SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Er komt een nieuwe NS omroepstem.
Ja van de vorige kon de moeder niet tot tien tellenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Er komt een nieuwe NS omroepstem.
Ik kreeg ook nooit strafquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik op de Katholieke basisschool nooit strafwerk kreeg![]()
Florence kan ik weken rondlopenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Florence heb ik drie dagen rondgeslenterd. Venetië helaas maar 1 dag geweest.
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasyquote:
Ik ben er in oktober 1 dagjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Florence kan ik weken rondlopen![]()
Alleen al voor de Lampredotto
Vind prachtig op dat laatste na.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Robert Alexander Ferdinand Gaeme Philip Henry Gaylord
Oeh!quote:
maar jij lust ook geen kaas, dus jouw mening doet er eigenlijk niet toequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasy
Broodje pens? Ik durfde nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Florence kan ik weken rondlopen![]()
Alleen al voor de Lampredotto
Veel te kortquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er in oktober 1 dagje
Was de moeder Tineke?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja van de vorige kon de moeder niet tot tien tellen
Makers van Star Wars noemen het zelf ook geen sci-fi toch.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasy
Die is gewoon zo leuk om er elke keer tóch bij te doenquote:
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
https://www.treinreiziger(...)n-nieuwe-omroepstem/
Kun je ook proberen in Florence, Bos!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
INB4 iemand die iets anders las...
Ja, het is een georganiseerde reis met vaststaand programma.. Volgens mij hebben we wel ergens vrij spel in FLorence zelf...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel te kort![]()
In een dagje kun je net de Uffizi doorrennen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar jij lust ook geen kaas, dus jouw mening doet er eigenlijk niet toe
Oh dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Orgaanvlees is ondergewaardeerd in Nederland
huehuequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen dat ze het gaan doen en met wie.
Nou ja als het bevalt kun je altijd nog een terugquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, het is een georganiseerde reis met vaststaand programma.. Volgens mij hebben we wel ergens vrij spel in FLorence zelf...
[..]
Smaakt het heel erg organerig? Het zag er verrukkelijk uit, maar ik heb het toch niet gedaan…quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Zo vaak gekut mee gehad aan de Chinese grensquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is gewoon zo leuk om er elke keer tóch bij te doen![]()
Leuk he dat het noooooit ergens op pasjes of vakjes past
Zit niet lang vol hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image van een klein Footje met haar mond vol nu.
Volgens mij is het avondeten steeds in het hotel. Dat staat in .Montecantini-Termequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je ook proberen in Florence, Bos!
runderleverquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
De oude stem, Tuffie, wilde er mee stoppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.
alles doorslikken?quote:
maar het is text to speechquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oude stem, Tuffie, wilde er mee stoppen.
Moet je wel van orgaanvlees houdenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij is het avondeten steeds in het hotel. Dat staat in .Montecantini-Terme
Maar misschien als lunch oid..
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaasquote:
Elk jaar doen ze nieuwe opnames. En dat wilde ze niet meer, zei ze in een interview. Kan toch, na 25 jaar?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar het is text to speech
dus waar moet ze mee stoppen?
zoveel nieuwe woorden, klanken en zinnen hoeft ze toch niet in te spreken.
Toen ik nog wel eens Visa in het vliegtuig moest invullen 'waar wil je dat ik de rest laat'quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak gekut mee gehad aan de Chinese grens
dat zou kunnen jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elk jaar doen ze nieuwe opnames. En dat wilde ze niet meer, zei ze in een interview. Kan toch, na 25 jaar?
Dit klinkt echt smerig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaas![]()
![]()
Help ik krijg honger
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je wel van orgaanvlees houden
een wang is geen orgaan hequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...
nope nope nopequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaas![]()
![]()
Help ik krijg honger
Nee, wang is gewoon vleesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, weet niet. Ik eet zelden lever oid... Valt varkenswang ook onder orgaanvlees?? Dat vond ik in Praha iig wel goed te eten...
Je bedoelt leverachtig? Nee totaal niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smaakt het heel erg organerig? Het zag er verrukkelijk uit, maar ik heb het toch niet gedaan…
😜😁quote:
Krijg je tien vakjes om het in te vullen, ze houden gewoon geen rekening met chique mensen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens Visa in het vliegtuig moest invullen 'waar wil je dat ik de rest laat''uuuuhhhhhh'
Hmm. Misschien toch eens proberen als ik weer in die contreien ben. Zoveel lekker eten daarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bedoelt leverachtig? Nee totaal niet.
Je gaat moorden??quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanaf morgen wonen we op een vakantiepark.
Lekker de Ferry uithangen.
Wat?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Lol is de uitbouw mislukt?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mads Mikkelsenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wou ik voor onze eerste date maken![]()
[ afbeelding ]
Dan blijf ik thuis.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wou ik voor onze eerste date maken![]()
[ afbeelding ]
Ja hij is om te smikkelen, zo lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het niet Mads Smikkelsen??
moet ze bij jou koken danquote:
Hij heeft zijn ziel verkocht dus door in een kinderfilm te spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:30 schreef CherryLips het volgende:
MadsBen benieuwd naar hem in de nieuwe Fantastic Beasts
Heb je ook zo'n kut keffertje, Gukki slides en een vriendin met een licht aso naam?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Trainingspak met skidmarks aanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n kut keffertje, Gukki slides en een vriendin met een licht aso naam?
Anders zou ik het gewoon voor de gein doen. Vriendin noem je Priscilla en je kinders Djalisa en Cheveny![]()
Rond een uur of 9 eerste potje bier open trekken
Dit is precies wat ik wil doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n kut keffertje, Gukki slides en een vriendin met een licht aso naam?
Anders zou ik het gewoon voor de gein doen. Vriendin noem je Priscilla en je kinders Djalisa en Cheveny![]()
Eerlijk dit lijkt mij best geinig voor een keerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet de mijne niet eens meerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was Tenet...die was mwah.
Ik weet eigenlijk zo niet wat er nu draait. Binnenkort mijn cinneville pas weer even activeren.
Ik wil Kingkong VS Godzilla nu wel zien in de biosquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was Tenet...die was mwah.
Ik weet eigenlijk zo niet wat er nu draait. Binnenkort mijn cinneville pas weer even activeren.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik wil doen.
Gouden ketting om en auto tijdelijk inruilen voor een landrover met gouden velgen.
Blikjes bier mee en loat goan!
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gouden ketting om en auto tijdelijk inruilen voor een landrover met gouden velgen.
Priscilla trekt het niet nu de keuken eruit is en we vinden het ook wel relaxt om ff met zwembad enzo te kunnen relaxen op zo’n park (en ff de pauper uithangen)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Los, vertel nou even waarom je in een stacaravan woont?
Helemaal mooi als het nog een aardig net vakantiepark isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit kun je lezen als dat ze zijn kinderen ook Ferry gaan noemenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zou ook gewoon vragen of ze je vanaf nu Ferry willen noemenOok je kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |