SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen actieve herinnering aan...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft ie gewoon even twee topics op rijHij lekte uit ONZquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je weer met je natte poten aan de crypto gezeten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
@Nattekat wanneer stop jij met modden?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Principessa.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeh !! Fruitje !quote:![]()
![]()
![]()
Misschien is t 1op 1 op te lossen. (heb hier wel een deja vu over trouwens). SBE.. zeg ook s wat.quote:
Verder bemoei ik me er niet mee.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kloothommel?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:30 schreef Paul het volgende:
Wie zei nou iets met K. tegen iemand anders?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De butler. Met de kandelaar. In de eetkamer.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
bolK?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De butler. Met de kandelaar. In de eetkamer.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee is alweer maanden geleden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:30 schreef Paul het volgende:
Wie zei nou iets met K. tegen iemand anders?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als ik stinkend rijk was zou ik dus echt geen butler durven nemenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De butler. Met de kandelaar. In de eetkamer.
Reken ik ook goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok, niets aan de hand dus, mooi zo, dan kunnen we weer EK kijken liefiesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nah, we weten dat communicatie, zelfreflectie niet zijn ding is.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Misschien is t 1op 1 op te lossen. (heb hier wel een deja vu over trouwens). SBE.. zeg ook s wat.
Verder bemoei ik me er niet mee.
Wat nog steeds niet wegneemt dat ik het kansloos gedrag vind. En zeker de verantwoordelijkheid niet willen nemen is schaamteloos.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De butler. Met de kandelaar. In de eetkamer.![]()
![]()
EK kijkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Paul het volgende:
Ok, niets aan de hand dus, mooi zo, dan kunnen we weer EK kijken liefies![]()
![]()
Wij zijn nog niet klaarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Paul het volgende:
Ok, niets aan de hand dus, mooi zo, dan kunnen we weer EK kijken liefies100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is ook kansloos het hier op te rakelen.Doe dat fijn in DM .quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, we weten dat communicatie, zelfreflectie niet zijn ding is.
Wat nog steeds niet wegneemt dat ik het kansloos gedrag vind. En zeker de verantwoordelijkheid niet willen nemen is schaamteloos.
Mijn mening.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
én trouwen!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef Paul het volgende:
Ok, niets aan de hand dus, mooi zo, dan kunnen we weer EK kijken liefies
...![]()
Pak t bericht er ff bij dan..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Nah, we weten dat communicatie, zelfreflectie niet zijn ding is.
Wat nog steeds niet wegneemt dat ik het kansloos gedrag vind. En zeker de verantwoordelijkheid niet willen nemen is schaamteloos.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zal jou eens verwijderenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik fitties maar gaan verwijderen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hier, een portie NOLK op uw muil!quote:
Mooie TT zoals alleen de DTS huisdichter ze kan maken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of fittiezoekers, soort van voetzoekers maar dan anders....quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Paul het volgende:
Misschien moet ik fitties maar gaan verwijderen![]()
Ja geen gtst vandaagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik deed net nog een gtst bolk, maar het is vrijdag!![]()
![]()
![]()
![]()
Monteiro heeft ook een rolletje zag ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik deed net nog een gtst bolk, maar het is vrijdag!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je eerder post inspireerde me zoals alleen een bourgondisch konijn dat kanquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
Mooie TT zoals alleen de DTS huisdichter ze kan maken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wie?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Monteiro heeft ook een rolletje zag ik.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Monteiro heeft ook een rolletje zag ik.![]()
![]()
Eigen schuldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu een slechte naam in EK
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
vrouw3quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of fittiezoekers, soort van voetzoekers maar dan anders.......![]()
Een perfecte ying yang combinatiequote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je eerder post inspireerde me zoals alleen een bourgondisch konijn dat kan![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er nog steeds een trauma van toen ik samenwoonde met een meisje dat altijd GTST MOEST kijkenquote:![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Snap ik, ik heb het ook een hele tijd niet gekekenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds een trauma van toen ik samenwoonde met een meisje dat altijd GTST MOEST kijken![]()
![]()
![]()
ik zou zeggen, kijk jij lekker gtst. bolk ik even iedereen de moeder
waarschijnlijk zal de relatie dan niet lang stand houden, dat dan weer nietIk heb het recht om te bepalen!![]()
Heeft er toen wel voor gezorgd dat ik een best goede conditie had. Ik ging toen altijd van 19:45 tot 20:30 naar de sportschool of een half uurtje hardlopen als het op de tv wasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Snap ik, ik heb het ook een hele tijd niet gekeken
quote:
Is er niehiet op, op vrijdagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou zeggen, kijk jij lekker gtst. bolk ik even iedereen de moeder![]()
![]()
Misschien toch maar weer verplicht Gtst ''kijken''quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft er toen wel voor gezorgd dat ik een best goede conditie had. Ik ging toen altijd van 19:45 tot 20:30 naar de sportschool of een half uurtje hardlopen als het op de tv was?
![]()
Amai.quote:
@Paul stookt graagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Door jou heb ik nu een slechte naam in EK~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wil jij muis nu een relatie aanpraten waarbij ze volkomen terecht huiselijk geweld krijgt te voor duren op dagelijkse basisquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Misschien toch maar weer verplicht Gtst ''kijken''?
![]()
Of Onderweg naar morgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh neetjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil jij muis nu een relatie aanpraten waarbij ze volkomen terecht huiselijk geweld krijgt te voor duren op dagelijkse basis![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: