Corona code Oranjequote:
Komen relatief gezien zelfs erg vaak voor. Alleen verschil in sterkte is over het algemeen vrij grootquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:34 schreef TLC het volgende:
Regen, donder en bliksem hier.
Ligt het trouwens aan mij of komen weerverschijnselen als tornado's hier nu wat vaker voor ?
(zoals nu in de Ardennen, ik dacht eerst dat is iets wat bijna uitsluitend in de VS / Canada zich afspeelt)
En nu?quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Gaat alles goed daar in Limburg? De buienradar is al uren hetzelfde
Op sommige plekken al +100mm las ikquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:29 schreef Nattekat het volgende:
Gaat alles goed daar in Limburg? De buienradar is al uren hetzelfde
En het regent nog steeds....hele gebied kantelt linksom dus duurt nog ffquote:
Vrijdag/zaterdag prima weer zo te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:37 schreef DonDruiper het volgende:
Vooruitzichten zijn ook kommer en kwel.
90mm, als ik op de kaarten zie, maar het kan plaatselijk wel meer zijn.quote:Wat is het neerslagrecord van dat station in Limburg eigenlijk?
Aantal mm regen morgen. Joechei.quote:
Heb je hem ook weer met z'n mediterraanquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:36 schreef Dven het volgende:
Zo te horen is het een keertje weer geen mediterraan weer in NL![]()
Tsjemig, slechts een kleine 15 graden. En dat zomaar op een junidag om kwart voor elf in de ochtend, in een verder recordwarme (!) maand. Heftig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer met z'n mediterraan. Ik zeg precies zoals het is. Dat het voorkomt in Nederland in juni, dat gebeurd elk jaar wel, maar het is nergens voor nodig
. Oktober weer hoeft niet in juni.
Zo vaak is het hier geen mediterraan weer, dus je moet niet zo overdrijven. 24-26 graden of iets warmer is gewoon zomers en niks mediterraan aan.
Momenteel net geen 15, grijs en vochtig.
Daarom mag ik nu buiten wel klagenquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsjemig, slechts een kleine 15 graden. En dat zomaar op een junidag om kwart voor elf in de ochtend, in een verder recordwarme (!) maand. Heftig.
In welk land zit jij?quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:34 schreef Remco het volgende:
Wat een gezeur hier, prachtig voorjaar gehad 1 dagje grijs en iedereen in zat en as
quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:34 schreef Dven het volgende:
Wist niet dat het bij jou ook zo nat was, @:dagoduck
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat lekker daar in Limburg.
Hier met 18.2 mm ook wel lekker wat regen gehad. Was allemaal rond het middaguur.
Volgens mij is dit wel inclusief regenbuienquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:50 schreef Dven het volgende:
Nouja, gelukkig grotendeels 'gewoon' tussen de 20 en 25 graden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |