Geef toe dat dat aanvoelt als een gemiste kans, je had daar willen zitten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:16 schreef Dotteke het volgende:
IK
[..]
had hier wel eens gelezen over viva forum maar dacht altijd dat het een geintje was. Maar hetbetaat echt
De Penthouse heeft betere artikelen..quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jazeker, ben dat met je eens. Helemaal niemand uit mijn kennissenkring weet dat ik op FOK zit. Hoe leg ik dat aan ze uit waarom ik hier zit?![]()
"ja maar ze hebben ook andere forums waarin ze wel normaal kunnen gedragen"
Dat is net zoiets als zeggen dat je de playboy koopt voor de goed geschreven artikelen. Gelooft ook niemand.
En met nog wat meer naamsverbastering word het alsnog #zolderrukker
![]()
Ja, voel mij best wel verdrietig nu. Ik kan nog gaan tot augustus natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geef toe dat dat aanvoelt als een gemiste kans, je had daar willen zitten.
Het is idd nog niet te laat. Ga ervoor meid!quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, voel mij best wel verdrietig nu. Ik kan nog gaan tot augustus natuurlijk.
Morguh Chanelquote:
Ik ga nog even in beraad met mijzelfquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is idd nog niet te laat. Ga ervoor meid!
Als je ook maar hier blijft en niet tot september weg gaat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga nog even in beraad met mijzelf
Denk dat velen mij niet zullen missen hoor, doe je dan als ik ga wel af en toe een DM okequote:Op donderdag 17 juni 2021 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je ook maar hier blijft en niet tot september weg gaat.
Morguh Dajha, jij zult wel genieten he van die hete weer?quote:
Hey Dotquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Dajha, jij zult wel genieten he van die hete weer?
Dat is altijd zo hoor, denk nou niet dat iemand die wat populairder is dan jij gemist zal worden door een grote groep FOK!kers. Het zijn vaak maar een paar mensen en ook zij gaan gewoon door met de overgebleven mensen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat velen mij niet zullen missen hoor, doe je dan als ik ga wel af en toe een DM oke
Dat is mij ook opgevallen idd. Blijft het internet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is altijd zo hoor, denk nou niet dat iemand die wat populairder is dan jij gemist zal worden door een grote groep FOK!kers. Het zijn vaak maar een paar mensen en ook zij gaan gewoon door met de overgebleven mensen.
In het echte leven toch ook? Heb collegas gehad met wie ik heel goed kon opschieten. Zijn op een gegeven moment verkast en ja dan krijg je andere collegas en toch niet zo een klik en ja je gaat gewoon door. Tis niet anders.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:44 schreef Dajha het volgende:
[..]
Dat is mij ook opgevallen idd. Blijft het internet.
Ja net van Sol, maar lust nog wel eenbakkiequote:
Ja, dat is ook normaal toch.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is altijd zo hoor, denk nou niet dat iemand die wat populairder is dan jij gemist zal worden door een grote groep FOK!kers. Het zijn vaak maar een paar mensen en ook zij gaan gewoon door met de overgebleven mensen.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In het echte leven toch ook? Heb collegas gehad met wie ik heel goed kon opschieten. Zijn op een gegeven moment verkast en ja dan krijg je andere collegas en toch niet zo een klik en ja je gaat gewoon door. Tis niet anders.
Een altaar op mijn werk voor "Erik, de beste collega ooit" vond mijn werkgever te ver gaan, ook omdat Erik niet dood is.
Voor perenijsjes? Ja toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net van Sol, maar lust nog wel eenbakkie
Was snel ff naar AH geraced voor het te warm wordt
Bakjequote:Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net van Sol, maar lust nog wel eenbakkie
Was snel ff naar AH geraced voor het te warm wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |