Doe es liefquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Is deze kneus ooit negatief geweest over fast food?
Hahahaha, die klapt binnenkort uitelkaar.quote:
Is dat een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Is deze kneus ooit negatief geweest over fast food?
Maar wel als een eersteklas pauper een rolex willen kopen die niet zijn waarde verliest, zodat je hem weer kunt verkopenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:27 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hehe viesmad dat jij in de sociale huur zit terwijl ik studenten melk en als mama's boi al mn stacks stapel.
Natuurtalent.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:23 schreef Vliegbaard het volgende:
Toch wel apart. Op elk forum zorgt hij ervoor dat hij de trollen aantrekt.
Ga aan het werk dan!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:28 schreef Solotovski het volgende:
tyf op Niels, mensen zit op hun werk
mongool
Wat is dit voor goor wijf?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:26 schreef Makrelis het volgende:
Oe wat een stouterd.
Jozee, 30 år og fra Fredericia
[ afbeelding ]
Weet ik het? Ze is van Fredericia. Hotel was indd ook goor. Wel een geile discotheek hadden ze daar toen. Je hoeft niet alleen te slapen.quote:
Waarom post je dan een pica van die kampersnol met scheve nep tietenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weet ik het? Ze is van Fredericia. Hotel was indd ook goor daar. Wel een geile discotheek hadden ze daar toen. Je hoeft niet alleen te slapen.
Side 9 pige van vandaag. Ik heb het niet voor het uitkiezen. We zullen het ermee moeten doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Waarom post je dan een pica van die kampersnol met scheve nep tieten
Dit is toch niks man, met neptietenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:26 schreef Makrelis het volgende:
Oe wat een stouterd.
Jozee, 30 år og fra Fredericia
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |