Eerst even choken hč,quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. dat zegt niets..
Die dames hebben duidelijk een frisse herstart nodig
En dat gaan wij ze geven
Ze komen vragen wat ze aan diarree moeten doenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar goed.. dat zegt niets..
Die dames hebben duidelijk een frisse herstart nodig
En dat gaan wij ze geven
Poetsze en slaapze!quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga douchen en mijn schoonheidsslaap beginnen...
Ik wil vers zijn als de stormloop hier begint.
Ik weet niet wat mij bezield of wat ik las. Maar ik was op zoek naar nepkuikens. En nee ik heb niet in de zon gezeten 😛quote:
Hoeveel perenijsjes heb je op vandaag?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mij bezield of wat ik las. Maar ik was op zoek naar nepkuikens. En nee ik heb niet in de zon gezeten 😛
Geen een ijsje 😢quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel perenijsjes heb je op vandaag?
@pullup kan jij even posten dat er ook een 40+ subforum isquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zag deze nog net.. iemand lobbied al... maar we staan er niet bij
[ afbeelding ]
Wat zou je zelf doen ?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze komen vragen wat ze aan diarree moeten doen
Dan zag jij het kuiken zeker wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:33 schreef chufi het volgende:
Ik heb wel een heleboel gesmolten ijsblokjes met water opgedronken
Op de plee zitten 😛quote:
Zo gek zijn we nog net niet. Maar het is een optie als het blijft lopen 🤣quote:
En het keldertje niet vergeten te noemenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
@:pullup kan jij even posten dat er ook een 40+ subforum is
En ze mogen ook gratis in de KPDquote:Op woensdag 16 juni 2021 23:46 schreef drakin het volgende:
[..]
En het keldertje niet vergeten te noemen
Johhh.... Ging daarvoor naar AnL maar die ging best snel pleite. Toen toch maar de iets duurdere PCL. Ben al jaren niet meer in die toko geweest. Best lastig daar te parkeren ook. Ga nog wel sporadisch naar een vriendin die vlakbij Fahrenheitstraat woon. Zal die snackbar eens een keer bezoeken. "ene parelkreng schreef online over jullie, toen besloot ik maar eens een keertje te komen kijken"quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zaak is nu ter ziele. Paar jaartjes alweer.
Ninja-edit: PCL dus.
Snolkelderijquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... trouble in Paradise...
Van de link van pullup:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |