Een rijdende hoestbui op wielen dat bijna letterlijk met plakband aan elkaar hing. Een soort automobiele Frankenstein ...quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
die heb ik eens gezien in een oud filmpje of een foto dat vond i kecht raar zo'n hout in de auto wat voor auto was dat dan?
waarom zou je zo'n auto kopenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Een rijdende hoestbui op wielen dat bijna letterlijk met plakband aan elkaar hing. Een soort automobiele Frankenstein ...
Juichen omdat ie weg is, ik kreeg daar geen goed gevoel bijquote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Boze_Eend het volgende:
wateen kut kaap waarom is haags nog belangrijk? die sloot mijn topics en als je wat vroeg zei die niets sorry maar haags hoeven we niet te herdenken
wel o f geen?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Juichen omdat ie weg is, ik kreeg daar geen goed gevoel bij
Omdat het modteam op klb 1 grote teringzooi isquote:
Dacht dat @Haags allang geen klbmod meer was.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
O
[..]
Omdat het modteam op klb 1 grote teringzooi is
bans worden niet besprokenquote:
Wie wel eigenlijkquote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Dacht dat @:Haags allang geen klbmod meer was.
Janken.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Omdat het modteam op klb 1 grote teringzooi is
Heeft persoonlijk er voor gezorgd dat KLB leeg is gelopen, mij boeit het wel wat, het doet me goed en daarom vier ik wederom feestquote:
Die ban wilde hij waarschijnlijk zelf danquote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
bans worden niet besproken
maar zwart gemaakt, uit KLB crew getrapt en een ban aan zijn broek
net goed
Nee dat is in ASN en LIT.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef Azula het volgende:
Weet wel dat er meer mods dan normale users waren
Haha. Braddie en werkenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:skidzor vertelde dat hij 9k krijgt of zo uit de erfenis van zijn opa.
Oftewel dat worden leuke filmpjes de komende tijd waarin braddie niet weet hoe hij met dat geld moet omgaan en zichzelf gigantisch in de problemen gaat werken.
is niet zijn schuld is de schuld van de mensen die hem dat laten doen en hem mod maaktequote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Heeft persoonlijk er voor gezorgd dat KLB leeg is gelopen, mij boeit het wel wat, het doet me goed en daarom vier ik wederom feest
Jeetje wat heftig. Wat heb je avondgegeten?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
bans worden niet besproken
maar zwart gemaakt, uit KLB crew getrapt en een ban aan zijn broek
net goed
Ach tief toch op johquote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Heeft persoonlijk er voor gezorgd dat KLB leeg is gelopen, mij boeit het wel wat, het doet me goed en daarom vier ik wederom feest
Log gewoon uit.quote:
hij doet aan nofap toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Tlaloc het volgende:
Jongens ik maak mij zorgen om Mortaxx, heeft geen zin meer in daten, geen behoefte aan vrouwen. Klinkt een beetje alsof hij depri aan het worden is
Misschien is hij tot de realisatie gekomen dat hij op mannen valt en deelt hij dat op een voor hem gepast moment, geef hem wat tijd.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Tlaloc het volgende:
Jongens ik maak mij zorgen om Mortaxx, heeft geen zin meer in daten, geen behoefte aan vrouwen. Klinkt een beetje alsof hij depri aan het worden is
Ja gooi hem ook nog even onder de busquote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Tlaloc het volgende:
Klopt, maar dan zou hij het juist met iedereen willen doen toch? Extra behoefte.quote:
misschien heeft hij geen zin in moeitequote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou hij het juist met iedereen willen doen toch? Extra behoefte.
Hij valt niet op mannen dacht ik was vroeger best een player. Of misschien dat het daarom komt dat hij het spel al heeft uitgespeeld...
Als ze een goede mening hebben wel, anders niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan je niet tegen mensen met een mening
Hoiquote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kan je niet tegen mensen met een mening
Laat hem wat Braddie filmpjes en livestreams terugkijken daar knapt hij vast van op. Audiovisuele antidepressivaquote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Tlaloc het volgende:
Primaquote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ze een goede mening hebben wel, anders niet.
Die van jou is kut, dus rot maar op.quote:
De nieuwe Yamaha die hij graag wil kost 4kquote:Op maandag 14 juni 2021 21:37 schreef Boze_Eend het volgende:
9k kan je daar beetje goed keyboard van kopen?
Ik vind het een eer jouw uitdaging te mogen zijn vanavondquote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die van jou is kut, dus rot maar op.
wellicht is ie in zenmodus.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou hij het juist met iedereen willen doen toch? Extra behoefte.
Hij valt niet op mannen dacht ik was vroeger best een player. Of misschien dat het daarom komt dat hij het spel al heeft uitgespeeld...
Is wel zo, ik bedoel je kan denken dat je leven kut is en depressief zijn, of je kijkt een vlogje van Braddie en dan besef je dat het ook nog veel erger had kunnen zijnquote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Laat hem wat Braddie filmpjes en livestreams terugkijken daar knapt hij vast van op. Audiovisuele antidepressiva
Vertelquote:Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb wel een terechte klacht denk ik. Alles is in 1 woord samen te vatten
Waarom willen jullie mij koppelenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef Azula het volgende:
Fix een chick voor @:Mortaxx dan. Moet wel een huisvrouw zijn heb ik begrepen.
Die tattooquote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grans tussen Jylland en het Eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
@HermieHermann laat je jezelf zo voor schut zetten door deze man?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Makrelis het volgende:
Ambtenaren. Hadden we al een regering of iets wat er op lijkt? Sorry dat ik het zo zeg. Laten we eens ons bedrijfsleven laten regelen door ambtenaren. Gisteren failliet ons land. Wat een ontzettende idioten.
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grens tussen Jylland en het eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
[ afbeelding ]
Baf wrs niet meer (srs).quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef The_Emotion het volgende:
Bij Middelfart denk ik dat ze matige scheetjes laat.
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef Boze_Eend het volgende:
De eikels in de ambtenarij geven er geen fuck om. Tot iemand in het graf ligt
Idd Echt, ffs stel idioten waar ik mee te maken soms krijg in mijn werk... Probleem is dat het die ambtenaren ook niets interesseert, het is hun geld niet en ze worden toch nooit ontslagen, laat staan dat hun werkgever failliet kan gaan.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Makrelis het volgende:
Ambtenaren. Hadden we al een regering of iets wat er op lijkt? Sorry dat ik het zo zeg. Laten we eens ons bedrijfsleven laten regelen door ambtenaren. Gisteren failliet ons land. Wat een ontzettende idioten.
Bang voor scheetjes?quote:
EU? EU is wel echt een fraaie baan, weinig doen, nauwelijks belasting, belachelijke pensioenregeling.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.
gelijk heb je habiboquote:Op maandag 14 juni 2021 22:29 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik kom uit een rood nest, ambtenaren-familie. Schaam ik me af en toe voor. Bedrijfsleven is ook niet alles, maar we regelen dingen anders en ik denk, vind ik, handiger. Mijn meis werkt voor Brussel, wat ik zoal hoor is niet fraai te noemen. Laat mij maar een verstrooide technicus wezen. Ben ik heel blij mee.
vroeger pakte mensen nog hooivorken en zo nu niet meerquote:Op maandag 14 juni 2021 22:31 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
EU? EU is wel echt een fraaie baan, weinig doen, nauwelijks belasting, belachelijke pensioenregeling.
Mweh is niks idd.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
Vanmorgen al gepost, maar ok bij deze nogmaals. Ik vind het niks, Middelfart ligt op de grens tussen Jylland en het eiland Fyn. Ik ken DK als mijn broekzak.
[ afbeelding ]
Waar is haar nek gebleven?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Makrelis het volgende:
[ afbeelding ]
en normale tats?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Algemeen niet mijn type.
Maar ludieke tattoo's zijn echt een afknapper
3 pizza's, medium welquote:Op maandag 14 juni 2021 21:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig. Wat heb je avondgegeten?
hoezo niet? bijna iedereen heeft tegenwoordig toch tats?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel mooi en sexy op jonge vrouwen. Maar niet iets waar ik verliefd op zou worden.
Ja mijn vriendin heeft er ook één.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:47 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoezo niet? bijna iedereen heeft tegenwoordig toch tats?
ja hoor geen probleemquote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
@:HermieHermann laat je jezelf zo voor schut zetten door deze man?
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit dus wel sexy, maar zou haar niet mee naar huis nemen naar mijn ouders.
Maar als ze het met Dominos pizza's doen wel.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig verminken met tatoeages.
Dat is wel nice idd, maar meer voor een avondje.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar als ze het met Dominos pizza's doen wel.
Braad zou een domino's logo op zijn voorhoofd laten zetten als hij daarvoor een leven lang gratis pizza's kon krijgenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:53 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik snap niet dat mensen zichzelf vrijwillig verminken met tatoeages.
Zet een crowdfunding opquote:Op maandag 14 juni 2021 23:08 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Braad zou een domino's logo op zijn voorhoofd laten zetten als hij daarvoor een leven lang gratis pizza's kon krijgen
onvrouwelijk.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Apart, herkenbaar?quote:Op maandag 14 juni 2021 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wat vinden jullie het toppunt van mannelijkheid? Ik kneuzen die hun zolderkamer bij hun ouders een kantoor noemen.
hehe viesmad dat jij in de sociale huur zit terwijl ik studenten melk en als mama's boi al mn stacks stapel.quote:Op maandag 14 juni 2021 23:54 schreef Catkiller het volgende:
Wat vinden jullie het toppunt van mannelijkheid? Ik kneuzen die hun zolderkamer bij hun ouders een kantoor noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |