SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Er komt een nieuwe NS omroepstem.
Ja van de vorige kon de moeder niet tot tien tellenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Er komt een nieuwe NS omroepstem.
Ik kreeg ook nooit strafquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik op de Katholieke basisschool nooit strafwerk kreeg![]()
Florence kan ik weken rondlopenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Florence heb ik drie dagen rondgeslenterd. Venetiė helaas maar 1 dag geweest.
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasyquote:
Ik ben er in oktober 1 dagjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Florence kan ik weken rondlopen![]()
Alleen al voor de Lampredotto
Vind prachtig op dat laatste na.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Robert Alexander Ferdinand Gaeme Philip Henry Gaylord
Oeh!quote:
maar jij lust ook geen kaas, dus jouw mening doet er eigenlijk niet toequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasy
Broodje pens? Ik durfde nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Florence kan ik weken rondlopen![]()
Alleen al voor de Lampredotto
Veel te kortquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er in oktober 1 dagje
Was de moeder Tineke?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja van de vorige kon de moeder niet tot tien tellen
Makers van Star Wars noemen het zelf ook geen sci-fi toch.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasy
Die is gewoon zo leuk om er elke keer tóch bij te doenquote:
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
https://www.treinreiziger(...)n-nieuwe-omroepstem/
Kun je ook proberen in Florence, Bos!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
INB4 iemand die iets anders las...
Ja, het is een georganiseerde reis met vaststaand programma.. Volgens mij hebben we wel ergens vrij spel in FLorence zelf...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel te kort![]()
In een dagje kun je net de Uffizi doorrennen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar jij lust ook geen kaas, dus jouw mening doet er eigenlijk niet toe
Oh dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Orgaanvlees is ondergewaardeerd in Nederland
huehuequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen dat ze het gaan doen en met wie.
Nou ja als het bevalt kun je altijd nog een terugquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, het is een georganiseerde reis met vaststaand programma.. Volgens mij hebben we wel ergens vrij spel in FLorence zelf...
[..]
Smaakt het heel erg organerig? Het zag er verrukkelijk uit, maar ik heb het toch niet gedaan…quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Zo vaak gekut mee gehad aan de Chinese grensquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is gewoon zo leuk om er elke keer tóch bij te doen![]()
Leuk he dat het noooooit ergens op pasjes of vakjes past
Zit niet lang vol hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image van een klein Footje met haar mond vol nu.
Volgens mij is het avondeten steeds in het hotel. Dat staat in .Montecantini-Termequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je ook proberen in Florence, Bos!
runderleverquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
De oude stem, Tuffie, wilde er mee stoppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.
alles doorslikken?quote:
maar het is text to speechquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oude stem, Tuffie, wilde er mee stoppen.
Moet je wel van orgaanvlees houdenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij is het avondeten steeds in het hotel. Dat staat in .Montecantini-Terme
Maar misschien als lunch oid..
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaasquote:
Elk jaar doen ze nieuwe opnames. En dat wilde ze niet meer, zei ze in een interview. Kan toch, na 25 jaar?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar het is text to speech
dus waar moet ze mee stoppen?
zoveel nieuwe woorden, klanken en zinnen hoeft ze toch niet in te spreken.
Toen ik nog wel eens Visa in het vliegtuig moest invullen 'waar wil je dat ik de rest laat'quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak gekut mee gehad aan de Chinese grens
dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elk jaar doen ze nieuwe opnames. En dat wilde ze niet meer, zei ze in een interview. Kan toch, na 25 jaar?
Dit klinkt echt smerig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaas![]()
![]()
Help ik krijg honger
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel van orgaanvlees houden
een wang is geen orgaan hequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...
nope nope nopequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaas![]()
![]()
Help ik krijg honger
Nee, wang is gewoon vleesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...
Je bedoelt leverachtig? Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smaakt het heel erg organerig? Het zag er verrukkelijk uit, maar ik heb het toch niet gedaan…
😜😁quote:
Krijg je tien vakjes om het in te vullen, ze houden gewoon geen rekening met chique mensen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens Visa in het vliegtuig moest invullen 'waar wil je dat ik de rest laat''uuuuhhhhhh'
Hmm. Misschien toch eens proberen als ik weer in die contreien ben. Zoveel lekker eten daarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bedoelt leverachtig? Nee totaal niet.
Je gaat moorden??quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanaf morgen wonen we op een vakantiepark.
Lekker de Ferry uithangen.
Wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Lol is de uitbouw mislukt?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mads Mikkelsenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wou ik voor onze eerste date maken![]()
[ afbeelding ]
Dan blijf ik thuis.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wou ik voor onze eerste date maken![]()
[ afbeelding ]
Ja hij is om te smikkelen, zo lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het niet Mads Smikkelsen??
moet ze bij jou koken danquote:
Hij heeft zijn ziel verkocht dus door in een kinderfilm te spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
MadsBen benieuwd naar hem in de nieuwe Fantastic Beasts
Heb je ook zo'n kut keffertje, Gukki slides en een vriendin met een licht aso naam?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Trainingspak met skidmarks aanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n kut keffertje, Gukki slides en een vriendin met een licht aso naam?
Anders zou ik het gewoon voor de gein doen. Vriendin noem je Priscilla en je kinders Djalisa en Cheveny![]()
Rond een uur of 9 eerste potje bier open trekken
Dit is precies wat ik wil doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n kut keffertje, Gukki slides en een vriendin met een licht aso naam?
Anders zou ik het gewoon voor de gein doen. Vriendin noem je Priscilla en je kinders Djalisa en Cheveny![]()
Eerlijk dit lijkt mij best geinig voor een keerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet de mijne niet eens meerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was Tenet...die was mwah.
Ik weet eigenlijk zo niet wat er nu draait. Binnenkort mijn cinneville pas weer even activeren.
Ik wil Kingkong VS Godzilla nu wel zien in de biosquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik weet eigenlijk zo niet wat er nu draait. Binnenkort mijn cinneville pas weer even activeren.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik wil doen.
Gouden ketting om en auto tijdelijk inruilen voor een landrover met gouden velgen.
Blikjes bier mee en loat goan!
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gouden ketting om en auto tijdelijk inruilen voor een landrover met gouden velgen.
Priscilla trekt het niet nu de keuken eruit is en we vinden het ook wel relaxt om ff met zwembad enzo te kunnen relaxen op zo’n park (en ff de pauper uithangen)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Los, vertel nou even waarom je in een stacaravan woont?
Helemaal mooi als het nog een aardig net vakantiepark isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit kun je lezen als dat ze zijn kinderen ook Ferry gaan noemenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zou ook gewoon vragen of ze je vanaf nu Ferry willen noemenOok je kinderen
Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Placequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
BALLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee
Plausibel. Dacht al dat je huis was weggewaaid met die windhoosquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Priscilla trekt het niet nu de keuken eruit is en we vinden het ook wel relaxt om ff met zwembad enzo te kunnen relaxen op zo’n park (en ff de pauper uithangen)
waarom nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ama wil niet bij mij komen eten
Oeh dat is ook wel tof maar mijn vriend schrikt zo snel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Place
O ja die wilde ik ook wel zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil Kingkong VS Godzilla nu wel zien in de bios
Dit kun je ook best doen. Of je noemt ze gewoon Frenk en Daniel... maakt het nou uit dat het meiden zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit kun je lezen als dat ze zijn kinderen ook Ferry gaan noemen
Nice! Ik zag net dat A Quiet Place 2 van de week draait bij "mijn" bioscoop, misschien dat ik daar heen ga.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Place
#teamKingKongquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die wilde ik ook wel zien.
Misschien m'n Pathé abonnement weer activeren.
M'n vader wilde wel mee naar The Conjuring maar hij kent die andere films niet. Is hij begonnen aan deel 1 op Netflix maar hij viel steeds in slaapquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel tof maar mijn vriend schrikt zo snel.![]()
gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s al een poos terugEven appen misschien?
Gewoon Kees en Kees.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit kun je ook best doen. Of je noemt ze gewoon Frenk en Daniel... maakt het nou uit dat het meiden zijn
Ook veel krabben en jeuken op en aan je lijf...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon overal je leuter eruit halen om te pissen, boerend en ongewassen over het park, niet meer scheren en rondlopen in speedo en gouden kettingen
quote:
Was die er dan? We hebben een gezellig iemand erbij hier en dat is het voor deze sc wel toch?quote:
28-6 tegels, 1 juli keuken erin, schilderen klaar, 10 juli op verkansiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang duurt de verbouwing dan nog Los?
quote:
Vind ze niet lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
Help ik krijg honger
Ging het weer over in het mondje, kontje en roze rondje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we er eentje weggejaagd
En tot 1 juli op het park?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
28-6 tegels, 1 juli keuken erin, schilderen klaar, 10 juli op verkansie
Neem een kat kittenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
k moet echt iemand vinden voor die spinnen. kan het balkon niet meer op
Dit is een te makkelijke huehue hoorquote:
ja ok tot morgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken iemand die heet Anouk haar tweelingzus heet Aniek![]()
![]()
Toen haar moeder in verwachting was, was nog niet bekend er niet 1 maar 2 kinderen in de buik zaten. Ze twijfelde als het een meisje zou worden over de voornaam tussen Aniek en Anouk. Kwam dus goed uit, dat het een tweeling bleek te zijn_O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Face your fears!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaa dat was het volgens mij wel een beetjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ging het weer over in het mondje, kontje en roze rondje?
Nee katten eten spinnen. Enige reden waarom ik mijn kat soms wel terug wil haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan gaan ze in zijn vacht zitten
ignorance is blissquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje.
Wat denken jullie dat er in die frikandelletjes zit.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]M'n moeder haalt nu al alle namen van de hele familie voorbij. Ze roept mij nog steeds weleens met de naam van de hond die al twaalf jaar dood is. Of met de naam van m'n tante. Of m'n zus. Alle namen door elkaar. En dan kijken ze niet eens op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ja maar ik krijg vast zon klunzige kat die er niks van baktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee katten eten spinnen. Enige reden waarom ik mijn kat soms wel terug wil haha.
Leggen ze eitjes in het mondje van de kat die je dan likt in je gezicht en dan ontploffen die bultjes en dan rennen er allemaal spinnetjes over je gezicht.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan gaan ze in zijn vacht zitten
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Doet me denken aan Pittige tijden met de drieling van Roos en ArnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Van alles maar smaakt prima (met mayo of mayo curry en ui).quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje.
PRECIES!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggen ze eitjes in het mondje van de kat die je dan likt in je gezicht en dan ontploffen die bultjes en dan rennen er allemaal spinnetjes over je gezicht.
Hier op de hoek zit een halal vleesverwerkingsdingetje die snacks maken. Ik word vaak een beetje misselijk van die geur als ik er langs fiets, zeker vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we er eentje weggejaagd
Mwah bijna alle katten vinden bewegende dingen leuk haha. Of je moet echt een viesluie kat hebben, kan wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik krijg vast zon klunzige kat die er niks van bakt
Dementerend... ??quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder haalt nu al alle namen van de hele familie voorbij. Ze roept mij nog steeds weleens met de naam van de hond die al twaalf jaar dood is. Of met de naam van m'n tante. Of m'n zus. Alle namen door elkaar. En dan kijken ze niet eens op elkaar.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles maar smaakt prima (met mayo of mayo curry en ui).
Ja das geen smakelijk procesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier op de hoek zit een halal vleesverwerkingsdingetje die snacks maken. Ik word vaak een beetje misselijk van die geur als ik er langs fiets, zeker vroeg in de ochtend.
Zo eentje die vriendjes wordt met de spinnetjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik krijg vast zon klunzige kat die er niks van bakt
Nicequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggen ze eitjes in het mondje van de kat die je dan likt in je gezicht en dan ontploffen die bultjes en dan rennen er allemaal spinnetjes over je gezicht.
Whiskers82 heb ik niet meer gezien volgens mijquote:
Beetje aan het dementeren?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder haalt nu al alle namen van de hele familie voorbij. Ze roept mij nog steeds weleens met de naam van de hond die al twaalf jaar dood is. Of met de naam van m'n tante. Of m'n zus. Alle namen door elkaar. En dan kijken ze niet eens op elkaar.
Ik las ergens anders ook iemand die een spinnen probleem had en daar was de tip: stofzuiger.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Blijkt hij vegan te zijn en alleen spinstuckjes te etenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje die vriendjes wordt met de spinnetjes
jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje die vriendjes wordt met de spinnetjes
Die zit bij 40+ volgens mij nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Whiskers82 heb ik niet meer gezien volgens mij
Ik heb een viesluie katquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah bijna alle katten vinden bewegende dingen leuk haha. Of je moet echt een viesluie kat hebben, kan wel.
Kloptquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Whiskers82 heb ik niet meer gezien volgens mij
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Frikandel speciaal is echt zo lekkerrrr
VF / [SC] Viva Forever kletstopic *O* [#1]quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CherokeeRose2021 is van de grote piemels dus die blijft wel
Bij dat poetsbedrijf waar je voor gewekt hebt. Huur je er eentje voor 10 minuten om spin te verwijderen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:49 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik wel iemand daarvoor inhuren
Nieuw “projectje”?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
AKA Peter Steelequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer een kerel thuis uitnodigen die niet bang voor spinnen is.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:49 schreef bitterbal het volgende:
Jaag haar nou niet meteen weg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat niet over ons. Toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
VF / [SC] Viva Forever kletstopic *O* [#1]
Voor honderd euro haal ik ze weg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vuige SC slet gijquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:. [quote]Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef Whiskers82 het volgende:
Sommigen hier vind ik echt wel leuk, maar sommigen zijn ook vreselijk platvloers. 😆
Ik doe het voor de helftquote:
Wat is dit voor een uitbuitingquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deal. Dan lap ik 25 euro en stuur ik LT.
Gaat ie ook nog lopen lok quoteren...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Los ook altijd met zijn vuige praat
Je hebt ineens een hart.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik doe het voor natura betaling, ¤50 in de pot van Ronald mcDonald fonds .
Jij deed het voor 50 zeg je net. Die krijg je dan toch?quote:
Huh?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gaat ie ook nog lopen lok quoteren...
steukert
Wat heb jij ineens.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik doe het voor natura betaling, ¤50 in de pot van Ronald mcDonald fonds .
Ach en alles niet zo serieus nemen helpt al een heleboel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
Niks mis met platvloers, maar sommigen kunnen daar idd heel slecht tegen
Dat staat nu ook echt voor mijn neusquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Of een glaasje cola met een kaasstengel.
Nee er zijn er meerdere, las ik ergens.quote:
Er zijn er nu twee volgens mij op het forum. Net als dat er ook een @amaranta is hehe.quote:
Stuk kersenvlaai erbijquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Of een glaasje cola met een kaasstengel.
Maar voor de rest ben jij helemaal niet voorspelbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat staat nu ook echt voor mijn neus
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar voor de rest ben jij helemaal niet voorspelbaar
Je weet wat er met ze gebeurd als je ze laat vallen toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Voor 50 euro kan ik wel m'n eigen vogelspin kopen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn ex heeft er vijftien ofzo? Die is niet goed man.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:57 schreef CherryLips het volgende:
Voor 50 euro kan ik wel m'n eigen vogelspin kopen.
Goh.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan stuiteren ze?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet wat er met ze gebeurd als je ze laat vallen toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, kan dat van de negeerlijst af :p
En je huidige vriendje @Solotovski?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ex heeft er vijftien ofzo? Die is niet goed man.
Rasiest!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, kan dat van de negerlijst af :p
Dan gaan ze doodquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je weet wat er met ze gebeurd als je ze laat vallen toch?
Dan hebben ze het te goed op je balkon.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
maar goed heb dus 3 dikke vadsige kruispsinnen op het balkon.
Ze eten je muggen op.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
Valt me nog mee hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
Ja! Die naam bedoelde ik toen ik het had over dat ik dacht dat het vriendje van Ama wel eens meedeed met Weet ik veel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je huidige vriendje @:solotovski?
bluf dat ze ze op eet!quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even serieus he Ger, Zon spin vind jij dus echt niet eng?
Meid.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
Het is slaaptijd, maar mijn haar is nog nat
Ik krijg er wel een wat snellere hartslag van maar ik vind sommige ook echt wel mooi.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even serieus he Ger, Zon spin vind jij dus echt niet eng?
in de tuin naaktslakken plattrappen met je blote voetenquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals toen op vakantie en iemand een kakkerlak doodstampte
ze heeft Tinder uitgespeeldquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die nog niet op bij je of heb je die inmiddels op 800 kilometer staan?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de tuin naaktslakken plattrappen met je blote voeten
Die piepen en knarsen tussen je tenen dan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de tuin naaktslakken plattrappen met je blote voeten
Ik zou gillend mijn huis uitrennen en nooit meer terugkeren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een wat snellere hartslag van maar ik vind sommige ook echt wel mooi.
Die grote knokige zonder vachtje vind ik echt smerig.
weet niet welke dat zijn maar je hoeft geen foto te zoekenquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een wat snellere hartslag van maar ik vind sommige ook echt wel mooi.
Ik heb dit zo vaak gehad.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die piepen en knarsen tussen je tenen dan.
wereldwijdquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.wellediertotaal.nl/c-3420877/spin-schorpioen/quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt omdat ik geen tinder hebquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nul gelukkigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je huidige vriendje @:solotovski?
Blij dat ik al jaren een kortpittig kapsel heb.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. ook als je het gaat borstelen of er mee gaat slapen.
Exactemundo!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach en alles niet zo serieus nemen helpt al een heleboel.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belt er dadelijk een Eskimo met een palingbeestje tussen zijn tanden aan
is je haar nat?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:06 schreef shiitake het volgende:
Nou dan wacht ik ook nog maar even met slapen.
We kunnen samen nog even naar Viva als Statler en Waldorf?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik al jaren een kortpittig kapsel heb.
Vroeger wel lange manen gehad?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik al jaren een kortpittig kapsel heb.
Ik las mannen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger wel lange manen gehad?
Whiskers swaffelen?quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen samen nog even naar Viva als Statler en Waldorf?
Ja moet je wel een keer beschaafde taal uitslaan anders vallen we binnen een minuut door de mand.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger wel lange manen gehad?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja moet je wel een keer beschaafde taal uitslaan anders vallen we binnen een minuut door de mand.
Ga ik alvast oefenen op mijn "can you dick it"quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]O ja.
Zal even wat posts van Etto kopiėren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |