Ja helemaal schone kleding, nette spijkerbroek met riem, waarschijnlijk nog gedoucht ook en zelfs geslapen in een bed met beddengoed. Die man heeft het toppunt van persoonlijke verzorging bereikt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik snap er niks van want hij lijkt zich wel netjes te kleden voor een dik persoon
Ik kreeg laatst dm maar in livestream zei die nog dat het hem niet uitmaakte dat mensen iets zeiden over geen kussensloop gebruikenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:06 schreef spinazieruiker het volgende:
Het interesseert hem niet wat ze op Dumpert zeggen
Maar bij alles wat er in KLB SC voorbijkomt is hij gelijk triggerd
Is die dik en heeft hij een snor?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:16 schreef okselzweet het volgende:
Dat is Rob uit DTS? DJMO er nog bij en het circus is compleet.
Fitbit stopt alles achter premium. Had van mijn zus haar oude gekregen maar voor alles moet je premium hebbenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja dus ik stel voor dat we het weer over drugs/avondeten/hobbies/horloges gaan hebben. Dit is geen braddietopic!!!
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:22 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is die dik en heeft hij een snor?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zo'n langwerpig hoofd hebben, hoort dat ook niet bij een of ander syndroom? Het petje verbergt waarschijnlijk de punt.
Ja die kutstream. Hij showde eerst zijn vette pens en stak net zijn middelvinger op naar de camera, waar zijn mooie grijze snor bij in beeld kwam.quote:
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
Wie is petjes meneer? Is dat ook zo'n wappie?
De martial arts eindbaas van Hilversum Station Sportpark.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef Boze_Eend het volgende:
Wie is petjes meneer? Is dat ook zo'n wappie?
motorolie voor de cliejooowquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:27 schreef spinazieruiker het volgende:
Staat er nou een fles frituurvet op tafel?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personen
Dat de bradge echt vrienden heeft of hadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:28 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat was een van braddies beste vrienden een paar jaar terug, kwam soms voorbij in filmpjes en vlogs. kan me nog herinneren dat hij geen fan was van niet-blanke personen
Braddie is een Uberchauffeur met vaste klanten zonder dat ie het doorheeft en zonder dat ie betaald wordtquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dat de bradge echt vrienden heeft of hadik dacht dat hij dat allemaal verzon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |