Hij doet z'n moeder kwaad. Arme vrouwquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
Hij doet niemand kwaad behalve dat ene hondje en vrienden in Antwerpen. Oh en dat over praadjes zoon was ook niet erg vriendelijk.
heb ook al flink wat nare privéverhalen gehoord over (voormalige) vriendenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
Hij doet niemand kwaad behalve dat ene hondje en vrienden in Antwerpen. Oh en dat over praadjes zoon was ook niet erg vriendelijk.
Fraaaankiequote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb ook al flink wat nare privéverhalen gehoord over (voormalige) vrienden
Dit gaat hem vieswoest maken, want daarmee impliceren we dat hij dik is en dat mag niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat als we een salade naar hem sturen? Ik heb daar wel wat voor over.
RIP Petjesmeneerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van mensen die dit soort dingen roepen en het vervolgens niet uitvoerenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit gaat hem vieswoest maken, want daarmee impliceren we dat hij dik is en dat mag niet.
hahaha ja die blijft mooiquote:
En Julia stond doodsangsten uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:56 schreef Stepperoller het volgende:
hahahaha die kerel wilde me een keer in elkaar slaanquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahahaha die kerel wilde me een keer in elkaar slaan
NG jij moet maar een keer naar station hilversum sport park komen trek ik die kk kop van je romp pussy alleen maar comments plaatsen bericht me ff onder filmpje als je er bent trieste sukkel ga zelf werk zoeken mongooltje van het hoogste categorie down syndroomquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahahahahahaha ja gvd manquote:
Hij weet gelukkig wel direct waar het over gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij heeft geen actieve herinnering aan met fakeaccounts zichzelf verdedigen op Dumpert
Vertelquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
NG jij moet maar een keer naar station hilversum sport park komen trek ik die kk kop van je romp pussy alleen maar comments plaatsen bericht me ff onder filmpje als je er bent trieste sukkel ga zelf werk zoeken mongooltje van het hoogste categorie down syndroom
Bij jou stel ik me een kruising tussen Petjesmeneer en @Tjacka voor. Qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gelukkig, dat zou alleen een zielig persoon doen en Braddie is een man van zijn woordquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hij heeft geen actieve herinnering aan met fakeaccounts zichzelf verdedigen op Dumpert
Zo'n langwerpig hoofd hebben, hoort dat ook niet bij een of ander syndroom? Het petje verbergt waarschijnlijk de punt.quote:
Hij zit niet op fok dus fuck hemquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Het interesseert hem niet wat ze op Dumpert zeggen
Maar bij alles wat er in KLB SC voorbijkomt is hij gelijk triggerd
Ik zei 'we' en heb nergens een tijdsframe aan vast geplakt. Dat jij me vervolgens als een ware Braddie mee begint te stalken en zulke insinuaties maakt, dat ligt toch echt aan jezelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van mensen die dit soort dingen roepen en het vervolgens niet uitvoeren
Gruß gottquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:10 schreef Stepperoller het volgende:
Is die Rob in de chat de Rob die zijn worst in DJMO legt?
Hanenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Gruß gott
Tevens..
KUTHAAN
[ afbeelding ]
Ja dus ik stel voor dat we het weer over drugs/avondeten/hobbies/horloges gaan hebben. Dit is geen braddietopic!!!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:09 schreef Solotovski het volgende:
hij zorgt er wel voor dat de SC weer lekker rap gaat
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:10 schreef Stepperoller het volgende:
Is die Rob in de chat de Rob die zijn worst in DJMO legt?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo'n langwerpig hoofd hebben, hoort dat ook niet bij een of ander syndroom? Het petje verbergt waarschijnlijk de punt.
Vaak als het over andere dingen gaat beginnen we in andere uitgekauwde kringetjes te draaien. Zoals gezamenlijk geilen op dames of van die Rubipmazula-uitspattingen. Trekt ook altijd users aan die ik minder vind.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja dus ik stel voor dat we het weer over drugs/avondeten/hobbies/horloges gaan hebben. Dit is geen braddietopic!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |