Dan hebben ze het te goed op je balkon.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
maar goed heb dus 3 dikke vadsige kruispsinnen op het balkon.
Ze eten je muggen op.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
Valt me nog mee hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
Ja! Die naam bedoelde ik toen ik het had over dat ik dacht dat het vriendje van Ama wel eens meedeed met Weet ik veel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je huidige vriendje @:solotovski?
bluf dat ze ze op eet!quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even serieus he Ger, Zon spin vind jij dus echt niet eng?
Meid.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
Het is slaaptijd, maar mijn haar is nog nat
Ik krijg er wel een wat snellere hartslag van maar ik vind sommige ook echt wel mooi.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Even serieus he Ger, Zon spin vind jij dus echt niet eng?
in de tuin naaktslakken plattrappen met je blote voetenquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals toen op vakantie en iemand een kakkerlak doodstampte
ze heeft Tinder uitgespeeldquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die nog niet op bij je of heb je die inmiddels op 800 kilometer staan?
quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de tuin naaktslakken plattrappen met je blote voeten
Die piepen en knarsen tussen je tenen dan.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de tuin naaktslakken plattrappen met je blote voeten
Ik zou gillend mijn huis uitrennen en nooit meer terugkeren.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een wat snellere hartslag van maar ik vind sommige ook echt wel mooi.
Die grote knokige zonder vachtje vind ik echt smerig.
weet niet welke dat zijn maar je hoeft geen foto te zoekenquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een wat snellere hartslag van maar ik vind sommige ook echt wel mooi.
Die grote knokige zonder vachtje vind ik echt smerig.
Ik heb dit zo vaak gehad.quote:Op woensdag 23 juni 2021 00:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die piepen en knarsen tussen je tenen dan.
wereldwijdquote:Op woensdag 23 juni 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is die nog niet op bij je of heb je die inmiddels op 800 kilometer staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |