Knotsgekquote:Op maandag 21 juni 2021 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha nu gaan we allemaal KingRoland quoten xd
Fjellhusquote:
want?quote:Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je bedoelt feyenoord en sparta denk ik
quote:Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je bedirk
[..]
Pauper poule app.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat je gewoon... ehhh.... wtf betekent scorito?
quote:Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je bedirk
[..]
Van die stelletjes die romantisch uit eten gaan bij MCD, BK of KFCquote:
Log maar alvast uit.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Daar komen depay, dumfries en wijnaldum toch vandaan? En malen Ajax natuurlijk
Gini is korter.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat je gewoon... ehhh.... wtf betekent scorito?
Iets minder neerbuigend doen over je eigen ouders graagquote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Van die stelletjes die romantisch uit eten gaan bij MCD, BK of KFC
quote:Op maandag 21 juni 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets minder neerbuigend doen over je eigen ouders graag
Allemaal eigen jeugd PSV.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Mijn godquote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die trokken de piepers en wortelen uit de grond.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets minder neerbuigend doen over je eigen ouders graag
Stom genoeg hebben ze geen MCD in MKDquote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
In plaats van bij de MCD, ga eens uit eten in MKD zou ik zeggen. Da's nog eens wat anders.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nutteloze feitjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Volgens de ajax-definitie is dit toch allemaal eigen jeugd.quote:
Waar is dat voor?quote:
Mij te ver wegquote:Op maandag 21 juni 2021 19:14 schreef Salina het volgende:
[..]
In plaats van bij de MCD, ga eens uit eten in MKD zou ik zeggen. Da's nog eens wat anders.
quote:Op maandag 21 juni 2021 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden we Nouri niet kunnen inhuren als muurligger?90 minuten langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
DAGJESVOLK.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom ligt er n op de grond, is dat nieuw?
Uit solidariteit met Nouri en Eriksenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou als vrije trap nemer die bal zo godsgruwelijk achterlijk hard over grond schieten dat de volgende keer niemand meer daar gaat liggen.quote:
En t dan opeten in de auto op de parkeerplaatsquote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Seizoen 2020-2021 aidstrend.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Hadden we Nouri niet kunnen inhuren als muurligger?Awkward.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Vol in de ballenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou als vrije trap nemer die bol zo godsgruwelijk achterlijk hard over grond schieten dat de volgende keer niemand meer daar gaat liggen.
Hadden we Nouri niet kunnen inhuren als muurligger?Oef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik 0-3, ben erg tevreden momenteel!quote:
En Kuyt?quote:Op maandag 21 juni 2021 19:16 schreef wdn het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar ik vind MVB toch echt een stuk beter dan hem
Dat was een mooi shotquote:Op maandag 21 juni 2021 19:16 schreef Cuendillar het volgende:
Een voorzichtige glimlach op het altoos fronsende gezicht van Frank
ja snap ikquote:
Dit blijft niet 0-3.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:17 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN ZOOOOOOOOOOO BLIJ HOUDEN ZO
Die ookquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
De grootste bonus van vanavond is toch wel dat we dat aidshoofd van Weghorst voorlopig niet meer in de basis zien
Straks zegt De Boer weer iets van "euh, ja dat wist ik al langer"quote:Op maandag 21 juni 2021 19:17 schreef Cuendillar het volgende:
Dat 4-3-3 ligt het Nederlands Elftal wel.
Depay kun je nog wel onder psv scharen maar de rest toch niet johquote:Op maandag 21 juni 2021 19:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens de ajax-definitie is dit toch allemaal eigen jeugd.
Bij Letlandquote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet eens waar Estland ligt lol
Noord-oost-oost tov Polenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef KingRoland het volgende:
onder finlandquote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Niet quoten.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Hadden we Nouri niet kunnen inhuren als muurligger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat dan weer wat ver denk ikquote:Op maandag 21 juni 2021 19:20 schreef MoreDakka het volgende:
Gewoon verder gaan met 4-3-3 tegen Portugal denk ik
quote:Op maandag 21 juni 2021 19:18 schreef Yaku het volgende:
[..]
Straks zegt De Boer weer iets van "euh, ja dat wist ik al langer"
Haha ik ben er zelfs geweest!quote:Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef KingRoland het volgende:
En eindigen met 2-1-2.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:20 schreef MoreDakka het volgende:
Gewoon verder gaan met 4-3-3 tegen Portugal denk ik
On-Target 1-4 of zo.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oekraine - Oostenrijk:
Attempts: 3-17
Erg mooi voor hockeyhoofd, erg jammer voor GakGODquote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Koopmeiners en Gakpo zijn echt voor jan lul meegenomen.
Neuh heel koudquote:
Ja die prikt er vast nog een in.quote:
Geen ajax-verleden, dan kun je het schudden bij Drankquote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
WK ijshockey dusquote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ga je voor de lol naar zo'n land? Of vanwege werk
Koopmeiners is een hypequote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kan hij zo vCL spelenquote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
Gakpo moet gewoon lekker naar huis gaan. Die gaat er nooit inkomen. Promes, wat de fuck.
messcherpe paas incomingquote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Haags het volgende:
Waarom brengt Drank de Boer een crimineel in het veld?
Wat heeft ie gedaan dan?quote:
Voor messcherpe voortzetten. Haha.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Haags het volgende:
Vind ik een steekhoudend argument.quote:
Hij heeft met Kluivert gespeeld dus is bekend in dat wereldje.quote:Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Haags het volgende:
Ik heb m'n twijfels. We gaan het zien bij Atalanta.quote:
Ging toch naar Roma?quote:Op maandag 21 juni 2021 19:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik heb m'n twijfels. We gaan het zien bij Atalanta.
Voor de sfeer in het teamquote:Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |