Eerst even choken hè,quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. dat zegt niets..
Die dames hebben duidelijk een frisse herstart nodig
En dat gaan wij ze geven
Ze komen vragen wat ze aan diarree moeten doenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. dat zegt niets..
Die dames hebben duidelijk een frisse herstart nodig
En dat gaan wij ze geven
Poetsze en slaapze!quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga douchen en mijn schoonheidsslaap beginnen...
Ik wil vers zijn als de stormloop hier begint.
Ik weet niet wat mij bezield of wat ik las. Maar ik was op zoek naar nepkuikens. En nee ik heb niet in de zon gezeten 😛quote:
Hoeveel perenijsjes heb je op vandaag?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mij bezield of wat ik las. Maar ik was op zoek naar nepkuikens. En nee ik heb niet in de zon gezeten 😛
Geen een ijsje 😢quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel perenijsjes heb je op vandaag?
@pullup kan jij even posten dat er ook een 40+ subforum isquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zag deze nog net.. iemand lobbied al... maar we staan er niet bij
[ afbeelding ]
Wat zou je zelf doen ?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komen vragen wat ze aan diarree moeten doen
Dan zag jij het kuiken zeker wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:33 schreef chufi het volgende:
Ik heb wel een heleboel gesmolten ijsblokjes met water opgedronken
Op de plee zitten 😛quote:
Zo gek zijn we nog net niet. Maar het is een optie als het blijft lopen 🤣quote:
En het keldertje niet vergeten te noemenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:pullup kan jij even posten dat er ook een 40+ subforum is
En ze mogen ook gratis in de KPDquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
En het keldertje niet vergeten te noemen
Johhh.... Ging daarvoor naar AnL maar die ging best snel pleite. Toen toch maar de iets duurdere PCL. Ben al jaren niet meer in die toko geweest. Best lastig daar te parkeren ook. Ga nog wel sporadisch naar een vriendin die vlakbij Fahrenheitstraat woon. Zal die snackbar eens een keer bezoeken. "ene parelkreng schreef online over jullie, toen besloot ik maar eens een keertje te komen kijken"quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zaak is nu ter ziele. Paar jaartjes alweer.
Ninja-edit: PCL dus.
Snolkelderijquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... trouble in Paradise...
Van de link van pullup:
[ afbeelding ]
Ik had het al overwogen maar dan moet ik me daar aanmeldenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:pullup kan jij even posten dat er ook een 40+ subforum is
Het kan nogquote:Op donderdag 17 juni 2021 06:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga stuk![]()
zo even de viva lezen.
Goedemorgen allen
Wat liefquote:
Ik zit er ook even te lezenquote:Op donderdag 17 juni 2021 06:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga stuk![]()
zo even de viva lezen.
Goedemorgen allen
Morguh Solquote:
Dan kom je toch iets te kort.quote:Op donderdag 17 juni 2021 07:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben idd een rukker, heb alleen geen zolder. En nou?![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kom je toch iets te kort.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
..
een zolder
Ik duim voor jequote:Op donderdag 17 juni 2021 08:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
* SolidasRock belt met woningbouw: hallo? ik kom een zolder tekort. Hoe gaan we de bovenburen duidelijk maken dat ze moeten gaan verhuizen?
Er lopen wel een paar users rond die dat als een compliment beschouwenquote:Op donderdag 17 juni 2021 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit er ook even te lezen![]()
[ afbeelding ]
Er hebben zich al een paar geregistreerd las ikquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er lopen wel een paar users rond die dat als een compliment beschouwen
Er is altijd een groep dat niet zo zit te springen om over te komen. Toen Hardwareinfo forum ging sluiten hebben veel users aangegeven niet naar Tweakers te willen verkassen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er hebben zich al een paar geregistreerd las ik
#SolidasRukkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 07:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben idd een rukker, heb alleen geen zolder. En nou?![]()
Jazeker, ben dat met je eens. Helemaal niemand uit mijn kennissenkring weet dat ik op FOK zit. Hoe leg ik dat aan ze uit waarom ik hier zit?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:11 schreef cafca het volgende:
[..]
#SolidasRukker
Maar ze hebben wel een beetje gelijk natuurlijk. De algemene sfeer of Fok! is nu niet echt uitnodigend voor Viva-dames
had hier wel eens gelezen over viva forum maar dacht altijd dat het een geintje was. Maar hetbetaat echtquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er is altijd een groep dat niet zo zit te springen om over te komen. Toen Hardwareinfo forum ging sluiten hebben veel users aangegeven niet naar Tweakers te willen verkassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |