"Thom, haal je 'm nog even door de wasstraat? Of is daar geen tijd voor?"quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:34 schreef tjoptjop het volgende:
Wel geinig dat de ook fairing niet eens schoongemaakt wordt voor hergebruik
Het is opzich wel een grappig contrast met de conventionele raketten. Die zijn allemaal nieuw en niet herbruikbaar dus mooi glimmend wit. En dan heb je een Falcon 9 die al 10+ keer hergebruikt is en er uitziet als een zwaar verloederd exemplaarquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Thom, haal je 'm nog even door de wasstraat? Of is daar geen tijd voor?"
quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:46 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Straks de roll out van de super heavy![]()
quote:
Mooi zo in de zonsopkomstquote:
Bizarquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog een pic. Wat een monsterkraan is het toch ook
[ afbeelding ]
Wat ik nooit snap is hoe een paar mensen dat hele ding ding (weegt toch zeker wel flink wat ton) toch een beetje op z'n plaats duwen bij de laatste centimeters. Zolang dat ding aan een haak hangt heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel kracht nodig om het te verplaatsen.quote:
nee; dat gaat altijd verdraaid makkelijk; er is vast wel iemand met physics hier die dat kan uitleggenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap is hoe een paar mensen dat hele ding ding (weegt toch zeker wel flink wat ton) toch een beetje op z'n plaats duwen bij de laatste centimeters. Zolang dat ding aan een haak hangt heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel kracht nodig om het te verplaatsen.
Ik kijk iedere keer mijn ogen ogen uit, ongelofelijk hoe ze dat doenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik nooit snap is hoe een paar mensen dat hele ding ding (weegt toch zeker wel flink wat ton) toch een beetje op z'n plaats duwen bij de laatste centimeters. Zolang dat ding aan een haak hangt heb je waarschijnlijk gewoon niet zoveel kracht nodig om het te verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |