SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen actieve herinnering aan...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft ie gewoon even twee topics op rijHij lekte uit ONZquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je weer met je natte poten aan de crypto gezeten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
@Nattekat wanneer stop jij met modden?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Principessa.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeh !! Fruitje !quote:![]()
![]()
![]()
Misschien is t 1op 1 op te lossen. (heb hier wel een deja vu over trouwens). SBE.. zeg ook s wat.quote:
Verder bemoei ik me er niet mee.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kloothommel?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:30 schreef Paul het volgende:
Wie zei nou iets met K. tegen iemand anders?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De butler. Met de kandelaar. In de eetkamer.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
bolK?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De butler. Met de kandelaar. In de eetkamer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee is alweer maanden geleden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:30 schreef Paul het volgende:
Wie zei nou iets met K. tegen iemand anders?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als ik stinkend rijk was zou ik dus echt geen butler durven nemenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De butler. Met de kandelaar. In de eetkamer.
Reken ik ook goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok, niets aan de hand dus, mooi zo, dan kunnen we weer EK kijken liefiesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nah, we weten dat communicatie, zelfreflectie niet zijn ding is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Misschien is t 1op 1 op te lossen. (heb hier wel een deja vu over trouwens). SBE.. zeg ook s wat.
Verder bemoei ik me er niet mee.
Wat nog steeds niet wegneemt dat ik het kansloos gedrag vind. En zeker de verantwoordelijkheid niet willen nemen is schaamteloos.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De butler. Met de kandelaar. In de eetkamer.![]()
![]()
EK kijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Paul het volgende:
Ok, niets aan de hand dus, mooi zo, dan kunnen we weer EK kijken liefies![]()
![]()
Wij zijn nog niet klaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Paul het volgende:
Ok, niets aan de hand dus, mooi zo, dan kunnen we weer EK kijken liefies100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is ook kansloos het hier op te rakelen.Doe dat fijn in DM .quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, we weten dat communicatie, zelfreflectie niet zijn ding is.
Wat nog steeds niet wegneemt dat ik het kansloos gedrag vind. En zeker de verantwoordelijkheid niet willen nemen is schaamteloos.
Mijn mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
én trouwen!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Paul het volgende:
Ok, niets aan de hand dus, mooi zo, dan kunnen we weer EK kijken liefies
...![]()
Pak t bericht er ff bij dan..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, we weten dat communicatie, zelfreflectie niet zijn ding is.
Wat nog steeds niet wegneemt dat ik het kansloos gedrag vind. En zeker de verantwoordelijkheid niet willen nemen is schaamteloos.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal jou eens verwijderenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik fitties maar gaan verwijderen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hier, een portie NOLK op uw muil!quote:
Mooie TT zoals alleen de DTS huisdichter ze kan maken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of fittiezoekers, soort van voetzoekers maar dan anders....quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik fitties maar gaan verwijderen![]()
Ja geen gtst vandaagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik deed net nog een gtst bolk, maar het is vrijdag!![]()
![]()
![]()
![]()
Monteiro heeft ook een rolletje zag ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik deed net nog een gtst bolk, maar het is vrijdag!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je eerder post inspireerde me zoals alleen een bourgondisch konijn dat kanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
Mooie TT zoals alleen de DTS huisdichter ze kan maken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wie?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Monteiro heeft ook een rolletje zag ik.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Monteiro heeft ook een rolletje zag ik.![]()
![]()
Eigen schuldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu een slechte naam in EK
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
vrouw3quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of fittiezoekers, soort van voetzoekers maar dan anders.......![]()
Een perfecte ying yang combinatiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je eerder post inspireerde me zoals alleen een bourgondisch konijn dat kan![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er nog steeds een trauma van toen ik samenwoonde met een meisje dat altijd GTST MOEST kijkenquote:![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Snap ik, ik heb het ook een hele tijd niet gekekenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een trauma van toen ik samenwoonde met een meisje dat altijd GTST MOEST kijken![]()
![]()
![]()
ik zou zeggen, kijk jij lekker gtst. bolk ik even iedereen de moeder
waarschijnlijk zal de relatie dan niet lang stand houden, dat dan weer nietIk heb het recht om te bepalen!![]()
Heeft er toen wel voor gezorgd dat ik een best goede conditie had. Ik ging toen altijd van 19:45 tot 20:30 naar de sportschool of een half uurtje hardlopen als het op de tv wasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb het ook een hele tijd niet gekeken
quote:
Is er niehiet op, op vrijdagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou zeggen, kijk jij lekker gtst. bolk ik even iedereen de moeder![]()
![]()
Misschien toch maar weer verplicht Gtst ''kijken''quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft er toen wel voor gezorgd dat ik een best goede conditie had. Ik ging toen altijd van 19:45 tot 20:30 naar de sportschool of een half uurtje hardlopen als het op de tv was?
![]()
Amai.quote:
@Paul stookt graagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu een slechte naam in EK~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wil jij muis nu een relatie aanpraten waarbij ze volkomen terecht huiselijk geweld krijgt te voor duren op dagelijkse basisquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Misschien toch maar weer verplicht Gtst ''kijken''?
![]()
Of Onderweg naar morgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh neetjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil jij muis nu een relatie aanpraten waarbij ze volkomen terecht huiselijk geweld krijgt te voor duren op dagelijkse basis![]()
![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Kijk me aan als ik je sla.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil jij muis nu een relatie aanpraten waarbij ze volkomen terecht huiselijk geweld krijgt te voor duren op dagelijkse basis![]()
Opdracht van Oostenrijk zeker?quote:
Een gedicht over Maanvis
Voor jouw doen zeker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zonde van de calipposquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb hem vertelt dat het helene hendriks wasEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Moi Zus.quote:
Wat deed je 4 uur in een topic?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat gewoon 4 uur in een topic vandaag![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Kappen met die fitties!!!!!!!!quote:
Een gedicht over Maanvis
Waar is Maxima?quote:
Ook ja.quote:
Een gedicht over Maanvis
She'll be back. Even de Schotten steunenquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dan is het goud.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
She'll be back. Even de Schotten steunen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb jij hem nog even de hand geschud?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Gister present op de marktweg in Den Haag.
Nee.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij hem nog even de hand geschud?Zonder wrijving geen glans![]()
Heb je dat gezien? Was een betje dome.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij hem nog even de hand geschud?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
betje heel domequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat gezien? Was een betje dome.
@Starhopper zou een BREAKING topic aanmaken in NWS als het om Baudet zou gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je dat gezien? Was een betje dome.Zonder wrijving geen glans![]()
Wanneer homobar?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
@:starhopper zou een BREAKING topic aanmaken in NWS als het om Baudet zou gaan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Ik vind @Starhopper wel een vermakelijke userquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:56 schreef Haags het volgende:
[..]
@:starhopper zou een BREAKING topic aanmaken in NWS als het om Baudet zou gaan.~FEYENOORD~
en dan gaat rutte uitleggen dat er alles aan gedaan is
ehu zeker markie
Echt hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ook geen afstand bewaren, fucking koekenbakker
We hebben Grapperhaus ook nog even gevraagd hoe zijn bruiloft was.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan gaat rutte uitleggen dat er alles aan gedaan is
ehu zeker markie
Zonder wrijving geen glans![]()
hahah ja precies het leven is toch een groot feestquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
We hebben Grapperhaus ook nog even gevraagd hoe zijn bruiloft was.
Het leven is 1 groot feest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
VVuurpijl in z'n reet steken en naar de maan met die gozerquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:59 schreef Haags het volgende:
[..]
We hebben Grapperhaus ook nog even gevraagd hoe zijn bruiloft was.~FEYENOORD~
Nog te dichtbij.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
V
[..]
Vuurpijl in z'n reet steken en naar de maan met die gozerZonder wrijving geen glans![]()
We hangen zelf de slingers wel op Moon.quote:![]()
![]()
Dat kunnen wij !quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hangen zelf de slingers wel op Moon.![]()
![]()
![]()
![]()
Fly me to the moon...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hangen zelf de slingers wel op Moon.![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Al dat gezeik over dat Willem iemand een hand geeft en te dicht bij staat.....hij kan ook in de fout gaat het is geen god.
Vooral degenen die vaak genoeg zelf op de vingers worden getikt zullen daar wel een handje van hebben om ach en wee te roepen...![]()
Nee klopt, na zijn vakantie vorig jaar was dit inderdaad ´´pas´´ de tweede fout.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Al dat gezeik over dat Willem iemand een hand geeft en te dicht bij staat.....hij kan ook in de fout gaat het is geen god.
Vooral degenen die vaak genoeg zelf op de vingers worden getikt zullen daar wel een handje van hebben om ach en wee te roepen...
Even vol houden jongens!Zonder wrijving geen glans![]()
In other words...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Neehe.....quote:
Iedereen gaat wel eens de fout in, maar dan staan er geen fotografen om het in de krant te zettenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Vooral degenen die vaak genoeg zelf op de vingers worden getikt zullen daar wel een handje van hebben om ach en wee te roepen...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ze is zo leuk.quote:
Ja hoor ja.quote:
Dat dus!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen gaat wel eens de fout in, maar dan staan er geen fotografen om het in de krant te zetten![]()
Ik maak nooit fouten.
Volgens mij heeft dat nummer ook 1200 uitvoeringen.quote:
Tussen je billen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en technisch gezien was het 3/4 straten achter de straat waar ik ooit 21 jaar gewoond heb O.) Den haag![]()
![]()
![]()
![]()
Net als Halleluja.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nummer ook 1200 uitvoeringen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er net een Calippo ijsje tussen zitten.quote:
Of I did it my way.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hoort op je swansje.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er net een Calippo ijsje tussen zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niemand is perfect, maar als Hagenees kom ik toch goed in de buurt van perfectie.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Glad en dun ijs FF.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De uitvoering van Herman Brood werd gedraaid toen hij gesprongen was.quote:
DAAR BOVEN OP HET HILTONNNNNNquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De uitvoering van Herman Brood werd gedraaid toen hij gesprongen was.
Zonder wrijving geen glans![]()
Dit was dus niet de bedoeling...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en moet ik bij he thalen van een vaccin nog wel een mondkap op, of ook niet?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik weet het niet, ik zit ook al te twijfelen of het echt zo is straks overalquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en moet ik bij he thalen van een vaccin nog wel een mondkap op, of ook niet?![]()
Jurkje en hakjes ook verplicht.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en moet ik bij he thalen van een vaccin nog wel een mondkap op, of ook niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga zondag mijn 5G prikkie halen, wens mij hieronder sterkte toe~FEYENOORD~
ov geloof ik bijv nog welquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zit ook al te twijfelen of het echt zo is straks overalIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik heb hem gister gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
de dag dat ik mijn eerste prik krijg
Bedankt tyfus mug.Zonder wrijving geen glans![]()
Sterktequote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zondag mijn 5G prikkie halen, wens mij hieronder sterkte toe![]()
![]()
Denk je dat ze hem er vanaf anderhalve meter in kunnen darten?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en moet ik bij he thalen van een vaccin nog wel een mondkap op, of ook niet?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Sterkte Woud.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk het wel omdat degene die je injecteert dicht bij je komtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Schakeltopia het volgende:
en moet ik bij he thalen van een vaccin nog wel een mondkap op, of ook niet?![]()
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je dat ze hem er vanaf anderhalve meter in kunnen darten?
~FEYENOORD~
goed puntje wel ditquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je dat ze hem er vanaf anderhalve meter in kunnen darten?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
denk het wel omdat degene die je injecteert dicht bij je komt
Telefoongesprekken van de buren afluisterenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga zondag mijn 5G prikkie halen, wens mij hieronder sterkte toe
Nee maar ik ben van plan om pas weer naar de kapper te gaan als mijn haar 1.5 meter lang is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je dat ze hem er vanaf anderhalve meter in kunnen darten?Zonder wrijving geen glans![]()
Fijne binnenkomer,ik stik bijna.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je dat ze hem er vanaf anderhalve meter in kunnen darten?![]()
![]()
Je verwart perfectie met precies het tegenovergestelde!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Niemand is perfect, maar als Hagenees kom ik toch goed in de buurt van perfectie.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Speciaal een 5G telefoon genomen afgelopen maartquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Telefoongesprekken van de buren afluisteren
~FEYENOORD~
Dan moet mijn rug nodig naar de kapper, hahaatjes!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar ik ben van plan om pas weer naar de kapper te gaan als mijn haar 1.5 meter lang is.
Zo'n Haags matje tot je enkels.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar ik ben van plan om pas weer naar de kapper te gaan als mijn haar 1.5 meter lang is.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Geen PGP?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Speciaal een 5G telefoon genomen afgelopen maart“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet gewoon als een echte viking je rug haar laten invlechtenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moet mijn rug nodig naar de kapper, hahaatjes!
Engels ja?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen flauw idee wat dat isquote:~FEYENOORD~
Deze man weet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
sowieso pgp alles crypto swipe proof
Geen idee hoe dat uit mijn toetsenbord kwam, zal wel door de wedstrijd komenquote:
![]()
Theme from the Dukes of Hazzard, (Good Ol' Boys), by Waylon Jennings from his Waylon Greatest Hits 2
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een beetje last van beelddenken vanavondquote:
Een hele veilige manier van berichten (bijvoorbeeld mail) en bestanden encrypten.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een beetje last van beelddenken vanavond![]()
![]()
Houdt dat beeld vast!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een beetje last van beelddenken vanavondZonder wrijving geen glans![]()
Oh, nee laat maar, daar ben ik veel te boers voorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een hele veilige manier van berichten (bijvoorbeeld mail) en bestanden encrypten.~FEYENOORD~
Hier een paar klappen gehad maar de rust is weergekeerd. Wel de tuin blank...quote:How can I make this topic about me?![]()
oeh, ja hier paar drupjes en paar rommeltjes verder niet spectaculair helaasIk heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begon al bij de vaccinatie van Schakelik had het door
![]()
jaaaa hoor lekker danquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begon al bij de vaccinatie van Schakel
Schakel volspuiten genot.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: