.
  woensdag 23 juni 2021 @ 14:51:35 #14
338319 ZarB
Piña colada
pi_200025186
Rellen in KLB en soms een serieuze post in een ander subforum. Ik ben geen meeschrijver in langlopende topics. Soms lees ik in OUD het topic over zwangerschap en geboorte maar ik interesseer me te weinig voor de ander om in zoiets fanatiek mee te schrijven.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_200025382
Ff dit topic volgen.
Cindy De Vuyst
pi_200025582
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:09 schreef einzeinz het volgende:
Ff dit topic volgen.
:') 14.gif
pi_200025634
Ik wist niet dat er een CRE pijler bestond. Ik ben niet zo van het haken etc, maar ik ga daar wel uitgebreid m'n sinterklaassuprises showen. :D
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 15:35:25 #18
184769 crew  Deisyy
pi_200025735
Ten tijde van De Gouden Kooi ben ik op FOK! gekomen om mee te posten in de COS (commentaar op streams), heb daarna nog een paar real life soaps gevolgd met FOK! en sindsdien ben ik er blijven hangen. Ik post vooral in het 40+ en SHO-subforum, maar ben ik master in lurken *)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  PR en moderator woensdag 23 juni 2021 @ 16:00:32 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200026092
Toen ik in 2009 op FOK! kwam was de grap nog dat elke vrouwelijke user vast een nepaccount van een mannelijke user moest zijn, ‘want er zitten geen vrouwen op FOK!’ _O- die grap zie ik tegenwoordig eigenlijk zelden meer langs komen, maar ook toen al zat FOK! vol vrouwen :D

Zolderkamerautisten hebben we hier zeker, die vind je overal op internet. Maar vaak zijn het mensen die stiekem best vaak van hun zolderkamer af komen voor werk, vrouw, kinderen, etc. Maar die op internet graag nog het beeld van de zolderkamerautist hoog willen houden _O-

Anyway, ik ben hier ooit gekomen omdat ik hier altijd op kwam als ik iets Googelde (gaat vast hetzelfde met veel Viva’ers), toen maar eens een account gemaakt. De eerste jaren vooral veel onderbroekenlol gemaakt, uiteindelijk mijn man tussen die onderbroekenlol leren kennen in 2013 (van FOK! kenden we elkaars username al in 2010), vorig jaar getrouwd O+
In de loop der jaren ben ik met vlagen wat meer over het forum gaan zwerven, en met vlagen soms ook juist beperkt tot 1 of 2 subfora. Inmiddels ook alweer 7 jaar crew, op verschillende subfora mod geweest. Nu doe ik alleen nog MOL, en daar regel ik jaarlijks ook bordspellen voor die onze molloten middels voorspel-wedstrijdjes kunnen winnen. Ook voor ESF doe ik dat (hetzelfde lijntje), dus vandaar dat ik ook tot PR ben omgedoopt :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_200027024
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Ten tijde van De Gouden Kooi ben ik op FOK! gekomen om mee te posten in de COS (commentaar op streams), heb daarna nog een paar real life soaps gevolgd met FOK! en sindsdien ben ik er blijven hangen. Ik post vooral in het 40+ en SHO-subforum, maar ben ik master in lurken *)
COS Utopia heb ik ook nog gevolgd :D , maar die streams keek ik nooit. Dat was best verslavend.

40+ lijkt mij heel leuk. Ik zal daar eens kijken. Plaatjes plakken over herinneringen.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200027188
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:00 schreef Moira het volgende:
Toen ik in 2009 op FOK! kwam was de grap nog dat elke vrouwelijke user vast een nepaccount van een mannelijke user moest zijn, ‘want er zitten geen vrouwen op FOK!’ _O- die grap zie ik tegenwoordig eigenlijk zelden meer langs komen, maar ook toen al zat FOK! vol vrouwen :D

Zolderkamerautisten hebben we hier zeker, die vind je overal op internet. Maar vaak zijn het mensen die stiekem best vaak van hun zolderkamer af komen voor werk, vrouw, kinderen, etc. Maar die op internet graag nog het beeld van de zolderkamerautist hoog willen houden _O-

Anyway, ik ben hier ooit gekomen omdat ik hier altijd op kwam als ik iets Googelde (gaat vast hetzelfde met veel Viva’ers), toen maar eens een account gemaakt. De eerste jaren vooral veel onderbroekenlol gemaakt, uiteindelijk mijn man tussen die onderbroekenlol leren kennen in 2013 (van FOK! kenden we elkaars username al in 2010), vorig jaar getrouwd O+
In de loop der jaren ben ik met vlagen wat meer over het forum gaan zwerven, en met vlagen soms ook juist beperkt tot 1 of 2 subfora. Inmiddels ook alweer 7 jaar crew, op verschillende subfora mod geweest. Nu doe ik alleen nog MOL, en daar regel ik jaarlijks ook bordspellen voor die onze molloten middels voorspel-wedstrijdjes kunnen winnen. Ook voor ESF doe ik dat (hetzelfde lijntje), dus vandaar dat ik ook tot PR ben omgedoopt :D
Er hebben hier ook best veel vrouwen gezeten en nog steeds natuurlijk. SHE kan ik me nog herinneren. Met een spin als avatar.

Zolderkamerautist is toch een speciale fok uitdrukking? Of zit ik nou iedereen te beledigen met incel en autist? _O- O-)
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 17:52:29 #22
441859 crew  Lenny77
pi_200027906
Ik ben net naar hier gekomen voor de vrijheid en het ongeremde van de posts.
In België lopen meer softies rond en ik vind het hier verademend :)

En gewoon blijven plakken daarna, genoeg subforums om iets in te lezen *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 17:57:26 #23
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200027972
Ik ben vooral in het F1 en ESF subforum te vinden. (Wel duidelijk username te halen)

Mijn 1e post op FOK! was een vraag over windows 10 upgrade via windows 7 in het DIG subforum
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_200028012
Oh ja ik vergeet 40+ en MOL helemaal O+

Maar Fok! Is gewoon een tof forum. En ja er zijn echt wel pittige discussies en af en toe zeikerds in een topic, maar door goede mods prima te doen.

En er zijn zoveel mooie topics om terug te lezen, de geelkuifkaketoe en het topic waarin iedereen zijn wasmachinefilter :X showde vond ik prachtig.
Alius aliud dicit
pi_200028024
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:52 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben net naar hier gekomen voor de vrijheid en het ongeremde van de posts.
In België lopen meer softies rond en ik vind het hier verademend :)

En gewoon blijven plakken daarna, genoeg subforums om iets in te lezen *O*
Altijd leuk om die belgen aan te spreken als extreme hollander en lekker extra direct te gaan doen, terwijl zij beleeft proberen te zijn, zo van zeg eh, dat vlaanderen, wanneer ? wat ja Wat?, wat?, wanneer houden jullie nou eens op met dat frans?
  roze woensdag 23 juni 2021 @ 18:01:54 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200028038
Ben hier ooit via Google terecht gekomen toen ik iets zocht. Uiteindelijk blijven hangen en veel leuke mensen ontmoet in het echt. Sowieso vind ik het altijd leuk en fijn dat ik hier over alles kan praten. Tijdens het ESF is er een plek om te praten, kijk ik een tv-programma dan kan ik hier praten met mensen over dat programma, wil ik iets weten kan ik het vragen etc en het is altijd gezellig om een beetje te lullen in een SC.
Your beauty never ever scared me.
pi_200028096
Ik werd hierheen gelokt door @ZarB en ben blijven hangen. Nu bestaat mijn halve vriendenkring irl uit FOK!ers ( :') )
  PR en moderator woensdag 23 juni 2021 @ 18:38:26 #28
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200028829
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:04 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Er hebben hier ook best veel vrouwen gezeten en nog steeds natuurlijk. SHE kan ik me nog herinneren. Met een spin als avatar.

Zolderkamerautist is toch een speciale fok uitdrukking? Of zit ik nou iedereen te beledigen met incel en autist? _O- O-)
SHE is een legende _O- wel van voor mijn tijd

Ik weet niet of zolderkamerautist echt van FOK! komt maar het is hier iig veel gebruikt :D ‘een forum vol incels’ zijn we nooit geweest voor zover ik weet, in R&P vind je wel eens een verdwaalde incel/vrouwenhater, maar dat levert ook weer vermaak op _O-
‘Zolderkamerautist’ zal voor velen hier geen belediging zijn iig :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 23 juni 2021 @ 18:50:45 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_200029116
Ik kwam hier in 2006 omdat ik me verveelde (niet op zolderkamer, maar op mijn mini-etagewoning). Leerde al vrij snel mijn man hier kennen en vijftien jaar later hebben we inmiddels 3 fokbaby's gemaakt.
Ik heb hier ontzettend veel vriendschappen gemaakt door de jaren heen, lief en leed gedeeld, ongelooflijk veel lol gehad. Het is een deel van mijn leven, en ook al roep ik soms wel dat ik er helemaal klaar mee ben, ik zal altijd terug blijven komen op fok O+
disclaimer
  Miss 200.000.000! woensdag 23 juni 2021 @ 19:08:23 #30
367000 roos94
pi_200029439
Als depressieve puber kwam ik m'n kamer niet uit en FOK! was toen een prettig tijdverdrijf. Toen ook blijven plakken etc. Nu zit ik hier al bijna 10 jaar. Kan niet meer herinneren hoe ik de site heb gevonden eigenlijk
  woensdag 23 juni 2021 @ 19:10:27 #31
338319 ZarB
Piña colada
pi_200029470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 18:05 schreef Fugue het volgende:
Ik werd hierheen gelokt door @:ZarB en ben blijven hangen. Nu bestaat mijn halve vriendenkring irl uit FOK!ers ( :') )
Ik dacht dat jij hier stiekem ook al eens rond hing? En dat je pas die hard werd in het gouden KLB tijdperk 8-)

Ach ja en zie t van de zonnige kant: je bent iig niet bezwangerd door een fokker :7
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 19:10:50 #32
184769 crew  Deisyy
pi_200029478
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:08 schreef roos94 het volgende:
Als depressieve puber kwam ik m'n kamer niet uit en FOK! was toen een prettig tijdverdrijf. Toen ook blijven plakken etc. Nu zit ik hier al bijna 10 jaar. Kan niet meer herinneren hoe ik de site heb gevonden eigenlijk
En had je afgelopen week de 200.000.000e post *O*

quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:47 schreef roos94 het volgende:

[..]

Gekomen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200029778
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:10 schreef ZarB het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij hier stiekem ook al eens rond hing? En dat je pas die hard werd in het gouden KLB tijdperk 8-)

Ach ja en zie t van de zonnige kant: je bent iig niet bezwangerd door een fokker :7
Haha kijk deze onwetende dan @TARDIS
pi_200029848
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:23 schreef Fugue het volgende:

[..]

Haha kijk deze onwetende dan @:TARDIS
Echt hè. Beetje gemeen confronterend ook.
  woensdag 23 juni 2021 @ 19:38:12 #35
338319 ZarB
Piña colada
pi_200030190
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:23 schreef Fugue het volgende:

[..]

Haha kijk deze onwetende dan @:TARDIS
Ik wou er nog achter zetten "denk ik?"
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  woensdag 23 juni 2021 @ 19:41:05 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_200030250
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 18:00 schreef Mrmime het volgende:
Oh ja ik vergeet 40+ en MOL helemaal O+

Maar Fok! Is gewoon een tof forum. En ja er zijn echt wel pittige discussies en af en toe zeikerds in een topic, maar door goede mods prima te doen.

En er zijn zoveel mooie topics om terug te lezen, de geelkuifkaketoe en het topic waarin iedereen zijn wasmachinefilter :X showde vond ik prachtig.
Omg mijn wasmachinefiltertopic is legendarisch?? O+
disclaimer
  woensdag 23 juni 2021 @ 19:42:19 #37
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_200030291
Tijdens mijn bachelor wiskunde googlede ik wel eens huiswerk waar ik niet uitkwam, en dan had een studiegenootje er altijd al vragen over gesteld in ses. Op een gegeven moment maar een account aangemaakt. Wel met de slechtst over nagedachte nickname ooit ;(
pi_200030521
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef SQ het volgende:

[..]

Omg mijn wasmachinefiltertopic is legendarisch?? O+
Ja! Beetje stille dood gestorven, das jammer. Maar het zorgde voor een hilarisch gesprek/appwisseling in mijn vriendengroep. Heb alle filters gezien :')
Alius aliud dicit
pi_200030585
Via Frontpage op het Forum terecht gekomen in... Wat was het? 2002 ofzo? Het staat wel in m'n profiel ;) Destijds als 'Natalie', maar intussen omgedoopt naar 'Celestien'. Verschillende functies bekleed binnen de crew. Momenteel modje van TRU.

Getrouwd met steenz, voormalig Eindredactie Nieuws op de Frontpage alhier. 10 jaar alweer getrouwd alweer O+ . Elkaar 15 jaar geleden op FOK! leren kennen en ouders van een vrolijke kleuter :Y

Leuk topic!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200030696
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 14:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Er zijn echt zo veel Fok! stelletjes en Fok! baby's *;
Héél veel. Zo leuk :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 19:59:26 #41
382129 crew  Donna
pi_200030820
Is er eigenlijk een Fok! baby teller? Hoeveel baby's heeft dit forum al opgebracht?
  woensdag 23 juni 2021 @ 20:01:34 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_200030871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:59 schreef Donna het volgende:
Is er eigenlijk een Fok! baby teller? Hoeveel baby's heeft dit forum al opgebracht?
We hebben het ooit eens geprobeerd te tellen maar is niet te doen, tegenwoordig gaan veel users een andere naam gebruiken als ze zwanger zijn en dan is er nog een grote groep die nooit in OUD komt. Bevestigde fokbabies zijn er vele tientallen, maar ik denk dat het er in werkelijkheid wel enkele honderden zijn.
disclaimer
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 20:02:40 #43
382129 crew  Donna
pi_200030897
O+ Awesome!
  Redactie Sport woensdag 23 juni 2021 @ 20:03:20 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_200030912
Ik kwam hier in 2009, kende het al langer maar ik durfde nog geen account te maken.

Paar keer naar een meet geweest en in 2014 ontmoette ik Pino112 tijdens de SPO crewmeet, volgend jaar gaan we trouwen O+

Wat ik hier doe? Inmiddels is het vooral sport kijken/erover posten :P maar ook andere live dingen zoals ESF.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_200030918
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:41 schreef SQ het volgende:

[..]

Omg mijn wasmachinefiltertopic is legendarisch?? O+
Omg die zocht ik laatst om m'n wasmachinefiltervondst te plaatsen. Nu alsnog gedaan *)
  woensdag 23 juni 2021 @ 20:06:20 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_200030990
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:02 schreef Donna het volgende:
O+ Awesome!
Zie ook: OUD / Het grote Fok!kinderen topic
disclaimer
pi_200031018
Ooit binnengekomen als POLbewoner. Veel interessante discussies gevoerd.
Later mijn blikveld wat verruimd en heb nog steeds heel veel plezier van allerlei reeksen over mijn huis, tuin en keukendingen. Ben nog altijd bevriend met 'entiteiten' uit het POLtijdperk, en heb tientallen fokkers uit andere subfora over de vloer gehad. Eentje brengt af en toe een batch van haar zelfgebrouwen bier (aanrader: CUL / Milky Road Brewery: van hobbybrouwen naar huurbrouwen #2 ), andere komen bij mij lamsvlees halen van mijn kudde.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200031059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 19:49 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Ja! Beetje stille dood gestorven, das jammer. Maar het zorgde voor een hilarisch gesprek/appwisseling in mijn vriendengroep. Heb alle filters gezien :')
Wij deden afgelopen week een spoelbakputjes-rondje op de app. Mijne zat er letterlijk pas 2 dagen in, dus die was nog schoon :D

On topic: ik was zwanger en daarna net moeder toen ik veel mee las in OUD, omdat ik geen vriendinnen had die in dezelfde fase van het leven zaten. Na een jaar lurken maar mee gaan schrijven en daar zit ik nu nog. Echt heel fijn om advies te krijgen en om niet altijd politiek correct te praten, maar ook ongegeneerd te klagen over de etterbakken die het soms zijn :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200031106
In 2005 via mijn nu man op de frontpage gekomen en toen per ongeluk op het forum. Sindsdien lurker in OUD, NWS, SHO en LIF, met sinds 2013 (?) dit huidige account en matig actief poster in OUD en CRE voornamelijk. Ik ben gebleven om de humor, ik houd wel van wat harde humor, maar ook vanwege het saamhorigheidsgevoel in sommige topics, de hulp die geboden wordt (FHF o.a.). Ik voel me hier gewoon thuis. O, en je hoort/leest hier ook andere geluiden dan die je altijd in je eigen bubbel hoort, dat is ook wel eens verfrissend! De frontpage kom ik nooit meer.

Toevoeging: ik lurk graag in K&W, daarvan laat ik soms als hint wel eens wat aan man zien, heeft overigens nog niet veel effect gehad :{w

En ik ben heel blij met de nieuwe vivasmileys, vooral deze :wtf: Komt goed van pas in COR :P
pi_200031202
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:12 schreef Mrs.Peel het volgende:
In 2005 via mijn nu man op de frontpage gekomen en toen per ongeluk op het forum. Sindsdien lurker in OUD, NWS, SHO en LIF, met sinds 2013 (?) dit huidige account en matig actief poster in OUD en CRE voornamelijk. Ik ben gebleven om de humor, ik houd wel van wat harde humor, maar ook vanwege het saamhorigheidsgevoel in sommige topics, de hulp die geboden wordt (FHF o.a.). Ik voel me hier gewoon thuis. O, en je hoort/leest hier ook andere geluiden dan die je altijd in je eigen bubbel hoort, dat is ook wel eens verfrissend! De frontpage kom ik nooit meer.

En ik ben heel blij met de nieuwe vivasmileys, vooral deze :wtf: Komt goed van pas in COR :P
Ooh! Vandaar die extra smileys. Ik dacht al dat ik weer een abbo kado gekregen had _O-

Geen idee hoe ik hier precies terecht gekomen ben. In ieder geval iets met beestjes dus F&F. Inmiddels een paar SCs gehad en nu hang ik vooral rond op CUL (SC), met wat snufjes R&P, WGR en F&F natuurlijk.
Want waar moet ik anders mijn opvangkittens spammen?
F&F / Gastopvang DOC: Cat's 26e nestje: kwartetje

@Ole had het al over FOK! baby’s, ik heb er ook (soort van) een aantal helpen creëren :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 23-06-2021 20:24:18 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 23 juni 2021 @ 20:20:24 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_200031226
Ik heb mijn kat trouwens ook van fok nu je het zegt, via een user met een redcat opvang :D
disclaimer
pi_200031273
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:20 schreef SQ het volgende:
Ik heb mijn kat trouwens ook van fok nu je het zegt, via een user met een redcat opvang :D
Dat had ik zomaar geweest kunnen zijn. Ben begonnen bij Redcat. En dat is jaren geleden overgegaan naar het asiel in Eindhoven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 23 juni 2021 @ 20:26:25 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_200031309
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat had ik zomaar geweest kunnen zijn. Ben begonnen bij Redcat. En dat is jaren geleden overgegaan naar het asiel in Eindhoven.
Zou best kunnen? Het was een nestje van 3 geloof ik, Truus, toos ennnn... Teun? Gevonden bij de glasbak in Helmond?
disclaimer
pi_200031446
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:26 schreef SQ het volgende:

[..]

Zou best kunnen? Het was een nestje van 3 geloof ik, Truus, toos ennnn... Teun? Gevonden bij de glasbak in Helmond?
Ik denk dat we het dan van elkaar hadden geweten. Ik ben begonnen met opvangen via een FOK!ster. Misschien had je je kitten wel van haar :D

En ik ‘doe’ geen weesjes, alleen setjes met moederpoes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 23 juni 2021 @ 20:36:26 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_200031475
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik denk dat we het dan van elkaar hadden geweten. Ik ben begonnen met opvangen via een FOK!ster. Misschien had je je kitten wel van haar :D

En ik ‘doe’ geen weesjes, alleen setjes met moederpoes.
Het is veertien jaar geleden, ik weet dat echt niet meer :@ Ik zou het eens terug moeten zoeken :D
disclaimer
pi_200031516
Ik zocht informatie over de allereerste Big Brother en kwam zo op FOK! terecht O+ Hier heel veel leuke mensen leren kennen, waaronder twee van mijn beste vriendinnen en nog een hele schare vrienden en kennissen. Ik heb mijn kat zelfs via FOK! gekregen en die heeft zich ontpopt van super bang tot de meest aanhalige kat ooit.

Twee ex-vriendjes via FOK! en eigenlijk viavia ook mijn huidige Engelse vriend indirect via FOK! (zelf geen FOKker). Daar nu 11 jaar mee samen *;

Heel wat jaartjes moderator geweest van leuke, vriendelijke fora en nu hang ik vooral rond in het kookforum (Culinesse) waar oprecht fantastische mensen meepraten. Oh ja, ook nog steeds een regelmatige bezoeker van het Dieet-topic op FOK!, wat ik begin deze eeuw of zo begonnen ben. Nog steeds niet slank.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200031577
Heeft iemand van jullie tips voor een normaal kletstopic over alledaagse dingen?
pi_200031625
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:43 schreef Whiskers82 het volgende:
Heeft iemand van jullie tips voor een normaal kletstopic over alledaagse dingen?
Vrijwel elk subforum heeft een eigen slowchat.
Deze staat klaar in het Viva-subforum:
VF / [SC] Viva Forever kletstopic *O* [#1]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200031631
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:43 schreef Whiskers82 het volgende:
Heeft iemand van jullie tips voor een normaal kletstopic over alledaagse dingen?
Veel subfora hebben een SC (slowchat), ik denk dat je dat bedoelt?
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 20:45:50 #60
382129 crew  Donna
pi_200031633
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:43 schreef Whiskers82 het volgende:
Heeft iemand van jullie tips voor een normaal kletstopic over alledaagse dingen?
Ik denk dat we misschien het VF kletstopic daar maar voor 'moeten' gebruiken?

Elk subforum heeft wel een slowchat waar dus van alles besproken wordt, van goedemorgen tot in de nacht. De SC in CUL gaat dus niet de hele dag over eten, and so on.
pi_200031665
Het viva kletstopic daar zitten niet echt fok!leden. Verder kom ik alleen rare topics tegen.
pi_200031677
Elke slowchatreeks heeft zo z'n eigen vaste stamgasten, vaak langskomende bezoekers, eventueel terugkerende stokpaarden, en een eigen sfeer en toon. In principe word je overal redelijk gastvrij ontvangen, maar niet elke SC-reeks zal je aanspreken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200031687
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:45 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik denk dat we misschien het VF kletstopic daar maar voor 'moeten' gebruiken?

Elk subforum heeft wel een slowchat waar dus van
alles besproken wordt, van goedemorgen tot in de nacht. De SC in CUL gaat dus niet de hele dag over eten, and so on.
Oh oke, dat had ik nog niet zo in de gaten. Thanks.
pi_200031715
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:47 schreef Whiskers82 het volgende:
Het viva kletstopic daar zitten niet echt fok!leden. Verder kom ik alleen rare topics tegen.
Hier is de CULSC, hierboven al een keer genoemd: CUL / [CUL SC] Horror spareribs (reeks: Topicreeks: [CUL SC])

De koffieSC is ook populair:
GC / [KSC #12951] Balpunt, vanavond om 20:30 op RTL4 (reeks: Topicreeks: Koffie slowchat)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200031756
Dank je! 😊 Ga ik daar eens kijken.
@Isabeau, ik moet een week geregistreerd zijn om je een bericht terug te kunnen sturen.
pi_200031779
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:51 schreef Whiskers82 het volgende:
Dank je! 😊 Ga ik daar eens kijken.
@:isabeau, ik moet een week geregistreerd zijn om je een bericht terug te kunnen sturen.
Oh ja, is waar ook :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200031810
Wel bedankt! 😊
pi_200031869
Oh, en een goede manier om fok te verkennen (vond ik zelf, honderd jaar geleden) is op de usernaam van iemand die je wel aanstaat of interesseert te klikken. Dan zie je in welke topics die user heeft meegepost, en dat geeft je een interessante dwarsdoorsnede van fok (en van die user ;)).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200032104
Oh ja, dit is ook een goede SC: 40+ / [40+ SC #4070] Viva ldi! Topicreeks: [40+ SC ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200032375
Het lijkt me overigens echt super kut als je online ontmoetingsplek waar je zoveel leuke, interessante mensen hebt leren kennen plots offline gaat. Dat je dan paniekerig denkt: maar waar spréék ik al die leuke mensen nu! Samen een whatsappgroepje maken oid is toch heel anders. Dan waait er nooit meer iemand binnen die niet is uitgenodigd. Dus geen kans om nieuwe, interessante en leuke mensen te ontmoeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 23 juni 2021 @ 21:35:15 #71
403253 Meke
after all this time? always.
pi_200032996
Ik zat ooit jaaaaaren geleden op WebPiraat en dat vond ik supertof als puber. Dat ging toen ook weg, nadat het al een tijdje dood was :+ Toen een tijdje niet gepost, maar wel heel vaak FOK! gevonden als ik ergens vragen over had.
Toen ik een brandende vraag had over GTST heb ik een account aangemaakt zodat ik die kon stellen _O- En vervolgens steeds meer mee gaan lezen.

Inmiddels vaste gast van ESF O+ En als we het dan toch over leuke SCs hebben ;) Topicreeks: ESF Slowchat
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 21:38:30 #72
382129 crew  Donna
pi_200033108
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:15 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me overigens echt super kut als je online ontmoetingsplek waar je zoveel leuke, interessante mensen hebt leren kennen plots offline gaat. Dat je dan paniekerig denkt: maar waar spréék ik al die leuke mensen nu! Samen een whatsappgroepje maken oid is toch heel anders. Dan waait er nooit meer iemand binnen die niet is uitgenodigd. Dus geen kans om nieuwe, interessante en leuke mensen te ontmoeten.
Is het ook. Ik kwam hier dus al, dus voor mij is het ietwat anders. Beetje lobbyen om hier zoveel mogelijk VIVA leden heen te krijgen nu haha!

Maar jaren geleden stopte ineens het Yes! weekblad en het forum. Daar was ik ook actief. Daarna werd er door forumsters zelf een forum opgezet en hoewel dat nog steeds bestaat en heel soms ook in Google wel naar voren komt, heb je amper nieuwe aanwas en begin je elkaar gewoon beter te kennen dan je eigen familie. Dat is niet leuk meer op een gegeven moment.
pi_200033169
Als je er van houdt om dingen op te sommen, dan zeker af en toe een kijkje nemen in de OUD SC. Er wordt daar toch zeker wekelijks vanalles opgesomd (of je koffie of thee drinkt bijv, hoe je de was doet, welke seksspeeltjes er in je lade liggen etc etc) OUD / [OUD SC] Jennifer Beals adoreerbankje *)

Ik kwam ooit in de CUL SC buurten en bleef daar hangen, toen was ik fok op een gegeven moment uit het oog verloren en kwam ik uiteindelijk terug in OUD want zwanger. Toen ook weer een tijdje meegekletst in CUL, maar nu met tweede baby gaan ze me veel te snel :+ dus hang ik weer meer in OUD rond, maar post niet suuuuper veel. Oh en ik lurk overal *)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 juni 2021 @ 22:09:03 #74
163650 Greys
pi_200034047
Met m'n oude account kwam ik hier tijdens de allereerste Big Brother ( :o ) voor de streamverslagen enzo. LANG LANG GELEDEN. Op een gegeven moment na verhuizen wachtwoord kwijt en nieuw account begonnen.

Ben zelf voornamelijk te vinden in het Songfestival forum van FOK! Songfestivalforum.nl linkt ook naar dat ESF-deel en we hadden dit jaar zelfs persaccreditatie in Ahoy gedurende de twee weken in mei met dank aan het jarenlange enthousiasme van alle Songfestivalliefhebbers in dat deel van het forum. Dat was ook de organisatie van het Songfestival niet ontgaan. Hoogtepunt! w/ *O*

De Sjoelclub was ook heerlijk, zijn met veel FOK!-ers (users en crew) een Sjoelclub in een Rotterdamse kroeg begonnen. Elke paar maanden een gezellige avond daar. Veel mensen irl leren kennen door die meets, Songfestivalmeets en asielacties waarbij we spullen en geld voor Dierenthuis en Asiel Zwolle hebben ingezameld.

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 25-06-2021 11:15:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_200035302
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:54 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

COS Utopia heb ik ook nog gevolgd :D , maar die streams keek ik nooit. Dat was best verslavend.

40+ lijkt mij heel leuk. Ik zal daar eens kijken. Plaatjes plakken over herinneringen.
je hebt ook MLN

Memory lane...

Memory Lane

maar een heleboel topics zijn al gesloten -O-

ik de SC van MLN staan nog wel linkjes... maar niet alles werkt nog...

MLN / [MLN Kletshonk #131] Uitlotopic!

héél raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar..........
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200035364
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juni 2021 21:06 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dit is ook een goede SC: 40+ / [40+ SC #4070] Viva ldi! Topicreeks: [40+ SC ]
Of CUL :P

Culinesse à gogo
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200035420
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:01 schreef SQ het volgende:
Bevestigde fokbabies zijn er vele tientallen, maar ik denk dat het er in werkelijkheid wel enkele honderden zijn.
:o jeetje een hele generatie Fokkers :D
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200035474
Voor de klussers en klutsers......

Klussen & Wonen
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 23:14:45 #79
441859 crew  Lenny77
pi_200035988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 18:01 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Altijd leuk om die belgen aan te spreken als extreme hollander en lekker extra direct te gaan doen, terwijl zij beleeft proberen te zijn, zo van zeg eh, dat vlaanderen, wanneer ? wat ja Wat?, wat?, wanneer houden jullie nou eens op met dat frans?
Ja echt he :D
Genieten dat!!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 23 juni 2021 @ 23:31:57 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_200036387
Ik ben in 1999 op Fok terecht gekomen via Big Brother, wat was dat een fantastische tijd. Daarna ben ik wat in R&P gaan posten (mijn relatie liep niet goed) en langzaamaan een beetje over het forum gewaaierd. Toen MEN geopend werd ben ik daar de algemene kennis quiz (AKQ) gestart. Een reeks die fantastisch liep en nu al meer dan 3300 topics heeft. Zelf post ik er niet meer maar ik heb er heel wat vrienden aan overgehouden, waaronder mijn beste vriend O+

Verder veel gepost in MUZ over concertjes en festivals en in TRV omdat ik van reizen houd. Een paar jaar geleden ben ik daar gevraagd als mod.

Sinds 2014 ben ik in OUD gaan posten omdat ik een zwangerschapswens had. Deze wens werd pas in 2020 vervuld toen mijn zoon werd geboren. Tijdens het hele traject eromheen heb ik veel steun gehad aan de meiden die met me meeleefden. Sinds dit jaar ben ik er ook nog eens mod.

Ik moet er niet aan denken dat Fok niet meer zou bestaan. De plek waar ik veel vrienden aan over heb gehouden en waar ik dagelijks kan kletsen met gelijkgezinden.

Ik hoop dat jullie hier een fijn plekje gaan vinden O+

Het beeld dat hier geen vrouwen posten herken ik totaal niet. Zolang als ik hier post (22 jaar dus alweer :o ) hebben er ook altijd vrouwen gepost. Je moet denk ik wel een beetje tegen een stootje kunnen en niet alles te serieus nemen. Ik hou juist wel van de humor op fok.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 07:38:54 #81
388664 crew  Dotteke
pi_200037501
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:24 schreef schaakkipje het volgende:
Ik dacht dat het hier vol zou zitten met incels en zolderkamerautisten. Ik heb ze nog niet gezien. In plaats daarvan zie ik heel veel vrouwelijke fok!kers. Leuk! *G*

Dus ik vraag me af: wat doe je hier op Fok!? Ik wil hier geen vrouw only topic van maken, maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van Fok!sters. Leuke anekdotes? Kom maar met de verhalen. O+
IK ben hier op FOK! gekomen omdat een inmiddels overleden vriendin mij hier heen heeft heengelokt.
Wilde in het begin hier niet komen maar ben toch overstag gegaan.
Ik zat voornamelijk in de subtopic van de RLS, of in SHOW, streamen en cossen COS is Commentaar Op Streams.
Heb veel Streamverslagen toen gegeschreven.
Momenteel zit ik regelmatig in 40+ waar niet alleen maar 40+ zitten, er zitten ook jongeren.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_200037871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:24 schreef schaakkipje het volgende:
Ik dacht dat het hier vol zou zitten met incels en zolderkamerautisten. Ik heb ze nog niet gezien. In plaats daarvan zie ik heel veel vrouwelijke fok!kers. Leuk! *G*

Dus ik vraag me af: wat doe je hier op Fok!? Ik wil hier geen vrouw only topic van maken, maar ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van Fok!sters. Leuke anekdotes? Kom maar met de verhalen. O+
Ik ben hier terechtgekomen toen ik ging studeren en op mezelf wonen, had wel behoefte aan wat aanspraak en wat tips. Rond die tijd stond fok in een groot artikel in de krant, en toen ben ik het op gaan zoeken. :D

Eerst in Gezond Slank meegepraat - dat topic leeft nu niet meer, alle voedselpraat zit in het dieet-topic in LIF. Uiteindelijk ben ik (omdat de dieettopics en de CUL SC veel overlap hebben?) in de CUL SC terechtgekomen en dat is nu m'n vaste plek.

Toen ik voor lange tijd in het ziekenhuis terechtkwam, is een van de andere CUL SC'ers me nog komen bezoeken, en ze hebben met de hele SC een kerstpakket voor me bij elkaar geregeld O+ Het is niet alleen maar doelloos gelul in zo'n SC, je kunt er vrienden maken en goed advies krijgen over alles (zelfs soms over koken). :P
pi_200039296
Ik kom hier sinds 2008 geloof ik, vooral meelezen en af en toe wat meepraten. Niet echt fanatiek maar kan soms wel genieten van het sfeertje.

Een tijdje vooral ook meegelezen in TV over Expeditie Robinson en Boer Zoekt Vrouw, altijd lachen na een uitzending. De random topics van KLB en ONZ vond ik ook leuk, en kwam weleens in K&W, LIF en CUL.

Nu daar wat minder tijd voor door werk en moederschap, maar nu het Viva forum ontbonden wordt stof ik mijn Fok! account maar weer eens af.

Tof dat jullie hier moeite voor doen en een hoekje hebben ingericht! Al heb ik nu al dagen Viva Forever van de Spice Girls in mijn hoofd 8)7
pi_200039967
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

@:Ole had het al over FOK! baby’s, ik heb er ook (soort van) een aantal helpen creëren :P
Wat? :?
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200040041
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:31 schreef Tele6 het volgende:

Toen ik voor lange tijd in het ziekenhuis terechtkwam, is een van de andere CUL SC'ers me nog komen bezoeken, en ze hebben met de hele SC een kerstpakket voor me bij elkaar geregeld O+ Het is niet alleen maar doelloos gelul in zo'n SC, je kunt er vrienden maken en goed advies krijgen over alles (zelfs soms over koken). :P
Wat lief! Was dat die kerstpakketten actie?

Cul vind ik ook een leuke pijler. De beoordeling van restaurants met iemand die echt overal at en daar dan een stukje over schreef. En Aziatische ingrediënten wat toch wel mijn favoriete site is over Aziatische ingrediënten :') heb ik daar vandaan.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 11:34:36 #86
39237 crew  H_T
2733
pi_200040106
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 20:57 schreef sigme het volgende:
Oh, en een goede manier om fok te verkennen (vond ik zelf, honderd jaar geleden) is op de usernaam van iemand die je wel aanstaat of interesseert te klikken. Dan zie je in welke topics die user heeft meegepost, en dat geeft je een interessante dwarsdoorsnede van fok (en van die user ;)).
Ik klik eens in de zoveel tijd de lijst met Actieve topics aan en kijk dan of er iets tussen staat dat mij aanspreekt :) Soms wel, vaak niet, maar zo kom ik makkelijker in een subforum terecht dat ik normaal niet zo snel aan zou klikken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 11:37:35 #87
39237 crew  H_T
2733
pi_200040154
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juni 2021 23:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben in 1999 op Fok terecht gekomen via Big Brother, wat was dat een fantastische tijd. Daarna ben ik wat in R&P gaan posten (mijn relatie liep niet goed) en langzaamaan een beetje over het forum gewaaierd. Toen MEN geopend werd ben ik daar de algemene kennis quiz (AKQ) gestart. Een reeks die fantastisch liep en nu al meer dan 3300 topics heeft. Zelf post ik er niet meer maar ik heb er heel wat vrienden aan overgehouden, waaronder mijn beste vriend O+
De AKQ en bijbehorende SC heb ik ook jarenlang gepost :) Op volle snelheid waren die topics soms in minder dan een uur vol :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200040194
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:31 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Wat lief! Was dat die kerstpakketten actie?

Cul vind ik ook een leuke pijler. De beoordeling van restaurants met iemand die echt overal at en daar dan een stukje over schreef. En Aziatische ingrediënten wat toch wel mijn favoriete site is over Aziatische ingrediënten :') heb ik daar vandaan.
Aziatische ingrediënten van de inmiddels van Fok verdwenen Robin O+
pi_200040595
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Aziatische ingrediënten van de inmiddels van Fok verdwenen Robin O+
Ja. Jammer dat zij weg is.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 24 juni 2021 @ 12:13:51 #90
414785 sirdanilot
pi_200040713
Ben geen vrouw maar wel een homo, mag ik meedoen?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200040933
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:13 schreef sirdanilot het volgende:
Ben geen vrouw maar wel een homo, mag ik meedoen?
Natuurlijk mag dat :)
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200040945
@Isabeau en @Dotteke zijn hele bekende namen.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200041192
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:31 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Wat lief! Was dat die kerstpakketten actie?

Cul vind ik ook een leuke pijler. De beoordeling van restaurants met iemand die echt overal at en daar dan een stukje over schreef. En Aziatische ingrediënten wat toch wel mijn favoriete site is over Aziatische ingrediënten :') heb ik daar vandaan.
Het was half de kerstpakkettenactie of zo? Normaal moet je je als ontvanger van een kerstpakket inschrijven, maar nu hadden ze zelf bedacht dat ik wel een pakket kon gebruiken en wat daar dan in moest komen. Dus het was echt een totale verrassing voor me O+

Helaas is Robin van Aziatische ingrediënten weg ;( maar ik heb ook veel van haar geleerd en gebruik de site nog steeds voor alles wat ik in de toko niet snap :D
pi_200041613
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:43 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het was half de kerstpakkettenactie of zo? Normaal moet je je als ontvanger van een kerstpakket inschrijven, maar nu hadden ze zelf bedacht dat ik wel een pakket kon gebruiken en wat daar dan in moest komen. Dus het was echt een totale verrassing voor me O+

Helaas is Robin van Aziatische ingrediënten weg ;( maar ik heb ook veel van haar geleerd en gebruik de site nog steeds voor alles wat ik in de toko niet snap :D
Iemand van Viva had het nog over de kerstpakketten actie. Fokkers helpen Fokkers enzo. Ik denk dat dat wel het grootste verschil met Viva is. Hier is het lang niet zo anoniem. Met foto's, hulp aan anderen, fotoboek. Vrij open allemaal. Dat je bezoek krijgt van een mede cul is ook bijzonder. Of hier niet heel erg bijzonder, maar op Viva volgens mij wel.

Doet ze nog wel wat met de site?
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200041742
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:10 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Iemand van Viva had het nog over de kerstpakketten actie. Fokkers helpen Fokkers enzo. Ik denk dat dat wel het grootste verschil met Viva is. Hier is het lang niet zo anoniem. Met foto's, hulp aan anderen, fotoboek. Vrij open allemaal. Dat je bezoek krijgt van een mede cul is ook bijzonder. Of hier niet heel erg bijzonder, maar op Viva volgens mij wel.

Doet ze nog wel wat met de site?
We hebben met CUL regelmatig ook meets, dus ik ben inmiddels wel meer mensen van de SC tegengekomen. :)

Je kunt zien op welke data ze berichtjes plaatst, laatste is van deze maand dus zeker nog actief. Alleen geen Fokker meer dus.
pi_200042339
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

We hebben met CUL regelmatig ook meets, dus ik ben inmiddels wel meer mensen van de SC tegengekomen. :)

Je kunt zien op welke data ze berichtjes plaatst, laatste is van deze maand dus zeker nog actief. Alleen geen Fokker meer dus.
Waarom is ze dan geen Fokker meer?
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_200042345
Ik lurkte hier al sinds 2006, in 2008 een account aangemaakt (ander account, laat vast we een belletje rinkelen bij de ‘oldbies’).
Eigenlijk al die tijd door alle fora gedwaald. Toen ik in 2017 zwanger raakte, ben ik mee gaan posten in OUD en dat is nu eigenlijk mijn haven.
Ik speur nog wel door alle fora, maar post nergens vast mee, behalve in OUD.

[ Bericht 1% gewijzigd door arvensis op 24-06-2021 14:03:02 ]
Protège moi de mes désirs.
  PR en moderator donderdag 24 juni 2021 @ 14:32:19 #98
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200042764
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:10 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Iemand van Viva had het nog over de kerstpakketten actie. Fokkers helpen Fokkers enzo. Ik denk dat dat wel het grootste verschil met Viva is. Hier is het lang niet zo anoniem. Met foto's, hulp aan anderen, fotoboek. Vrij open allemaal. Dat je bezoek krijgt van een mede cul is ook bijzonder. Of hier niet heel erg bijzonder, maar op Viva volgens mij wel.
Veruit de meeste mensen hier zijn volledig anoniem hoor, dat is allemaal naar eigen keuze. Op Viva zullen er ook mensen zijn die elkaar in het echt hebben gezien en dus elkaars naam/woonplaats/beroep enzo weten.
Fotoboek is een beetje uit de mode geraakt, de meeste mensen hebben die al leeggehaald of er überhaupt nooit iets persoonlijks op gezet.
En veel mensen zijn 'op anoniem' gegaan, dus bijv. een account waar ze misschien iets te veel persoonlijks hebben gedeeld weg laten gooien, en onder een nieuw account weer volledig anoniem verder.

Zelf heb ik er inmiddels vrienden en een man aan overgehouden dus ik heb wel een deel van m'n anonimiteit ingeleverd _O- maar da's eigen keuze dus
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_200043011
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:57 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Waarom is ze dan geen Fokker meer?
Ik kan het me niet precies herinneren. Ze ergerde zich aan dingen, vooral, geloof ik. Er zijn natuurlijk altijd mensen op zo'n forum die elkaar op de zenuwen werken.
pi_200043522
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:57 schreef arvensis het volgende:
Ik lurkte hier al sinds 2006, in 2008 een account aangemaakt (ander account, laat vast we een belletje rinkelen bij de ‘oldbies’).
Eigenlijk al die tijd door alle fora gedwaald. Toen ik in 2017 zwanger raakte, ben ik mee gaan posten in OUD en dat is nu eigenlijk mijn haven.
Ik speur nog wel door alle fora, maar post nergens vast mee, behalve in OUD.
Nu maak je me nieuwsgierig. Ik kom hier al sinds 2002, maar er gaat geen belletje rinkelen :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:38:28 #101
184769 crew  Deisyy
pi_200043588
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:57 schreef arvensis het volgende:
Ik lurkte hier al sinds 2006, in 2008 een account aangemaakt (ander account, laat vast we een belletje rinkelen bij de ‘oldbies’).
Eigenlijk al die tijd door alle fora gedwaald. Toen ik in 2017 zwanger raakte, ben ik mee gaan posten in OUD en dat is nu eigenlijk mijn haven.
Ik speur nog wel door alle fora, maar post nergens vast mee, behalve in OUD.
Hé je hebt de UI van DUMAN :o

Ik ben verward nu :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200043599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hé je hebt de UI van DUMAN :o

Ik ben verward nu :D
:D
Nickchange.
Protège moi de mes désirs.
  roze donderdag 24 juni 2021 @ 15:39:51 #103
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200043603
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:32 schreef Moira het volgende:
Zelf heb ik er inmiddels vrienden en een man aan overgehouden dus ik heb wel een deel van m'n anonimiteit ingeleverd
Ja we moeten snel weer eens chillen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:41:05 #104
184769 crew  Deisyy
pi_200043625
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:39 schreef arvensis het volgende:

[..]

:D
Nickchange.
Mooie, al vond ik DUMAN ook mooi, ondanks de puntjes ;)

Ik wil van een y af, dus ik zal Danny ook eens dm-en.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200043636
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mooie, al vond ik DUMAN ook mooi, ondanks de puntjes ;)

Ik wil van een y af, dus ik zal Danny ook eens dm-en.
FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Kost ¤15. ;) Tenzij jullie crew korting krijgen.. :P
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:42:48 #106
382129 crew  Donna
pi_200043640
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:39 schreef arvensis het volgende:

[..]

:D
Nickchange.
Wennen dit.
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:43:25 #107
184769 crew  Deisyy
pi_200043647
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:42 schreef arvensis het volgende:

[..]

FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Kost ¤15. ;) Tenzij jullie crew korting krijgen.. :P
Bedankt voor de tip :D :P
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200043652
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:42 schreef arvensis het volgende:

[..]

FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)
Kost ¤15. ;) Tenzij jullie crew korting krijgen.. :P
Volgens mij heb ik gewoon 15 euro betaald :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:46:30 #109
184769 crew  Deisyy
pi_200043677
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:42 schreef Donna het volgende:

[..]

Wennen dit.
Gelukkig heeft ze nog wel dezelfde UI ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200043697
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Gelukkig heeft ze nog wel dezelfde UI ;)
Ik probeerde ook een nieuwe UI in te stellen, maar dat lukt niet. Dus nog maar even door met deze!
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:49:30 #111
184769 crew  Deisyy
pi_200043711
quote:
88s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:43 schreef Celestien het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik gewoon 15 euro betaald :Y
Voor 15 euro doe ik het ook, steunen we meteen FOK! mee toch. Ik heb de aanvraag net gedaan, dus wacht het even af.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200043735
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Voor 15 euro doe ik het ook, steunen we meteen FOK! mee toch. Ik heb de aanvraag net gedaan, dus wacht het even af.
Ik hoop dat ik je nog herken met je nieuwe nick! :X
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:51:11 #113
184769 crew  Deisyy
pi_200043739
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:48 schreef arvensis het volgende:

[..]

Ik probeerde ook een nieuwe UI in te stellen, maar dat lukt niet. Dus nog maar even door met deze!
Dat is wel wat makkelijker wennen :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 15:52:15 #114
184769 crew  Deisyy
pi_200043759
quote:
88s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:50 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik je nog herken met je nieuwe nick! :X
Mijn ui hou ik nog wel even, ik heb met mijn vorige 13 jaar gedaan en deze heb ik pas 2 jaar :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200044070
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:48 schreef arvensis het volgende:

[..]

Ik probeerde ook een nieuwe UI in te stellen, maar dat lukt niet. Dus nog maar even door met deze!
Kreeg je in beeld dat de afbeelding te groot was?
pi_200044082
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:48 schreef arvensis het volgende:

[..]

Ik probeerde ook een nieuwe UI in te stellen, maar dat lukt niet. Dus nog maar even door met deze!
Alle plaatjes zijn zo ongeveer te groot. :P
pi_200044085
Dus Deisyy heet straks Deis :D
pi_200044097
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:13 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

Alle plaatjes zijn zo ongeveer te groot. :P
Gewoon kleiner maken :Y
https://ezgif.com/
pi_200044103
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Kreeg je in beeld dat de afbeelding te groot was?
Ja, ik kreeg ze niet kleiner. Heb 'm toen kleiner gekregen met behulp van een site, maar dat type bestand mocht ik niet uploaden. Dan maar nog even zo. :+
Protège moi de mes désirs.
pi_200044112
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:14 schreef arvensis het volgende:

[..]

Ja, ik kreeg ze niet kleiner. Heb 'm toen kleiner gekregen met behulp van een site, maar dat type bestand mocht ik niet uploaden. Dan maar nog even zo. :+
Dan even de naam van het bestand veranderen in cijfers of blabla ofz :D
  Moderator donderdag 24 juni 2021 @ 16:25:42 #121
184769 crew  Deisyy
pi_200044235
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Dus Deisyy heet straks Deis :D
Misschien de volgende keer nog een letter eraf :D

@Celestien ik ben het :W
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200044248
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:25 schreef Deisy het volgende:

[..]

Misschien de volgende keer nog een letter eraf :D

@:celestien ik ben het :W
Oh een y minder dat kan ook :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 24 juni 2021 @ 16:32:24 #123
39237 crew  H_T
2733
pi_200044367
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:14 schreef arvensis het volgende:

[..]

Ja, ik kreeg ze niet kleiner. Heb 'm toen kleiner gekregen met behulp van een site, maar dat type bestand mocht ik niet uploaden. Dan maar nog even zo. :+
60x60 pixels volgens mij en niet al te veel kb. Abo-houders mogen meer kb's gebruiken overigens, maar met sites als ezgif of een handige image editor is het plaatje ook wel onder die kb-grens te krijgen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200044638
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:32 schreef H_T het volgende:

[..]

60x60 pixels volgens mij en niet al te veel kb. Abo-houders mogen meer kb's gebruiken overigens, maar met sites als ezgif of een handige image editor is het plaatje ook wel onder die kb-grens te krijgen
Ik had idd een iconcreater gebruikt, maar die werd niet geaccepteerd. Ik kijk binnenkort wel weer even. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_200044651
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:

[..]

Gewoon kleiner maken :Y
https://ezgif.com/
gelukt!
pi_200044654
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 16:46 schreef theSlowRush het volgende:

[..]

gelukt!
Top
  donderdag 24 juni 2021 @ 17:02:39 #127
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_200044905
Ik zit hier sinds 2007, vooral tijdens livegebeurtenissen en bepaalde tv-programma's vind ik het leuk om mee te lezen en posten. Er is altijd wel ergens een topic over.

Sinds een paar jaar zit ik veel meer in het Eurovisie subforum, vooral rond het ESF zelf.

Ik zat ongeveer even lang op het Vivaforum dus daar ken ik het ook goed, maar toch heb ik daar altijd een haat/liefde-verhouding mee gehad door het vaak vervelende giftige vrouwensfeertje.
Voel me toch een stuk meer thuis op FOK, juíst door de vele mannen en zolderkamerautisten. :P Vind de sfeer hier toch fijner.
Koel en donker bewaren
  donderdag 24 juni 2021 @ 17:08:50 #128
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_200044975
Ook door hoe het forum werkt trouwens, met mods die gewoon zelf meeposten, de like-functie, quote-alerts, etc. _O_
Koel en donker bewaren
pi_200045178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 15:52 schreef Deisy het volgende:

[..]

Mijn ui hou ik nog wel even, ik heb met mijn vorige 13 jaar gedaan en deze heb ik pas 2 jaar :D
Wat gaat de tijd snel :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200045636
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 17:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit hier sinds 2007, vooral tijdens livegebeurtenissen en bepaalde tv-programma's vind ik het leuk om mee te lezen en posten. Er is altijd wel ergens een topic over.

Sinds een paar jaar zit ik veel meer in het Eurovisie subforum, vooral rond het ESF zelf.

Ik zat ongeveer even lang op het Vivaforum dus daar ken ik het ook goed, maar toch heb ik daar altijd een haat/liefde-verhouding mee gehad door het vaak vervelende giftige vrouwensfeertje.
Voel me toch een stuk meer thuis op FOK, juíst door de vele mannen en zolderkamerautisten. :P Vind de sfeer hier toch fijner.
Met tv programma's meekijken heb ik ook gedaan. Voor mij gaat dat te snel. Als ik wat had getyped was dat 5 minuten geleden al geschreven. :@

Verder snap ik je heel goed. :Y
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:42:47 #131
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_200068472
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 14:22 schreef Ole het volgende:

[..]

Er zijn echt zo veel Fok! stelletjes en Fok! baby's *;
Present! Ik heb hier dus mijn man opgepikt in 2002 *) en een fok!baby gemaakt ook nog. Zo’n 10 jaar geleden verhuisd naar het vivaforum en daar verder gepraat. Nu dat gaat stoppen kom ik hier weer terug. Geen idee hoe ik ooit op fok terecht ben gekomen eigenlijk.
To infinity…and beyond!
pi_200068544
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:42 schreef ivetje het volgende:

[..]

Present! Ik heb hier dus mijn man opgepikt in 2002 *) en een fok!baby gemaakt ook nog. Zo’n 10 jaar geleden verhuisd naar het vivaforum en daar verder gepraat. Nu dat gaat stoppen kom ik hier weer terug. Geen idee hoe ik ooit op fok terecht ben gekomen eigenlijk.
2002 en post je man hier ook nog? :D
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  zaterdag 26 juni 2021 @ 09:51:40 #133
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_200068569
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:49 schreef FANNN het volgende:

[..]

2002 en post je man hier ook nog? :D
Jep, kan je nagaan hoe oud hij inmiddels is :P
To infinity…and beyond!
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 09:53:00 #134
184769 crew  Deisyy
pi_200068581
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:51 schreef ivetje het volgende:

[..]

Jep, kan je nagaan hoe oud hij inmiddels is :P
40+ - the Reboot!
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200068582
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:51 schreef ivetje het volgende:

[..]

Jep, kan je nagaan hoe oud hij inmiddels is :P
wie het kind of je man? :+
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:03:49 #136
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_200068688
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 09:53 schreef FANNN het volgende:

[..]

wie het kind of je man? :+
Beide :')
To infinity…and beyond!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 juni 2021 @ 10:39:32 #137
39237 crew  H_T
2733
pi_200069080
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 18:04 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Met tv programma's meekijken heb ik ook gedaan. Voor mij gaat dat te snel. Als ik wat had getyped was dat 5 minuten geleden al geschreven. :@

Verder snap ik je heel goed. :Y
Bij live reageren helpt het wel als je posts niet al te lang maakt :P Tijdenlang Rijdende Rechter en Meester Visser gekeken met het topic erbij, altijd leuk :) Ik kijk die shows zelden meer, maar weet eigenlijk niet zo goed waarom niet. In het nieuwe seizoen haak ik weer eens aan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200069202
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:39 schreef H_T het volgende:

[..]

Bij live reageren helpt het wel als je posts niet al te lang maakt :P Tijdenlang Rijdende Rechter en Meester Visser gekeken met het topic erbij, altijd leuk :) Ik kijk die shows zelden meer, maar weet eigenlijk niet zo goed waarom niet. In het nieuwe seizoen haak ik weer eens aan :)
Misschien doe ik dat ook wel weer. Vond dat ook best gezellig. Haha
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 26 juni 2021 @ 10:48:13 #139
39237 crew  H_T
2733
pi_200069225
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Misschien doe ik dat ook wel weer. Vond dat ook best gezellig. Haha
Ook erg handig dat je altijd om een samenvatting kon vragen als je een deel gemist had :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_200069418
Geen idee meer hoe ik hier ooit ben beland. Net even gecheckt, account van 2009 alweer. Met de SHJN (show hier je nagels) topics mee gaan posten, vanuit daar een blog gemaakt. Inmiddels nog veel teveel lakjes van alle reviews die ik daarvoor mocht doen. Is weer 'ns wat anders dan een man en kind overhouden aan Fok :') In fases post ik her en der redelijk actief mee, verder lurk ik ook wel rond bij de verbouwingstopics enzo. Zijn ook delen van Fok waar ik nooit kom, maar lif, cul, f&f, k&w, ... bevallen prima.
  Moderator zaterdag 26 juni 2021 @ 11:48:36 #141
382129 crew  Donna
pi_200070070
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:03 schreef Holyme het volgende:
Geen idee meer hoe ik hier ooit ben beland. Net even gecheckt, account van 2009 alweer. Met de SHJN (show hier je nagels) topics mee gaan posten, vanuit daar een blog gemaakt. Inmiddels nog veel teveel lakjes van alle reviews die ik daarvoor mocht doen. Is weer 'ns wat anders dan een man en kind overhouden aan Fok :') In fases post ik her en der redelijk actief mee, verder lurk ik ook wel rond bij de verbouwingstopics enzo. Zijn ook delen van Fok waar ik nooit kom, maar lif, cul, f&f, k&w, ... bevallen prima.
Hahaha 'is weer eens wat anders'.. *)
pi_200076824
Ik ben ooit begonnen op het Scholieren forum, las al langer mee op Fok! en toen ik een baby had een keer aangehaakt in OUD. Op andere subfora ben ik niet zo actief.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 19:03:09 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_200076938
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 11:03 schreef Holyme het volgende:
Geen idee meer hoe ik hier ooit ben beland. Net even gecheckt, account van 2009 alweer. Met de SHJN (show hier je nagels) topics mee gaan posten, vanuit daar een blog gemaakt. Inmiddels nog veel teveel lakjes van alle reviews die ik daarvoor mocht doen. Is weer 'ns wat anders dan een man en kind overhouden aan Fok :') In fases post ik her en der redelijk actief mee, verder lurk ik ook wel rond bij de verbouwingstopics enzo. Zijn ook delen van Fok waar ik nooit kom, maar lif, cul, f&f, k&w, ... bevallen prima.
Oooh shinies was toch van jou? :D
disclaimer
pi_200077410
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 19:03 schreef SQ het volgende:

[..]

Oooh shinies was toch van jou? :D
Yep, we hadden uiteindelijk aardig wat blogs in dat topic he O+
  zaterdag 26 juni 2021 @ 21:40:33 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200080401
Jezus, mijn eerste account hier heb ik in 2006 aangemaakt dus alweer ruim 15 jaar onder 3 verschillende accounts.

Veel in R&P gepost maar de laatste jaren minder. Nu meer in K&W, sinds 1,5 jaar ook aanwezig in OUD. WGR en F&F zijn ook favorieten van mij.

Vroeger ging ik nog wel eens om met dawg maar vriendschap is doodgebloed. Jammer, was wel goeie gast, ik zie hem hier nooit meer. Verder heb ik Garrison72 nog steeds op facebook maar hij is hier ook niet meer actief. Ooit naar 1 meet geweest, niet mijn ding.
Resistance is futile.
pi_200080493
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:40 schreef Seven. het volgende:
Jezus, mijn eerste account hier heb ik in 2006 aangemaakt dus alweer ruim 15 jaar onder 3 verschillende accounts.

Veel in R&P gepost maar de laatste jaren minder. Nu meer in K&W, sinds 1,5 jaar ook aanwezig in OUD. WGR en F&F zijn ook favorieten van mij.

Vroeger ging ik nog wel eens om met dawg maar vriendschap is doodgebloed. Jammer, was wel goeie gast, ik zie hem hier nooit meer. Verder heb ik Garrison72 nog steeds op facebook maar hij is hier ook niet meer actief. Ooit naar 1 meet geweest, niet mijn ding.
Was dawg met die smilie avatar?
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 21:47:43 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200080581
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juni 2021 21:44 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Was dawg met die smilie avatar?
dawg had een avatar die heel erg op Ty van Extreme Home Makeover leek :') (dus nee)
Resistance is futile.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 21:48:32 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200080613
Met Garrison72 nog een keer naar de Zwarte Cross geweest, herinner ik me ineens.
Resistance is futile.
  zondag 27 juni 2021 @ 12:57:16 #149
442280 Prisha
Moonshine!
pi_200088840
Ik ben hier gekomen ten tijde van Utopia. In het begin alleen maar in UTO gepost en daarna in W&T en R&P.
Mijn favoriete topic waar ik heel veel in heb gepost is het Expeditie Robinson topic. Groot liefhebber O+
Ik post nu vooral in ESF en 40+.

Leuke users leren kennen zowel online als in real life.
Een van de hoogtepunten was het meeleven en enorme enthousiaste steun bij mijn beklimming van de Kilimanjaro vorig jaar. Daar was een aparte topic reeks voor gemaakt en ik was compleet overdonderd door de leuke reacties.

Ook dat is Fok. Er zijn soms fitties en gedoe, maar ook enorme betrokkenheid en steun.

Fok is a way of life geworden O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_200088898
quote:
1s.gif Op zondag 27 juni 2021 12:57 schreef Prisha het volgende:
Ik ben hier gekomen ten tijde van Utopia. In het begin alleen maar in UTO gepost en daarna in W&T en R&P.
Mijn favoriete topic waar ik heel veel in heb gepost is het Expeditie Robinson topic. Groot liefhebber O+
Ik post nu vooral in ESF en 40+.

Leuke users leren kennen zowel online als in real life.
Een van de hoogtepunten was het meeleven en enorme enthousiaste steun bij mijn beklimming van de Kilimanjaro vorig jaar. Daar was een aparte topic reeks voor gemaakt en ik was compleet overdonderd door de leuke reacties.

Ook dat is Fok. Er zijn soms fitties en gedoe, maar ook enorme betrokkenheid en steun.

Fok is a way of life geworden O+
Wanneer ga je wandelen voor FOK donaties @DJMO @Zipportal
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 13:08:16 #151
441859 crew  Lenny77
pi_200088950
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:10 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Iemand van Viva had het nog over de kerstpakketten actie. Fokkers helpen Fokkers enzo. Ik denk dat dat wel het grootste verschil met Viva is. Hier is het lang niet zo anoniem. Met foto's, hulp aan anderen, fotoboek. Vrij open allemaal. Dat je bezoek krijgt van een mede cul is ook bijzonder. Of hier niet heel erg bijzonder, maar op Viva volgens mij wel.

Vergeet de FOK! knokploeg niet als je eens een keer in de shit zit :7
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200089069
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Vergeet de FOK! knokploeg niet als je eens een keer in de shit zit :7
Viva heeft Joego’s.
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 14:41:46 #153
441859 crew  Lenny77
pi_200090134
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:18 schreef schaakkipje het volgende:

[..]

Viva heeft Joego’s.
:o
Nice
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200124775
Ooit hier gekomen tijdens m’n master toen ik me verveelde tussen het studeren door. Daarna blijven hangen bij met name SES en meegenoten van topics op R&P en KLB, inmiddels is dat sinds mijn afstuderen meer verschoven naar WGR. Volgens mij kwam ik hier ook via Google, vond het vooral fijn dat je hier over alles kunt praten in plaats van 1 heel specifiek onderwerp. En de ongezouten meningen waardeer ik ook erg. Op andere fora was het toch wat softer allemaal, hier kun je nog wel een harde grap maken of je rechtse mening verkondigen zonder dat je meteen naar de slachtbank hoeft.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 17:16:27 #155
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200128432
Alle vorige namen meegeteld ben ik al een decennium of twee lid. Volgens mij heb ik destijds met een of andere zoekmachine naar informatie over Big Brother gezocht, om vervolgens hier te belanden.

Ik zit vaak in redelijk 'lichte' onderwerpen (wel vrij serieus postend) maar zelden in onzintopics. Voorzichtig ook postend in NWS, in POL in principe niet - of het moet per ongeluk zijn (gaat me niet in dank afgenomen worden door mede-users, met name de echte politieke dieren, als ik dat wel zou doen :') ). Bij beide subfora wel veel meelezend op de achtergrond.

Ik heb er iig heel veel van opgestoken, maar dat zal een kwestie van achtergrond zijn. De ene krijgt van huis uit meer mee dan de ander.
pi_200204531
Ik ben hier nog niet zo heel lang in vergelijking met andere Foksters. Voordat ik een account had zat ik vooral op NWS en R&P mee te lezen. Uiteindelijk besloten een account aan te maken en nu ben ik dus vooral in deze fora actief.
pi_200402880
Fancy forum ging dicht, toen overlapte ik hier naartoe.
  Tettenkoning woensdag 21 juli 2021 @ 10:16:59 #158
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200467725
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 13:38 schreef Mrmime het volgende:
Veel leuke users hier, en de afzeikcultuur waarop Fok! op Viva altijd werd neergezet ken ik echt niet.
In KLB is het wel een beetje een sport, maar dat moet je met een dikke knipoog zien
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning woensdag 21 juli 2021 @ 10:18:21 #159
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_200467746
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 13:08 schreef Lenny77 het volgende:
Vergeet de FOK! knokploeg niet als je eens een keer in de shit zit :7
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator woensdag 21 juli 2021 @ 10:20:06 #160
441859 crew  Lenny77
pi_200467767
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:18 schreef Nine. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kijk, dat bedoel ik!
Indrukwekkend, toch??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200467780
quote:
14s.gif Op woensdag 21 juli 2021 10:18 schreef Nine. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hihi, leuk! :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200738758
Ooit een date gehad met een kerel waar ik een crush op had maar die me achteraf negeerde. Hij zat tijdens de date ook even op FOK! en zei dat hij daar elke dag op zit. Dus heb ik uit stalkgedrag een account aangemaakt, gedaan of ik hem niet kende en hem proberen aanspreken (vandaar ook mijn idiote ondoordachte naam). Iedere post van hem volgen, uiteindelijk blijven lezen, mij kapot gelachen, zelf ook wat posten en vragen... en nu zit ik hier nog steeds :D
Ik hou van het ongefilterde, van de humor, soms is het oprecht interessant en leer je wat bij, soms is het complete onzin en is het ook goed, soms wordt je lastig gevallen door keldertrollen in je DM's, maar ook al effectief kerels ontmoet via FOK!. Voor alles goed dus. En verslavend.
pi_200977236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 17:29 schreef anoniemV het volgende:
Ooit een date gehad met een kerel waar ik een crush op had maar die me achteraf negeerde. Hij zat tijdens de date ook even op FOK! en zei dat hij daar elke dag op zit. Dus heb ik uit stalkgedrag een account aangemaakt, gedaan of ik hem niet kende en hem proberen aanspreken (vandaar ook mijn idiote ondoordachte naam). Iedere post van hem volgen, uiteindelijk blijven lezen, mij kapot gelachen, zelf ook wat posten en vragen... en nu zit ik hier nog steeds :D
Ik hou van het ongefilterde, van de humor, soms is het oprecht interessant en leer je wat bij, soms is het complete onzin en is het ook goed, soms wordt je lastig gevallen door keldertrollen in je DM's, maar ook al effectief kerels ontmoet via FOK!. Voor alles goed dus. En verslavend.
Dit vind ik nou een mooi verhaal :D
pi_201156452
vrouwen zijn op dit forum iig van harte welkom
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')