Vergeet de FOK! knokploeg niet als je eens een keer in de shit zitquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:10 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
Iemand van Viva had het nog over de kerstpakketten actie. Fokkers helpen Fokkers enzo. Ik denk dat dat wel het grootste verschil met Viva is. Hier is het lang niet zo anoniem. Met foto's, hulp aan anderen, fotoboek. Vrij open allemaal. Dat je bezoek krijgt van een mede cul is ook bijzonder. Of hier niet heel erg bijzonder, maar op Viva volgens mij wel.
Viva heeft Joego’s.quote:Op zondag 27 juni 2021 13:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vergeet de FOK! knokploeg niet als je eens een keer in de shit zit
In KLB is het wel een beetje een sport, maar dat moet je met een dikke knipoog zienquote:Op woensdag 23 juni 2021 13:38 schreef Mrmime het volgende:
Veel leuke users hier, en de afzeikcultuur waarop Fok! op Viva altijd werd neergezet ken ik echt niet.
quote:Op zondag 27 juni 2021 13:08 schreef Lenny77 het volgende:
Vergeet de FOK! knokploeg niet als je eens een keer in de shit zit
Dit vind ik nou een mooi verhaalquote:Op woensdag 4 augustus 2021 17:29 schreef anoniemV het volgende:
Ooit een date gehad met een kerel waar ik een crush op had maar die me achteraf negeerde. Hij zat tijdens de date ook even op FOK! en zei dat hij daar elke dag op zit. Dus heb ik uit stalkgedrag een account aangemaakt, gedaan of ik hem niet kende en hem proberen aanspreken (vandaar ook mijn idiote ondoordachte naam). Iedere post van hem volgen, uiteindelijk blijven lezen, mij kapot gelachen, zelf ook wat posten en vragen... en nu zit ik hier nog steeds
Ik hou van het ongefilterde, van de humor, soms is het oprecht interessant en leer je wat bij, soms is het complete onzin en is het ook goed, soms wordt je lastig gevallen door keldertrollen in je DM's, maar ook al effectief kerels ontmoet via FOK!. Voor alles goed dus. En verslavend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |