Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Placequote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:33 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was Tenet...die was mwah.
Ik weet eigenlijk zo niet wat er nu draait. Binnenkort mijn cinneville pas weer even activeren.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
BALLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee
Plausibel. Dacht al dat je huis was weggewaaid met die windhoosquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Priscilla trekt het niet nu de keuken eruit is en we vinden het ook wel relaxt om ff met zwembad enzo te kunnen relaxen op zo’n park (en ff de pauper uithangen)
waarom nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ama wil niet bij mij komen eten
Oeh dat is ook wel tof maar mijn vriend schrikt zo snel.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Place
O ja die wilde ik ook wel zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil Kingkong VS Godzilla nu wel zien in de bios
Dit kun je ook best doen. Of je noemt ze gewoon Frenk en Daniel... maakt het nou uit dat het meiden zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit kun je lezen als dat ze zijn kinderen ook Ferry gaan noemen
Nice! Ik zag net dat A Quiet Place 2 van de week draait bij "mijn" bioscoop, misschien dat ik daar heen ga.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week eerst maar The Conjuring en A Quiet Place
#teamKingKongquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die wilde ik ook wel zien.
Misschien m'n Pathé abonnement weer activeren.
M'n vader wilde wel mee naar The Conjuring maar hij kent die andere films niet. Is hij begonnen aan deel 1 op Netflix maar hij viel steeds in slaapquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh dat is ook wel tof maar mijn vriend schrikt zo snel.![]()
gedaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s al een poos terugEven appen misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |