Hey Deisyyquote:
Ik keek net even in je PoHi, dacht nog van die post echt overal behalve dan in ONZ en KLBquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef Donna het volgende:
Haha oh ik wist niet van de jonkies hier, sorry!
Ik zit meestal in SHO, TV, F&S, CRE, OUD en LIF.
En soms nog wel eens in WGR.
Hey Pris, er is wel wat op komst volgens de berichtenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:28 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
vogels zijn aan het headbangen buiten of zo...omg wat een herrie maken ze. Is er storm op komt?
eyyyyquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prissssssssssssssssssssssssssss![]()
Headbangende vogels, klinkt als Brabant. Hier in de randstad hebben we zoiets niet.
O Jee, ben jij ook een theedrinker?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb gelezen in DTS dat thee drinken gay is. Dat je dat even weet.
hmmm misschien verklaart dat het. Ik heb altijd een geweldig symphonie aan vogel en kikkergeluiden hier maar zoals dit heb ik niet eerder gehoord.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Pris, er is wel wat op komst volgens de berichten
zegt genoeg over de gemiddelde DTS'erquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of er is gevaar in de buurt?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmm misschien verklaart dat het. Ik heb altijd een geweldig symphonie aan vogel en kikkergeluiden hier maar zoals dit heb ik niet eerder gehoord.
Ja alsof ze in DTS de waarheid kennen... Zelfs ik post daar wel eensquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt wel inderdaad! Ik ben veelzijdig, maar ik hou niet van dat 'tietuhhhhh' niveau in ONZ en KLB.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik keek net even in je PoHi, dacht nog van die post echt overal behalve dan in ONZ en KLB
Dat zeggen alleen jongens/mannen die nog wat onzeker zijn over hun seksualiteitquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar eh.. ben jij van de Viva ?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt wel inderdaad! Ik ben veelzijdig, maar ik hou niet van dat 'tietuhhhhh' niveau in ONZ en KLB.
Nou soms, meestal als ik ziekjes ben. Of als iedereen in de kamer thee wilt drinken. Geen rooibos iig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, ben jij ook een theedrinker?
Ja? Kom daar zelf nooit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja alsof ze in DTS de waarheid kennen... Zelfs ik post daar wel eens
Ah, dus jij gaat regelmatig naar de plee.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
zegt genoeg over de gemiddelde DTS'er![]()
Ik drink liters en liters en...nou ja....liters thee. Lekkah heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |