abonnement Unibet Coolblue
pi_199979945


Livestreams en video's:
SpaceX Youtubekanaal (+/- 15 minuten voor lancering start de livestream)
NASASpaceflight (dagelijkse update Boca Chica/Starship, livestreams: tests, lanceringen, Q&A's)
LabPadre (24/7 livebeelden van 3 webcams in Boca Chica)
Everyday Astronaut (docu's over space gerelateerde ondewerpen en livestreams lanceringen)

Handige linkjes
Launch schedule: SpaceXNow
Boca Chica road closures: Cameron County
Boca Chica NOTAMS (Selecteer de staat Texas): FAA

Actieve voertuigen:
quote:
Falcon 9
Falcon 9 is een tweetrapsraket uit de Falcon-reeks, ontworpen en gebouwd door SpaceX. De Falcon 9 maakte in 2010 zijn introductievlucht. Het raketontwerp is sindsdien stapsgewijs gepgraded waardoor de prestatiekracht flink toenam. De "9" in de naam "Falcon 9" verwijst naar de samenstelling van negen Merlin 1-raketmotoren in de "core-booster". Deze eerste trap is ontwikkeld om meerdere keren te gebruiken en werd in "vlucht 32" op 31 maart 2017 voor het eerst daadwerkelijk opnieuw ingezet na gebruik in "vlucht 23" op 8 april 2016. Door deze ontwikkeling kan Spacex naar verwachting tot 30% besparen op de kosten per lancering vanaf begin 2018. De Falcon 9 is sinds 2017 op jaarbasis de meest gelanceerde draagraket van de wereld. In november 2018 werd de Falcon 9 Block-5 door NASA's Launch Services Program gecertificeerd als categorie 3 lanceertuig. Daarmee wordt de Falcon 9 uiterst betrouwbaar geacht en is de raket goedgekeurd voor lanceringen van NASA's duurste satellieten en ruimtesondes. SpaceX groeide door het succes van de Falcon 9, waarmee er in 2018 twintig lanceringen werden uitgevoerd, uit tot de marktleider op het gebied van lanceringen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Falcon_9
quote:
Falcon Heavy
De Falcon Heavy is een zeer krachtige deels herbruikbare commercile draagraket uit de Falconraketfamilie van het Amerikaanse ruimtevaartbedrijf SpaceX die gebaseerd is op de Falcon 9. Hij maakte op 6 februari 2018 zijn ingebruiknamevlucht en werd een half jaar later door de USAF EELV-gecertificeerd. De Falcon Heavy wordt in staat geacht 63.800 kg aan nuttige lading in een lage aardbaan te brengen, 26.700 kg naar een geostationaire baan, 16.800 kg naar Mars en 3.500 kg naar Pluto. Daarmee is de Falcon Heavy de krachtigste nu beschikbare raket van de wereld, en de krachtigste commercile raket ooit. Alleen de Saturnus V maanraket (laatste vlucht in 1973) en de Russische Energia (die na slechts twee proefvluchten werd geannuleerd) konden meer vracht vervoeren. De Falcon Heavy is een gedeeltelijk herbruikbare draagraket waarbij de twee boosters en de eerste trap (centercore) in principe kunnen landen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falcon_Heavy
quote:
Dragon 1 (cargo)
Dragon, ook bekend als Dragon 1 of Cargo Dragon was het eerste ruimtevaartuig uit de Dragon-reeks van het Amerikaanse ruimtevaartbedrijf SpaceX. Het was een herbruikbaar, onbemand, commercieel bevoorradingsschip dat met subsidies van NASA werd ontwikkeld onder het Commercial Orbital Transportation Services-programma. Met zijn eerste onbemande vlucht in december 2010 werd Dragon het eerste commercile ruimtevaartuig dat succesvol op aarde terugkeerde. Op 25 mei 2012 voltooide een Dragon als eerste commercile ruimtevaartuig een rendez-vous met het ISS. NASA had SpaceX gecontracteerd om met de Dragon vracht naar het ISS te brengen onder het CRS-1 contract van het Commercial Resupply Services-programma. Regelmatige vluchten werden tussen oktober 2012 april 2020 uitgevoerd. Nadat de Dragon van missie CRS-20 op 7 april 2020 in de Grote Oceaan landde wordt de Dragon 1 opgevolgd door de Dragon 2-Cargo. SpaceX heeft dertien Dragon-1-capsules gebouwd, waarvan er n verloren ging.
https://nl.wikipedia.org/wiki/SpaceX_Dragon

quote:
Dragon 2 (Cargo en Crew)
De Dragon 2, met de versies Crew Dragon en Cargo Dragon is de tweede generatie Dragon-ruimtevaartuigen van het Californische ruimtevaartbedrijf SpaceX die samen met de Boeing Starliner namens NASA-bemanningen naar het ISS moet gaan brengen onder het Commercial Crew-programma. De Crew Dragon wordt ook voor commercile klanten ingezet en kan maximaal vier ruimtevaarders vervoeren. De Dragon 2 is een doorontwikkeling van de Dragon 1 waarmee SpaceX van 2012 tot en met 2020 vracht naar het ISS bracht. Naast een bemande uitvoering werkt SpaceX ook aan een uitgekleed Dragon 2-ontwerp voor onbemande bevoorradingsmissies van NASA's CRS 2-programma, dat in 2019 van start ging.
De eerste onbemande testvlucht van de Crew Dragon werd op 2 maart 2019 gelanceerd. De bemande testvlucht werd op 30 mei 2020 gelanceerd. Reguliere bemande vluchten beginnen volgens planning eind augustus 2020.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dragon_2

In ontwikkeling:

quote:
Starship
Starship is een tweetrappig al dan niet bemand zeer zwaar lanceersysteem in ontwikkeling van SpaceX. De boostertrap van Starship, die nodig is om de aarde te verlaten, heet Super Heavy. De Naam Starship slaat op zowel tweedetrap met een compartiment voor bemanning, vracht of satellieten als op de eerste-en-tweede trap als geheel.

Starship vormt een volledig herbruikbaar ruimtevaartuig dat is bedoeld om 100 tot 150 ton aan vracht of tot 100 mensen per vlucht in de ruimte te brengen. In expendable mode zou dat zelfs 250 ton kunnen zijn. Vluchten naar Mars (en terug) behoren tot de mogelijkheden. Door de mogelijkheid tot bijtanken in de ruimte kunnen die hoeveelheden ook op mars of op de maan landen.

Een aangepast Starship is ook een van de drie ontwerpen die NASA heeft opgenomen in de voorselectie voor de bemande maanlander(s) van het Artemisprogramma en in de race zijn voor definitieve selectie.
Het eerste conceptontwerp werd op 27 september 2016 door SpaceX oprichter en ceo Elon Musk op het International Astronatical Congress gepresenteerd als Interplanetairy Transport System. Een jaar later werd een verkleind, makkelijker haalbaar ontwerp met een bredere inzetbaarheid gepresenteerd met de naam Big Falcon Rocket. In 2018 werden nog enkele aanpassingen aan het ontwerp gedaan waaronder een verlenging, een versimpeld landingsgestel met gentegreerde stuurvleugels en de keuze om de raket van roestvaststaal in plaats van koolstofvezel te bouwen. Het project staat onder directe leiding van Musk zelf. Met de ontwikkeling van de Starship is zo'n vijf miljard dollar gemoeid.

Het eerste prototype van het Starship werd op 28 september 2019 voltooid. Een maand daarvoor werd het voorbereidende Starhopperprogramma waarbij men met een testraket korte vluchten maakte om met de voor Starship ontwikkelde Raptormotoren te leren vliegen en landen afgerond. Anno 2020 worden in hoog tempo prototypes gebouwd en getest waarbij de brandstoftanks de eerste bottleneck waren en verschillende prototypes explodeerden. Op 27 april 2020 doorstond voor het eerst een brandstoftank de cryogene druktest. Elon Musk wil Starship zo snel als mogelijk in bedrijf kunnen nemen. Er wordt gestreefd naar een eerste bemande vlucht langs de Maan in 2023.

Elon Musk wil in de toekomst met Starship, de Falcon 9, de Falcon Heavy en de (bemande en onbemande) Dragon 2 vervangen. Bemande maanlandingen en marslandingen, satellietlanceringen, bijtankvluchten en eventueel zelfs langeafstandsvluchten op aarde behoren tot de mogelijkheden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Starship_(SpaceX)



Starbase


Starhopper:


Starship Mk1:


Starship:


Starship Moon:

  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 20 juni 2021 @ 19:54:28 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199981417
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Deze moest ik even photosoepen:

[ afbeelding ]
Tja, China gebruikt tegenwoordig parachutes zodat ze "gecontroleerd" naar benden komen :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 21 juni 2021 @ 17:05:28 #3
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 22 juni 2021 @ 09:08:33 #4
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 08:43:28 #5
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200019971
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 23 juni 2021 @ 17:37:58 #6
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200027716
Dikke paddenstoelen zijn gearriveerd:

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 23 juni 2021 @ 17:40:28 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200027752
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dikke paddenstoelen zijn gearriveerd:

[ afbeelding ]
Starlink ground station in Boca Chica? :)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200030797
quote:
16s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:40 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Starlink ground station in Boca Chica? :)

Jep, er stonden er 6, dat worden er nu in totaal 9.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 24 juni 2021 @ 01:36:11 #9
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 24 juni 2021 @ 09:17:39 #10
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200038360
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:57:27 #11
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200039503
Ik zat gister te lezen op het forum van nasaspaceflight en wat is er veel gaande zeg. Het zijn vooral voorbereidingen van de VS, China en Rusland over het bouwen van maanbasissen. Maar zeker de VS is al hard onderweg. Er wordt al gewerkt aan het ruimtestation om de maan, maanrovers, maanlanders, capsules, elektriciteit, etc. Niet alleen op papier. Dingen worden al daadwerkelijk in elkaar gezet.

Komende 2 jaar zal het nog wel even rustig zijn maar dan verwacht ik een explosie aan nieuws en nieuwe ontwikkelingen

Tegelijk China die zelf hard bezig is, en natuurlijk SpaceX. Space-race 2.0 is aanstaande _O_
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200039957
quote:
Ze worden er weer af gehaald en niet gebruikt voor de orbital test:

twitter
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 24 juni 2021 @ 11:36:30 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200040143
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 11:26 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ze worden er weer af gehaald en niet gebruikt voor de orbital test:

[ twitter ]
Oh :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 24 juni 2021 @ 12:01:31 #14
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_200040546
Ik snap dat deze fase van bouwen van een orbital pad erg belangrijk is, maar persoonlijk vind ik het allemaal wel wat saai. Ik merk dat ik niet meer dagelijks op de livestream zit, iets wat ik wel deed toen er met grote regelmaat actie was mbt de SN-X ontwikkelingen, pressure tests, engine tests, vluchten enz. Die hijskranen kunnen me toch wat minder boeien. Jullie?
pi_200052107
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:01 schreef Coelho het volgende:
Ik snap dat deze fase van bouwen van een orbital pad erg belangrijk is, maar persoonlijk vind ik het allemaal wel wat saai. Ik merk dat ik niet meer dagelijks op de livestream zit, iets wat ik wel deed toen er met grote regelmaat actie was mbt de SN-X ontwikkelingen, pressure tests, engine tests, vluchten enz. Die hijskranen kunnen me toch wat minder boeien. Jullie?
Het kan niet elke week feest zijn.
We wachten al 10 jaar op iets spannends te zien van SLS, en het enige dat we hebben gekregen is die full throttle test.

Nu Super Heavy zo goed als klaar is, en SN15 blijkbaar toch nog snel gebruikt gaat worden + terwijl ze aan het werken zijn aan SN20, is dit gewoon stilte voor de storm. Misschien niet om livestreams te checken, maar elke dag volg ik wel wat er gedaan wordt te Skybase
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 25 juni 2021 @ 08:24:02 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200052299
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:01 schreef Coelho het volgende:
Ik snap dat deze fase van bouwen van een orbital pad erg belangrijk is, maar persoonlijk vind ik het allemaal wel wat saai. Ik merk dat ik niet meer dagelijks op de livestream zit, iets wat ik wel deed toen er met grote regelmaat actie was mbt de SN-X ontwikkelingen, pressure tests, engine tests, vluchten enz. Die hijskranen kunnen me toch wat minder boeien. Jullie?
Hijskranen boeien mij ook niet idd :P Maar ik vind het wel leuk om dagelijks even te checken wat ze aan het doen zijn. Maarja, geniet nog maar even van je vrije tijd en nachtrust. Reken maar dat als het orbital pad klaar is dat we dan weer regelmatig tot diep in de nacht achter de computer kunnen zitten :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 25 juni 2021 @ 08:58:40 #17
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200052646
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 12:01 schreef Coelho het volgende:
Ik snap dat deze fase van bouwen van een orbital pad erg belangrijk is, maar persoonlijk vind ik het allemaal wel wat saai. Ik merk dat ik niet meer dagelijks op de livestream zit, iets wat ik wel deed toen er met grote regelmaat actie was mbt de SN-X ontwikkelingen, pressure tests, engine tests, vluchten enz. Die hijskranen kunnen me toch wat minder boeien. Jullie?
Gaat mij puur nu om hoe de launch toren eruit gaat zien en wat voor bizar opvang mechanisme Elon dus bedacht heeft om landende raketten op op te vangen. Voor de rest best weinig interessants inderdaad.

Er zijn ook nog steeds behoorlijke legal issues met spaceX. Het telkens moeten afsluiten van de weg en het strand is nogal een probleem zo blijkt. En een aantal keer hebben ze technisch gezien de wet overtreden door niet de juiste voorbereidingen te treffen. Ik hoop niet dat ze straks niks aan deze lokatie hebben omdat niks meer mag hier.

Gaat vandaag weer een deel van de toren omhoog zo te zien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:30:00 #18
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_200054606
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:48 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Nu Super Heavy zo goed als klaar is,
Dat is wel een statement. Er staat nog heel weinig :)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 25 juni 2021 @ 13:04:56 #19
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200056045
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200056876
twitter
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 25 juni 2021 @ 14:27:25 #21
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200057181
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 14:07 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Spannend!! :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 25 juni 2021 @ 17:18:13 #22
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200059310
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 25 juni 2021 @ 17:21:09 #23
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200059367
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200060586
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Het telkens moeten afsluiten van de weg en het strand is nogal een probleem zo blijkt.
Dat gaat niet over de weg tussen de werkplaats en het strand.
De heisa gaat over deze rode stukjes weg
pi_200060616
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:30 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dat is wel een statement. Er staat nog heel weinig :)
Hoe bedoel je?
De booster gaat binnenkort naar de teststand :)
  vrijdag 25 juni 2021 @ 23:14:47 #26
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200065260
https://www.reddit.com/r/(...)e_space_with_a_mars/

China reveals plans to colonise space with a Mars base, cargo fleets, alien cities, and a ‘sky ladder’

China's plans for the future of space exploration include a Mars base, planetary development, and a 'sky ladder' to transport cargo.

The first of a three-step plan involves androids launched to take samples of Mars and look for the location of a Mars base site, said Wang Xiaojun, head of the state-owned China Academy of Launch Vehicle Technology (CALT) at the Global Space Exploration Conference, as reported by Global Times.

Following that will be a manned Mars mission to develop the base, while the third stage will be transporting cargo fleets from Earth to Mars to construct a community on the planet; the current timetable schedules these launches approximately every two years from 2033 until 2043.

A potential fourth stage - a "sky ladder" that could reduce the cost and time spent travelling to Mars - is also being developed, but it is unclear how much progress has been made yet.

Theoretical designs, developed in computer simulations, feature a space capsule travelling along a "ladder" made of carbon nanotubes to reach a space station; following that, the capsule would be relaunched from the station to Mars.

The notion of a "sky ladder" or corresponding space elevator has been considered by humans since 1895, when it leapt from the brain of Russian space pioneer Konstantin Tsiolkovsky.

It is likely the elevator would need to be in geostationary orbit, so it moves concurrently with the planet. Engineers would first assemble an enormous space station, and then drop cables down to the Earth that would be fixed on the equator - as it would be impossible to build in the United States or Europe. Unfortunately, a cable that is both long enough, and strong enough, to maintain its integrity is yet to be invented.

Once that has been overcome, however, it is likely that the cost of travelling into space would fall by over 99 per cent, with equipment and personnel travelling relatively simply between planets.

Setting its sights further than Mars, China has designs to explore other asteroids, as well as sending crafts to Jupiter for further study. A Mars sample mission, and a Jupiter exploration mission, could come as soon as 2030.

In the United States, Nasa and SpaceX are also building crafts for Mars missions. This month, Nasa finally assembled its first Space Launch System (SLS), a massive rocket that will carry humans to the Moon once again, as well as Mars and Jupiter.

Elon Musk's SpaceX, meanwhile, is pushing forward with the SN16 Starship prototype, with the aim of crewed missions to Mars by 2024 and constructing cities among its craters by 2050.

[ Bericht 80% gewijzigd door slashdotter3 op 25-06-2021 23:20:19 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 23:52:58 #27
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200065847
Eh dat de Chinezen naar Mars gaan is al een behoorlijke opgave. maar een space elevator zie ik niet gebeuren. Er is daar zoveel onderzoek naar gedaan en er zijn zoveel problemen mee. De grootste is dat als die kabel ooit breekt je een soort zweep krijgt die als het ware op het oppervlak neerslaat. Maar sowieso is er momenteel geen materiaal bekend wat sterk genoeg is.

Verder laat de chinezen maar lekker ambitieus zijn, dat zorgt alleen maar voor meer geld voor NASA.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 26-06-2021 00:01:45 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 26 juni 2021 @ 09:03:13 #28
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 27 juni 2021 @ 08:51:53 #29
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200086441
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 21% gewijzigd door Puzzie op 27-06-2021 09:01:02 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 28 juni 2021 @ 02:30:21 #30
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200103185
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 juni 2021 @ 07:30:18 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200103496
quote:
Daar is de eerste vacuum raptor :D _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 28 juni 2021 @ 09:23:08 #32
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200104273
quote:
16s.gif Op maandag 28 juni 2021 07:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Daar is de eerste vacuum raptor :D _O_ _O_ _O_
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 28 juni 2021 @ 10:07:55 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200104715
Launch Tower ook weer een stukkie hoger

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 juni 2021 @ 10:13:24 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200104785
quote:
2s.gif Op maandag 28 juni 2021 10:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Launch Tower ook weer een stukkie hoger

[ afbeelding ]
Zo te zien moeten ze de kraan weer verlengen :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 28 juni 2021 @ 10:47:17 #35
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200105195
Lijkt er wel op ja, nog 2 stukken te gaan en dan nog whatever er op het dak gaat komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 juni 2021 @ 13:51:55 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200107772
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Leukste jonkie 2022 maandag 28 juni 2021 @ 16:50:27 #37
213457 engine
pi_200110189
quote:
16s.gif Op maandag 28 juni 2021 13:51 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Jaja dat plannen van spacex ken ik ondertussen wel :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 09:12:30 #38
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200122139
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 09:13:35 #39
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200122144
quote:
16s.gif Op maandag 28 juni 2021 13:51 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ik had het gelezen!! Spannend *O* *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 29-06-2021 16:31:51 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:45:10 #40
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200124653
Ik betwijfel het ook :P Zo vaak gehoord nu.

Mooie update weer. Veel gaande. Bizar om dat deel van de launch toren over de weg te zien rijden.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 16:31:39 #41
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200127698
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 16:38:19 #42
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200127834
quote:
2s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:50 schreef engine het volgende:

[..]

Jaja dat plannen van spacex ken ik ondertussen wel :P
Of nou het wat later dan juli of augustus zal zijn maakt mij niet zoveel uit, het gaat iig dit jaar gebeuren :+
oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200132451
Nu live, lancering om 20:56. 🚀

pi_200132681
Hold hold :(
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 20:56:59 #45
213457 engine
pi_200132688
Hold op 11 sec.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:57:26 #46
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200132700
Range violation ofzo?

Dit lijkt me hoe dan ook een scrub voor vandaag.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:58:22 #47
104963 ETA
European Travel Author
pi_200132721
strongback is ook weer omhoog gekomen
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_200132732
Scrub -O-
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:59:20 #49
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200132739
Inderdaad een range violation zo te horen. Mogelijk een vliegtuig.
pi_200132744
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:57 schreef beantherio het volgende:
Range violation ofzo?

Dit lijkt me hoe dan ook een scrub voor vandaag.
Range violation idd, morgen nieuwe poging.
pi_200132745
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:57 schreef beantherio het volgende:
Range violation ofzo?

Dit lijkt me hoe dan ook een scrub voor vandaag.
ULA zal weer op de shooting range zitten :P
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:59:49 #52
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_200132747
Volgens de tekst onder de stream hadden ze en 58min launch window. Waarom dan direct een scrub callen?
pi_200132864
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:59 schreef Coelho het volgende:
Volgens de tekst onder de stream hadden ze en 58min launch window. Waarom dan direct een scrub callen?
Omdat een range violation van een geheel andere klasse is.
Launch window is voornamelijk voor het weer en/of problemen aan de techniek kant te kunnen opvangen.

In dit geval zullen ze met patrouilles de violation moeten onderzoeken en de oorzaak achterhalen.
Dat doen ze waarschijnlijk niet in 58 minuten, + dan de launch teams terug gefocust krijgen.

Kans is groot dat de raket zijn brandstof aan het lozen is, om risico's te minimaliseren, en je dit niet in een kwartiertje terug in orde krijgt
pi_200132989
twitter
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 29 juni 2021 @ 21:19:14 #55
213457 engine
pi_200133154
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:10 schreef Jonmen het volgende:
[ twitter ]
Die regelgeving is toch wel iets waar SpaceX regelmatig problemen mee heeft. Ook voor die orbital launch van starship is er nog geen vergunning.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_200133798
Wat ik begreep is dat het ongeveer een uur duurt om de F9 weer leeg te tanken.
Daarna ongeveer 20 minuten pre-tank operations en 45 minuten om hem weer vol te gooien.

Alles bij elkaar duurt een recycle dus 2 uur, waarbij het window maar een uur duurt.

Ze zouden er bij SpaceX verstandig aan doen om ervoor te zorgen dat ze een paar minuten kunnen pauzeren in de count down zonder dat er direct 2 uur verloren gaan. Dan zijn ze niet zo kwetsbaar bij dit soort range violations.
Zeker als ze straks point to point flights willen doen met Starships, dan kunnen dit soort dingen echt niet.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_200134480
twitter


twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_200134552
twitter


:D :D :D :D :D :D :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 09:06:03 #59
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200137626
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ twitter ]

:D :D :D :D :D :D :D
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 09:06:12 #60
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200137629
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200144106
dubbel
pi_200144111
Lancering van Virgin Orbit!
In een halve minuut

  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 17:21:13 #63
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200144851
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ twitter ]

:D :D :D :D :D :D :D
Lekker stoken _O- MuskGENOT :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 17:33:01 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200145066
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wat ik begreep is dat het ongeveer een uur duurt om de F9 weer leeg te tanken.
Daarna ongeveer 20 minuten pre-tank operations en 45 minuten om hem weer vol te gooien.

Alles bij elkaar duurt een recycle dus 2 uur, waarbij het window maar een uur duurt.

Ze zouden er bij SpaceX verstandig aan doen om ervoor te zorgen dat ze een paar minuten kunnen pauzeren in de count down zonder dat er direct 2 uur verloren gaan. Dan zijn ze niet zo kwetsbaar bij dit soort range violations.
Zeker als ze straks point to point flights willen doen met Starships, dan kunnen dit soort dingen echt niet.
Dat is helaas het nadeel van super-chilled brandstof. Voordat ze dit gebruikten was een 'hold' wel mogelijk dacht ik.
Een aanpassing voor een point2point Starship zou niet verkeerd zijn inderdaad.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 18:50:03 #65
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 21:17:17 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200148097
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200148111
quote:
Je was me net voor :+

Dit is ook wel weer eens leuk:

quote:
Following stage separation, SpaceX will land Falcon 9’s first stage on Landing Zone 1 (LZ-1) at Cape Canaveral Space Force Station.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 21:19:18 #68
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200148127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 21:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Je was me net voor :+

Dit is ook wel weer eens leuk:
[..]

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200148295
Liftoff! *O*
  woensdag 30 juni 2021 @ 21:31:33 #70
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200148299
Go for launch!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 21:31:54 #71
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200148314
Daar gaat ie :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 juni 2021 @ 21:32:39 #72
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200148322
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 21:31 schreef Tourniquet het volgende:
Liftoff! *O*
Mijn stream loopt iets achter blijkbaar. :?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 21:33:22 #73
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200148333
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 21:32 schreef beantherio het volgende:

[..]

Mijn stream loopt iets achter blijkbaar. :?
:o Dan heb je nog wel iets om zo te zien :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200148359
Hell dat was mooi, het omdraaien van 1st stage!
  woensdag 30 juni 2021 @ 21:35:07 #75
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200148368
First stage viel wel erg mooi weg deze keer.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 21:39:59 #76
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200148427
Wauw!!! _O_ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 juni 2021 @ 21:40:19 #77
481998 K21
Cappuccino
pi_200148432
Poah :9~
pi_200148436
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 30 juni 2021 @ 21:41:51 #79
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200148444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 21:40 schreef Jonmen het volgende:
[ afbeelding ]
Nice!! _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200148447
OOOEEEEEHHHHHH rillingen, wat gaaf _O_
pi_200149166
Wel geinig dat de ook fairing niet eens schoongemaakt wordt voor hergebruik :D
pi_200149541
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:34 schreef tjoptjop het volgende:
Wel geinig dat de ook fairing niet eens schoongemaakt wordt voor hergebruik :D
"Thom, haal je 'm nog even door de wasstraat? Of is daar geen tijd voor?" _O-
pi_200150785
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 22:59 schreef iamredleader het volgende:

[..]

"Thom, haal je 'm nog even door de wasstraat? Of is daar geen tijd voor?" _O-
Het is opzich wel een grappig contrast met de conventionele raketten. Die zijn allemaal nieuw en niet herbruikbaar dus mooi glimmend wit. En dan heb je een Falcon 9 die al 10+ keer hergebruikt is en er uitziet als een zwaar verloederd exemplaar _O-
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 08:41:51 #84
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 13:37:49 #85
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200155260
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 13:46:29 #86
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200155372

Straks de roll out van de super heavy *O* *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:16:04 #87
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200155747
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Straks de roll out van de super heavy *O* *O*
_O_

Hopelijk valt ie niet om :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:17:14 #88
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200155759
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]

_O_

Hopelijk valt ie niet om :P
Gokje :@ :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:17:45 #89
213457 engine
pi_200155763
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]

_O_

Hopelijk valt ie niet om :P
_O- zou wat zijn.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:21:31 #90
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200155811
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:36:26 #91
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200156031
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:21 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo in de zonsopkomst O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:37:23 #92
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200156050
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Mooi zo in de zonsopkomst O+
Jaaah O+ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 1 juli 2021 @ 14:38:16 #93
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200156065
Nog een pic. Wat een monsterkraan is het toch ook :D

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 1 juli 2021 @ 14:39:22 #94
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200156082
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:39:28 #95
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200156085
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog een pic. Wat een monsterkraan is het toch ook :D

[ afbeelding ]
Bizar :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:40:04 #96
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200156093
quote:
Wauw!!! _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:40:31 #97
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200156100
Spannend *O* *O* :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 1 juli 2021 @ 14:42:35 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200156132
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:39 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Bizar :D
Wat ik nooit snap is hoe een paar mensen dat hele ding ding (weegt toch zeker wel flink wat ton) toch een beetje op z'n plaats duwen bij de laatste centimeters. Zolang dat ding aan een haak hangt heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel kracht nodig om het te verplaatsen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 1 juli 2021 @ 14:43:36 #99
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_200156144
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat ik nooit snap is hoe een paar mensen dat hele ding ding (weegt toch zeker wel flink wat ton) toch een beetje op z'n plaats duwen bij de laatste centimeters. Zolang dat ding aan een haak hangt heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel kracht nodig om het te verplaatsen.
nee; dat gaat altijd verdraaid makkelijk; er is vast wel iemand met physics hier die dat kan uitleggen :)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:45:22 #100
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200156170
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat ik nooit snap is hoe een paar mensen dat hele ding ding (weegt toch zeker wel flink wat ton) toch een beetje op z'n plaats duwen bij de laatste centimeters. Zolang dat ding aan een haak hangt heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel kracht nodig om het te verplaatsen.
Ik kijk iedere keer mijn ogen ogen uit, ongelofelijk hoe ze dat doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 1 juli 2021 @ 14:49:57 #101
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200156208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik kijk iedere keer mijn ogen ogen uit, ongelofelijk hoe ze dat doen
Ja. Heb een een screenshot gemaakt van een eerder deel. Waar je ze duidelijk dat ding een beetje bewegen door er flink tegen aan te duwen. Soms zitten hun handen er ook tot de laatste centimeters nog tussen :D Je moet een hoop vertrouwen hebben in de kraan en de techniek.



Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:53:44 #102
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200156258
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ja. Heb een een screenshot gemaakt van een eerder deel. Waar je ze duidelijk dat ding een beetje bewegen door er flink tegen aan te duwen. Soms zitten hun handen er ook tot de laatste centimeters nog tussen :D Je moet een hoop vertrouwen hebben in de kraan en de techniek.

[ afbeelding ]

Bizar!! Soms als je zo zit te kijken vergeet je het formaat van die onderdelen :D
Ongelofelijk hoe die lui het allemaal doen maar ik vind het heerlijk/fascinerend om naar te kijken :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 14:57:09 #103
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200156309
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 15:38:46 #104
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200156887
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 16:43:03 #105
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200157623
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 16:53:01 #106
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200157744
Is dit allemaal voor de roll out van de booster? :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:02:09 #107
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200157858
blijkbaar :)

twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:02:16 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200157862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Is dit allemaal voor de roll out van de booster? :D
[ afbeelding ]
Of verstevigen van de berm zodat tegenliggers van vrachtwagens met een grote lading makkelijker kunnen passeren :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:02:58 #109
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200157870
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Of verstevigen van de berm zodat tegenliggers van vrachtwagens met een grote lading makkelijker kunnen passeren :T
:6
Ik zag het net op twitter :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:04:18 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200157882
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:02 schreef puzziepie het volgende:
blijkbaar :)

[ twitter ]
Ah... dus toch. De booster heeft dezelfde diameter. Vanwege de enorme hoogte een bredere transport platform?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 1 juli 2021 @ 17:04:28 #111
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200157883
Hoe gaan ze Starship met die launchtower optillen? Zit er een haak in de neus? Of met supersterke elektromagneten? En als het magnetisch is, stoort het dan niet de eletronica?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:05:41 #112
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200157899
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ah... dus toch. De booster heeft dezelfde diameter. Vanwege de enorme hoogte een bredere transport platform?
Dat moet haast wel dan :T
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:07:16 #113
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200157919
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaan ze Starship met die launchtower optillen? Zit er een haak in de neus? Of met supersterke elektromagneten? En als het magnetisch is, stoort het dan niet de eletronica?
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat gaan doen :D
Ik mag hopen dat wij het vandaag gaan zien :P
Het is alweer 10 uur daar , ze mogen wel opschieten dan :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:07:31 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200157921
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaan ze Starship met die launchtower optillen? Zit er een haak in de neus? Of met supersterke elektromagneten? En als het magnetisch is, stoort het dan niet de eletronica?


Er komt een kraan bovenop de launchtower. Ik neem aan dat er inderdaad ogen komen om de haken aan te bevestigen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:08:02 #115
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200157927
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
WTF :') :{w
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200157994
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaan ze Starship met die launchtower optillen? Zit er een haak in de neus? Of met supersterke elektromagneten? En als het magnetisch is, stoort het dan niet de eletronica?
Ik neem aan in eerste instantie op dezelfde manier waarom ze 'm nu ook al steeds optillen. Ben alleen benieuwd of er een slimme manier wordt gevonden om de kabels vast te maken, want dat is nu steeds handwerk met hoogwerkers. Misschien kan het vangmechanisme voor de booster ook Starship wel optillen.

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:20:06 #117
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158094
Zal wel niet vandaag zijn die roll out vrees ik :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200158201
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
Zal wel niet vandaag zijn die roll out vrees ik :{
Volgens Elon is het morgen.

twitter
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:27:01 #119
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158246
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 17:25 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Volgens Elon is het morgen.

[ twitter ]
Ja maar morgen zijn er geen closures -O-
Hadden ze het bij NSF ook al over
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:27:36 #120
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158267
Daarom dacht NSF ook dat de roll out vandaag zou zijn.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:28:43 #121
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158290
Ik heb nog hoop (8>
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:31:25 #122
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158348
Volgens mij zijn ze er al wel mee bezig, het lijkt net alsof hij al iets buiten de high bay staat, maar kan ook dat ik dat zelf graag wil zien :')

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 17:56:28 #123
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158693
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:00:05 #124
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158738
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:02:20 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200158769
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:03:03 #126
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158781
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Hij is onderweg *O* *O* *O*
Ik zit hier helemaal blij te zijn :D _O- *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:03:31 #127
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158789
Daar gaat ie gewoon _O_ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:04:26 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200158793
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik zit hier helemaal blij te zijn :D _O- *O*
Ze zijn ook druk bezig met het restaurant zie ik :D Er zitten al heel wat ramen in :D Ik wil daar zo graag eens een biefstukje eten :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:05:19 #129
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158801
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ze zijn ook druk bezig met het restaurant zie ik :D Er zitten al heel wat ramen in :D Ik wil daar zo graag eens een biefstukje eten :D
Echt he :D _O-
Heel erg herkenbaar :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:08:08 #130
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158839
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:10:12 #131
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158862
Wat een gevaarte :D _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200158867
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Hij is onderweg *O* *O* *O*
Vet! *O* Elon die ons gewoon fake news voorschotelt... :{w
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 18:12:39 #133
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200158893
Hij gaat nog best snel :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200159412


twitter
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:04:47 #135
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159441
quote:
Wauw!! :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:11:08 #136
213457 engine
pi_200159516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:12 schreef puzziepie het volgende:
Hij gaat nog best snel :D
Hij moet deze maand nog de lucht in dus beetje doorrollen met dat ding :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:11:42 #137
213457 engine
pi_200159525
Hij lijkt sneller te gaan dan de rol outs van starships maar dat zal vast verbeelding zijn.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:12:04 #138
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159533
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:12:31 #139
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159537
Mooie beelden _O_ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200159541
pi_200159547
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:11 schreef engine het volgende:

[..]

Hij moet deze maand nog de lucht in dus beetje doorrollen met dat ding :P
Deze gaat de lucht niet in helaas, is alleen voor testen op de grond.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:14:03 #142
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159556
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:11 schreef engine het volgende:

[..]

Hij moet deze maand nog de lucht in dus beetje doorrollen met dat ding :P
En rollen doet ie *O* *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:14:58 #143
213457 engine
pi_200159571
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Deze gaat de lucht niet in helaas, is alleen voor testen op de grond.
Ah ja eigenlijk wel logisch. Hoever zijn ze met het bouwen van de booster die wel moet gaan vliegen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:15:58 #144
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159589
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:16:22 #145
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159597
Ik verheug mij nu al op de tests O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:18:29 #146
213457 engine
pi_200159628
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:16 schreef puzziepie het volgende:
Ik verheug mij nu al op de tests O+
Zeer benieuwd hoe dat er allemaal uit gaat zien ja!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:19:44 #147
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159647
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:18 schreef engine het volgende:

[..]

Zeer benieuwd hoe dat er allemaal uit gaat zien ja!
Echt wel *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200159686
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:14 schreef engine het volgende:

[..]

Ah ja eigenlijk wel logisch. Hoever zijn ze met het bouwen van de booster die wel moet gaan vliegen?
Volgens zwerven er her en der wat losse stukken voor Booster 4 rond, maar daar kunnen ze nu aan beginnen nu de High Bay weer vrij is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:23:39 #149
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159711
Die beelden O+ _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200159736
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 19:26:10 #151
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200159744
quote:
Prachtige lucht ook O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200159771
Waarom staat daar een katapult?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 20:00:27 #153
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200160154
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 20:03:24 #154
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200160199
Het gaat ook maar net :D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 20:11:41 #155
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200160310
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200160414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 19:27 schreef Jonmen het volgende:
Waarom staat daar een katapult?
Angry birds space :Y
  donderdag 1 juli 2021 @ 21:09:59 #157
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_200161064
Heeft iemand ergens gelezen waar die andersoortige las op 1/3e van de bovenkant voor is? Nu is het net of ze de 'buis' van een willekeurige SN hebben gepakt en daar nog een stuk aan vast hebben gemaakt.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:13:25 #158
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:09 schreef Coelho het volgende:
Heeft iemand ergens gelezen waar die andersoortige las op 1/3e van de bovenkant voor is? Nu is het net of ze de 'buis' van een willekeurige SN hebben gepakt en daar nog een stuk aan vast hebben gemaakt.
Bedoel je die donkere lijn ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 1 juli 2021 @ 21:17:47 #159
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_200161132
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:13 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Bedoel je die donkere lijn ?
Ja, dat is geen standaard las
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:25:23 #160
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161252
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:17 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ja, dat is geen standaard las
Klopt, ze hadden het er vanmiddag over, ik kan het je alleen niet uitleggen :D
Maar als je naar deze diagram kijkt dan klopt het wel met die lasnaad
Is overigens niet een diagram van booster 3, die kon ik niet vinden :@
Maar qua indeling klopt het wel een beetje met wat ze vanmiddag over die lasnaad van booster 3 zeiden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:26:27 #161
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161264
Ik ken helaas niet alle technische termen ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 1 juli 2021 @ 21:27:49 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200161288
Mooi om te zien hoe @Djeez zijn peniskoker wordt gebouwd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:29:58 #163
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161322
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mooi om te zien hoe @:Djeez zijn peniskoker wordt gebouwd.
Dat soort termen ken ik dan weer wel :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  FOK!fotograaf donderdag 1 juli 2021 @ 21:33:22 #164
842 Zorro
Z
pi_200161380
Commentaar bij youtube _O-

"Is this the rocket that will send Dogecoin to the moon?" :D
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:35:45 #165
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161415
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:33 schreef Zorro het volgende:
Commentaar bij youtube _O-

"Is this the rocket that will send Dogecoin to the moon?" :D
LabPadre?
Ik heb het gemist :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  FOK!fotograaf donderdag 1 juli 2021 @ 21:36:25 #166
842 Zorro
Z
pi_200161423
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]

LabPadre?
Ik heb het gemist :P
Nee ik zag het in de chat voorbijkomen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:37:12 #167
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161435
quote:
6s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:36 schreef Zorro het volgende:

[..]

Nee ik zag het in de chat voorbijkomen
Ah NSF :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:38:39 #168
213457 engine
pi_200161457
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:17 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ja, dat is geen standaard las
Hoe bedoel je dat eigenlijk? Als in dat het anders gelast is dan de rest?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:49:51 #169
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161621
Daar gaat wat omhoog oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:54:40 #170
213457 engine
pi_200161668
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Daar gaat wat omhoog oO<
Ik heb het geluid uit staan maar lijkt er op dat ze klaar zijn voor vandaag?
Kraan staat nu geparkeerd lijkt het.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:56:55 #171
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161700
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:54 schreef engine het volgende:

[..]

Ik heb het geluid uit staan maar lijkt er op dat ze klaar zijn voor vandaag?
Kraan staat nu geparkeerd lijkt het.
De booster wordt op de stand gelift als het goed is . Geen idee hoelang dat gaat duren .
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:58:09 #172
213457 engine
pi_200161713
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:56 schreef puzziepie het volgende:

[..]

De booster wordt op de stand gelift als het goed is . Geen idee hoelang dat gaat duren .
Ben wel benieuwd hoe ze dat nu aan de kraan gaan bevestigen. Maar dat gaat nog wel even duren zo te zien.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 21:59:02 #173
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200161723
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 21:58 schreef engine het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoe ze dat nu aan de kraan gaan bevestigen. Maar dat gaat nog wel even duren zo te zien.
Daar ben ik ook benieuwd naar :Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 22:52:01 #174
213457 engine
pi_200162524
Met een hele hoge hoogwerker :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 23:06:38 #175
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200162762
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 22:52 schreef engine het volgende:
Met een hele hoge hoogwerker :D
[ afbeelding ]
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 23:24:00 #176
213457 engine
pi_200162963
Klaar om te hijsen :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 1 juli 2021 @ 23:25:52 #177
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200162991
quote:
2s.gif Op donderdag 1 juli 2021 23:24 schreef engine het volgende:
Klaar om te hijsen :)
Eindelijk :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 00:40:30 #178
213457 engine
pi_200163433
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 00:41:14 #179
213457 engine
pi_200163436
Dat gaat snel :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 11:30:40 #180
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200166402
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 19:24:55 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200172993
Zo te zien is de toren nog lang niet hoog genoeg. Of is dit weer een gevalletje van perspectief en staat de booster dichter in de buurt van de camera dan de toren?

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200174204
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 19:24 schreef Starhopper het volgende:
Zo te zien is de toren nog lang niet hoog genoeg. Of is dit weer een gevalletje van perspectief en staat de booster dichter in de buurt van de camera dan de toren?

[ afbeelding ]
Dat laatste. Het laatste stukje moet er nog op maar dan is hij ~140 meter hoog. Booster en ship samen zijn ~120 meter.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 4 juli 2021 @ 13:37:10 #183
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 5 juli 2021 @ 08:58:47 #184
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 6 juli 2021 @ 08:03:51 #185
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200224901
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 09:15:45 #186
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200244871
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 7 juli 2021 @ 17:22:35 #187
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200252722
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 11:30:57 #188
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200264789
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 12:00:42 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200265219
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 8 juli 2021 @ 12:01:13 #190
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200265227
quote:
16s.gif Op donderdag 8 juli 2021 12:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Straks nog groter :D
Moet ook wel :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 juli 2021 @ 08:12:42 #191
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 juli 2021 @ 19:26:49 #192
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 9 juli 2021 @ 19:27:44 #193
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200287659
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 9 juli 2021 @ 21:40:38 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200290282
twitter


Elontweet in 3,2,1 :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200293766
twitter
pi_200294035
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 21:40 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Elontweet in 3,2,1 :T
Wat een kut bedrijf is het toch :r
Het enige wat je doet en ziet, in de New Shepard, is recht omhoog gaan, en daarna recht omlaag vallen onder zwaartekracht. Wauw. Echt een droom om astronaut dan te mogen zijn
  zaterdag 10 juli 2021 @ 01:19:37 #197
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200294082
Ondertussen gaan de ontwikkelingen voor het ruimtestation om de maan in een gestaag tempo door (mag ook wel eens :P )

NASA, Northrop Grumman Finalize Moon Outpost Living Quarters Contract


https://www.nasa.gov/pres(...)g-quarters-contract/



Nog even rust en dan begint hopelijk Space Race 2.0 *O*
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200295608
twitter
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 10 juli 2021 @ 17:15:05 #199
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 11 juli 2021 @ 12:12:11 #200
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200310380
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 38% gewijzigd door Puzzie op 11-07-2021 12:46:24 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200311349
Live te volgen, lancering van Virgin Galactic met de eerste ruimtetoeristen!

pi_200313282
Present.
  zondag 11 juli 2021 @ 16:32:46 #203
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_200313811
Hij gaat niet erg hard ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_200313832
https://multistream.co/p/CtDt2RzKCkA/Virgin_to_space

multi screen met alle live dingen die ik kon vinden :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Leukste jonkie 2022 zondag 11 juli 2021 @ 16:35:52 #205
213457 engine
pi_200313844
Toch even kijken ^O^
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_200313853
Wanneer begint dat feest?
pi_200313856
Hij beweegt
pi_200313879
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer begint dat feest?
Onbekend, maar verwachting is dat hij vrij snel opstijgt. Daarna moet het toestel tot lanceerhoogte klimmen voordat ze gelanceerd kunnen worden. Dus alles bij elkaar zal het vast nog wel even duren.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_200313898
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:39 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Onbekend, maar verwachting is dat hij vrij snel opstijgt. Daarna moet het toestel tot lanceerhoogte klimmen voordat ze gelanceerd kunnen worden. Dus alles bij elkaar zal het vast nog wel even duren.
ah.

dus het is normaal dat ik op die stream naar een still zit te kijken :+?
pi_200313911
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:40 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

ah.

dus het is normaal dat ik op die stream naar een still zit te kijken :+?
:Y :Y

Ben ook benieuwd hoeveel we te zien gaan krijgen van alle pre-flight dingen. Had stiekem verwacht ook bij het klaar maken van het proces te kunnen meekijken, een beetje zoals bij de crew dragon vluchten
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_200313925
Gebeurt geen zak.
pi_200313929
Ah, daar gaat het moederschip de lucht in. :D :D

Op de NSF stream is het te zien
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Leukste jonkie 2022 zondag 11 juli 2021 @ 16:42:38 #213
213457 engine
pi_200313945
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Gebeurt geen zak.
Hier kun je wel al wat zien.

Oh Virgin stream heeft nu ook beeld.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_200313955
countdown op de officile stream
pi_200313956
Vage stream van Virgin zelf...
pi_200313957
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 13:17 schreef Jonmen het volgende:
Live te volgen, lancering van Virgin Galactic met de eerste ruimtetoeristen!

Hij telt af.
pi_200313996
Tyfus streams.
pi_200314065
Leuk dat ze Chris Hatfield gestrikt hebben. Voor de rest is die stream wel echt matiger dan matig :r
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_200314081
Branson lijkt altijd een beetje op een kameel ofzo :')
  zondag 11 juli 2021 @ 16:53:26 #220
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_200314100
Ik heb liever een no-nonsense stream met beelden buiten, binnen en geluid van missie control en ook van binnen.
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juli 2021 @ 16:53:42 #221
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_200314103
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:43 schreef ReplaR het volgende:
Vage stream van Virgin zelf...
Inclusief de bizar ongrappige Stephen Colbert -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Leukste jonkie 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:07:40 #222
213457 engine
pi_200314327
Het gaat echt nergens over.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_200314373
Alleen maar een hoop slap geouwehoer. Niks te zien verder.
  zondag 11 juli 2021 @ 17:10:51 #224
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_200314390
Slappe zelfbevlekkingsshow. Verder niets te beleven, so far.
pi_200314501
:O
Moeten zij weten
  zondag 11 juli 2021 @ 17:21:08 #226
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200314608
De presentatie kan beter.
pi_200314616
Nog zo'n 4 minuten!
  zondag 11 juli 2021 @ 17:25:06 #228
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_200314691
Net op tijd thuis :D
  zondag 11 juli 2021 @ 17:26:09 #229
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200314710
Liftoff!
  zondag 11 juli 2021 @ 17:26:45 #230
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_200314726
Veel vonken uit die motor, hoort dat zo?
pi_200314740
Ze filmen alleen van de grond :')
Moeten zij weten
  zondag 11 juli 2021 @ 17:27:38 #232
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200314743
Dat was het?
  zondag 11 juli 2021 @ 17:28:47 #233
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200314761
Hij valt alweer terug.
pi_200314766
Today space is Virgin territory
Moeten zij weten
  zondag 11 juli 2021 @ 17:29:12 #235
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_200314771
Volgens mij heb je meer 0G-tijd in een vomit-comet
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:29:13 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314772
twitter


twitter


:P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 11 juli 2021 @ 17:29:20 #237
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_200314779
"Space is Virgin territory" _O- _O- _O- _O- *1000
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juli 2021 @ 17:29:29 #238
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_200314782
Maar zo enorm bijzonder en historisch is dit toch helemaal niet, behalve voor Virgin en die mensen natuurlijk? :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 11 juli 2021 @ 17:29:36 #239
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200314788
blijft wel een een gaaf ding verder, het voertuig zelf. Maar wat betreft de missie nog niet echt de fanfare waard.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200314794
Lancering was toch wel vet om te zien hoor. _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:30:41 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314807
quote:
2s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
blijft wel een een gaaf ding verder, het voertuig zelf. Maar wat betreft de missie nog niet echt de fanfare waard.
Naja, missies. Dit is eerder een achtbaan voor miljonairs :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 11 juli 2021 @ 17:30:50 #242
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200314810
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

:P
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:29 schreef heywoodu het volgende:
Maar zo enorm bijzonder en historisch is dit toch helemaal niet, behalve voor Virgin en die mensen natuurlijk? :@
Het historische hier is eigenlijk puur dat het een privaat bedrijf betreft en niet iets van de russische of Amerikaanse overheid.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:32:21 #243
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314838
Branson bergt zn kotszakje op
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juli 2021 @ 17:32:36 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_200314844
Nog even blijven hangen voor de nieuwe track van een Khalid.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 11 juli 2021 @ 17:32:54 #245
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200314852
Er wordt gedeeld wat voor muziek er nu in het ding wordt afgespeeld. :')
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juli 2021 @ 17:33:02 #246
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_200314856
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:32 schreef Starhopper het volgende:
Branson bergt zn kotszakje op
Die vrouw naast hem heeft het zakje vol denk ik :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:33:04 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314857
Lol! Die donkere dame was nog aan het kokhalzen _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juli 2021 @ 17:33:43 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_200314866
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:32 schreef beantherio het volgende:
Er wordt gedeeld wat voor muziek er nu in het ding wordt afgespeeld. :')
Echt he, net als bij SpaceX.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 11 juli 2021 @ 17:33:54 #249
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200314871
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:30 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Naja, missies. Dit is eerder een achtbaan voor miljonairs :')
Mja ik daar niet zoveel moeite mee verder. Je moet gewoon flink wat geld hebben wil je dit soort projecten kunnen starten omdat het tientallen jaren kan duren voordat ze winstgevend zijn.

Er is eigenlijk geen scenario mogelijk waarin een bedrijf al vanaf het begin voor een middenklasse prijs mensen naar de ruimte zou vervoeren dus je zal altijd eerst de superrijken hebben.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200314881
Wat een slechte verbinding zeg
Moeten zij weten
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:35:47 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314898
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Echt he, net als bij SpaceX.
Bij SpaceX is het leuk om te weten waar de astronauten naar luisteren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 juli 2021 @ 17:36:33 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_200314908
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Bij SpaceX is het leuk om te weten waar de astronauten naar luisteren.
Maar jij vindt elke scheet van SpaceX leuk, laten we eerlijk zijn :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:37:50 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314931
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar jij vindt elke scheet van SpaceX leuk, laten we eerlijk zijn :+
Klopt :T
Maar waar astronauten in hun capsule naar luisteren is leuk :P Waar een miljardair tijdens een "schoolreisje" naar luistert vind ik minder interessant
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 11 juli 2021 @ 17:38:08 #254
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200314937
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar jij vindt elke scheet van SpaceX leuk, laten we eerlijk zijn :+
Elon Musk: Laat scheet

Starhopper. Snif snuff snuiffff....ahhhhhmmm
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:39:02 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314959
quote:
2s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Elon Musk: Laat scheet

Starhopper. Snif snuff snuiffff....ahhhhhmmm
Nee. Die zou ik opvangen en op Ebay zetten :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:40:42 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200314989
Zit er geen wiel voorop? Of zag ik dat verkeerd?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 11 juli 2021 @ 17:41:10 #257
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_200314996
quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:40 schreef Starhopper het volgende:
Zit er geen wiel voorop? Of zag ik dat verkeerd?
Klopt, soort van ski
  zondag 11 juli 2021 @ 17:41:55 #258
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200315011
Hoeveel geld zou Colbert hiervoor vangen?
  zondag 11 juli 2021 @ 17:42:09 #259
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_200315016
Bij NSF schatten ze in dat ze ongeveer 3 minuten uit hun stoel kunnen zijn geweest.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:42:42 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200315030
Ik blijf nog ff hangen want Chris Hadfield :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200315134
quote:
7s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat een slechte verbinding zeg
Het signaal moest ook een hele afstand afleggen, was de verklaring.
  Leukste jonkie 2022 zondag 11 juli 2021 @ 17:53:40 #262
213457 engine
pi_200315233
Eindelijk Khalid!!!!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 11 juli 2021 @ 18:00:54 #263
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_200315333
Wat is dit nou weer voor gejank :')
  zondag 11 juli 2021 @ 18:05:43 #264
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_200315397
Natuurlijk is het technisch een schitterend hoogstandje en hebben er veel mensen keihard aan gewerkt om dit te bewerkstelligen. Lof en felicitaties daarvoor. Het gaat echter mis bij het acteren dat vandaag de definities van spaceflight en de mensheid zijn veranderd. Dat maakt het irritant en ontneemt dit project een flink stuk van zijn likeability.

Dat de presentatie vervolgens ook erg karig is, helpt niet mee.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 11 juli 2021 @ 18:11:05 #265
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200315474
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:05 schreef Vriezzer het volgende:
Natuurlijk is het technisch een schitterend hoogstandje en hebben er veel mensen keihard aan gewerkt om dit te bewerkstelligen. Lof en felicitaties daarvoor. Het gaat echter mis bij het acteren dat vandaag de definities van spaceflight en de mensheid zijn veranderd. Dat maakt het irritant en ontneemt dit project een flink stuk van zijn likeability.

Dat de presentatie vervolgens ook erg karig is, helpt niet mee.
:Y :Y :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 11 juli 2021 @ 19:13:59 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200316265
Ja het is allemaal een beetje zelfbevrediging. Met hoe z'n eigen gebouw wel eens het 10e wereldwonder kon worden _O-
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200316859
Inderdaad. Toen ik zag hoe snel het ding eigenlijk alweer naar de aarde terugviel dacht ik van: is dit nou alles? wordt dit zo gehyped?
pi_200316914

Neil deGrasse Tyson plaatst het in het juiste perspectief.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zondag 11 juli 2021 @ 20:06:58 #269
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200317018
Over een paar dagen dus Jeff Bezos. Ben benieuwd :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200317069
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

Neil deGrasse Tyson plaatst het in het juiste perspectief.
Mooie link en uitleg, bedankt. :)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 12 juli 2021 @ 10:52:17 #271
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 12 juli 2021 @ 20:11:13 #272
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 12 juli 2021 @ 20:23:09 #273
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200334519
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 maandag 12 juli 2021 @ 20:25:55 #274
213457 engine
pi_200334564
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 12 juli 2021 @ 23:51:45 #275
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200338325
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 13 juli 2021 @ 00:00:22 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200338385
Dat ding is echt hoog :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 juli 2021 @ 00:07:32 #277
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200338430
Het is ook nooit goed :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 13 juli 2021 @ 09:57:11 #278
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_200340458
quote:
quote:
2s.gif Op maandag 12 juli 2021 20:25 schreef engine het volgende:

[..]

24/7 _O_
Dat doet LabPadre natuurlijk al een paar jaar
pi_200341054
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 09:57 schreef Coelho het volgende:

[..]


[..]

Dat doet LabPadre natuurlijk al een paar jaar
Ze moeten iets om abonnementen te blijven verkopen.
Enige dat ze beter doen is dat alles in samenspraak met Spacex is gebeurt in tegenstelling tot wat labpadre doet. Maar dat maakt voor de grote meute weinig uit. Die willen gewoon plaatjes zien.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 13 juli 2021 @ 10:27:47 #280
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200341081
Met wat er binnen komt aan centen mag dit ook wel :T

Kwaliteit is beter dan Labpadre :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 juli 2021 @ 14:38:33 #281
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200345032
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 09:57 schreef Coelho het volgende:

[..]

[..]

Dat doet LabPadre natuurlijk al een paar jaar
Ik kijk graag naar NSF ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 13 juli 2021 @ 16:32:54 #282
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 14 juli 2021 @ 11:13:58 #283
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200357020
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 15 juli 2021 @ 00:31:28 #284
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200370207
Interessant stuk op het laatste deel van de launch tower. Een uitstekend deel voor de kraan?



Tegelijk blijkt dat de launch tower in zijn geheel nog niet goedgekeurd is :D

https://www.reuters.com/b(...)te-tower-2021-07-14/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 15 juli 2021 @ 00:36:54 #285
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200370254
“The company is building the tower at its own risk,” an FAA spokesperson told CNBC on Wednesday, noting that the environmental review could recommend taking down the launch tower.

:X
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 juli 2021 @ 09:42:31 #286
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200372776
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200375182
quote:
2s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Over een paar dagen dus Jeff Bezos. Ben benieuwd :D
Haha, dat wilde ik nu net vragen wanneer Amazon de lucht in gaat... :')
Heb je ook een precieze datum? (Ja, ik weet... heb geen zin in Google vandaag... En Duckie zwemt in de vijfer nu!)
  donderdag 15 juli 2021 @ 12:41:30 #288
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200375214
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:39 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Haha, dat wilde ik nu net vragen wanneer Amazon de lucht in gaat... :')
Heb je ook een precieze datum? (Ja, ik weet... heb geen zin in Google vandaag... En Duckie zwemt in de vijfer nu!)
De 20e!
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200375250
quote:
2s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De 20e!
^O^ Het zal ook wel dik aangekondigd worden... zodat je het niet kan/mag missen...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 15 juli 2021 @ 19:11:54 #290
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200382184
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200382482
quote:
2s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De 20e!
20e?
Ik dacht eerst de 19de :P
  donderdag 15 juli 2021 @ 22:12:07 #292
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_200385931
quote:
2s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Over een paar dagen dus Jeff Bezos. Ben benieuwd :D
Dit topic gaat niet over Jeff Bezos :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_200388877
quote:
Public Notice of Cameron County Order to Temporarily Close State Highway 4 and Boca Chica Beach

Primary Date Monday, July 19, 2021 12:00 p.m. to 10:00 p.m. Closure Scheduled.

Secondary Date Tuesday, July 20, 2021 12:00 p.m. to 10:00 p.m. Closure Scheduled.

Secondary Date Wednesday, July 21, 2021 12:00 p.m. to 10:00 p.m. Closure Scheduled.
Maandag aanstaande mogelijk een test met BN3 waaronder nu 3 Raptor engines gemonteerd zijn.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 16 juli 2021 @ 17:00:03 #294
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200396062
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200401801
Flaps met heat-tiles gespot :D

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 17 juli 2021 @ 10:02:24 #296
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200405217

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 17 juli 2021 @ 20:37:27 #297
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200413106
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 zondag 18 juli 2021 @ 13:51:02 #298
213457 engine
pi_200422361
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zondag 18 juli 2021 @ 16:15:17 #299
213457 engine
pi_200424553
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zondag 18 juli 2021 @ 17:07:04 #300
213457 engine
pi_200425981
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Leukste jonkie 2022 zondag 18 juli 2021 @ 17:10:44 #301
213457 engine
pi_200426075
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')