En hij deed het gewoonquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hij kan nu het welkomsttopic openen
Warm bad, toch @engine @R-woud93quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wellicht beter. Dat ze integreren tussen de bestaande users hier.
quote:
Ik ben er net nog geweestquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:59 schreef chufi het volgende:
Wie van de FoK!kers hier komt stiekem ook op Viva?
Nooitquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:59 schreef chufi het volgende:
Wie van de FoK!kers hier komt stiekem ook op Viva?
Niet echt neequote:Op woensdag 16 juni 2021 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar ik bedoel eigenlijk normaal ook op andere dagen
Okay over dat laatste neem ik mijn woorden terugquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier moet duidelijk ingegrepen worden
Ik (peren)eis censuur!
We moeten dit zeker een topic of zes volhouden in de titel... ze zijn waarschijnlijk niet zo snel hčquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
We merken vanzelf wat voor types zich hier gaan aandienen
Volgens mij sluit Viva eind juli pas, dus minstens tot die tijd moet je dit volhoudenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We moeten dit zeker een topic of zes volhouden in de titel... ze zijn waarschijnlijk niet zo snel hč
Komt goed.. dat ga ik delegeren... ik ken de mod hierquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij sluit Viva eind juli pas, dus minstens tot die tijd moet je dit volhouden
Eigenlijk had ik deze taak, zonder dat je het wist, naar jou gedelegeerd en het werktequote:Op woensdag 16 juni 2021 22:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt goed.. dat ga ik delegeren... ik ken de mod hier
En jij dacht dat ik dat niet door had? Ik doe aan Contradelagatie NLPquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik deze taak, zonder dat je het wist, naar jou gedelegeerd en het werkte
En je hoeft alleen een @ voor de naam te tikken om iemand te mentionenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als @:pullup nu ook daar ff een post plaatst, want die komt daar al eerder las ik
NLP zelfsquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En jij dacht dat ik dat niet door had? Ik doe aan Contradelagatie NLP![]()
You Funny Woman
Dat "Klinkt als thuis"quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh oh... trouble in Paradise...
Van de link van pullup:
[ afbeelding ]
Waar lees je dit dan?quote:
Ik zie geen kuiken 😲quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |