Dat is wel echt verrassend schaamteloos jaquote:Op maandag 14 juni 2021 23:42 schreef Redefine het volgende:
Leo Blokhuis denkt bij Spanje en muziek direct aan Imca Marina. Nee dit kan niet.
Jammer dat het rust is. Maar zal zo wel even luisteren of het Sierd is.quote:Op maandag 14 juni 2021 23:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb werkelijk geen idee, probeerde het op te zoeken, maar kon het niet vinden en ben slecht in stemmen herkennen
Was in ieder geval zaaddodend verteld, met allerlei belachelijke feitjes. Ging over alles behalve voetbal.quote:Op maandag 14 juni 2021 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat het rust is. Maar zal zo wel even luisteren of het Sierd is.
Altijd gevaarlijk dit soort posts. Dan ga je toch "even een of twee schilderijtjes" opzoeken en voor je het weet ben je 20 minuten verder en zit je te zwijmelen bij het zoveelste haventje of winterlandschap.quote:Op maandag 14 juni 2021 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha inderdaadJan Steen is sowieso een fijne inspiratie. Maar ook zeker Jacob van Ruysdael
Zaaddodend past niet echt bij Sierd. Maar de rest klinkt wel heel erg als hem.quote:Op maandag 14 juni 2021 23:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Was in ieder geval zaaddodend verteld, met allerlei belachelijke feitjes. Ging over alles behalve voetbal.
Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat Bolt in dit stadion een record heeft gebroken en zijn schoenen ergens in een vitrinekast staan
Daarom is het goed dat je Sporcle nog niet kent, dan ben je ook zo drie uur verder.quote:Op maandag 14 juni 2021 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk dit soort posts. Dan ga je toch "even een of twee schilderijtjes" opzoeken en voor je het weet ben je 20 minuten verder en zit je te zwijmelen bij het zoveelste haventje of winterlandschap.![]()
Het blijft toch ook een lul hè.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:05 schreef Redefine het volgende:
Kijk nu even Argentinië - Chili en kan bevestigen dat het Sierd de Vos is.
Ja, maar dit had ik niet van hem verwacht.quote:
Dankquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:05 schreef Redefine het volgende:
Kijk nu even Argentinië - Chili en kan bevestigen dat het Sierd de Vos is.
Haha ja, prachtig hè. Ik volg op Instagram ook een hoop accounts over schilderijen dus m'n timeline bestaat voor een groot deel daaruit. Heerlijkquote:Op maandag 14 juni 2021 23:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd gevaarlijk dit soort posts. Dan ga je toch "even een of twee schilderijtjes" opzoeken en voor je het weet ben je 20 minuten verder en zit je te zwijmelen bij het zoveelste haventje of winterlandschap.![]()
Bij er geen zin in hebben moet ik nog steeds aan Frank Kramer bij zijn laatste wedstrijd denkenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:08 schreef Evenstar het volgende:
1
[..]
Dank
Lijkt alsof hij er geen zin in heeft. Beetje traag, beetje futloos, geen idee.
quote:
Dat is ook wel het mooie van Instagram. Ik heb dat zelf dan meer van foto's van steden, landschappen etc. Maar eigenlijk vergelijkbaar. Maar vooral dat je daardoor een verzameling van mooie dingen ziet die weer leiden tot andere mooie dingen enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja, prachtig hè. Ik volg op Instagram ook een hoop accounts over schilderijen dus m'n timeline bestaat voor een groot deel daaruit. Heerlijk
Ik heb geen instagram, voor zover ik weet, vind ik vaak ook best heerlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja, prachtig hè. Ik volg op Instagram ook een hoop accounts over schilderijen dus m'n timeline bestaat voor een groot deel daaruit. Heerlijk
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:01 schreef H_T het volgende:
De klok luidt middernacht. Het is 15 juni, en dankzij subtiele hints van @:Aoibhin weten we wat dat betekent!
Gefeliciteerd @:Meke!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd @:Meke, wat een feest zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |