Zo gaat dat idd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In het echte leven toch ook? Heb collegas gehad met wie ik heel goed kon opschieten. Zijn op een gegeven moment verkast en ja dan krijg je andere collegas en toch niet zo een klik en ja je gaat gewoon door. Tis niet anders.
Een altaar op mijn werk voor "Erik, de beste collega ooit" vond mijn werkgever te ver gaan, ook omdat Erik niet dood is.
Vergeten, ik heb saucijzenbroodjes en kaas gehaald.quote:
quote:
Geef de hulp de kassabon en de saucijnenbroodjes en kaas en zeg dat hij/zij het mag omruilen voor perenijsjes.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeten, ik heb saucijzenbroodjes en kaas gehaald.
Hulp komt vanmorgen dacht trakteer eens vandaag
Het woordje 'ook' heb ik er tussen gezet!quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet gezien wat er gewijzigd is
Ah, bedankt voor het posten van dat bericht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Het woordje 'ook' heb ik er tussen gezet!
Hey Donna, leuk dat je hier bent............ welkomquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Het woordje 'ook' heb ik er tussen gezet!
Al jaren! Maar ik hoor nog 8.5 jaar niet bij dit subforum haha.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Donna, leuk dat je hier bent............ welkom
Ze is niet nieuw hier of zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Donna, leuk dat je hier bent............ welkom
Mrsl Lquote:
Leuk dat het dan nu hier gevonden hebt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Al jaren! Maar ik hoor nog 8.5 jaar niet bij dit subforum haha.
Kwam het alleen tegen via de actieve topics. Moet wel evene en goed woordje doen voor Fok! her en der he!
Zo nieuwsgierig was ik dan weer nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is niet nieuw hier of zo![]()
aantal posts: 16.073 (gemiddeld 5 per dag)
Hoi!quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Al jaren! Maar ik hoor nog 8.5 jaar niet bij dit subforum haha.
Kwam het alleen tegen via de actieve topics. Moet wel evene en goed woordje doen voor Fok! her en der he!
Op SHO en TV post ik ook wel eensquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef Donna het volgende:
Haha oh ik wist niet van de jonkies hier, sorry!
Ik zit meestal in SHO, TV, F&S, CRE, OUD en LIF.
En soms nog wel eens in WGR.
Prissssssssssssssssssssssssssssquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:28 schreef Prisha het volgende:
good meurning![]()
vogels zijn aan het headbangen buiten of zo...omg wat een herrie maken ze. Is er storm op komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |