Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Placequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was Tenet...die was mwah.
Ik weet eigenlijk zo niet wat er nu draait. Binnenkort mijn cinneville pas weer even activeren.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
BALLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee
Plausibel. Dacht al dat je huis was weggewaaid met die windhoosquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Priscilla trekt het niet nu de keuken eruit is en we vinden het ook wel relaxt om ff met zwembad enzo te kunnen relaxen op zo’n park (en ff de pauper uithangen)
waarom nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ama wil niet bij mij komen eten
Oeh dat is ook wel tof maar mijn vriend schrikt zo snel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Place
O ja die wilde ik ook wel zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil Kingkong VS Godzilla nu wel zien in de bios
Dit kun je ook best doen. Of je noemt ze gewoon Frenk en Daniel... maakt het nou uit dat het meiden zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit kun je lezen als dat ze zijn kinderen ook Ferry gaan noemen
Nice! Ik zag net dat A Quiet Place 2 van de week draait bij "mijn" bioscoop, misschien dat ik daar heen ga.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Place
#teamKingKongquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die wilde ik ook wel zien.
Misschien m'n Pathé abonnement weer activeren.
M'n vader wilde wel mee naar The Conjuring maar hij kent die andere films niet. Is hij begonnen aan deel 1 op Netflix maar hij viel steeds in slaapquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel tof maar mijn vriend schrikt zo snel.![]()
gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s al een poos terugEven appen misschien?
Gewoon Kees en Kees.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit kun je ook best doen. Of je noemt ze gewoon Frenk en Daniel... maakt het nou uit dat het meiden zijn
Ook veel krabben en jeuken op en aan je lijf...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Gewoon overal je leuter eruit halen om te pissen, boerend en ongewassen over het park, niet meer scheren en rondlopen in speedo en gouden kettingen
quote:
Was die er dan? We hebben een gezellig iemand erbij hier en dat is het voor deze sc wel toch?quote:
28-6 tegels, 1 juli keuken erin, schilderen klaar, 10 juli op verkansiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang duurt de verbouwing dan nog Los?
quote:
Vind ze niet lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwezerik, foie gras, kalfstong, lamshersenen in een krokant korstje van Parmezaanse kaas![]()
![]()
Help ik krijg honger
Ging het weer over in het mondje, kontje en roze rondje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we er eentje weggejaagd
En tot 1 juli op het park?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
28-6 tegels, 1 juli keuken erin, schilderen klaar, 10 juli op verkansie
Neem een kat kittenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
k moet echt iemand vinden voor die spinnen. kan het balkon niet meer op
Dit is een te makkelijke huehue hoorquote:
ja ok tot morgen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ken iemand die heet Anouk haar tweelingzus heet Aniek![]()
![]()
Toen haar moeder in verwachting was, was nog niet bekend er niet 1 maar 2 kinderen in de buik zaten. Ze twijfelde als het een meisje zou worden over de voornaam tussen Aniek en Anouk. Kwam dus goed uit, dat het een tweeling bleek te zijn_O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Face your fears!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Jaaaa dat was het volgens mij wel een beetjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ging het weer over in het mondje, kontje en roze rondje?
Nee katten eten spinnen. Enige reden waarom ik mijn kat soms wel terug wil haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan gaan ze in zijn vacht zitten
ignorance is blissquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje.
Wat denken jullie dat er in die frikandelletjes zit.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]M'n moeder haalt nu al alle namen van de hele familie voorbij. Ze roept mij nog steeds weleens met de naam van de hond die al twaalf jaar dood is. Of met de naam van m'n tante. Of m'n zus. Alle namen door elkaar. En dan kijken ze niet eens op elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
ja maar ik krijg vast zon klunzige kat die er niks van baktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee katten eten spinnen. Enige reden waarom ik mijn kat soms wel terug wil haha.
Leggen ze eitjes in het mondje van de kat die je dan likt in je gezicht en dan ontploffen die bultjes en dan rennen er allemaal spinnetjes over je gezicht.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan gaan ze in zijn vacht zitten
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Doet me denken aan Pittige tijden met de drieling van Roos en ArnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Van alles maar smaakt prima (met mayo of mayo curry en ui).quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje.
PRECIES!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggen ze eitjes in het mondje van de kat die je dan likt in je gezicht en dan ontploffen die bultjes en dan rennen er allemaal spinnetjes over je gezicht.
Hier op de hoek zit een halal vleesverwerkingsdingetje die snacks maken. Ik word vaak een beetje misselijk van die geur als ik er langs fiets, zeker vroeg in de ochtend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we er eentje weggejaagd
Mwah bijna alle katten vinden bewegende dingen leuk haha. Of je moet echt een viesluie kat hebben, kan wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik krijg vast zon klunzige kat die er niks van bakt
Dementerend... ??quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder haalt nu al alle namen van de hele familie voorbij. Ze roept mij nog steeds weleens met de naam van de hond die al twaalf jaar dood is. Of met de naam van m'n tante. Of m'n zus. Alle namen door elkaar. En dan kijken ze niet eens op elkaar.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van alles maar smaakt prima (met mayo of mayo curry en ui).
Ja das geen smakelijk procesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier op de hoek zit een halal vleesverwerkingsdingetje die snacks maken. Ik word vaak een beetje misselijk van die geur als ik er langs fiets, zeker vroeg in de ochtend.
Zo eentje die vriendjes wordt met de spinnetjesquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik krijg vast zon klunzige kat die er niks van bakt
Nicequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leggen ze eitjes in het mondje van de kat die je dan likt in je gezicht en dan ontploffen die bultjes en dan rennen er allemaal spinnetjes over je gezicht.
Whiskers82 heb ik niet meer gezien volgens mijquote:
Beetje aan het dementeren?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder haalt nu al alle namen van de hele familie voorbij. Ze roept mij nog steeds weleens met de naam van de hond die al twaalf jaar dood is. Of met de naam van m'n tante. Of m'n zus. Alle namen door elkaar. En dan kijken ze niet eens op elkaar.
Ik las ergens anders ook iemand die een spinnen probleem had en daar was de tip: stofzuiger.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Blijkt hij vegan te zijn en alleen spinstuckjes te etenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje die vriendjes wordt met de spinnetjes
jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje die vriendjes wordt met de spinnetjes
Die zit bij 40+ volgens mij nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Whiskers82 heb ik niet meer gezien volgens mij
Ik heb een viesluie katquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah bijna alle katten vinden bewegende dingen leuk haha. Of je moet echt een viesluie kat hebben, kan wel.
Kloptquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Whiskers82 heb ik niet meer gezien volgens mij
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Frikandel speciaal is echt zo lekkerrrr
VF / [SC] Viva Forever kletstopic *O* [#1]quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CherokeeRose2021 is van de grote piemels dus die blijft wel
Bij dat poetsbedrijf waar je voor gewekt hebt. Huur je er eentje voor 10 minuten om spin te verwijderen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:49 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik wel iemand daarvoor inhuren
Nieuw “projectje”?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
AKA Peter Steelequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer een kerel thuis uitnodigen die niet bang voor spinnen is.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:49 schreef bitterbal het volgende:
Jaag haar nou niet meteen weg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat niet over ons. Toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
VF / [SC] Viva Forever kletstopic *O* [#1]
Voor honderd euro haal ik ze weg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vuige SC slet gijquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:. [quote]Op dinsdag 22 juni 2021 17:52 schreef Whiskers82 het volgende:
Sommigen hier vind ik echt wel leuk, maar sommigen zijn ook vreselijk platvloers. 😆
Ik doe het voor de helftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |