Opmerkelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:54 schreef Redefine het volgende:
De scheids telt die minuut er zowaar nog bij op.
Zitten wel allemaal snotjes in, dat kapjequote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Low zoekt zijn mondkapje vast om het over zijn hoofd te binden en incognito zijn auto te bereiken
Ieuwwwww ieuw ieuw ieuwwwwwwquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zitten wel allemaal snotjes in, dat kapje
Oh je mag wel blijven hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Meke het volgende:
Sorry mensen ik zal mezelf wel weer uitlaten
Hoeft-ie niet meer langs de Macquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Zitten wel allemaal snotjes in, dat kapje
Niet oud?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog nietIn m'n leven zal het vast op zesentwintig miljoen keer eindigen
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel met Star Trek.
Maar zo iets bekends en iconisch nooit gezien hebben, niet eens een aflevering...![]()
![]()
Het is een beetje alsof iemand zou zeggen nooit iets van Indiana Jones te hebben gezien of zo.
Naast alle toeters en bellen kan het nog best informatief zijnquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens van die filmpjes ervan op YT.
Je gaan me niet vertellen dat je die ook niet... n...quote:
Nee maar ik ken de melodie van de openingstune wel uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je gaan me niet vertellen dat je die ook niet... n...
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je gaan me niet vertellen dat je die ook niet... n...
Dat is iig iets, dat keur ik goed, gezien de omstandigheden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar ik ken de melodie van de openingstune wel uit m'n hoofd
Ik ga hier niet mee akkoord.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:55 schreef Meke het volgende:
Sorry mensen ik zal mezelf wel weer uitlaten
Ben ik wel voor te porrenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:03 schreef egeltje1985 het volgende:
Oké, binnenkort Indiana Jones filmparty?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |