De nieuwe Yamaha die hij graag wil kost 4kquote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef Boze_Eend het volgende:
9k kan je daar beetje goed keyboard van kopen?
Ik vind het een eer jouw uitdaging te mogen zijn vanavondquote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die van jou is kut, dus rot maar op.
wellicht is ie in zenmodus.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou hij het juist met iedereen willen doen toch? Extra behoefte.
Hij valt niet op mannen dacht ik was vroeger best een player. Of misschien dat het daarom komt dat hij het spel al heeft uitgespeeld...
Is wel zo, ik bedoel je kan denken dat je leven kut is en depressief zijn, of je kijkt een vlogje van Braddie en dan besef je dat het ook nog veel erger had kunnen zijnquote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Laat hem wat Braddie filmpjes en livestreams terugkijken daar knapt hij vast van op. Audiovisuele antidepressiva
Vertelquote:Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb wel een terechte klacht denk ik. Alles is in 1 woord samen te vatten
Waarom willen jullie mij koppelenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef Azula het volgende:
Fix een chick voor @:Mortaxx dan. Moet wel een huisvrouw zijn heb ik begrepen.
Die tattooquote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grans tussen Jylland en het Eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
@HermieHermann laat je jezelf zo voor schut zetten door deze man?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Makrelis het volgende:
Ambtenaren. Hadden we al een regering of iets wat er op lijkt? Sorry dat ik het zo zeg. Laten we eens ons bedrijfsleven laten regelen door ambtenaren. Gisteren failliet ons land. Wat een ontzettende idioten.
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grens tussen Jylland en het eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
Baf wrs niet meer (srs).quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef The_Emotion het volgende:
Bij Middelfart denk ik dat ze matige scheetjes laat.
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef Boze_Eend het volgende:
De eikels in de ambtenarij geven er geen fuck om. Tot iemand in het graf ligt
Idd Echt, ffs stel idioten waar ik mee te maken soms krijg in mijn werk... Probleem is dat het die ambtenaren ook niets interesseert, het is hun geld niet en ze worden toch nooit ontslagen, laat staan dat hun werkgever failliet kan gaan.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Makrelis het volgende:
Ambtenaren. Hadden we al een regering of iets wat er op lijkt? Sorry dat ik het zo zeg. Laten we eens ons bedrijfsleven laten regelen door ambtenaren. Gisteren failliet ons land. Wat een ontzettende idioten.
Bang voor scheetjes?quote:
EU? EU is wel echt een fraaie baan, weinig doen, nauwelijks belasting, belachelijke pensioenregeling.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.
gelijk heb je habiboquote:Op maandag 14 juni 2021 22:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.
vroeger pakte mensen nog hooivorken en zo nu niet meerquote:Op maandag 14 juni 2021 22:31 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
EU? EU is wel echt een fraaie baan, weinig doen, nauwelijks belasting, belachelijke pensioenregeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |