Ja. Heb een een screenshot gemaakt van een eerder deel. Waar je ze duidelijk dat ding een beetje bewegen door er flink tegen aan te duwen. Soms zitten hun handen er ook tot de laatste centimeters nog tussenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk iedere keer mijn ogen ogen uit, ongelofelijk hoe ze dat doen
Bizar!! Soms als je zo zit te kijken vergeet je het formaat van die onderdelenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja. Heb een een screenshot gemaakt van een eerder deel. Waar je ze duidelijk dat ding een beetje bewegen door er flink tegen aan te duwen. Soms zitten hun handen er ook tot de laatste centimeters nog tussenJe moet een hoop vertrouwen hebben in de kraan en de techniek.
[ afbeelding ]
Of verstevigen van de berm zodat tegenliggers van vrachtwagens met een grote lading makkelijker kunnen passerenquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Is dit allemaal voor de roll out van de booster?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of verstevigen van de berm zodat tegenliggers van vrachtwagens met een grote lading makkelijker kunnen passeren
Ah... dus toch. De booster heeft dezelfde diameter. Vanwege de enorme hoogte een bredere transport platform?quote:
Dat moet haast wel danquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ah... dus toch. De booster heeft dezelfde diameter. Vanwege de enorme hoogte een bredere transport platform?
Ik ben echt benieuwd hoe ze dat gaan doenquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaan ze Starship met die launchtower optillen? Zit er een haak in de neus? Of met supersterke elektromagneten? En als het magnetisch is, stoort het dan niet de eletronica?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe gaan ze Starship met die launchtower optillen? Zit er een haak in de neus? Of met supersterke elektromagneten? En als het magnetisch is, stoort het dan niet de eletronica?
Ik neem aan in eerste instantie op dezelfde manier waarom ze 'm nu ook al steeds optillen. Ben alleen benieuwd of er een slimme manier wordt gevonden om de kabels vast te maken, want dat is nu steeds handwerk met hoogwerkers. Misschien kan het vangmechanisme voor de booster ook Starship wel optillen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Volgens Elon is het morgen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
Zal wel niet vandaag zijn die roll out vrees ik
Ja maar morgen zijn er geen closuresquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens Elon is het morgen.
[ twitter ]
Hij is onderwegquote:
Ze zijn ook druk bezig met het restaurant zie ikquote:
Echt hequote:Op donderdag 1 juli 2021 18:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze zijn ook druk bezig met het restaurant zie ikEr zitten al heel wat ramen in
Ik wil daar zo graag eens een biefstukje eten
Hij moet deze maand nog de lucht in dus beetje doorrollen met dat dingquote:
Deze gaat de lucht niet in helaas, is alleen voor testen op de grond.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet deze maand nog de lucht in dus beetje doorrollen met dat ding
En rollen doet iequote:Op donderdag 1 juli 2021 19:11 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet deze maand nog de lucht in dus beetje doorrollen met dat ding
Ah ja eigenlijk wel logisch. Hoever zijn ze met het bouwen van de booster die wel moet gaan vliegen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Deze gaat de lucht niet in helaas, is alleen voor testen op de grond.
Zeer benieuwd hoe dat er allemaal uit gaat zien ja!quote:
Echt welquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Zeer benieuwd hoe dat er allemaal uit gaat zien ja!
Volgens zwerven er her en der wat losse stukken voor Booster 4 rond, maar daar kunnen ze nu aan beginnen nu de High Bay weer vrij is.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja eigenlijk wel logisch. Hoever zijn ze met het bouwen van de booster die wel moet gaan vliegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |