Toen ik nog wel eens Visa in het vliegtuig moest invullen 'waar wil je dat ik de rest laat'quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak gekut mee gehad aan de Chinese grens
dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elk jaar doen ze nieuwe opnames. En dat wilde ze niet meer, zei ze in een interview. Kan toch, na 25 jaar?
Dit klinkt echt smerig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaas![]()
![]()
Help ik krijg honger
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel van orgaanvlees houden
een wang is geen orgaan hequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...
nope nope nopequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaas![]()
![]()
Help ik krijg honger
Nee, wang is gewoon vleesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...
Je bedoelt leverachtig? Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smaakt het heel erg organerig? Het zag er verrukkelijk uit, maar ik heb het toch niet gedaan…
😜😁quote:
Krijg je tien vakjes om het in te vullen, ze houden gewoon geen rekening met chique mensen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens Visa in het vliegtuig moest invullen 'waar wil je dat ik de rest laat''uuuuhhhhhh'
Hmm. Misschien toch eens proberen als ik weer in die contreien ben. Zoveel lekker eten daarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bedoelt leverachtig? Nee totaal niet.
Je gaat moorden??quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanaf morgen wonen we op een vakantiepark.
Lekker de Ferry uithangen.
Wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Lol is de uitbouw mislukt?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mads Mikkelsenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wou ik voor onze eerste date maken![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |