Een rijdende hoestbui op wielen dat bijna letterlijk met plakband aan elkaar hing. Een soort automobiele Frankenstein ...quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
die heb ik eens gezien in een oud filmpje of een foto dat vond i kecht raar zo'n hout in de auto wat voor auto was dat dan?
waarom zou je zo'n auto kopenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Een rijdende hoestbui op wielen dat bijna letterlijk met plakband aan elkaar hing. Een soort automobiele Frankenstein ...
Juichen omdat ie weg is, ik kreeg daar geen goed gevoel bijquote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
wateen kut kaap waarom is haags nog belangrijk? die sloot mijn topics en als je wat vroeg zei die niets sorry maar haags hoeven we niet te herdenken
wel o f geen?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Juichen omdat ie weg is, ik kreeg daar geen goed gevoel bij
Omdat het modteam op klb 1 grote teringzooi isquote:
Dacht dat @Haags allang geen klbmod meer was.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
O
[..]
Omdat het modteam op klb 1 grote teringzooi is
bans worden niet besprokenquote:
Wie wel eigenlijkquote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Dacht dat @:Haags allang geen klbmod meer was.
Janken.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat het modteam op klb 1 grote teringzooi is
Heeft persoonlijk er voor gezorgd dat KLB leeg is gelopen, mij boeit het wel wat, het doet me goed en daarom vier ik wederom feestquote:
Die ban wilde hij waarschijnlijk zelf danquote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
bans worden niet besproken
maar zwart gemaakt, uit KLB crew getrapt en een ban aan zijn broek
net goed
Nee dat is in ASN en LIT.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef Azula het volgende:
Weet wel dat er meer mods dan normale users waren
Haha. Braddie en werkenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:skidzor vertelde dat hij 9k krijgt of zo uit de erfenis van zijn opa.
Oftewel dat worden leuke filmpjes de komende tijd waarin braddie niet weet hoe hij met dat geld moet omgaan en zichzelf gigantisch in de problemen gaat werken.
is niet zijn schuld is de schuld van de mensen die hem dat laten doen en hem mod maaktequote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Heeft persoonlijk er voor gezorgd dat KLB leeg is gelopen, mij boeit het wel wat, het doet me goed en daarom vier ik wederom feest
Jeetje wat heftig. Wat heb je avondgegeten?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
bans worden niet besproken
maar zwart gemaakt, uit KLB crew getrapt en een ban aan zijn broek
net goed
Ach tief toch op johquote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Heeft persoonlijk er voor gezorgd dat KLB leeg is gelopen, mij boeit het wel wat, het doet me goed en daarom vier ik wederom feest
Log gewoon uit.quote:
hij doet aan nofap toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Tlaloc het volgende:
Jongens ik maak mij zorgen om Mortaxx, heeft geen zin meer in daten, geen behoefte aan vrouwen. Klinkt een beetje alsof hij depri aan het worden is
Misschien is hij tot de realisatie gekomen dat hij op mannen valt en deelt hij dat op een voor hem gepast moment, geef hem wat tijd.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Tlaloc het volgende:
Jongens ik maak mij zorgen om Mortaxx, heeft geen zin meer in daten, geen behoefte aan vrouwen. Klinkt een beetje alsof hij depri aan het worden is
Ja gooi hem ook nog even onder de busquote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Tlaloc het volgende:
Klopt, maar dan zou hij het juist met iedereen willen doen toch? Extra behoefte.quote:
misschien heeft hij geen zin in moeitequote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou hij het juist met iedereen willen doen toch? Extra behoefte.
Hij valt niet op mannen dacht ik was vroeger best een player. Of misschien dat het daarom komt dat hij het spel al heeft uitgespeeld...
Als ze een goede mening hebben wel, anders niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan je niet tegen mensen met een mening
Hoiquote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan je niet tegen mensen met een mening
Laat hem wat Braddie filmpjes en livestreams terugkijken daar knapt hij vast van op. Audiovisuele antidepressivaquote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Tlaloc het volgende:
Primaquote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze een goede mening hebben wel, anders niet.
Die van jou is kut, dus rot maar op.quote:
De nieuwe Yamaha die hij graag wil kost 4kquote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef Boze_Eend het volgende:
9k kan je daar beetje goed keyboard van kopen?
Ik vind het een eer jouw uitdaging te mogen zijn vanavondquote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die van jou is kut, dus rot maar op.
wellicht is ie in zenmodus.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou hij het juist met iedereen willen doen toch? Extra behoefte.
Hij valt niet op mannen dacht ik was vroeger best een player. Of misschien dat het daarom komt dat hij het spel al heeft uitgespeeld...
Is wel zo, ik bedoel je kan denken dat je leven kut is en depressief zijn, of je kijkt een vlogje van Braddie en dan besef je dat het ook nog veel erger had kunnen zijnquote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Laat hem wat Braddie filmpjes en livestreams terugkijken daar knapt hij vast van op. Audiovisuele antidepressiva
Vertelquote:Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb wel een terechte klacht denk ik. Alles is in 1 woord samen te vatten
Waarom willen jullie mij koppelenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef Azula het volgende:
Fix een chick voor @:Mortaxx dan. Moet wel een huisvrouw zijn heb ik begrepen.
Die tattooquote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grans tussen Jylland en het Eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
@HermieHermann laat je jezelf zo voor schut zetten door deze man?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Makrelis het volgende:
Ambtenaren. Hadden we al een regering of iets wat er op lijkt? Sorry dat ik het zo zeg. Laten we eens ons bedrijfsleven laten regelen door ambtenaren. Gisteren failliet ons land. Wat een ontzettende idioten.
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grens tussen Jylland en het eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
[ afbeelding ]
Baf wrs niet meer (srs).quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef The_Emotion het volgende:
Bij Middelfart denk ik dat ze matige scheetjes laat.
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef Boze_Eend het volgende:
De eikels in de ambtenarij geven er geen fuck om. Tot iemand in het graf ligt
Idd Echt, ffs stel idioten waar ik mee te maken soms krijg in mijn werk... Probleem is dat het die ambtenaren ook niets interesseert, het is hun geld niet en ze worden toch nooit ontslagen, laat staan dat hun werkgever failliet kan gaan.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Makrelis het volgende:
Ambtenaren. Hadden we al een regering of iets wat er op lijkt? Sorry dat ik het zo zeg. Laten we eens ons bedrijfsleven laten regelen door ambtenaren. Gisteren failliet ons land. Wat een ontzettende idioten.
Bang voor scheetjes?quote:
EU? EU is wel echt een fraaie baan, weinig doen, nauwelijks belasting, belachelijke pensioenregeling.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.
gelijk heb je habiboquote:Op maandag 14 juni 2021 22:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.
vroeger pakte mensen nog hooivorken en zo nu niet meerquote:Op maandag 14 juni 2021 22:31 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
EU? EU is wel echt een fraaie baan, weinig doen, nauwelijks belasting, belachelijke pensioenregeling.
Mweh is niks idd.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grens tussen Jylland en het eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
[ afbeelding ]
Waar is haar nek gebleven?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
[ afbeelding ]
en normale tats?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Algemeen niet mijn type.
Maar ludieke tattoo's zijn echt een afknapper
3 pizza's, medium welquote:Op maandag 14 juni 2021 21:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig. Wat heb je avondgegeten?
hoezo niet? bijna iedereen heeft tegenwoordig toch tats?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel mooi en sexy op jonge vrouwen. Maar niet iets waar ik verliefd op zou worden.
Ja mijn vriendin heeft er ook één.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:47 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoezo niet? bijna iedereen heeft tegenwoordig toch tats?
ja hoor geen probleemquote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:HermieHermann laat je jezelf zo voor schut zetten door deze man?
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit dus wel sexy, maar zou haar niet mee naar huis nemen naar mijn ouders.
Maar als ze het met Dominos pizza's doen wel.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig verminken met tatoeages.
Dat is wel nice idd, maar meer voor een avondje.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar als ze het met Dominos pizza's doen wel.
Braad zou een domino's logo op zijn voorhoofd laten zetten als hij daarvoor een leven lang gratis pizza's kon krijgenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig verminken met tatoeages.
Zet een crowdfunding opquote:Op maandag 14 juni 2021 23:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Braad zou een domino's logo op zijn voorhoofd laten zetten als hij daarvoor een leven lang gratis pizza's kon krijgen
onvrouwelijk.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Apart, herkenbaar?quote:Op maandag 14 juni 2021 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wat vinden jullie het toppunt van mannelijkheid? Ik kneuzen die hun zolderkamer bij hun ouders een kantoor noemen.
hehe viesmad dat jij in de sociale huur zit terwijl ik studenten melk en als mama's boi al mn stacks stapel.quote:Op maandag 14 juni 2021 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wat vinden jullie het toppunt van mannelijkheid? Ik kneuzen die hun zolderkamer bij hun ouders een kantoor noemen.
Doe es liefquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Is deze kneus ooit negatief geweest over fast food?
Hahahaha, die klapt binnenkort uitelkaar.quote:
Is dat een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Is deze kneus ooit negatief geweest over fast food?
Maar wel als een eersteklas pauper een rolex willen kopen die niet zijn waarde verliest, zodat je hem weer kunt verkopenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:27 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hehe viesmad dat jij in de sociale huur zit terwijl ik studenten melk en als mama's boi al mn stacks stapel.
Natuurtalent.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:23 schreef Vliegbaard het volgende:
Toch wel apart. Op elk forum zorgt hij ervoor dat hij de trollen aantrekt.
Ga aan het werk dan!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:28 schreef Solotovski het volgende:
tyf op Niels, mensen zit op hun werk
mongool
Wat is dit voor goor wijf?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:26 schreef Makrelis het volgende:
Oe wat een stouterd.
Jozee, 30 år og fra Fredericia
[ afbeelding ]
Weet ik het? Ze is van Fredericia. Hotel was indd ook goor. Wel een geile discotheek hadden ze daar toen. Je hoeft niet alleen te slapen.quote:
Waarom post je dan een pica van die kampersnol met scheve nep tietenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weet ik het? Ze is van Fredericia. Hotel was indd ook goor daar. Wel een geile discotheek hadden ze daar toen. Je hoeft niet alleen te slapen.
Side 9 pige van vandaag. Ik heb het niet voor het uitkiezen. We zullen het ermee moeten doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Waarom post je dan een pica van die kampersnol met scheve nep tieten
Dit is toch niks man, met neptietenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:26 schreef Makrelis het volgende:
Oe wat een stouterd.
[ afbeelding ]
Wat zijn jou werktijden dan. Ben nog aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:28 schreef Solotovski het volgende:
tyf op Niels, mensen zit op hun werk
mongool
Met iedere opmerking die je maakt ga ik je steeds minder geloven.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weet ik het? Ze is van Fredericia. Hotel was indd ook goor. Wel een geile discotheek hadden ze daar toen. Je hoeft niet alleen te slapen.
Alleen een weekend geweest. Ik zei het al eerder, ik ken Denemarken als mijn broekzak. Fredericia is een overstapplek voor de intercitytrein.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met iedere opmerking die je maakt ga ik je steeds minder geloven.
We hoeven het maar over een of andere obscuur dorpje in the middle of nowhere te hebben, of Makrelis heeft er jaren gewerkt.
Goed verhaal Fritsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Alleen een weeknd geweest. Ik zei het al eerder. Ik ken Denemarken als mijn broekzak. Fredericia is een overstapplek voor de Intercitytrein.
Geen idee. Ekstra Bladet is gewoon een kutkrant. Serieuze kranten zijn Politiken, Jyllands Posten en Berlingske Tidende.quote:
Al gedoneerd Vla?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:46 schreef Rozevla het volgende:
Haha niet normaal ik kijk een paar dagen niet de vlogs en zie nu alleen maar pizza, shoarma schotel en Turkse pizza’s reviews voorbij komen![]()
![]()
Op naar de 200 kilo en een til lift !
Ben jij contractueel verplicht om elke dag zo’n snol te posten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Side 9 pige van vandaag. Ik heb het niet voor het uitkiezen. We zullen het ermee moeten doen.
Hoezo een kutkrant? Ik zie wel lelijke tieten, maar geen køt te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen idee. Ekstra Bladet is gewoon een kutkrant. Serieuze kranten zijn Poliken, Jyllands Posten en Berlinske Tidene.
Binnen drie maanden kun je een krant lezen als nederlander. Spreken en verstaan is wat lastiger. Noors is veel makkelijker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hoezo een kutkrant? Ik zie wel lelijke tieten, maar geen køt te zien.
Voor z’n rolstoel of voor z’n zuurstof fles die hij binnenkort nodig heeft ?quote:
Ah zo, dat ik er geen kut van snapquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Binnen drie maanden kun je een krant lezen als nederlander. Spreken en verstaan is wat lastiger. Noors is veel makkelijker.
Grafkist. Maar inderdaad, die rijdt binnenkort in een scootmobiel, nog minder beweging. Tot 'ie explodeert. Hoop wel dat dat dan op video wordt vastgelegd. Laatste vlog zegmaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voor z’n rolstoel of voor z’n zuurstof fles die hij binnenkort nodig heeft ?
Hoe heb jij daar last van?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:16 schreef Solotovski het volgende:
ja die reviews zijn ook om te huilen zo slecht
zoals dinges het al zei is het gewoon een veel en veeeeeel te dikke man die een paar happen van een vette hap neemt en zegt of ie het lekker vindt of niet
Geobsedeerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Grafkist. Maar inderdaad, die rijdt binnenkort in een scootmobiel, nog minder beweging. Tot 'ie explodeert. Hoop wel dat dat dan op video wordt vastgelegd. Laatste vlog zegmaar.
Vergeet je armband niet om te doen, kameraadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:32 schreef scrupuleus het volgende:
Er lijkt enige consternation in dit topic te zijn over de aanwezigheid van braddie in ons leven jongens, op naar feedback!
Als het wél veel is dan kan hij er ook voor kiezen om er meerdere dagen van te eten. Scheelt ook knaken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:38 schreef Boze_Eend het volgende:
'het is niet veel eten gelukkig' oh lekker dan die fan die doneert krijgt even een veeg uit de pan dat hij gierig is
gegeven paard niet in de bek kijken maar dat gaat lastig als je het paard sowieso niet in de bek kijkt maar direct wil stoppen in je eigen bek
quote:Hi Commander, **** here. Thanks for letting us know.
I'm glad to hear that your ship is back! Also, thanks for your feedback, it's greatly appreciated. It is important for us to provide a great experience for all of our players.
If you have any other concerns, feel free to reach out to us in a new ticket, we'll be happy to help.
Have a great day! 😊
Echt he. die ranzige schrokop moet meteen alles opvreten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als het wél veel is dan kan hij er ook voor kiezen om er meerdere dagen van te eten. Scheelt ook knaken.
Daar is hij te gulzig voor.
Hij kan een voorbeeld nemen aan zij idool Ad, die rustig de volgende dag een frikandel speciaal opwarmt in de magnetron.
Hij weet dat er morgen toch wel een nieuwe bezorger aan de deur staatquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he. die ranzige schrokop moet meteen alles opvreten.
Kan niet wachten op de foodreview/stream.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:55 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij weet dat er morgen toch wel een nieuwe bezorger aan de deur staat
Ik denk zelf dat iedereen vandaag een beetje bij gaat komen van de overdosis van gisteren, Bredzj himself incluisquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de foodreview/stream.
Misschien kan hij nog weer even boos worden dat zijn nummer op onverklaarbare wijze weer gelekt is.
Hoezo we? Regel het maarquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat als we een salade naar hem sturen? Ik heb daar wel wat voor over.
baasquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Persoonlijke boodschap van Cristiano Ronaldo aan Meeleesbraddie:
https://www.nu.nl/287651/(...)weg-drink-water.html
Iets klopt er hier niet, raar hoofd ook.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie tassen hebben ze ook:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
https://www.vershilversum.nl/
Ziet er goed uit
quote:Must-have for all healthy people!
De VeganBowl is een absolute aanraderquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Mooie tassen hebben ze ook:
[..]
Pagina 9 Denen zijn niet de knapste zo te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:26 schreef Makrelis het volgende:
Oe wat een stouterd.
[ afbeelding ]
Is het niet waard habibo. Neemt een hap zegt lekker en flikkert het off camera in de prullenbakquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:02 schreef JochemSjakie het volgende:
Wat als we een salade naar hem sturen? Ik heb daar wel wat voor over.
Laat de veganzaken aan @Mikeytt overquote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
https://www.vershilversum.nl/
Ziet er goed uit
Iemand gaat daar voor het raam staan om 12:30 in mcdonalds costume, surprisequote:
Wie?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 11:55 schreef VarkensHart het volgende:
Watskebeurt met HAAGS wie praat me bij
Tip: Ga een uurtje wat leuks of nuttigs doen met je leven.quote:
thnxquote:
quote:
Denken dat de crew DM's niet leestquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:01 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Doe dan, mag pm voor als je liever anoniem blijft
BMI is 48,3 en hij is een kleine 60 kilo te zwaar... Even rekenen?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is de salade al onderweg vriend?
yess met zielige kut verhalenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:04 schreef spinazieruiker het volgende:
Donaties aannemen voor een keyboard en vervolgens het keyboard verkopen om fastfood te kunnen kopen.
Klein crimineeltje is het wel hè
Rond de 150 kg.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
BMI is 48,3 en hij is een kleine 60 kilo te zwaar... Even rekenen?
Gezond BMI is max 25. BMI is dus 23,3 teveel. Oftewel 60 / 23,3 = 2,58. Wortel daarvan is 1,60.
Is hij 1,60? Dan weegt hij dus ca. 125kg. Maar waarschijnlijk is hij wel langer. Iemand die ff een mooie grafiek kan maken om uit te puzzelen wat voor mogelijk gewicht hij heeft?
paar weken terug was hij naar eigen zeggen 152,3 kilo en 175cmquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
BMI is 48,3 en hij is een kleine 60 kilo te zwaar... Even rekenen?
Gezond BMI is max 25. BMI is dus 23,3 teveel. Oftewel 60 / 23,3 = 2,58. Wortel daarvan is 1,60.
Is hij 1,60? Dan weegt hij dus ca. 125kg. Maar waarschijnlijk is hij wel langer. Iemand die ff een mooie grafiek kan maken om uit te puzzelen wat voor mogelijk gewicht hij heeft?
Eerst is het format 'Braddie checkt de park' aan de beurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:07 schreef Azula het volgende:
Iemand moet een pilot opperen voor dagelijkse weegmomentstreams.
Waarvan meer dan helft gebanned isquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:10 schreef bamibij het volgende:
Je complete leven op straat gooien voor 36 livestream kijkers
Wat een leeg leven, zielig.
denk het ook want vroeg om geld terug te storten naar iemandquote:
@JochemSjakie Je geeft nog geen antwoord, druk aan het bestellen?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is de salade al onderweg vriend?
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:JochemSjakie Je geeft nog geen antwoord, druk aan het bestellen?
quote:
Dat is de Turkse pizza van gisterenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goorlap zit gewoon goor te schijten
Hmm, dan was hij in de eerdere video bij een BMI van 48,3 dus 148kg. Paar kilootjes er weer bij gekomen? Gaat hard.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
paar weken terug was hij naar eigen zeggen 152,3 kilo en 175cm
Ik hoop voor hem dat die bougies niet komen. Zal hem leren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
is toch wel een held he om mij meteen te bannen... grote rot muil over ik rem niet bla bla maar bannen bij een kritische vraag
als je bijna elke avond een thuisbezorgdmaaltijd voor 3 tot 4 man in je eentje oppeuzelt gaat dat best snel jaquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:19 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hmm, dan was hij in de eerdere video bij een BMI van 48,3 dus 148kg. Paar kilootjes er weer bij gekomen? Gaat hard.
gvd wat een baas. Ik krijg dat niet voor elkaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Je jobcoach inzetten als chauffeur
kansloos figuurquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
brad is een beetje verliefd op @:Amarantha
Hij kan beter bedelen voor een OV chipkaart dan voor fastfood.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Je jobcoach inzetten als chauffeur
Had hij die bakken met Chinees ook allemaal zelf opgegeten? Dat was minimaal een kilootje erbij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je bijna elke avond een thuisbezorgdmaaltijd voor 3 tot 4 man in je eentje oppeuzelt gaat dat best snel ja
ja, en die 3 pizza's in zo'n 12 uurquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Had hij die bakken met Chinees ook allemaal zelf opgegeten? Dat was minimaal een kilootje erbij.
Waarom maak je je zo druk?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hij liegt met heb nieuwe keyboard ervan gekocht
Had hij toch ook gedaan? De nieuwe is toch onderweg?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Keyboards zijn de nieuwe cryptocurrencyquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wtf serieus?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja, en die 3 pizza's in zo'n 12 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Waarom maak je je zo druk?
Dat is waarschijnlijk gewoon zijn vaderquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:17 schreef spinazieruiker het volgende:
"Mijn monteur"
Wie van jullie heeft er nog meer een privé-automonteur? Ik niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon zijn vader
paar dagen terug ook naanbrood, 3 volle bakken vlees en 1 volle bak rijst op in een avondquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf serieus?
Ik eet daar minimaal 2 dagen van
Hoho hij heeft wel een beetje rijst en kip bewaard voor de lunch hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
paar dagen terug ook naanbrood, 3 volle bakken vlees en 1 volle bak rijst op in een avond
hij kan goed smikkelen hoor
hij zit over je te klagen!!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als ze mij niet aan nemen met ongekamd haar dan ook niet met mijn haar die met tondeuze gedaan is wat een figuur
Hoor tquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:
Braad: stop gewoon met dat idiote kutkanaal van je en ga werken vuile vetlel
ja hoorde het..quote:
Groetjes aan je moeder.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Leugenaar is geen jaar later ook ... je liegt viesnek
Was er een spreekverbod?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:34 schreef The_Emotion het volgende:
Zo te zien is het spreekverbod over Braddie net zo wispelturig als het lijdend voorwerp in kwestie.
Ik begrijp net dat als je dik bent persoonlijke verzorging er ook niet meer toe doet, dus ik zou wel buiten afspreken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:36 schreef JochemSjakie het volgende:
Van mij mag je langskomen hoor, @:Sprokkelaar
Zelfs de modjes hebben er geen actieve herinneringen aan.quote:
In dit geval niet, monteur is een mannetje dat zijn oom (waar hij de auto heeft gekocht) kent. Iemand die blijkbaar voor weinig aan koppakkingen en d-riemen sleutelt. Ik betwijfel de kwaliteiten van de betreffende monteur een beetje als hij een auto aflevert die slecht rijdt en dan de bougies de schuld geeft, maar ja... gegeven paard en in de bek kijken he.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon zijn vader
Klopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als wij hem tegen komen kijken we naar benden
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:37 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zelfs de modjes hebben er geen actieve herinneringen aan.
Dat is natuurlijk allemaal onze schuld.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat als je dik bent persoonlijke verzorging er ook niet meer toe doet, dus ik zou wel buiten afspreken.
heey anonieme internetridder, bedankt dat je een foodreview voor me wil doneren vanavond! stuur me even een DM en dan geef ik mijn adres doorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:39 schreef Stepperoller het volgende:
Als je je telefoonnummer, adres en andere persoonsgegevens niet wenst te lekken ben je blijkbaar gelijk een anonieme internetridder als je vervolgens wel je mening deelt op internet.
Vind ik echt onzin.
Zichzelf langzaam de kist in eten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:40 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik weet gewoon wat ik doe — BvD, 15 juni 2021
Zoeken en vinden zijn twee heel verschillende dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:41 schreef Stepperoller het volgende:
Oh de act dat hij oprecht een baan zoekt is ook terug. Die ken ik nog uit 2017 of zo.
Ik heb wel zin in Turkse pizza sinds gisteren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik ga even een pizza en een grote friet eten, joejoe
Die zoektocht bewust saboteren door een goor dik zwijn te zijn en stinkend in je joggingsbroek naar sollictaties gaan vind ik niet tellen als zoeken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zoeken en vinden zijn twee heel verschillende dingen
Dat is de reden dat hij DTS eerst leuk vond. Lekker Jaqcueline afzeiken vanwege haar vakantie.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:44 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij zit nog steeds over je te klagen, nu ook over je vakantie naar turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |