En het is maar de vraag hoeveel de banden slijten in de vuile lucht.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
Lewis kan die fout ook maken. Heeft ie dit seizoen vaak genoeg gedaan.
quote:Op zondag 20 juni 2021 15:49 schreef HiDiHo het volgende:
Max: Ik hou dit niet vol tot het einde, dat is zeker
het blijft een klote baanquote:
Lewis ook nietquote:
Max moet eerder naar binnenquote:Op zondag 20 juni 2021 15:52 schreef Middelpunt het volgende:
Snap dat Max die niet vol kan houden. Maar Hamilton toch ook niet?
Met bandjes die op het eind al naar de vaantjes zijn als HAM een 2e stop gemaakt zal hebben.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar nu zit Perez wel in Lewis’s pitwindow
Ze weten natuurlijk ook dat er met de radio wordt meegeluisterd.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:52 schreef Middelpunt het volgende:
Snap dat Max die niet vol kan houden. Maar Hamilton toch ook niet?
Naar buiten lopen en heel hard "neeeeeeeeeeeee" roepenquote:Op zondag 20 juni 2021 15:51 schreef _UserName_ het volgende:
Mijn buren lopen achter, denk dat ik straks roep dat Hamilton een klapband heeft gehad.
Echt wel..helemaal nu Max vooraan rijdtquote:Op zondag 20 juni 2021 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
maar dit is wel mooi om te zien, de twee beste rijders van de grid nerveus in gevecht
Oké tokkie.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Naar buiten lopen en heel hard "neeeeeeeeeeeee" roepen
Op dat moment haalt die misschien Max niet eens meerquote:Op zondag 20 juni 2021 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Met bandjes die op het eind al naar de vaantjes zijn als HAM een 2e stop gemaakt zal hebben.
Ja, dat is F1. Een inhaalactie moet iets groots zijn.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
maar dit is wel mooi om te zien, de twee beste rijders van de grid nerveus in gevecht
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |