SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Er komt een nieuwe NS omroepstem.
Ja van de vorige kon de moeder niet tot tien tellenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Er komt een nieuwe NS omroepstem.
Ik kreeg ook nooit strafquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik op de Katholieke basisschool nooit strafwerk kreeg![]()
Florence kan ik weken rondlopenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Florence heb ik drie dagen rondgeslenterd. Venetië helaas maar 1 dag geweest.
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasyquote:
Ik ben er in oktober 1 dagjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Florence kan ik weken rondlopen![]()
Alleen al voor de Lampredotto
Vind prachtig op dat laatste na.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Robert Alexander Ferdinand Gaeme Philip Henry Gaylord
Oeh!quote:
maar jij lust ook geen kaas, dus jouw mening doet er eigenlijk niet toequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasy
Broodje pens? Ik durfde nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Florence kan ik weken rondlopen![]()
Alleen al voor de Lampredotto
Veel te kortquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er in oktober 1 dagje
Was de moeder Tineke?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja van de vorige kon de moeder niet tot tien tellen
Makers van Star Wars noemen het zelf ook geen sci-fi toch.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, ik houd van sci-fi, maar SW valt bij mij onder de categorie Fantasy
Die is gewoon zo leuk om er elke keer tóch bij te doenquote:
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
https://www.treinreiziger(...)n-nieuwe-omroepstem/
Kun je ook proberen in Florence, Bos!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
INB4 iemand die iets anders las...
Ja, het is een georganiseerde reis met vaststaand programma.. Volgens mij hebben we wel ergens vrij spel in FLorence zelf...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veel te kort![]()
In een dagje kun je net de Uffizi doorrennen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar jij lust ook geen kaas, dus jouw mening doet er eigenlijk niet toe
Oh dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Orgaanvlees is ondergewaardeerd in Nederland
huehuequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen dat ze het gaan doen en met wie.
Nou ja als het bevalt kun je altijd nog een terugquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, het is een georganiseerde reis met vaststaand programma.. Volgens mij hebben we wel ergens vrij spel in FLorence zelf...
[..]
Smaakt het heel erg organerig? Het zag er verrukkelijk uit, maar ik heb het toch niet gedaan…quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Zo vaak gekut mee gehad aan de Chinese grensquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is gewoon zo leuk om er elke keer tóch bij te doen![]()
Leuk he dat het noooooit ergens op pasjes of vakjes past
Zit niet lang vol hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image van een klein Footje met haar mond vol nu.
Volgens mij is het avondeten steeds in het hotel. Dat staat in .Montecantini-Termequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je ook proberen in Florence, Bos!
runderleverquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
De oude stem, Tuffie, wilde er mee stoppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat nog steeds niet bij waarom, alleen dat ze het gaan doen en met wie.
alles doorslikken?quote:
maar het is text to speechquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De oude stem, Tuffie, wilde er mee stoppen.
Moet je wel van orgaanvlees houdenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij is het avondeten steeds in het hotel. Dat staat in .Montecantini-Terme
Maar misschien als lunch oid..
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaasquote:
Elk jaar doen ze nieuwe opnames. En dat wilde ze niet meer, zei ze in een interview. Kan toch, na 25 jaar?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar het is text to speech
dus waar moet ze mee stoppen?
zoveel nieuwe woorden, klanken en zinnen hoeft ze toch niet in te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |