kansloos figuurquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
brad is een beetje verliefd op @:Amarantha
Hij kan beter bedelen voor een OV chipkaart dan voor fastfood.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Je jobcoach inzetten als chauffeur
Had hij die bakken met Chinees ook allemaal zelf opgegeten? Dat was minimaal een kilootje erbij.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je bijna elke avond een thuisbezorgdmaaltijd voor 3 tot 4 man in je eentje oppeuzelt gaat dat best snel ja
ja, en die 3 pizza's in zo'n 12 uurquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Had hij die bakken met Chinees ook allemaal zelf opgegeten? Dat was minimaal een kilootje erbij.
Waarom maak je je zo druk?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hij liegt met heb nieuwe keyboard ervan gekocht
Had hij toch ook gedaan? De nieuwe is toch onderweg?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Keyboards zijn de nieuwe cryptocurrencyquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wtf serieus?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja, en die 3 pizza's in zo'n 12 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[..]
Waarom maak je je zo druk?
Dat is waarschijnlijk gewoon zijn vaderquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:17 schreef spinazieruiker het volgende:
"Mijn monteur"
Wie van jullie heeft er nog meer een privé-automonteur? Ik niet.
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk gewoon zijn vader
paar dagen terug ook naanbrood, 3 volle bakken vlees en 1 volle bak rijst op in een avondquote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf serieus?
Ik eet daar minimaal 2 dagen van
Hoho hij heeft wel een beetje rijst en kip bewaard voor de lunch hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
paar dagen terug ook naanbrood, 3 volle bakken vlees en 1 volle bak rijst op in een avond
hij kan goed smikkelen hoor
hij zit over je te klagen!!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als ze mij niet aan nemen met ongekamd haar dan ook niet met mijn haar die met tondeuze gedaan is wat een figuur
Hoor tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |