@Sprokkelaar is zo dik dat hij heel Afrika een ruime week lang van eten kan voorzien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:sprokkelaar is zo dik dat als die voorbij de tv loopt je alle seizoenen van game of thrones hébt gemist.
minder habib volgens mij 10quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor maar volgens mij kan je pas vanaf 50 posts ofzo DMen?
Nee je moet gewoon een week lid zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor maar volgens mij kan je pas vanaf 50 posts ofzo DMen?
@Sprokkelaar is zo vadsig dat zelfs Orion's belt die vetkwabben niet bij elkaar kan houden.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:33 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:sprokkelaar is zo dik dat hij heel Afrika een ruime week lang van eten kan voorzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bradge gif:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ze nu spelen gaat dat een lastig verhaal wordenquote:
@Sprokkelaar is zo zwaar dat hij in de ruimte weer terug naar aarde zou donderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
@:sprokkelaar is zo vadsig dat zelfs Orion's belt die vetkwabben niet bij elkaar kan houden.
Geld winnen of Ronaldo zien janken. Win/winquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:38 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Jammer joh. Adam Szalai voetbalt de Portugezen straks helemaal de moeder in de 2e helft.
Zelfs mijn schoonmoeder is dunnerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:42 schreef pferdfahrer het volgende:
@:sprokkelaar is zo dik dat zelfs Jabba the Hutt hem complimenten geeft.
#anoniem in 3-2-1quote:Op dinsdag 15 juni 2021 18:43 schreef pferdfahrer het volgende:
Nog steeds geen DM van @:sprokkelaar, ik voel mij geCANCELLED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |