Volgens mij niet, ik geloof dat mond op mond niet meer heel gebruikelijk is en als overbodig word gezien.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar achterhaald begreep ik afgelopen weekend
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
2 modjes die door het slotje heen posten
Pittige mening
Teveel kledijquote:Op maandag 14 juni 2021 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Stukje Zweden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/zpMy3JG#fzeQOW2
Nu nog een modje die een op naar de kroeg Tank.gif durft te posten dan is het feest compleet.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:41 schreef Coco het volgende:
2 modjes die door het slotje heen posten
Pittige mening
In Duitsland is het breien van sterren onderdeel van handarbeidles genot.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Duitsland is het geloof ik onderdeel van rijlessen, ook een goed idee.
God is aanwezig zie ik. Ouwe rukkerquote:Op maandag 14 juni 2021 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Zouden ze in Madrid ook kijken naar Spanje?
EK is geen COR.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nu nog een modje die een op naar de kroeg Tank.gif durft te posten dan is het feest compleet.
Ik heb jou verschrikkelijk hoog zitten maar dit is echt mokerdomquote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Morata mist.
Ik ben woedend (ik heb hem als een van de topscorers in Scorito)
In de jaren 80 zat er geen hond op de tribune bij het nationaal team.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Zouden ze in Madrid ook kijken naar Spanje?
Verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog mogen achterwege blijven. Dank.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
EK is geen COR.Hier mag dat.
[ afbeelding ]
Toevallig zeg, ik ook!!!quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef fetX het volgende:
Morata mist.
Ik ben woedend (ik heb hem als een van de topscorers in Scorito)
COR? Bestaat dat nog?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
EK is geen COR.Hier mag dat.
[ afbeelding ]
Toen werd ook gevoetbald. Erg mooi.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog mogen achterwege blijven. Dank.
Voor jou waarschijnlijk niet meer.quote:
TR gemacht voor pseudo modden!quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ach, als je doet wat iedereen doet win je nooit.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb jou verschrikkelijk hoog zitten maar dit is echt mokerdom
Oale zoeperd.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU bier halen.
@:gurneyisbestoke
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik sta al 8 dagen droog, ik heb zelf citroenen limonade gemaaktquote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU bier halen.
@:gurneyisbestoke
Waar staat dat?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie wil zijn beschimmelde bevlekte matras hebben?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Verkocht voor een dominos triple pizza treat
@JR-Style-93quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wil zijn beschimmelde bevlekte matras hebben?
@JR-Style-93quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wil zijn beschimmelde bevlekte matras hebben?
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef TLC het volgende:
Met Zlatan erbij had het nu al 0-1 gestaan, minstens.
Staat zijn bed nou naast de WC, zie het schuiifje onder het handvatquote:
Ja dat is wel typisch voor de trainer Deschamps, de Franse ploeg en met Kanté erbij.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
De Fransen zullen morgen wel weer ouderwets de poorten openzetten voor die Duitsers
Weet je trouwen hoe je een Franse tank herkent?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
De Fransen zullen morgen wel weer ouderwets de poorten openzetten voor die Duitsers
Vertel!quote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je trouwen hoe je een Franse tank herkent?
is dit die achteruitkijkspiegels grapquote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weet je trouwen hoe je een Franse tank herkent?
Lukaku is een Belg.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Morata![]()
Wat doet die koekenbakker in het Spaans elftal ?
Er waren leden die hem beter vonden dan Lukaku
Ben jij echt zo dom of doe je maar alsof?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Morata![]()
Hier wordt gemod niet gehaktballed.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=bZ1rJ2MeJp4
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Eensquote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat hele concept van 16 van de 24 team door eigenlijk maar matig, eigenlijk is 1 wedstrijdje winnen doorgaans genoeg.
Waarvan akte.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef raptorix het volgende:
Ik vind dat hele concept van 16 van de 24 team door eigenlijk maar matig, eigenlijk is 1 wedstrijdje winnen doorgaans genoeg.
Wat is dezequote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Elke wedstrijd twaalf keer deze post, genotquote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef raptorix het volgende:
Sorry! Your browser doesn't yet implement some features which are required for HaxBall to work.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
Dit is de eerste dus dat magquote:Op maandag 14 juni 2021 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
vraag me af of dat relevant was in de vergelijking. Ging denk ik niet om de spitspositie in het Spaanse elftal.quote:
Aha.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:51 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
vraag me af of dat relevant was in de vergelijking. Ging denk ik niet om de spitspositie in het Spaanse elftal.
Oneens. Straks krijgen we poules van 3 landen. Het grootste voordeel is MINDER voorrondes, dus spelers minder moe, dus hogere kwaliteit ko rondesquote:Op maandag 14 juni 2021 21:50 schreef raptorix het volgende:
En we missen halve Nederlander Asensioquote:Op maandag 14 juni 2021 21:48 schreef PSVCL het volgende:
Morata![]()
Ik kan niet zien wie dat doet. Maar ik wil hier NIKS mee te maken hebben.quote:
Stukje NSB.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wie dat doet. Maar ik wil hier NIKS mee te maken hebben.
@:paul doe eens rustig met modereren maat.
Geen Herhalingsgevaarquote:Op maandag 14 juni 2021 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
Diana, Eindhoven, Priveontvangst
28-11-20, 16:28
Hoop gedoe met vinden van juiste adres. Allemaal heel gestresst en geheimzinnig. Uiteindelijk werd het een vluggertje, snelle afwerksex, als een op hol geslagen nikfisk hard zuigen. Eenmaal hard, dan zij bovenop, neuken met continu de hand ertussen. Klaarkomen, tissue, aankleden, vertrekken
Niet de meid op de foto’s of app profiel volges mij. Sowieso niet zo’n mooi figuur.
We worden beflikkerd @:Wereldgozer
Oké bejaarde.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef peaceman het volgende:
Ik sluit niet uit dat ik straks in slaap val tijdens de wedstrijd.
Heel positief behalve over de verdedigingquote:Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat zeiden ze gister over ONZE jongens?
Dat magquote:Op maandag 14 juni 2021 21:54 schreef peaceman het volgende:
Ik sluit niet uit dat ik straks in slaap val tijdens de wedstrijd.
Marco zwak lichaam van Basten. Met je 28ste stoppen, ACTquote:Op maandag 14 juni 2021 21:55 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk Van Basten die acteert emoties als "verwondering" te kennen. Leuke rubriek.
Fijn dat je daar geen note voor krijgtquote:
Ja, leuk.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Morata is een mindere (Spaanse)versie van Luukinho
Ja maar wat is het? Soort spa lemon of zo?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn vriendin werd wel enthousiast. Ik pak die volgende keer in de slijter mee.
Haha nee.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nog aan het bijslapen na de Top2000 van afgelopen jaar.
Nabeschouwingen in de rust zijn ook zeldzaam.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:57 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren geen nabeschouwingen / analyses in de rust
Ik heb echt geen idee. Maar voor een flesje van een euro of 25 verwacht ik wel een redelijke imitatie. Anders ben ik woedend.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar wat is het? Soort spa lemon of zo?Wat is gin zonder alcohol?
Ben je toch mooi uitgerust voor je tweede prik van morgenochtend.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha nee.
Ik was vroeg op en de wedstrijd is saai.
Kan je ‘s avonds direct de kist in.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ben je toch mooi uitgerust voor je tweede prik van morgenochtend.
Analyses van de eerste helftquote:Op maandag 14 juni 2021 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nabeschouwingen in de rust zijn ook zeldzaam.
ik krijg zondag mijn eerste prikquote:Op maandag 14 juni 2021 21:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ben je toch mooi uitgerust voor je tweede prik van morgenochtend.
Is dat zo eng ofzo?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
Eerst (lees: nog een paar jaar terug) zag je noooit vrouwen bij de nos, en nu zitten ze bij iedere wedstrijd aan tafel
Vrouwen en negerquota bij de nos.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
Eerst (lees: nog een paar jaar terug) zag je noooit vrouwen bij de nos, en nu zitten ze bij iedere wedstrijd aan tafel
Het is wat allemaalquote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
nee dat zeg ik toch ook niet, tis n constateringquote:
waarom zou je twijfelen?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit nu toch echt even te twijfelen of ik mezelf een ondeugende Triple inschenk.
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen! Nee, maar, het is wel echt héél geforceerd.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij moet snel naar bed.
Met een toontje ja.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef TLC het volgende:
[..]
nee dat zeg ik toch ook niet, tis n constatering
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wie dat doet. Maar ik wil hier NIKS mee te maken hebben.
@:paul doe eens rustig met modereren maat.
Gewoon doen maat. Maandag lekker afsluiten. Anders blijft het een dramaandagquote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit nu toch echt even te twijfelen of ik mezelf een ondeugende Triple inschenk.
Wel een beetje ja maar er zijn best een paar die wel wat nuttigs kunnen vertellen. Het mannelijke deel houdt ook niet over bij de NOS.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen! Nee, maar, het is wel echt héél geforceerd.
HAHAHAHAHquote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een beetje ja maar er zijn best een paar die wel wat nuttigs kunnen vertellen. Het mannelijke deel houdt ook niet over bij de NOS.
Ik ookquote:
Beetje vergelijkbaar wel. Morata wel beter in de kleine ruimte, de jong koppend wat beter. Maar missen allebei veel kansen en moeten het vooral hebben van hard werken.quote:
Welk jaar is dat?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heel veel succes.
Het godenjaar moet nog even wachten.
Daar drink ik er nog eentje op.quote:
Dat zeker niet, het is toch een beetje kiezen tussen een hersen- of een longtumor.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een beetje ja maar er zijn best een paar die wel wat nuttigs kunnen vertellen. Het mannelijke deel houdt ook niet over bij de NOS.
Ik maandagochtend.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hopelijk wel op tijd terug voor MaxGod
Na dit argument ben ik helemaal om. Ik zet er een bakje borrelnootjes naastquote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon doen maat. Maandag lekker afsluiten. Anders blijft het een dramaandag
Beetje vergelijkbare clubs gehad ook wel ja. (lol)quote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje vergelijkbaar wel. Morata wel beter in de kleine ruimte, de jong koppend wat beter. Maar missen allebei veel kansen en moeten het vooral hebben van hard werken.
Eigenlijk kon ik eerder, maar door mijn vakantie moest ik verzetten.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Aangezien jij nu in het blauw bent, ben je daar nu onschendbaar.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Genot hoor. Ik heb nog een halve kater van zaterdag.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lekker maat! ik heb me een Grolschje open getrokken.
Dat is zo lekker woke/inclusiefquote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
waarom moet er bij elk potje een vrouwelijke analist zitten bij de NOS
Ja Imke ja. Maar ja, die zit weer bij de Belg.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Coco en ik kijken BBC. Ter info. Geen vrouwen als analist.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
waarom moet er bij elk potje een vrouwelijke analist zitten bij de NOS
Wel BLM.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:coco en ik kijken BBC. Ter info. Geen vrouwen als analist.
Maar die komt ook langs bij de NOS.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja Imke ja. Maar ja, die zit weer bij de Belg.
BIG BLACK COCKEDquote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook het volle vertrouwen in!quote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aangezien jij nu in het blauw bent, ben je daar nu onschendbaar.
Alex Scott zit vaak zat analyses te geven bij de BBC.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Imke van Ex on the Beach bohhhhh @KingRoland heeft zeker liever Shani lolquote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja Imke ja. Maar ja, die zit weer bij de Belg.
Ik lees BBC, waar?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Alex Scott zit vaak zat analyses te geven bij de BBC.
Nu gewoon 4 mannen.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Alex Scott zit vaak zat analyses te geven bij de BBC.
Ik ken geen afgeserveerde vrouwelijke voetbalanalisten.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
De vrouwelijke analisten zijn er collectief wel heel goed in om, als zij afgeserveerd worden, te doen alsof dat komt alsof ze vrouw zijn.
Zou ik ook doen jaquote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk kon ik eerder, maar door mijn vakantie moest ik verzetten.
Imke dat is toch die vriendin van Britt Dekker?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Imke van Ex on the Beach bohhhhh @:KingRoland heeft zeker liever Shani lol
Daniel de Ridderquote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ken geen afgeserveerde vrouwelijke voetbalanalisten.
Gebruik je IE of zoquote:Op maandag 14 juni 2021 21:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sorry! Your browser doesn't yet implement some features which are required for HaxBall to work.
The missing features are: datachannel
.
Anouk Hoogendijkquote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ik de ochtend na terugkomst voor de tweede moet. Maar ja..quote:
Leerkrachtgodin.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Imke van Ex on the Beach bohhhhh @:KingRoland heeft zeker liever Shani lol
goede tip.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwa, bij Turkije houden die wel de platjes binnenboord.quote:
Rafgod.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anders heb je Raffie aan tafel, die schuift een plaat bittergarnituur naar binnen tijdens rust. Daar heb je ook helemaal niets aan.
Ach, beter erna dan er voorquote:Op maandag 14 juni 2021 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ik de ochtend na terugkomst voor de tweede moet. Maar ja..
Barbara B.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wij jou niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef T3hTommay het volgende:
wtf ik had de haxball-post gemist
Godverdomme.
BBC loopt 3 seconden achterquote:Op maandag 14 juni 2021 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na spanje weer maatquote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef T3hTommay het volgende:
Godverdomme.
Pjair die feitelijk zegt dat hij geen idee heeft hoe de Schotten gaan spelen. (lol)quote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anders heb je Raffie aan tafel, die schuift een plaat bittergarnituur naar binnen tijdens rust. Daar heb je ook helemaal niets aan.
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef T3hTommay het volgende:
Godverdomme.
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die ziet er tegenwoordig wel wat mannelijker uit en laat zich sinds een paar jaar Leonne noemen.quote:
Da’s niet helemaal waar, want nu moet ik ws nog een test doen.quote:
Al mijn NL shirts zijn 23 - Vd Vaart. Wat een speler was datquote:Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik kan niet echt een hekel hebben aan kampsjaak Raffie
Hij praat wel een beetje als Slijptol.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef Caland het volgende:
Ik kan niet echt een hekel hebben aan kampsjaak Raffie
Daniël de Ridderquote:Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig wel wat mannelijker uit en laat zich sinds een paar jaar Leonne noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een act. Ik houd van Gert en dat weet hij.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je komt zo negatief en haatdragend over. Gaat alles wel goed?
Ik blijf in Nederland, heb dat probleem gelukkig nietquote:Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da’s niet helemaal waar, want nu moet ik ws nog een test doen.
Ja maar jij hebt kutweer... ik nietquote:Op maandag 14 juni 2021 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik blijf in Nederland, heb dat probleem gelukkig niet
Ik ga naar Mallorca. Spanjolen testen amper tot niet genotquote:Op maandag 14 juni 2021 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik blijf in Nederland, heb dat probleem gelukkig niet
Dusty die k.o. wordt getikt had dit seizoen een 10/10 gebracht.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het was weer een top seizoen ouwe reus. Boven verwachting uiteindelijk.
Waar ga je heen? Vertel ons alles!quote:Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Da’s niet helemaal waar, want nu moet ik ws nog een test doen.
Bij Sporza zijn ze nu nog bezig met de tweede helft van Polen-Slowakije.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |