abonnement Unibet Coolblue
pi_200014043
Spoilers!
pi_200014062
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:02 schreef Tuindier het volgende:
Heb nu wel de vegan eisalade van ah in huis. Morgen de test.
Oeh, ben benieuwd! Die wil ik ook nog proberen. Maar ik mag van mezelf even niet naar de supermarkt. Want ik haal elke keer veel te veel eten en ik heb nog voor zeker een maand eten in huis. :')
pi_200014101
Zegt zij die alleen vanavond zichzelf al heeft moeten inhouden om geen bestelling bij Crisp te plaatsen, het winkelmandje bij AH al heeft gevuld en gisteren nog vegan maaltijden heeft besteld. :') Die komen morgen binnen. :9 Maar daarna koop ik écht even niets. Denk ik.

Waarom ben ik zo verslaafd aan eten kopen.
pi_200014108
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 19:05 schreef sigme het volgende:
Oh ja, maar wat ik eigenlijk onder de Ctrl-v had zitten: de horrortulpupdate.
Want zoals jullie van horrortulpje mogen verwachten, die laat zich maar zo niet de grond in slijmen door een paar slakken. Van de slakken geen spoor }) . Horrortulpje heeft wel een veer gelaten, maar ze staat nog.

[ afbeelding ]
Wat een prachtige sterfscene O+
pi_200014258
@sigme, wat ga je met de horrortulp doen wanneer die echt weg is? Drogen, vind eigenlijk wel dat hij wel een ere plek moet hebben.

@Isabeau, ja ik heb er wel een goed gevoel over. Volgens mij, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld, is er geen speld tussen te krijgen. We willen nu 2 dingen, 1 omdat ze mij op 24 uur flink wat geld door de neus geboord hebben (staat ook in de brief dat het lijkt dat ze dat expres zo gedaan hebben) en iets anders omdat ze zelf iets nagelaten hebben (hun stommiteit)
Het zorgt er (helaas) niet voor dat ik kan stoppen met werken, maar maakt het leven iets minder zorgelijk de komende tijd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200014328
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 18:59 schreef sigme het volgende:

@:sarabi ik ben niet zo'n hypochonder, maar ik heb eens uit pure hypochondrie (of stress) mijn mond een week lang niet verder dan 1cm open kunnen krijgen. Ik voel met je mee :D!

*;
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 20:36:59 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200014410
Geen idee of het in de NL media een dingetje was, had de radio even op een Duitser staan vandaag. Tijdens de wedstrijd Duitsland-Hongarije waren ze van plan de Allianz Arena (München) in regenboogkleuren te verlichten, maar dat mag tot ergernis van velen niet.

Dit was dan zoiets wat ik gewoon niet had aangekondigd maar gewoon had gedaan.

En tijdens de rust een gastoptreden van Helene Fischer en Kerstin Ott
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 22 juni 2021 @ 20:37:31 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200014419
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat vind jij de meest opvallende?

Citrusvezel en gehydrolyseerd plantaardig eiwit staan in elk keukenkastje :+
Standaard hier ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel een bizarre ingrediëntenlijst. Werd hier heel blij van de vanillepotjes (toetje) van de Lidl uit de Franse weken.

Lijst met ingrediënten:
Volle melk 62%; room 17%; suiker; extra verse hele eieren 5%; magere melkpoeder; gemodificeerd cassavezetmeel; verdikkingsmiddelen: cellulose, E466; aroma; geleermiddel: carragenen; kleurstof: beta-caroteen.

Toch behoorlijk basic ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 22 juni 2021 @ 20:38:25 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200014432
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:36 schreef derLudolf het volgende:
Geen idee of het in de NL media een dingetje was, had de radio even op een Duitser staan vandaag. Tijdens de wedstrijd Duitsland-Hongarije waren ze van plan de Allianz Arena (München) in regenboogkleuren te verlichten, maar dat mag tot ergernis van velen niet.

Dit was dan zoiets wat ik gewoon niet had aangekondigd maar gewoon had gedaan.

En tijdens de rust een gastoptreden van Helene Fischer en Kerstin Ott
Waarom zou dat in Nederland een ding zijn?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 22 juni 2021 @ 20:40:06 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200014465
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou dat in Nederland een ding zijn?
Was hier ook op het nieuws.
Achterlijke uefa.
pi_200014498
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sigme, wat ga je met de horrortulp doen wanneer die echt weg is? Drogen, vind eigenlijk wel dat hij wel een ere plek moet hebben.
Tegen de tijd dat zij weg is, valt er niets meer te drogen. Dat is zij niet meer. Tot stof wedergegaan.
quote:
Ook zal het u doornen en distelen voortbrengen, en gij zult het kruid des velds eten.
In het zweet uws aanschijns zult gij brood eten, totdat gij tot de aarde wederkeert, dewijl gij daaruit genomen zijt; want gij zijt stof, en gij zult tot stof wederkeren.
Hopelijk reïncarneert zij volgend jaar als zichzelve, en dan begint het feest van voren af aan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200014522
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou dat in Nederland een ding zijn?
Was uitgebreid op het nieuws. Nl speelt zondag met een speciale aanvoerders band en er is nu opgeroepen om zondag regenboogvlaggen mee te nemen naar hongarije
We have far more in common than that which devides us..
pi_200014536
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou dat in Nederland een ding zijn?
Omdat we hier hopelijk ook een mening hebben over de anti-homowet van Hongarije.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200014555
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was uitgebreid op het nieuws. Nl speelt zondag met een speciale aanvoerders band en er is nu opgeroepen om zondag regenboogvlaggen mee te nemen naar hongarije
Nadat Manuel Neuer eerst is teruggefloten door de UEFA over zijn regenboogaanvoerdersband maar die het, na veel ophef, toch maar door de vingers ziet :N
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 20:45:38 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200014575
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou dat in Nederland een ding zijn?
Wat de rest dus zegt, omdat men hier ook dingen vindt van die wet en omdat het een Europees kampioenschap is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200014595
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nadat Manuel Neuer eerst is teruggefloten door de UEFA over zijn regenboogaanvoerdersband maar die het, na veel ophef, toch maar door de vingers ziet :N
Da's helaas niet de band die onze aanvoerder gaat dragen, maar meer "algemener inclusief".
Maar ik ben benieuwd hoe het stadion in Boedapest er zondag uitziet.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 22 juni 2021 @ 20:46:35 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200014597
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Was hier ook op het nieuws.
Achterlijke uefa.
Oh wacht, voetbal

Drong even niet door _O-

Ja dát, dat is zeker een ding ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 20:49:52 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200014652
Ben benieuwd wat de boete zou zijn als het alsnog zou gebeuren, die verlichting.

Je kunt het altijd op een technische storing gooien. Iemand die volgende week met pensioen gaat er verantwoordelijk voor maken.

En dan nog niet eens zozeer om die wet in Hongarije, naar gewoon als dikke vinger naar die belachelijke UEFA
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200014728
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:49 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd wat de boete zou zijn als het alsnog zou gebeuren, die verlichting.

Je kunt het altijd op een technische storing gooien. Iemand die volgende week met pensioen gaat er verantwoordelijk voor maken.

En dan nog niet eens zozeer om die wet in Hongarije, naar gewoon als dikke vinger naar die belachelijke UEFA
Geen idee waaronder de tv regie valt, maar de andere stadions in Duitsland gaan wel in regenboog kleuren. Daarvan beelden uitzenden?
We have far more in common than that which devides us..
pi_200015063
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Sigme, wat ga je met de horrortulp doen wanneer die echt weg is? Drogen, vind eigenlijk wel dat hij wel een ere plek moet hebben.

@:Isabeau, ja ik heb er wel een goed gevoel over. Volgens mij, maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld, is er geen speld tussen te krijgen. We willen nu 2 dingen, 1 omdat ze mij op 24 uur flink wat geld door de neus geboord hebben (staat ook in de brief dat het lijkt dat ze dat expres zo gedaan hebben) en iets anders omdat ze zelf iets nagelaten hebben (hun stommiteit)
Het zorgt er (helaas) niet voor dat ik kan stoppen met werken, maar maakt het leven iets minder zorgelijk de komende tijd.
Ik snap er niet zoveel van maar er is je dus met opzet een financieel kunstje geflikt?
  Moderator dinsdag 22 juni 2021 @ 21:12:49 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200015152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee waaronder de tv regie valt, maar de andere stadions in Duitsland gaan wel in regenboog kleuren. Daarvan beelden uitzenden?
Tv zenders kopen de rechten van de UEFA denk ik, mogen ze denk ik daarna me doen wat ze willen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 22 juni 2021 @ 21:16:14 #22
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_200015228
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tv zenders kopen de rechten van de UEFA denk ik, mogen ze denk ik daarna me doen wat ze willen.
Je mag er niet mee doen wat je wil. Dat soort contracten zijn juridisch enorm dicht getimmerd.

Ik moest bij mijn vorige werkgever een contract tekenen omdat er ergens in het pand iets voor Disney gedaan werd. Ik deed zelf niets voor Disney. Er werden allerlei eisen gesteld aan afsluitbare ruimtes, deuren, gangen etc. Doe je het niet? Pech voor je; ze zoeken wel een ander.
pi_200015314
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 17:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ben je eindelijk op je plek beland?
Daarnaast heb ik de indruk, dat het best goed gaat met combineren van studie, werk en bezigheden. En met AB? Toch?!
Ik weet niet of ik na één gesprek kan zeggen dat dit Dé Therapeut is, maar het begon in ieder geval goed. Helpt natuurlijk ook dat ik zelf beter geworden ben in aangeven wat ik van iemand wil en dat ik beter weet wat ik wil / nodig heb. ^O^

Het gaat de laatste paar weken beter dan dat het in lange tijd gegaan is. Ik heb nog maar heel weinig dagen waarop ik alleen maar het eind van de dag zit af te wachten in de hoop dat morgen wat beter is. Ik ben nu weer bezig met dingen *G* en dat lukt *G*

Met A en B: beter, want de relatie is wat evenwichtiger doordat ze me niet meer zo hoeven te helpen, maar ergens ook minder omdat ik vaak gewoon erg weinig meekrijg van wat ze doen en wat er in ze omgaat en dat vind ik niet zo leuk. Dan zeggen ze dat ze niks bijzonders hebben gedaan en dan de week erna zie ik ze en heeft de een een nieuw kapsel en de andere een nieuwe taak voor z'n werk. o|O
pi_200015550
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik na één gesprek kan zeggen dat dit Dé Therapeut is, maar het begon in ieder geval goed. Helpt natuurlijk ook dat ik zelf beter geworden ben in aangeven wat ik van iemand wil en dat ik beter weet wat ik wil / nodig heb. ^O^

Het gaat de laatste paar weken beter dan dat het in lange tijd gegaan is. Ik heb nog maar heel weinig dagen waarop ik alleen maar het eind van de dag zit af te wachten in de hoop dat morgen wat beter is. Ik ben nu weer bezig met dingen *G* en dat lukt *G*

Met A en B: beter, want de relatie is wat evenwichtiger doordat ze me niet meer zo hoeven te helpen, maar ergens ook minder omdat ik vaak gewoon erg weinig meekrijg van wat ze doen en wat er in ze omgaat en dat vind ik niet zo leuk. Dan zeggen ze dat ze niks bijzonders hebben gedaan en dan de week erna zie ik ze en heeft de een een nieuw kapsel en de andere een nieuwe taak voor z'n werk. o|O
Dit klinkt allemaal best wel positief!

Behalve dat laatste misschien. Al lees ik hier wat ik in mijn omgeving heel veel hoor en meemaak. De vrouwen vertellen heel veel meer dan de mannen. Soms vertel ik iets aan een vriend en dan zegt die...ik geef je nu even aan ...want ik vergeet het toch te vertellen _O- Zo is mijn broer, zo was mijn vader, zo waren mijn ooms en zo zijn ook een heleboel vrienden. Beetje generaliserend wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_200015644
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 21:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit klinkt allemaal best wel positief!

Behalve dat laatste misschien. Al lees ik hier wat ik in mijn omgeving heel veel hoor en meemaak. De vrouwen vertellen heel veel meer dan de mannen. Soms vertel ik iets aan een vriend en dan zegt die...ik geef je nu even aan ...want ik vergeet het toch te vertellen _O- Zo is mijn broer, zo was mijn vader, zo waren mijn ooms en zo zijn ook een heleboel vrienden. Beetje generaliserend wel
Ze houden elkaar ook erg slecht op de hoogte, ook al wonen ze samen :') ze komen gewoon niet op het idee om dingen te vertellen of zo? Inmiddels hebben ze nu maar wel een gedeelde kalender, dan weten ze wel van elkaars afspraken, want dat werd een beetje onhandig anders. :')

Ik heb niet zo veel referentiekader geloof ik. Moet zeggen dat ik van m'n beste vriendin ook heel weinig hoor, maar die is een eersteklas chaoot :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')