Doe es liefquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Is deze kneus ooit negatief geweest over fast food?
Hahahaha, die klapt binnenkort uitelkaar.quote:
Is dat een vraag die je moet stellen gast?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
Is deze kneus ooit negatief geweest over fast food?
Maar wel als een eersteklas pauper een rolex willen kopen die niet zijn waarde verliest, zodat je hem weer kunt verkopenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:27 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hehe viesmad dat jij in de sociale huur zit terwijl ik studenten melk en als mama's boi al mn stacks stapel.
Natuurtalent.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:23 schreef Vliegbaard het volgende:
Toch wel apart. Op elk forum zorgt hij ervoor dat hij de trollen aantrekt.
Ga aan het werk dan!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:28 schreef Solotovski het volgende:
tyf op Niels, mensen zit op hun werk
mongool
Wat is dit voor goor wijf?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:26 schreef Makrelis het volgende:
Oe wat een stouterd.
Jozee, 30 år og fra Fredericia
[ afbeelding ]
Weet ik het? Ze is van Fredericia. Hotel was indd ook goor. Wel een geile discotheek hadden ze daar toen. Je hoeft niet alleen te slapen.quote:
Waarom post je dan een pica van die kampersnol met scheve nep tietenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weet ik het? Ze is van Fredericia. Hotel was indd ook goor daar. Wel een geile discotheek hadden ze daar toen. Je hoeft niet alleen te slapen.
Side 9 pige van vandaag. Ik heb het niet voor het uitkiezen. We zullen het ermee moeten doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:34 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Waarom post je dan een pica van die kampersnol met scheve nep tieten
Dit is toch niks man, met neptietenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:26 schreef Makrelis het volgende:
Oe wat een stouterd.
Jozee, 30 år og fra Fredericia
[ afbeelding ]
Wat zijn jou werktijden dan. Ben nog aan het ontbijt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:28 schreef Solotovski het volgende:
tyf op Niels, mensen zit op hun werk
mongool
Met iedere opmerking die je maakt ga ik je steeds minder geloven.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weet ik het? Ze is van Fredericia. Hotel was indd ook goor. Wel een geile discotheek hadden ze daar toen. Je hoeft niet alleen te slapen.
Alleen een weekend geweest. Ik zei het al eerder, ik ken Denemarken als mijn broekzak. Fredericia is een overstapplek voor de intercitytrein.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met iedere opmerking die je maakt ga ik je steeds minder geloven.
We hoeven het maar over een of andere obscuur dorpje in the middle of nowhere te hebben, of Makrelis heeft er jaren gewerkt.
Goed verhaal Fritsquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Alleen een weeknd geweest. Ik zei het al eerder. Ik ken Denemarken als mijn broekzak. Fredericia is een overstapplek voor de Intercitytrein.
Geen idee. Ekstra Bladet is gewoon een kutkrant. Serieuze kranten zijn Politiken, Jyllands Posten en Berlingske Tidende.quote:
Al gedoneerd Vla?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:46 schreef Rozevla het volgende:
Haha niet normaal ik kijk een paar dagen niet de vlogs en zie nu alleen maar pizza, shoarma schotel en Turkse pizza’s reviews voorbij komen![]()
![]()
Op naar de 200 kilo en een til lift !
Ben jij contractueel verplicht om elke dag zo’n snol te posten?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Side 9 pige van vandaag. Ik heb het niet voor het uitkiezen. We zullen het ermee moeten doen.
Hoezo een kutkrant? Ik zie wel lelijke tieten, maar geen køt te zien.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen idee. Ekstra Bladet is gewoon een kutkrant. Serieuze kranten zijn Poliken, Jyllands Posten en Berlinske Tidene.
Binnen drie maanden kun je een krant lezen als nederlander. Spreken en verstaan is wat lastiger. Noors is veel makkelijker.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hoezo een kutkrant? Ik zie wel lelijke tieten, maar geen køt te zien.
Voor z’n rolstoel of voor z’n zuurstof fles die hij binnenkort nodig heeft ?quote:
Ah zo, dat ik er geen kut van snapquote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Binnen drie maanden kun je een krant lezen als nederlander. Spreken en verstaan is wat lastiger. Noors is veel makkelijker.
Grafkist. Maar inderdaad, die rijdt binnenkort in een scootmobiel, nog minder beweging. Tot 'ie explodeert. Hoop wel dat dat dan op video wordt vastgelegd. Laatste vlog zegmaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Voor z’n rolstoel of voor z’n zuurstof fles die hij binnenkort nodig heeft ?
Hoe heb jij daar last van?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:16 schreef Solotovski het volgende:
ja die reviews zijn ook om te huilen zo slecht
zoals dinges het al zei is het gewoon een veel en veeeeeel te dikke man die een paar happen van een vette hap neemt en zegt of ie het lekker vindt of niet
Geobsedeerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 08:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Grafkist. Maar inderdaad, die rijdt binnenkort in een scootmobiel, nog minder beweging. Tot 'ie explodeert. Hoop wel dat dat dan op video wordt vastgelegd. Laatste vlog zegmaar.
Vergeet je armband niet om te doen, kameraadquote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:32 schreef scrupuleus het volgende:
Er lijkt enige consternation in dit topic te zijn over de aanwezigheid van braddie in ons leven jongens, op naar feedback!
Als het wél veel is dan kan hij er ook voor kiezen om er meerdere dagen van te eten. Scheelt ook knaken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:38 schreef Boze_Eend het volgende:
'het is niet veel eten gelukkig' oh lekker dan die fan die doneert krijgt even een veeg uit de pan dat hij gierig is
gegeven paard niet in de bek kijken maar dat gaat lastig als je het paard sowieso niet in de bek kijkt maar direct wil stoppen in je eigen bek
quote:Hi Commander, **** here. Thanks for letting us know.
I'm glad to hear that your ship is back! Also, thanks for your feedback, it's greatly appreciated. It is important for us to provide a great experience for all of our players.
If you have any other concerns, feel free to reach out to us in a new ticket, we'll be happy to help.
Have a great day! 😊
Echt he. die ranzige schrokop moet meteen alles opvreten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 10:48 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Als het wél veel is dan kan hij er ook voor kiezen om er meerdere dagen van te eten. Scheelt ook knaken.
Daar is hij te gulzig voor.
Hij kan een voorbeeld nemen aan zij idool Ad, die rustig de volgende dag een frikandel speciaal opwarmt in de magnetron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |