Hij doet z'n moeder kwaad. Arme vrouwquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
Hij doet niemand kwaad behalve dat ene hondje en vrienden in Antwerpen. Oh en dat over praadjes zoon was ook niet erg vriendelijk.
heb ook al flink wat nare privéverhalen gehoord over (voormalige) vriendenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
Hij doet niemand kwaad behalve dat ene hondje en vrienden in Antwerpen. Oh en dat over praadjes zoon was ook niet erg vriendelijk.
Fraaaankiequote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb ook al flink wat nare privéverhalen gehoord over (voormalige) vrienden
Dit gaat hem vieswoest maken, want daarmee impliceren we dat hij dik is en dat mag niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat als we een salade naar hem sturen? Ik heb daar wel wat voor over.
RIP Petjesmeneerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van mensen die dit soort dingen roepen en het vervolgens niet uitvoerenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit gaat hem vieswoest maken, want daarmee impliceren we dat hij dik is en dat mag niet.
hahaha ja die blijft mooiquote:
En Julia stond doodsangsten uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
hahahaha die kerel wilde me een keer in elkaar slaanquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahahaha die kerel wilde me een keer in elkaar slaan
NG jij moet maar een keer naar station hilversum sport park komen trek ik die kk kop van je romp pussy alleen maar comments plaatsen bericht me ff onder filmpje als je er bent trieste sukkel ga zelf werk zoeken mongooltje van het hoogste categorie down syndroomquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahahahahahaha ja gvd manquote:
Hij weet gelukkig wel direct waar het over gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij heeft geen actieve herinnering aan met fakeaccounts zichzelf verdedigen op Dumpert
Vertelquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
NG jij moet maar een keer naar station hilversum sport park komen trek ik die kk kop van je romp pussy alleen maar comments plaatsen bericht me ff onder filmpje als je er bent trieste sukkel ga zelf werk zoeken mongooltje van het hoogste categorie down syndroom
Bij jou stel ik me een kruising tussen Petjesmeneer en @Tjacka voor. Qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gelukkig, dat zou alleen een zielig persoon doen en Braddie is een man van zijn woordquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij heeft geen actieve herinnering aan met fakeaccounts zichzelf verdedigen op Dumpert
Zo'n langwerpig hoofd hebben, hoort dat ook niet bij een of ander syndroom? Het petje verbergt waarschijnlijk de punt.quote:
Hij zit niet op fok dus fuck hemquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Het interesseert hem niet wat ze op Dumpert zeggen
Maar bij alles wat er in KLB SC voorbijkomt is hij gelijk triggerd
Ik zei 'we' en heb nergens een tijdsframe aan vast geplakt. Dat jij me vervolgens als een ware Braddie mee begint te stalken en zulke insinuaties maakt, dat ligt toch echt aan jezelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van mensen die dit soort dingen roepen en het vervolgens niet uitvoeren
Gruß gottquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:10 schreef Stepperoller het volgende:
Is die Rob in de chat de Rob die zijn worst in DJMO legt?
Hanenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Gruß gott
Tevens..
KUTHAAN
[ afbeelding ]
Ja dus ik stel voor dat we het weer over drugs/avondeten/hobbies/horloges gaan hebben. Dit is geen braddietopic!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef Solotovski het volgende:
hij zorgt er wel voor dat de SC weer lekker rap gaat
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:10 schreef Stepperoller het volgende:
Is die Rob in de chat de Rob die zijn worst in DJMO legt?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo'n langwerpig hoofd hebben, hoort dat ook niet bij een of ander syndroom? Het petje verbergt waarschijnlijk de punt.
Vaak als het over andere dingen gaat beginnen we in andere uitgekauwde kringetjes te draaien. Zoals gezamenlijk geilen op dames of van die Rubipmazula-uitspattingen. Trekt ook altijd users aan die ik minder vind.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja dus ik stel voor dat we het weer over drugs/avondeten/hobbies/horloges gaan hebben. Dit is geen braddietopic!!!
Ja helemaal schone kleding, nette spijkerbroek met riem, waarschijnlijk nog gedoucht ook en zelfs geslapen in een bed met beddengoed. Die man heeft het toppunt van persoonlijke verzorging bereikt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik snap er niks van want hij lijkt zich wel netjes te kleden voor een dik persoon
Ik kreeg laatst dm maar in livestream zei die nog dat het hem niet uitmaakte dat mensen iets zeiden over geen kussensloop gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Het interesseert hem niet wat ze op Dumpert zeggen
Maar bij alles wat er in KLB SC voorbijkomt is hij gelijk triggerd
Is die dik en heeft hij een snor?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:16 schreef okselzweet het volgende:
Dat is Rob uit DTS? DJMO er nog bij en het circus is compleet.
Fitbit stopt alles achter premium. Had van mijn zus haar oude gekregen maar voor alles moet je premium hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja dus ik stel voor dat we het weer over drugs/avondeten/hobbies/horloges gaan hebben. Dit is geen braddietopic!!!
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:22 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is die dik en heeft hij een snor?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo'n langwerpig hoofd hebben, hoort dat ook niet bij een of ander syndroom? Het petje verbergt waarschijnlijk de punt.
Ja die kutstream. Hij showde eerst zijn vette pens en stak net zijn middelvinger op naar de camera, waar zijn mooie grijze snor bij in beeld kwam.quote:
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
Wie is petjes meneer? Is dat ook zo'n wappie?
De martial arts eindbaas van Hilversum Station Sportpark.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
Wie is petjes meneer? Is dat ook zo'n wappie?
motorolie voor de cliejooowquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef spinazieruiker het volgende:
Staat er nou een fles frituurvet op tafel?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personen
Dat de bradge echt vrienden heeft of hadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personen
Braddie is een Uberchauffeur met vaste klanten zonder dat ie het doorheeft en zonder dat ie betaald wordtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat de bradge echt vrienden heeft of hadik dacht dat hij dat allemaal verzon.
Tja soort zoekt soort. Al die ''vrienden'' van hem zijn/waren nou ook niet bepaald normale types.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat de bradge echt vrienden heeft of hadik dacht dat hij dat allemaal verzon.
Wel een waardeloze Uberchauffeur dat hij zijn klanten gewoon achterlaat in Antwerpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is een Uberchauffeur met vaste klanten zonder dat ie het doorheeft en zonder dat ie betaald wordt
Hoor ik hem wel vaak over klagen dat andere hem gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is een Uberchauffeur met vaste klanten zonder dat ie het doorheeft en zonder dat ie betaald wordt
Zou wel lachen zijn dat je een Uber bestelt en dat Braddie met zijn Clio komt voorrijdenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
zelfs met dat vogelnest op zijn kop zag hij er gezonder en verzorgder uit dan nuquote:
Is het echt waar denken jullie dat hij met fans neukt of dates heeft? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Tja soort zoekt soort. Al die ''vrienden'' van hem zijn/waren nou ook niet bepaald normale types.
Niet gillend wegrennen? Sta je zonder benzine of hij rijdt je doodquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn dat je een Uber bestelt en dat Braddie met zijn Clio komt voorrijden
Moah...quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn dat je een Uber bestelt en dat Braddie met zijn Clio komt voorrijden
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is het echt waar denken jullie dat hij met fans neukt of dates heeft? Ik kan het me niet voorstellen.
quote:We rijden op een zanderig weggetje en op een gegeven moment, nadat we al 2 keer hadden geneukt besloot ze weer tussen m`n benen te graaien (Echt nog geen 5 minuten later, dus ik had nog helemaal geen zin) ik rij een kilometer of 50 dus vraag of ze zou willen ophouden want vind het niet zo veilig. Prima, ze stopt... 10 seconde later gaat ze weer doorIk zeg, Julia... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden? Ze stopt weer... halve minuut later doet ze d`r hand IN m`n broek, op dat moment zei ik, luister je wel? nee is nee, en toen trok ik aan m`n stuur en liet ik de achterkant kort uitbreken en toen was het O MIJN GOD WE GAAN TOCH NIET DOOD HE?! En hield ze op terwijl ze helemaal wit was uitgeslagen. En zei ik dat dit wat mij betreft de laatste keer was dat we afspraken, heb d`r thuis afgezet, en ben naar huis toe gescheurd.
UberEats en dan telkens de halve bestelling niet krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
"Ja sorry man ik heb na een paar happen alles weggegooid want het was niet te vreten"quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
UberEats en dan telkens de halve bestelling niet krijgen.
Nee man tuurlijk niet. Het enige wat ik nog kan geloven is dat hij met die gothic cynthia heeft geneukt. Ieder ander persoon dat ook maar enigszins te maken heeft met een vrouw blijft ver bij hem vandaanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is het echt waar denken jullie dat hij met fans neukt of dates heeft? Ik kan het me niet voorstellen.
Ohja dat was wel een mooi verhaal. Ik heb bij dat meisje op de basisschool gezeten. Die was ook niet helemaal 100.quote:
Oh heb ik foto's van gezien in een topic gisteren die Cynthiaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nee man tuurlijk niet. Het enige wat ik nog kan geloven is dat hij met die gothic cynthia heeft geneukt. Ieder ander persoon dat ook maar enigszins te maken heeft met een vrouw blijft ver bij hem vandaan
Het was geen blowjob maar een handjob, het was behoorlijk ongemakkelijk en ze zat ongelovelijk te klungelen tot op het punt dat mn auto uit de versnelling schoot, hoe ze dat voor elkaar kreeg, geen idee, daarom dat ik 3x netjes vroeg, van Julia... Wil je stoppen? Doe je dat niet, dan laat ik je ff schrikken. Ik heb dr tot 2x toe laten komen, want ik lijk misschien een kluns en een mongooltje, maar dat onderdeel begrijp ik welquote:
Lelijk wifj ook? Ben benieuwd wat je met die fysiek kan hosselenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:40 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ohja dat was wel een mooi verhaal. Ik heb bij dat meisje op de basisschool gezeten. Die was ook niet helemaal 100.
Iedereen is op 10 jarige leeftijd lelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Lelijk wifj ook? Ben benieuwd wat je met die fysiek kan hosselen
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Waarom meldt ie zich eigenlijk niet aan als Uberchauffeur of Thuisbezorgd-bezorger?
Is part time en prima te combineren met zijn carrière als vlogger-wajonger.
Ik geloof zelfs niet dat hij ooit als eens een poesje van dichtbij heeft gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Braddie leeft echt zijn droomleven nu, elke dag de hele dag aandacht krijgen van mensen en dan ook nog gratis eten toegestuurd krijgenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:43 schreef Solotovski het volgende:
wat een figuren ook in die chatkan ik wat voor je bestellen
![]()
![]()
Eet hij dan niet alles zelf op. Had ook gelezen hier dat hij pakketjes opende toen hij bezorger was van pakettenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Waarom meldt ie zich eigenlijk niet aan als Uberchauffeur of Thuisbezorgd-bezorger?
Is part time en prima te combineren met zijn carrière als vlogger-wajonger.
Mijn vrouw is gewoon knap hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Iedereen is op 10 jarige leeftijd lelijk.
Waar is dat filmpje eigenlijk mag in dmquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
Oh wat een gemis, hij was zo'n lieve jongen.quote:
Dan ging ik wel lopend.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
en braddie was daar zogenaamd mad doorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Sylvana of Imanuelle?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:47 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
en braddie was daar zogenaamd mad door
ondanks dat hij zelf een bepaald iemand uitschold voor "kank*rn*gerin"
Streamen en vloggen is als drugs voor hem.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:52 schreef Vliegbaard het volgende:
Die jongen (ondaks zijn leeftijd kan ik het niet anders zien) moet gewoon stoppen met dit idiote gedoe. Gewoon een vaste job voor 40 uur per week en hij zal zo kapot zijn van het ''werken'' dat hij niet eens tijd en zin heeft om te gaan streamen. Zijn we dit hele gezeik ook kwijt.
de admins waren jaloers op zijn populariteitquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
waarom heeft haags een ban, gvd tell me bradas
Hij runt een pedonetwerk vanuit zijn kelderquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Echt?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij runt een pedonetwerk vanuit zijn kelder
jaloers zijn op braddie is nog geloofwaardigerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
de admins waren jaloers op zijn populariteit
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij runt een pedonetwerk vanuit zijn kelder
Haagsquote:hobby's Mijn 2 zoons en dochter
Geen idee, ben ook wel benieuwd eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
hij verdenkt meteen de Looijtjes terwijl hij in de afgelopen dagen aan meerdere anonieme YouTube commenters zijn adres heeft gegeven voor voedselquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:20 schreef spinazieruiker het volgende:
Iemand belde aan om gratis iets op te halen.
Waarschijnlijk getroll met Marktplaats.
ja blabla ga jij lekker aan z'n pener zuigen johquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:14 schreef JochemSjakie het volgende:
Kijk iedereen eens stoer doen tegen Haags
Het Looij Kartel is tegenwoordig net zo'n vaag begrip als ISIS of Al Qaida: Er is een originele clan met daar omheen ongeorganiseerde lone wolfs die zich laten inspireren en op eigen houtje acties uitvoeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:22 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij verdenkt meteen de Looijtjes terwijl hij in de afgelopen dagen aan meerdere anonieme YouTube commenters zijn adres heeft gegeven voor voedsel
Precies dit. Of een salade bestellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja blabla ga jij lekker aan z'n pener zuigen joh
vermoeiend figuur
Oh god, de grootste flopmod allertijden moet ook weer wat van zich laten horen hoor. Je vergeet nog wat scheldwoorden, je begint een beetje soft te worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja blabla ga jij lekker aan z'n pener zuigen joh
vermoeiend figuur
Blablablaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Oh god, de grootste flopmod allertijden moet ook weer wat van zich laten horen hoor. Je vergeet nog wat scheldwoorden, je begint een beetje soft te worden.
En kijk dit figuur na al die tijd eindelijk eens een vriendje hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Precies dit. Of een salade bestellen.
Ik doe niet aan vriendjes maar ik vond je best sympathiek, totdat je vandaag stoer kwam roepen dat je wel wat geld over had om geen salade te bestellenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:30 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En kijk dit figuur na al die tijd eindelijk eens een vriendje hebben
?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Achter iemands rug om praten is gewoon extreem kinderachtig, laf en een echte Braddie-move.
Ok, Braddie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:31 schreef JochemSjakie het volgende:
Achter iemands rug om praten is gewoon extreem kinderachtig, laf en een echte Braddie-move.
Ik heb nergens gezegd dat IK dat ging doen, maar dat WE dat KONDEN doen. Dat jij daarna als een professional stalker in mijn DM vliegt om bepaalde info te willen geven, tsja..quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vriendjes maar ik vond je best sympathiek, totdat je vandaag stoer kwam roepen dat je wel wat geld over had om geen salade te bestellen
Ga je me nu ook hier uit laten gooien, stoere boi?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:39 schreef Solotovski het volgende:
jochem met die sneue kansloze 'discussies' van hem altijd
Waar heb je het over gap, WE gingen helemaal niks doenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat IK dat ging doen, maar dat WE dat KONDEN doen. Dat jij daarna als een professional stalker in mijn DM vliegt om bepaalde info te willen geven, tsja..
Die mogelijkheid heb ik hier helaas nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ga je me nu ook hier uit laten gooien, stoere boi?
Tsja, jij maakt er ineens van dat IK dat moest doen. Let vooral op het magische woord 'kunnen'.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar heb je het over gap, WE gingen helemaal niks doen
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Geen idee, ben ook wel benieuwd eigenlijk.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat als we een salade naar hem sturen? Ik heb daar wel wat voor over.
Met de kennis van nu even geloofwaardig.quote:Dit is mijn laatste foodreview
Zie je het woordje 'we' niet, ofzo? Dat jij na 2 uur al ziedende berichten stuurt kan ik ook niet helpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Met de kennis van nu even geloofwaardig.
Jij hebt een idee en dan verwacht je dat anderen het op poten zetten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zie je het woordje 'we' niet, ofzo? Dat jij na 2 uur al ziedende berichten stuurt kan ik ook niet helpen.
Zet wat op poten, en ik doe mee.
Zit eraan te komenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:00 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoeveel dagen tot kanaalverwijdering?
Dit is het enige wat ik er over kan vindenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:45 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje eigenlijk mag in dm
Ik denk eerder.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zit eraan te komen
De laatste dagen weer livestreamen als een gek zo als vroeger.
+-14 dagen tot verwijdering of alles op prive
En braddalicious begint de controle over zijn emoties weer te verliezenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Zit eraan te komen
De laatste dagen weer livestreamen als een gek zo als vroeger.
+-14 dagen tot verwijdering of alles op prive
"Ga vooral verder met die filmpjes maken"quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is het enige wat ik er over kan vinden
En daarvoor kwam dus de vraag ''is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?''
Het is wel een kans om het pizzabureau eens in het echt te bewonderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:04 schreef bamibij het volgende:
Je zal voor Jan Lul bij B. aan de deur staan voor gratis rommel. Wat een kut dag heb je dan.
its coming home its coming home braddie’s coming homequote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik denk eerder.
Hij ziet in dat zijn keuzes als gevolg hebben dat het getroll toeneemt.
Zodra hij eventjes vergeet wat het hem oplevert (aandacht en gratis voedsel) is het kanaal op zwart.
[/quote[quote]Op dinsdag 15 juni 2021 15:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik denk eerder.
Hij ziet in dat zijn keuzes als gevolg hebben dat het getroll toeneemt.
Zodra hij eventjes vergeet wat het hem oplevert (aandacht en gratis voedsel) is het kanaal op zwart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo blijft de cirkel rond.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Boos om uitlekken van een telefoonnummer of geklets in KLB SC? Hop, zijn kanaal is zijn uitlaatklep.
Haags probeerde kinderporno te verspreidenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:32 schreef Maanvis het volgende:
Wat was er nou met Haags? Wil een reporter van Geenstijl weten.
Ijsmeis ?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Haags probeerde kinderporno te verspreiden
Hij zit inmiddels weer in die spiraal naar beneden. Vandaag was ie duidelijk weer ontzettend bozig over vanalles en nog wat, en geeft zo munitie voor kritiek en trolls. Dat maakt hem nog lichtgeraakter, wat dan nog meer materiaal oplevert. Enz. En zo buitelt hij richting het levenseinde van poging #457.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
En braddalicious begint de controle over zijn emoties weer te verliezen
Is er ook een grafiekje voor elke fase van de braddy cyclus?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij zit inmiddels weer in die spiraal naar beneden. Vandaag was ie duidelijk weer ontzettend bozig over vanalles en nog wat, en geeft zo munitie voor kritiek en trolls. Dat maakt hem nog lichtgeraakter, wat dan nog meer materiaal oplevert. Enz. En zo buitelt hij richting het levenseinde van poging #457.
Maar volgende keer gaat het echt allemaal anders en gaat het kanaal echt echt echt niet meer weg.
Het is allemaal zo voorspelbaar. We kunnen het nu al precies uittekenen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij zit inmiddels weer in die spiraal naar beneden. Vandaag was ie duidelijk weer ontzettend bozig over vanalles en nog wat, en geeft zo munitie voor kritiek en trolls. Dat maakt hem nog lichtgeraakter, wat dan nog meer materiaal oplevert. Enz. En zo buitelt hij richting het levenseinde van poging #457.
Maar volgende keer gaat het echt allemaal anders en gaat het kanaal echt echt echt niet meer weg.
Er is wel ergens een goede tijdslijn neergezet met alle fases.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is er ook een grafiekje voor elke fase van de braddy cyclus?
Ik heb ooit een tijdlijn beschreven van Braddies Fok!activiteiten, maar de yt-kanalen volgen ongeveer dezelfde tendens.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:45 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Er is wel ergens een goede tijdslijn neergezet met alle fases.
Kan 'm niet vinden
quote:Op zondag 25 oktober 2020 12:51 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Bijzonder hoe Braddietopics altijd dezelfde fases doorlopen, die elkaar steeds sneller opvolgen.
1. Braddie begint enthousiast een nieuwe topic, de sfeer is goed en er wordt veel gepost.
2. Braddie begint meer persoonlijke dingen te delen.
3. Dit levert vervolgens een hoop ongevraagde adviezen op, waar Braddie voor openstaat, maar waar vervolgens niets mee wordt gedaan. Braddie gaat minder posten in het topic, de rest juist meer.
4. Braddie krijgt verwijten en er worden oude koeien uit de sloot gehaald.
5. Braddie probeert zich eerst nog te verdedigen, maar geeft dit al snel op.
6. Het topic wordt op Braddies verzoek gesloten.
7. Er komt nog één nieuwe poging tot een topic, maar de sfeer bevalt Braddie niet.
8. Het topic wordt voorgoed gesloten, Braddie verlaat Fok! en mag niet meer besproken worden.
We zitten nu in fase 3 of 4.
Frisse start op youtube.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is er ook een grafiekje voor elke fase van de braddy cyclus?
Toch gaan er altijd wat potentiële klassiekers verloren. Zoals het koekoekfilmpje dat nergens meer te vinden is.quote:
Nog 2 weken dusquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:44 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is allemaal zo voorspelbaar. We kunnen het nu al precies uittekenen.
Het voelt een beetje als pesten allemaal. Helaas geeft hij daar telkens genoeg munitie voor en trapt hij er steeds weer in. Zonder werk blijft dit tot zijn dood zo doorgaan.
Hahahahahahaua die was mooi hequote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Toch gaan er altijd wat potentiële klassiekers verloren. Zoals het koekoekfilmpje dat nergens meer te vinden is.
Ik kan mij een livestream herinneren waar hij constant pizza's kreeg afgeleverd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Toch gaan er altijd wat potentiële klassiekers verloren. Zoals het koekoekfilmpje dat nergens meer te vinden is.
Dat hoef ik dan niet terug te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik kan mij een livestream herinneren waar hij constant pizza's kreeg afgeleverd.
Hij vrat ze ook allemaal op, op een gegeven moment begon hij te kotsen in het emmertje dat naast hem stond.
De stream eindigde met tranen in zijn ogen.
Nooit iets van terug gezien
haha een niet al te positieve afscheidstopic in MED met 19 likes hahahahaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:44 schreef Solotovski het volgende:
@:haags
Hhahahahh ontslagen hahahahahaha homoooooo
Nu je het zegt ik moest nog even likenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
haha een niet al te positieve afscheidstopic in MED met 19 likes hahahaha
Zegt helemaal genoegquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Les 1 voor YouTube-streamers: altijd een emmertje in de buurt zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik kan mij een livestream herinneren waar hij constant pizza's kreeg afgeleverd.
Hij vrat ze ook allemaal op, op een gegeven moment begon hij te kotsen in het emmertje dat naast hem stond.
De stream eindigde met tranen in zijn ogen.
Nooit iets van terug gezien
Godverquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:46 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Fa's hebben hem veel te lang door laten gaan. Die droplul had ook totaal geen affiniteit met KLB. Had gewoon lekker mod moeten worden in MENquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:50 schreef Vliegbaard het volgende:
Het feit dat een nutteloze user als Haags hier mod kan worden zegt ook wel iets.
heb ook geliked 25 nuquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik moest nog even liken
MED / Haags mod af
bedankt habiboquote:Op dinsdag 15 juni 2021 15:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is het enige wat ik er over kan vinden
En daarvoor kwam dus de vraag ''is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?''
wat is de job coachquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:52 schreef Boze_Eend het volgende:
Zou de job Coach meeposten?
[poll=2597]
Een soort taxi voor sollicitanten met te weinig benzinequote:
Klinkt wel als iets waar ik goed in zou kunnen zijn.quote:
Absoluut. Maar bedoelde meer dat hij het aardig vol houdt. Je moet zo’n stream maar vol kunnen kletsen.quote:
Je mededelingen zijn wel populair he. Denk je dat je de 50 likes haalt als je mij admin maakt?quote:
like gegevenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 16:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Nu je het zegt ik moest nog even liken
MED / Haags mod af
Mwa over het algemeen valt het mee hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mededelingen zijn wel populair he. Denk je dat je de 50 likes haalt als je mij admin maakt?
Er zijn mensen voor minder gebannedquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mededelingen zijn wel populair he. Denk je dat je de 50 likes haalt als je mij admin maakt?
Omdat we allemaal blij zijn dat haags opgedonderd isquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa over het algemeen valt het mee hoor.
Maar hier kreeg ik opeens likes van allerlei obscure KLB-users
GGMM en ik gaan al goed sinds wij elkaar 10 jaar geleden leerde kennen in de VBL-SCquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor minder gebanned
Ik werd vanmiddag geliked door Scrummie dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hopelijk heeft hij hem niet verwijderd omdat het een foutje wasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je bottom?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GGMM en ik gaan al goed sinds wij elkaar 10 jaar geleden leerde kennen in de VBL-SC
Het wordt gesuggereerd.quote:
Vooral jij geloof ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Omdat we allemaal blij zijn dat haags opgedonderd is
Ik ben slechts een van de velenquote:
Waarom denk je dat juist KLB blij is met dit bericht?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heel apart iddquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:36 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat juist KLB blij is met dit bericht?
proefexamen van watquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:36 schreef Solotovski het volgende:
Straks proefexamen
Mis k gvd Frankrijk Duitsland eerste helft
Omdat het meelopers zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:36 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat juist KLB blij is met dit bericht?
Kun je mooi nog een paar video’s Braad meepakken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
Rijdt de tram recht voor mn neus weg hahaha
Ff extra long chili cheese halen bij bk tochquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kun je mooi nog een paar video’s Braad meepakken.
Dit heb ik gemistquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gaat het vrijgezellenfeest toch door?
Geen king menu halen voor 5 euroquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ff extra long chili cheese halen bij bk toch
Hoef k allemaal nietquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen king menu halen voor 5 euroMeeste voor je geld
Denken dat Braad uitgenodigd wordt op een vrijgezellenfeestquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Gaat het vrijgezellenfeest toch door?
Precies dit jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Denken dat Braad uitgenodigd wordt op een vrijgezellenfeest![]()
Op dinsdagmiddag![]()
![]()
Welk kansloos figuur viert een vrijgezellenfeest op dinsdag![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu zal de rest van KLB ook wel vinden van niet.
Welke vind je de leukste Oranjeleeuwin?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwenvoetbal Nederland Noorwegen.
Doen flink wat smatjes mee zeg. Boh.
Anoukquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke vind je de leukste Oranjeleeuwin?
Ja net als fushia zeker en alleen bij jou jajajaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:16 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Sprokkelaar als je gaat dreigen, doe het dan hier, en niet als een echte lafbek in DM.
Hij wil zijn beloofde saladequote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:16 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Sprokkelaar als je gaat dreigen, doe het dan hier, en niet als een echte lafbek in DM.
Groenen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke vind je de leukste Oranjeleeuwin?
Hij is de ideale bobquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Denken dat Braad uitgenodigd wordt op een vrijgezellenfeest![]()
Neem nog eens een snuifje, johquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja net als fushia zeker en alleen bij jou jajaja
Jochem lult weer eens uit zn nek
Die is wel cute jaquote:
Pic's????quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:23 schreef Stepperoller het volgende:
Rob
1959, zou wel kunnen dan toch? @:Rob was jij in een livestream?
Mijn godquote:
Beter nietquote:
Heeft die verstuurd dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:16 schreef JochemSjakie het volgende:
Te warm voor kostuum.. Maar het kon ermee door.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Je zag er goed verzorgd uit verder.
jouw ui ziet er vast uit als een geil chickie dat die kan neukenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:31 schreef okselzweet het volgende:
Waarom DM't braddie jullie wel en mij niet???
@:sprokkelaar kom dan vieze parasiterende vetklep dat je er bent
@Sprokkelaar is zo dik dat als die voorbij de tv loopt je alle seizoenen van game of thrones hébt gemist.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:31 schreef okselzweet het volgende:
Waarom DM't braddie jullie wel en mij niet???
@:sprokkelaar kom dan vieze parasiterende vetklep dat je er bent
moest lachenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:sprokkelaar is zo dik dat als die voorbij de tv loopt je alle seizoenen van game of thrones hébt gemist.
@Sprokkelaar is zo dik dat hij heel Afrika een ruime week lang van eten kan voorzien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:sprokkelaar is zo dik dat als die voorbij de tv loopt je alle seizoenen van game of thrones hébt gemist.
minder habib volgens mij 10quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor maar volgens mij kan je pas vanaf 50 posts ofzo DMen?
Nee je moet gewoon een week lid zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor maar volgens mij kan je pas vanaf 50 posts ofzo DMen?
@Sprokkelaar is zo vadsig dat zelfs Orion's belt die vetkwabben niet bij elkaar kan houden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:sprokkelaar is zo dik dat hij heel Afrika een ruime week lang van eten kan voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bradge gif:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ze nu spelen gaat dat een lastig verhaal wordenquote:
@Sprokkelaar is zo zwaar dat hij in de ruimte weer terug naar aarde zou donderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:sprokkelaar is zo vadsig dat zelfs Orion's belt die vetkwabben niet bij elkaar kan houden.
Geld winnen of Ronaldo zien janken. Win/winquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:38 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Jammer joh. Adam Szalai voetbalt de Portugezen straks helemaal de moeder in de 2e helft.
Zelfs mijn schoonmoeder is dunnerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:42 schreef pferdfahrer het volgende:
@:sprokkelaar is zo dik dat zelfs Jabba the Hutt hem complimenten geeft.
#anoniem in 3-2-1quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Nog steeds geen DM van @:sprokkelaar, ik voel mij geCANCELLED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |