quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:32 schreef Vliegbaard het volgende:
Braad: stop gewoon met dat idiote kutkanaal van je en ga werken vuile vetlel
ja hoorde het..quote:
Groetjes aan je moeder.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Leugenaar is geen jaar later ook ... je liegt viesnek
Was er een spreekverbod?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:34 schreef The_Emotion het volgende:
Zo te zien is het spreekverbod over Braddie net zo wispelturig als het lijdend voorwerp in kwestie.
Ik begrijp net dat als je dik bent persoonlijke verzorging er ook niet meer toe doet, dus ik zou wel buiten afspreken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:36 schreef JochemSjakie het volgende:
Van mij mag je langskomen hoor, @:Sprokkelaar
Zelfs de modjes hebben er geen actieve herinneringen aan.quote:
In dit geval niet, monteur is een mannetje dat zijn oom (waar hij de auto heeft gekocht) kent. Iemand die blijkbaar voor weinig aan koppakkingen en d-riemen sleutelt. Ik betwijfel de kwaliteiten van de betreffende monteur een beetje als hij een auto aflevert die slecht rijdt en dan de bougies de schuld geeft, maar ja... gegeven paard en in de bek kijken he.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon zijn vader
Klopt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als wij hem tegen komen kijken we naar benden
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:37 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zelfs de modjes hebben er geen actieve herinneringen aan.
Dat is natuurlijk allemaal onze schuld.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik begrijp net dat als je dik bent persoonlijke verzorging er ook niet meer toe doet, dus ik zou wel buiten afspreken.
heey anonieme internetridder, bedankt dat je een foodreview voor me wil doneren vanavond! stuur me even een DM en dan geef ik mijn adres doorquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:39 schreef Stepperoller het volgende:
Als je je telefoonnummer, adres en andere persoonsgegevens niet wenst te lekken ben je blijkbaar gelijk een anonieme internetridder als je vervolgens wel je mening deelt op internet.
Vind ik echt onzin.
Zichzelf langzaam de kist in eten.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:40 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik weet gewoon wat ik doe — BvD, 15 juni 2021
Zoeken en vinden zijn twee heel verschillende dingenquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:41 schreef Stepperoller het volgende:
Oh de act dat hij oprecht een baan zoekt is ook terug. Die ken ik nog uit 2017 of zo.
Ik heb wel zin in Turkse pizza sinds gisteren.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:42 schreef spinazieruiker het volgende:
Ik ga even een pizza en een grote friet eten, joejoe
Die zoektocht bewust saboteren door een goor dik zwijn te zijn en stinkend in je joggingsbroek naar sollictaties gaan vind ik niet tellen als zoeken.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:41 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zoeken en vinden zijn twee heel verschillende dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |