We hebben toch zon en warmte?quote:
Zon en warmte? Grijs en 16. En veel buien.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We hebben toch zon en warmte?
Regen moet voor de plantjes...
Hier ook al de hele dag. Soms zonnetje, maar meest donker, grijs, klam en plakkerig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:52 schreef mefke79 het volgende:
het is vies benauwd plakweer hier in Brabant. Grijs maar warm. En dan soms ineens de zon weer een tijdje.
Morgen weer een nieuwe dag met weer een ander klimaat!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zon en warmte? Grijs en 16. En veel buien.
Best knap aangezien klimaat een gemiddelde is over 30 jaar of langer.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Morgen weer een nieuwe dag met weer een ander klimaat!
Klimaat verandert elke dag...
Buien blijven lekker stilhangen in het zuiden.......quote:
Ik zit in de buurt (km of 10?) en hier stortregent het nu een kwartiertje. Wellicht komt het jouw kant op.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:16 schreef Resistor het volgende:
Grappig, ik zit nu in Urmond (bij Sittard-Geleen), en hier is het nog heerlijk. Jammer dat de snelweg zo veel herrie maakt)
Als de ingredienten maar aanwezig zijn, dan kan het altijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:34 schreef TLC het volgende:
Regen, donder en bliksem hier.
Ligt het trouwens aan mij of komen weerverschijnselen als tornado's hier nu wat vaker voor ?
(zoals nu in de Ardennen, ik dacht eerst dat is iets wat bijna uitsluitend in de VS / Canada zich afspeelt)
Het is nu wat donkerder aan het worden, ik heb een lamme arm van het telefoon vasthouden en filmen, heel wat mooie kolkende wolken, wat gerommel, maar nog geen druppel regenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:32 schreef lily het volgende:
[..]
Ik zit in de buurt (km of 10?) en hier stortregent het nu een kwartiertje. Wellicht komt het jouw kant op.
Boh wat een water! Waar stroomt het heen? De rivieren in mag ik hopen? Of ligt een deel van de stad in een dal?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |