Groenen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke vind je de leukste Oranjeleeuwin?
Hij is de ideale bobquote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Denken dat Braad uitgenodigd wordt op een vrijgezellenfeest![]()
Neem nog eens een snuifje, johquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja net als fushia zeker en alleen bij jou jajaja
Jochem lult weer eens uit zn nek
Die is wel cute jaquote:
Pic's????quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:23 schreef Stepperoller het volgende:
Rob
1959, zou wel kunnen dan toch? @:Rob was jij in een livestream?
Mijn godquote:
Beter nietquote:
Heeft die verstuurd dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:16 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Sprokkelaar als je gaat dreigen, doe het dan hier, en niet als een echte lafbek in DM.
Te warm voor kostuum.. Maar het kon ermee door.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:29 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Je zag er goed verzorgd uit verder.
jouw ui ziet er vast uit als een geil chickie dat die kan neukenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:31 schreef okselzweet het volgende:
Waarom DM't braddie jullie wel en mij niet???
@:sprokkelaar kom dan vieze parasiterende vetklep dat je er bent
@Sprokkelaar is zo dik dat als die voorbij de tv loopt je alle seizoenen van game of thrones hébt gemist.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:31 schreef okselzweet het volgende:
Waarom DM't braddie jullie wel en mij niet???
@:sprokkelaar kom dan vieze parasiterende vetklep dat je er bent
moest lachenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:sprokkelaar is zo dik dat als die voorbij de tv loopt je alle seizoenen van game of thrones hébt gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |