En het is maar de vraag hoeveel de banden slijten in de vuile lucht.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Lewis kan die fout ook maken. Heeft ie dit seizoen vaak genoeg gedaan.
quote:Op zondag 20 juni 2021 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
Max: Ik hou dit niet vol tot het einde, dat is zeker
het blijft een klote baanquote:
Lewis ook nietquote:
Max moet eerder naar binnenquote:Op zondag 20 juni 2021 15:52 schreef Middelpunt het volgende:
Snap dat Max die niet vol kan houden. Maar Hamilton toch ook niet?
Met bandjes die op het eind al naar de vaantjes zijn als HAM een 2e stop gemaakt zal hebben.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar nu zit Perez wel in Lewis’s pitwindow
Ze weten natuurlijk ook dat er met de radio wordt meegeluisterd.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:52 schreef Middelpunt het volgende:
Snap dat Max die niet vol kan houden. Maar Hamilton toch ook niet?
Naar buiten lopen en heel hard "neeeeeeeeeeeee" roepenquote:Op zondag 20 juni 2021 15:51 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn buren lopen achter, denk dat ik straks roep dat Hamilton een klapband heeft gehad.
Echt wel..helemaal nu Max vooraan rijdtquote:Op zondag 20 juni 2021 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
maar dit is wel mooi om te zien, de twee beste rijders van de grid nerveus in gevecht
Oké tokkie.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Naar buiten lopen en heel hard "neeeeeeeeeeeee" roepen
Op dat moment haalt die misschien Max niet eens meerquote:Op zondag 20 juni 2021 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Met bandjes die op het eind al naar de vaantjes zijn als HAM een 2e stop gemaakt zal hebben.
Ja, dat is F1. Een inhaalactie moet iets groots zijn.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
maar dit is wel mooi om te zien, de twee beste rijders van de grid nerveus in gevecht
quote:
boordradioquote:
Scheelt natuurlijk voor welk team je rijdt.quote:
Yes.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op F1tv opperen ze ook een 1 stop van Perez en de rest op 2. Lijkt me een slimme zet van RB als dat klopt.
Rood gaat maar 3 ronden mee nu, denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:54 schreef Rianne84 het volgende:
Kan Max niet op een gegeven moment naar de rode band en fluitend naar P1 rijden?
De rest dan sowieso op 2 stopper?quote:Op zondag 20 juni 2021 15:55 schreef Newone82 het volgende:
Sky meld, Perez 1 stopper en kan nog winnen wtf
Ja nog steeds:quote:
Die loopt dan wel een beetje achterquote:
Als Verstappen dan nog als 1e van de achtervolgers uit de pits komt dan kan RB hem wel voorbij laten.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op F1tv opperen ze ook een 1 stop van Perez en de rest op 2. Lijkt me een slimme zet van RB als dat klopt.
En dan punten van Max afpakken? Lijkt me niet slim als je 2e coureur 5e staat en je eerste op 1quote:Op zondag 20 juni 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volgens mij wil RedBull dat VER wint en niet Perez. Die ligt te ver achter in het kampioenschap.quote:
Ow, dat wordt later uitgezonden.quote:
Tja, als Max dan tweede rijd kan hij teamorders krijgen hè.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
En dan punten van Max afpakken? Lijkt me niet slim als je 2e coureur 5e staat en je eerste op 1
Hamilton houdt dit ook niet volquote:Op zondag 20 juni 2021 15:57 schreef beantherio het volgende:
Hadden ze niet beter op Hamilton kunnen wachten?
Volgens mij is die ooit geïntroduceerd voor bevallende moeders.quote:
Condoomsquote:Op zondag 20 juni 2021 15:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hebt liever gebruikte condooms he ouwe viezerik.
Veel te vroegquote:Op zondag 20 juni 2021 15:57 schreef SiGNe het volgende:
Yes, undercut..
Hamilton en Bottas moeten toch nog een keer stoppen
dat denk ik ookquote:Op zondag 20 juni 2021 15:58 schreef Newone82 het volgende:
Hoe langer Hamilton nu buiten blijft hoe beter
Hij heeft zich vermomd als middelmatige coureur en dan zegt hij straks 'it is I, Leclerc'.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
Wat is die Leclerc allemaal aan het doen?
Net als mondkapjes...die werken toch nietquote:
dan moet hij hem ook nog inhalen.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:59 schreef wdn het volgende:
[..]
dat denk ik ook
Max moet 1s sneller zijn per rondje
Echt hequote:Op zondag 20 juni 2021 15:59 schreef heywoodu het volgende:
"Tyres are good" ineens, exact zoals verwacht nu
Tsja ultieme mindgames mercedesquote:Op zondag 20 juni 2021 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Blufpokerquote:Op zondag 20 juni 2021 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Heel vaak zo...belachelijk iddquote:Op zondag 20 juni 2021 16:00 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom kijken we naar die C-coureurs op plekken 8,9,10?
Heb jij al geknield?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:00 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mindgames hamilton zijn geniaal.
Wat een geweldige race dit
Als Hamilton niet gaat pitten dan moet die wel erg lang z'n banden goed proberen te houden.quote:
Hopen dat de banden van Lewis in de laatste ronde ploftquote:Op zondag 20 juni 2021 16:00 schreef franklop het volgende:
Denk niet dat Verstappen dit gaat redden zonder stop van Hamilton.
Als geen klapbandquote:
Maar op verse banden vliegt hij Perez toch voorbij?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky: Hamilton naar binnen halen heeft geen zin meer, dan belandt hij ook achter Perez.
Mind gamesquote:Op zondag 20 juni 2021 16:00 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mindgames hamilton zijn geniaal.
Wat een geweldige race dit
Baan is niet goed voor de bandjes, kan er op het eind net zoveel last van hebben als HAMquote:
#werkenbijdeNOSquote:Verstappen gaat voor de tweede keer naar binnen voor nieuwe banden en raakt de leiding weer kwijt aan Lewis Hamilton. De teamleiding van Red Bull Racing rekent erop dat ook Hamilton nog een keer naar binnen moet.
Als dat niet nodig is, heeft Hamilton weinig meer te duchten van Verstappen. Maar als Hamilton wel eveneens een tweede pitstop moet maken, heeft Verstappen de betere papieren. Kortom: het is een fraai tactisch gevecht op Circuit Paul Ricard.
Yep moet hij wel nu naar binnen komende 5 rondenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar op verse banden vliegt hij Perez toch voorbij?
quote:Op zondag 20 juni 2021 16:04 schreef Newone82 het volgende:
10 seconden nog maarHamilton kan nu niet meer naar binnen haha
Maar Max is wel echt een stuk rapper.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:05 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Hamilton kan met 10% linksachter makkelijk 16 rondes rijden
Newone82 is dan ook de op één na grootste clown in F1 🤡quote:
Dat zou meer dan genoeg moeten zijn,quote:
🤞quote:Op zondag 20 juni 2021 16:07 schreef franklop het volgende:
9 seconden met 14 rondjes. Wordt lastig hoor.
Daft Punk godenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Max kan wel aansluiten bij Daft Punk nu die stoppen
Laatste ronde naar 9 tienden. HAM ineens zijn rondetijd 2 sec omlaagquote:Op zondag 20 juni 2021 16:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zou meer dan genoeg moeten zijn,
4 rondjes dan is hij bij Bottas.
Mercedes ook.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:05 schreef Caland het volgende:
Red Bull heeft de boordradio op de servers van Danny geparkeerd
Nu weer 1,2.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van 2 sec naar 0,5 in anderhalve ronde.
Sure. Altijd mazzelquote:Op zondag 20 juni 2021 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
HAM weer met mazzel natuurlijk dat die band het net houdt
achterblijversquote:Op zondag 20 juni 2021 16:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Van 2 sec naar 0,5 in anderhalve ronde.
Danke schatz, ben Limburger, dus ik sprak al duits op mn vierdequote:Op zondag 20 juni 2021 16:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ruslandgoden. Was Rusland er niet sprak je nu nog Duits joh halve gare.
Het is een wonder als ie dat wel doetquote:
T lijkt Jos Verstappen welquote:Op zondag 20 juni 2021 16:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die ene is afgehaakt na een halve ronde
Helaas wel denk ikquote:Op zondag 20 juni 2021 16:11 schreef Breekfast het volgende:
Was 1 stopper achteraf toch beter geweest?
Mofrikaan gespot.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Danke schatz, ben Limburger, dus ik sprak al duits op mn vierde
Die gaat nog wel proberen voor Perez te blijven.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:11 schreef wdn het volgende:
Rondje 47 zou hij achter Hamilton moeten zitten.
Bottas gaat wel pitten denk ik.
Sky..the feelgood radioquote:
Bottas kan niet rijden dus dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:13 schreef Breekfast het volgende:
Bottas gaat zitten kutten bij Max denk ik, nu wel...
Dan had Mercedes voor een 2-stopper kunnen gaan.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:11 schreef Breekfast het volgende:
Was 1 stopper achteraf toch beter geweest?
Yesquote:Op zondag 20 juni 2021 16:13 schreef wdn het volgende:
als Max dit wint dan heeft er bij Red Bull iemand goed zitten rekenen
Heeft veel weg van @Wereldgozerquote:Op zondag 20 juni 2021 16:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, hij heeft ook echt een cuckhoofd.
@:Poepz0r
quote:Op zondag 20 juni 2021 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Gaat niet meer lukken. Jammer. 2e plek pakken en tevreden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |