abonnement Unibet Coolblue
pi_199973333
Politici van de Partij voor de Dieren mogen in het openbaar geen omelet of zalm meer eten

Politici en bestuursleden van de Partij voor de Dieren mogen voortaan geen dierlijke producten meer eten in het openbaar als ze in functie zijn. Dat staat in de nieuwe gedragscode van de kleine partij.



In de code, waar de partij zich zaterdag over buigt tijdens een congres, staat beschreven hoe vertegenwoordigers zich moeten gedragen. Thuis mogen de gezichten van de partij doen wat ze willen, maar volgens de nieuwe code is het “in strijd met hun voorbeeldrol als ze bij de lunch een salade met zalm nuttigen, of een omelet op het bord hebben liggen”.

Een lid vroeg zich tijdens het congres af of kledij, zoals een schoen van leer, ook onder het consumeren van dierlijke producten zou vallen. Partijbestuurder Marnix van der Werf verduidelijkte daarop dat het puur om voedsel gaat: “Als jij als vertegenwoordiger van de partij een lunchpauze hebt in het provinciehuis is het de bedoeling dat je plantaardig eet”, klonk het.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210619_96270536
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199973448
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 20 juni 2021 @ 12:42:30 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199973556
Lijkt mij logisch. Anders ben je niet meer geloofwaardig.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199973648
Ai, ai, dat wordt lastig voor al die woke-meisjes en hun verse muntthee met honing.
  zondag 20 juni 2021 @ 12:51:25 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199973657
Hiermee slaan ze wel wat door mijns inziens. Ik ben helemaal voor minder vleesconsumptie, een beter leven voor alle dieren, etc. Echter is een totaalverbod niet nodig.

Zelfs de SGP wordt vrijer, door bijvoorbeeld vrouwen op de lijst te zetten. Dit wilde ik even opzoeken om een linkje met bewijs te hebben. Op zondag is de website echter dicht :+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 20 juni 2021 @ 12:55:27 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199973699
Heb wel eens op ze gestemd. Niet omdat ik vegetariër ben - ofschoon ik zonder moeite twee tot drie maal per week vegetarisch eet - maar vanwege hun andere blik op de economie, en dan met name de onhoudbaarheid van het groeimodel.

Aan de ene kant vind ik dit een goed punt, aan de andere kant vind ik het nogal betuttelend. Beetje totalitair…
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_199973710
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:50 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Ai, ai, dat wordt lastig voor al die woke-meisjes en hun verse muntthee met honing.
Melk in de koffie mogen ze ook niet meer. Gelukkig willen ze alleen maar biologische havermelk en dat mogen de PvdD nog wel.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199973733
quote:
16s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:42 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt mij logisch. Anders ben je niet meer geloofwaardig.
De CDA, CU en SGP verplichten de Kamerleden toch ook niet dagelijks 3maal te bidden in het openbaar . :D
pi_199973763
quote:
“Als jij als vertegenwoordiger van de partij een lunchpauze hebt in het provinciehuis is het de bedoeling dat je plantaardig eet”
Vind het op zich niet heel raar, aangezien er een onderscheid wordt gemaakt naar je functie als partijvertegenwoordiger. Je kunt een boel lelijks over de PvdD zeggen, maar niet dat ze geen visie kunnen vertalen naar concrete stappen.

Het is wel die visie waar ik vraagtekens bij heb. Wat willen die veganisten nou? Het uitsterven van alle boerderijdieren? Ik dacht dat ze voor de dieren waren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199973777
Dit gaat wel erg ver.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 20 juni 2021 @ 13:02:51 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199973784
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hiermee slaan ze wel wat door mijns inziens. Ik ben helemaal voor minder vleesconsumptie, een beter leven voor alle dieren, etc. Echter is een totaalverbod niet nodig.

Zelfs de SGP wordt vrijer, door bijvoorbeeld vrouwen op de lijst te zetten. Dit wilde ik even opzoeken om een linkje met bewijs te hebben. Op zondag is de website echter dicht :+
Het is natuurlijk een beetje vreemd als je een verhaal staat te verkondigen en vervolgens tijdens de lunch varkenslappen en biefstukken gaat bunkeren :') Dan kom je niet geloofwaardig over :P

Het is niet dat het niet mag en verboden is. In hun vrije tijd mogen ze kiloknallers klappen. Alleen als ze namens de partij ergens aanwezig zijn mag het niet. .
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199973797
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hiermee slaan ze wel wat door mijns inziens. Ik ben helemaal voor minder vleesconsumptie, een beter leven voor alle dieren, etc. Echter is een totaalverbod niet nodig.
Het is helemaal geen totaalverbod. Thuis mogen ze doen wat ze willen. En het is alleen voor politici van de PvdD die met hun gedrag een beeld uitdragen dat met de standpunten en ideeen van de partij moet overeenstemmen. Het is niet zo alsof de gedragscode ook geldt voor mensen die op de PvdD stemmen he.

Als je als politicus van de VVD openlijk gaat pleiten voor een verbod op auto's en iedereen verplicht op de fiets ben je ook niet geloofwaardig. Netzomin dat als je als PvdD'er in het openbaar met camera's erbij een steak van een halve kilo gaat wegkanen.
pi_199973862
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De CDA, CU en SGP verplichten de Kamerleden toch ook niet dagelijks 3maal te bidden in het openbaar . :D
Bidden doet men oha in een kerk, of iig in de beslotenheid, meestal niet in het openbaar. Als je openlijk atheist bent en het bestaan van God gaat zitten ontkennen word je echt geen politicus bij een christelijke partij. Daar verwacht men ook een bepaalde levenshouding met bijbehorend gedrag.
  zondag 20 juni 2021 @ 13:12:29 #14
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199973887
quote:
In de code, waar de partij zich zaterdag over buigt tijdens een congres, staat beschreven hoe vertegenwoordigers zich moeten gedragen. Thuis mogen de gezichten van de partij doen wat ze willen, maar volgens de nieuwe code is het “in strijd met hun voorbeeldrol als ze bij de lunch een salade met zalm nuttigen, of een omelet op het bord hebben liggen.
Als het maar stiekem gebeurt dan is het goed... :D

Een beetje Staphorst achtig waar de televisie in een kast/ onder een kleedje verborgen stond. Want het kastje van de duivel mocht natuurlijk niet gezien worden door de dominee... :')
  zondag 20 juni 2021 @ 13:13:23 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_199973900
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:03 schreef Farenji het volgende:

[..]


Als je als politicus van de VVD openlijk gaat pleiten voor een verbod op auto's en iedereen verplicht op de fiets ben je ook niet geloofwaardig...

Mark R. is de bekendste fietser van NL. Ruimdenkender dan deze PvdD oekaze. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 20 juni 2021 @ 13:16:45 #16
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199973937
quote:
16s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:02 schreef Starhopper het volgende:
Het is natuurlijk een beetje vreemd als je een verhaal staat te verkondigen en vervolgens tijdens de lunch varkenslappen en biefstukken gaat bunkeren :') Dan kom je niet geloofwaardig over :P

Het is niet dat het niet mag en verboden is. In hun vrije tijd mogen ze kiloknallers klappen. Alleen als ze namens de partij ergens aanwezig zijn mag het niet. .
Net zoals kledingvoorschriften vwb scholen he?
pi_199973940
Moeilijk deze. Goed dat ze achter hun idealen gaan staan maar mensen zullen ze nu toch eerder een cult stempeltje willen geven.

Aan de andere kant; je kan jezelf geen dierenvriend noemen en wel de bio-industrie steunen tenzij je onwetend of hypocriet bent.
pi_199973955
quote:
10s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als het maar stiekem gebeurt dan is het goed... :D

Een beetje Staphorst achtig waar de televisie in een kast/ onder een kleedje verborgen stond. Want het kastje van de duivel mocht natuurlijk niet gezien worden door de dominee... :')
Zo zou je het kunnen benaderen ja, maar je zou het ook positief kunnen benaderen, namelijk dat de partij geen enkel recht heeft om zich te bemoeien met het prive-leven van mensen en dat dus ook niet doet. Ik zie hier ook reacties van mensen die vinden dat het totalitair is, daar is dus geen sprake van.

Nogmaals bij vrijwel alle partijen bestaat een gedragscode in lijn met de partij. Ook buiten de politiek, als je in het openbaar je werkgever gaat zitten schofferen dan heb je ook iets uit te leggen. Als Shell-bobo moet je ook geen lid van greenpeace worden. Het is heel normaal allemaal. Maar als het om vlees eten gaat ligt dat blijkbaar enorm gevoelig en staat men meteen op z'n achterste benen te steigeren.
pi_199973959
Ik zie het probleem niet zo van wat er gevraagd wordt in lijn met hetgeen wat ze vertegenwoordigen.

Doet me ook wat denken aan de Microsoft medewerkere die destijds met de eerste iPhones op hun werk liepen en dit ook teruggefloten werd.
pi_199974105
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:18 schreef Farenji het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen benaderen ja, maar je zou het ook positief kunnen benaderen, namelijk dat de partij geen enkel recht heeft om zich te bemoeien met het prive-leven van mensen en dat dus ook niet doet. Ik zie hier ook reacties van mensen die vinden dat het totalitair is, daar is dus geen sprake van.

Nogmaals bij vrijwel alle partijen bestaat een gedragscode in lijn met de partij. Ook buiten de politiek, als je in het openbaar je werkgever gaat zitten schofferen dan heb je ook iets uit te leggen. Als Shell-bobo moet je ook geen lid van greenpeace worden. Het is heel normaal allemaal. Maar als het om vlees eten gaat ligt dat blijkbaar enorm gevoelig en staat men meteen op z'n achterste benen te steigeren.
Tsja als het nou om vlees van de bio-industrie ging kan ik me daar zeker iets bij voorstellen. Of uitsluitend vegetarisme. Het partijbestuur gaat daarin echter wel wat verder, plantaardig voedsel consumeren is in functie verplicht. Een omelet van bijvoorbeeld vrije-uitloopeieren wordt dus ook al gezien als onwenselijk. Uiteraard moeten partijen zelf weten wat hun gedragscode is, maar dit gaat mij wel érg ver.
Incelfrikandel
  zondag 20 juni 2021 @ 13:27:54 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199974106
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:18 schreef Beathoven het volgende:
Ik zie het probleem niet zo van wat er gevraagd wordt in lijn met hetgeen wat ze vertegenwoordigen.

Doet me ook wat denken aan de Microsoft medewerkere die destijds met de eerste iPhones op hun werk liepen en dit ook teruggefloten werd.
Bij gekozen politici en bestuursleden heb ik er wel begrip voor. Echter bedrijven die zich met privézaken van werknemers gaan bemoeien geven me de kriebels.
pi_199974136
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is wel die visie waar ik vraagtekens bij heb. Wat willen die veganisten nou? Het uitsterven van alle boerderijdieren? Ik dacht dat ze voor de dieren waren.
Ja, boerenbedrijven doen echt nuttig werk door dieren te behoeden van uitsterving...
:')
  zondag 20 juni 2021 @ 13:32:44 #23
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199974180
Gevalletje practice what you preach. Zouden meer politici moeten doen.

Maar ondanks dat ik (vrijwel) vegetarisch eet zou ik er zelf wel wat problemen mee hebben dat het opgelegd wordt. Aan de andere kant heb je natuurlijk wel een voorbeeldfunctie, ook in het restaurant.
Huilen dan.
pi_199974215
Vindt het niet gek. Het zal toch ook vreemd zijn als er een meid met een hoofddoek voor de PVV in de kamer zou zitten?
  zondag 20 juni 2021 @ 13:35:30 #25
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199974226
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:18 schreef Farenji het volgende:
Zo zou je het kunnen benaderen ja, maar je zou het ook positief kunnen benaderen, namelijk dat de partij geen enkel recht heeft om zich te bemoeien met het prive-leven van mensen en dat dus ook niet doet. Ik zie hier ook reacties van mensen die vinden dat het totalitair is, daar is dus geen sprake van.

Nogmaals bij vrijwel alle partijen bestaat een gedragscode in lijn met de partij. Ook buiten de politiek, als je in het openbaar je werkgever gaat zitten schofferen dan heb je ook iets uit te leggen. Als Shell-bobo moet je ook geen lid van greenpeace worden. Het is heel normaal allemaal. Maar als het om vlees eten gaat ligt dat blijkbaar enorm gevoelig en staat men meteen op z'n achterste benen te steigeren.
Dat is niet wat ik bedoel. Dat een partij een bepaalde gedragscode uitvaardigt heb ik totaal geen moeite mee dat is inherent aan het lid zijn van een bepaalde partij/ vereniging, over het algemeen hoort daar gewoon een gedragscode bij. Kun je je daar niet in vinden moet je je heil elders zoeken.

Het gaat me er meer om dat als je als hoog in de boom bij de PvdD zit je ook een levensstijl hebt welke in lijn is met het gedachtegoed van die partij. Ik zou het bv ook bijzonder vreemd vinden dat een CU bestuurslid thuis achter de deur een atheist of een satanist zou zijn...

Maar het wordt nu zo gebracht dat ze voor de buhne de vegatarier/ veganist moeten uithangen en iedereen natuurlijk de maat nemen maar wat ze thuis doen moeten ze zelf weten. Practice what you preach.
  zondag 20 juni 2021 @ 13:38:44 #26
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199974267
quote:
16s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een beetje vreemd als je een verhaal staat te verkondigen en vervolgens tijdens de lunch varkenslappen en biefstukken gaat bunkeren :') Dan kom je niet geloofwaardig over :P

Het is niet dat het niet mag en verboden is. In hun vrije tijd mogen ze kiloknallers klappen. Alleen als ze namens de partij ergens aanwezig zijn mag het niet. .
En dan komt er een keer een foto van de buurtbarbecue naar buiten en is het helemaal een schandaal.

Ik denk dat de PvdD hier te ver in gaat en dat het ze stemmen gaat kosten. De gematigde stemmer verlies je met deze koers.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 20 juni 2021 @ 13:41:11 #27
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199974308
quote:
19s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

En dan komt er een keer een foto van de buurtbarbecue naar buiten en is het helemaal een schandaal.

Ik denk dat de PvdD hier te ver in gaat en dat het ze stemmen gaat kosten. De gematigde stemmer verlies je met deze koers.
Het gaat niet om het voetvolk maar om politici en bestuursleden...
pi_199974517
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:32 schreef Cockwhale het volgende:
[ afbeelding ]
Een omelet met kaas is dubbel verboden voor PvdD'ers
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 20 juni 2021 @ 13:59:51 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199974541
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:41 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het gaat niet om het voetvolk maar om politici en bestuursleden...
Ja. Maar het voetvolk kijkt wel naar de politici. En een verbod op vlees vinden velen te ver gaan en dat kost ze stemmen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_199974714
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:29 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, boerenbedrijven doen echt nuttig werk door dieren te behoeden van uitsterving...
:')
Absoluut. Sterker nog, de meeste boerderijdieren krijgen niet alleen het leven van en door boeren, hun soort bestaat ook alleen maar door boeren. Als niemand meer dierlijke producten gebruikt dan hebben varkens en koeien etc ook geen bestaansrecht meer, dan gaat niemand ze beschermen, voeren en voor de veearts betalen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199974730
Lol het is net een sekte.
pi_199974817
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Absoluut. Sterker nog, de meeste boerderijdieren krijgen niet alleen het leven van en door boeren, hun soort bestaat ook alleen maar door boeren. Als niemand meer dierlijke producten gebruikt dan hebben varkens en koeien etc ook geen bestaansrecht meer, dan gaat niemand ze beschermen, voeren en voor de veearts betalen.
Dat is juist de bedoeling. Het is geen enkel probleem als er wordt gestopt met kippen met doorgezakte poten, varkens op metalen roosters en andere dieren in kleine kooitjes.

En er zullen echt nog wel kippen, koeien, geiten en schapen overblijven in de kinderboerderij of op de hobbyboerderij van de dierenliefhebber.
pi_199974925
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat is juist de bedoeling. Het is geen enkel probleem als er wordt gestopt met kippen met doorgezakte poten, varkens op metalen roosters en andere dieren in kleine kooitjes.

En er zullen echt nog wel kippen, koeien, geiten en schapen overblijven in de kinderboerderij of op de hobbyboerderij van de dierenliefhebber.
Ja? En waarom eigenlijk? Als dieren niet voor consumptie zijn dan heb je alleen wilde dieren en verder niks.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199974989
Moeten hun weten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 20 juni 2021 @ 14:29:50 #35
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199975019
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Absoluut. Sterker nog, de meeste boerderijdieren krijgen niet alleen het leven van en door boeren, hun soort bestaat ook alleen maar door boeren. Als niemand meer dierlijke producten gebruikt dan hebben varkens en koeien etc ook geen bestaansrecht meer, dan gaat niemand ze beschermen, voeren en voor de veearts betalen.
Dus de plofkippen en kooivarkens moeten ons dankbaar zijn dat we ze een bestaan gunnen?
Huilen dan.
pi_199975072
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja? En waarom eigenlijk? Als dieren niet voor consumptie zijn dan heb je alleen wilde dieren en verder niks.
Jij had het erover dat boerderijdieren bestaan door de boeren, dus ik dacht dat je het belangrijk vond dat ze voort zouden blijven bestaan.
pi_199975251
quote:
10s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dus de plofkippen en kooivarkens moeten ons dankbaar zijn dat we ze een bestaan gunnen?
Zij hebben hun leven aan de boeren en dus de consumenten te danken ja. Dat dat leven dan ook daadwerkelijk een bedankje waard moet zijn vind ik ook, maar zonder boeren en consumptie van dierlijke producten is het inderdaad maar een dooie boel op het platteland.

quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij had het erover dat boerderijdieren bestaan door de boeren, dus ik dacht dat je het belangrijk vond dat ze voort zouden blijven bestaan.
Ik wel ja. Het is natuurlijk niet zo dat iemand een paar duizend euro gaat neertellen om een keer een koe in de wei te zien lopen. Veel veganisten lijken in de fictie te leven dat boeren alleen maar dieren laten slachten en het leven van die dieren vanzelf komt. Nee, boeren geven het leven en nemen het leven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199975357
Wat als ze nou in een restaurant een steak zitten te nuttigen, hebben ze dan geen voorbeeldfunctie meer ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 20 juni 2021 @ 14:55:53 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199975403
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zij hebben hun leven aan de boeren en dus de consumenten te danken ja. Dat dat leven dan ook daadwerkelijk een bedankje waard moet zijn vind ik ook,
Gaat diezelfde vlieger ook op voor kinderen geboren als slaaf?
quote:
maar zonder boeren en consumptie van dierlijke producten is het inderdaad maar een dooie boel op het platteland.
Ik denk dat er zonder boeren een stuk meer leven zou zijn op het platteland.
Huilen dan.
pi_199975649
quote:
16s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:42 schreef Starhopper het volgende:
Lijkt mij logisch. Anders ben je niet meer geloofwaardig.
Want? Ik wist niet dat de partij voor de dieren een partij enkel voor vegetariërs was. Voor zover mij bekend was het een partij voor meer dierenwelzijn. Stukje bij beetje wordt het extremer dus.
pi_199975814
Heeft Sylvana al woedend geklaagd dat haar collega's nu gedwongen hun koffie zwart moeten drinken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199975981
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
vegetariërs
*veganisten, blijkbaar.
Incelfrikandel
pi_199976070
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:07 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Want? Ik wist niet dat de partij voor de dieren een partij enkel voor vegetariërs was. Voor zover mij bekend was het een partij voor meer dierenwelzijn. Stukje bij beetje wordt het extremer dus.
Ze zullen het oprecht verschrikkelijk jammer vinden dat je je niet als lid bij ze inschrijft nu je weg bent bij de 'winst boeren > dierenleed' partij.

Frappant ook, dat de PvdD toch beter lijkt te snappen wat rentmeesterschap inhoudt.

En verder ... "Politici en bestuursleden van de Partij voor de Dieren"

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 20-06-2021 15:43:40 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_199976251
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja? En waarom eigenlijk? Als dieren niet voor consumptie zijn dan heb je alleen wilde dieren en verder niks.
Dus? Hoe vaak trek jij de natuur in om de legbatterijkipjes te gaan bekijken en aaien?

Maar inderdaad, die boerderijdieren zullen dan in de toekomst nooit (of iig in vele kleinere aantallen) geboren worden.

Volgens diezelfde logica ... doen jij en je partner(s) aan voorbehoedsmiddelen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_199976394
Zouden ze het ook gaan verbieden huisdieren te hebben? Toch een beetje slavernij en gevangenschap. Ik zou zeggen: alle katten vrouwtjes en honden mannetjes uit de pvdd!
Whatever...
pi_199976717
Nog steeds beter dan je loon afstaan aan de partij
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  zondag 20 juni 2021 @ 16:02:29 #47
338319 ZarB
Piņa colada
pi_199976753
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:03 schreef Farenji het volgende:

[..]

Het is helemaal geen totaalverbod. Thuis mogen ze doen wat ze willen. En het is alleen voor politici van de PvdD die met hun gedrag een beeld uitdragen dat met de standpunten en ideeen van de partij moet overeenstemmen. Het is niet zo alsof de gedragscode ook geldt voor mensen die op de PvdD stemmen he.

Als je als politicus van de VVD openlijk gaat pleiten voor een verbod op auto's en iedereen verplicht op de fiets ben je ook niet geloofwaardig. Netzomin dat als je als PvdD'er in het openbaar met camera's erbij een steak van een halve kilo gaat wegkanen.
Precies.

Maar het is weer lekker makkelijk afgeven op een partij. Terwijl het de normaalste zaak van de wereld is dat er bij publieke functies een bepaalde gedragscode komt kijken. Als je je daar niet toe wilt verhouden dan kun je je beter aansluiten bij een groep die wel matcht met jouw standpunten. Ik kan me zo voorstellen dat een lid van de sgp ook niet op de Dam gaat staan demonstreren voor "baas in eigen buik"
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199976769
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:02 schreef ZarB het volgende:

[..]

Precies.

Maar het is weer lekker makkelijk afgeven op een partij. Terwijl het de normaalste zaak van de wereld is dat er bij publieke functies een bepaalde gedragscode komt kijken. Als je je daar niet toe wilt verhouden dan kun je je beter aansluiten bij een groep die wel matcht met jouw standpunten. Ik kan me zo voorstellen dat een lid van de sgp ook niet op de Dam gaat staan demonstreren voor "baas in eigen buik"
Dit dus.

Maar dat kunnen de mensen die het er zelf niet mee eens zijn niet zo goed hebben.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 20 juni 2021 @ 16:04:25 #49
338319 ZarB
Piņa colada
pi_199976797
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit dus.

Maar dat kunnen de mensen die het er zelf niet mee eens zijn niet zo goed hebben.
Betutteling! Inbreuk op het priveleven! Dictatuur!
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_199976827
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:04 schreef ZarB het volgende:

[..]

Betutteling! Inbreuk op het priveleven! Dictatuur!
Och, ik snap wel dat onder andere (ex-)CDA-ers er een beetje bang van worden wanneer andere partijen hun idealen wel daadwerkelijk praktiseren. Want dat is natuurlijk niet de bedoeling he, direct moeten zij dat ook.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')