Ja helemaal schone kleding, nette spijkerbroek met riem, waarschijnlijk nog gedoucht ook en zelfs geslapen in een bed met beddengoed. Die man heeft het toppunt van persoonlijke verzorging bereikt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik snap er niks van want hij lijkt zich wel netjes te kleden voor een dik persoon
Ik kreeg laatst dm maar in livestream zei die nog dat het hem niet uitmaakte dat mensen iets zeiden over geen kussensloop gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Het interesseert hem niet wat ze op Dumpert zeggen
Maar bij alles wat er in KLB SC voorbijkomt is hij gelijk triggerd
Is die dik en heeft hij een snor?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:16 schreef okselzweet het volgende:
Dat is Rob uit DTS? DJMO er nog bij en het circus is compleet.
Fitbit stopt alles achter premium. Had van mijn zus haar oude gekregen maar voor alles moet je premium hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja dus ik stel voor dat we het weer over drugs/avondeten/hobbies/horloges gaan hebben. Dit is geen braddietopic!!!
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:22 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is die dik en heeft hij een snor?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo'n langwerpig hoofd hebben, hoort dat ook niet bij een of ander syndroom? Het petje verbergt waarschijnlijk de punt.
Ja die kutstream. Hij showde eerst zijn vette pens en stak net zijn middelvinger op naar de camera, waar zijn mooie grijze snor bij in beeld kwam.quote:
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
Wie is petjes meneer? Is dat ook zo'n wappie?
De martial arts eindbaas van Hilversum Station Sportpark.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
Wie is petjes meneer? Is dat ook zo'n wappie?
motorolie voor de cliejooowquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef spinazieruiker het volgende:
Staat er nou een fles frituurvet op tafel?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personen
Dat de bradge echt vrienden heeft of hadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personen
Braddie is een Uberchauffeur met vaste klanten zonder dat ie het doorheeft en zonder dat ie betaald wordtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat de bradge echt vrienden heeft of hadik dacht dat hij dat allemaal verzon.
Tja soort zoekt soort. Al die ''vrienden'' van hem zijn/waren nou ook niet bepaald normale types.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat de bradge echt vrienden heeft of hadik dacht dat hij dat allemaal verzon.
Wel een waardeloze Uberchauffeur dat hij zijn klanten gewoon achterlaat in Antwerpen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is een Uberchauffeur met vaste klanten zonder dat ie het doorheeft en zonder dat ie betaald wordt
Hoor ik hem wel vaak over klagen dat andere hem gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Braddie is een Uberchauffeur met vaste klanten zonder dat ie het doorheeft en zonder dat ie betaald wordt
Zou wel lachen zijn dat je een Uber bestelt en dat Braddie met zijn Clio komt voorrijdenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
zelfs met dat vogelnest op zijn kop zag hij er gezonder en verzorgder uit dan nuquote:
Is het echt waar denken jullie dat hij met fans neukt of dates heeft? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Tja soort zoekt soort. Al die ''vrienden'' van hem zijn/waren nou ook niet bepaald normale types.
Niet gillend wegrennen? Sta je zonder benzine of hij rijdt je doodquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn dat je een Uber bestelt en dat Braddie met zijn Clio komt voorrijden
Moah...quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn dat je een Uber bestelt en dat Braddie met zijn Clio komt voorrijden
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is het echt waar denken jullie dat hij met fans neukt of dates heeft? Ik kan het me niet voorstellen.
quote:We rijden op een zanderig weggetje en op een gegeven moment, nadat we al 2 keer hadden geneukt besloot ze weer tussen m`n benen te graaien (Echt nog geen 5 minuten later, dus ik had nog helemaal geen zin) ik rij een kilometer of 50 dus vraag of ze zou willen ophouden want vind het niet zo veilig. Prima, ze stopt... 10 seconde later gaat ze weer doorIk zeg, Julia... Zou je dat niet willen doen onder het autorijden? Ze stopt weer... halve minuut later doet ze d`r hand IN m`n broek, op dat moment zei ik, luister je wel? nee is nee, en toen trok ik aan m`n stuur en liet ik de achterkant kort uitbreken en toen was het O MIJN GOD WE GAAN TOCH NIET DOOD HE?! En hield ze op terwijl ze helemaal wit was uitgeslagen. En zei ik dat dit wat mij betreft de laatste keer was dat we afspraken, heb d`r thuis afgezet, en ben naar huis toe gescheurd.
UberEats en dan telkens de halve bestelling niet krijgen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
"Ja sorry man ik heb na een paar happen alles weggegooid want het was niet te vreten"quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
UberEats en dan telkens de halve bestelling niet krijgen.
Nee man tuurlijk niet. Het enige wat ik nog kan geloven is dat hij met die gothic cynthia heeft geneukt. Ieder ander persoon dat ook maar enigszins te maken heeft met een vrouw blijft ver bij hem vandaanquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is het echt waar denken jullie dat hij met fans neukt of dates heeft? Ik kan het me niet voorstellen.
Ohja dat was wel een mooi verhaal. Ik heb bij dat meisje op de basisschool gezeten. Die was ook niet helemaal 100.quote:
Oh heb ik foto's van gezien in een topic gisteren die Cynthiaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nee man tuurlijk niet. Het enige wat ik nog kan geloven is dat hij met die gothic cynthia heeft geneukt. Ieder ander persoon dat ook maar enigszins te maken heeft met een vrouw blijft ver bij hem vandaan
Het was geen blowjob maar een handjob, het was behoorlijk ongemakkelijk en ze zat ongelovelijk te klungelen tot op het punt dat mn auto uit de versnelling schoot, hoe ze dat voor elkaar kreeg, geen idee, daarom dat ik 3x netjes vroeg, van Julia... Wil je stoppen? Doe je dat niet, dan laat ik je ff schrikken. Ik heb dr tot 2x toe laten komen, want ik lijk misschien een kluns en een mongooltje, maar dat onderdeel begrijp ik welquote:
Lelijk wifj ook? Ben benieuwd wat je met die fysiek kan hosselenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:40 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ohja dat was wel een mooi verhaal. Ik heb bij dat meisje op de basisschool gezeten. Die was ook niet helemaal 100.
Iedereen is op 10 jarige leeftijd lelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Lelijk wifj ook? Ben benieuwd wat je met die fysiek kan hosselen
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Waarom meldt ie zich eigenlijk niet aan als Uberchauffeur of Thuisbezorgd-bezorger?
Is part time en prima te combineren met zijn carrière als vlogger-wajonger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |